bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Kloak udført til tiden og til prisen. Og det virker.
Kloak udført til tiden og til prisen. Og det virker.
Lagt kloakrør d. 22.3.23 og som fortsat ikke er indberettet til kommunen.
Der er taget kontakt et utal af gange på tlf og mail og når det er lykkedes at få kontakt, er der ikke sket nogen indberetning selvom det er lovet.
Konsekvensen indtil nu er at kolonihavehuset ikke kan sælges og jeg kan blive nødsaget til at få en anden kloakmester til at gøre arb om for at få det godkendt.
Lagt kloakrør d. 22.3.23 og som fortsat ikke er indberettet til kommunen.
Der er taget kontakt et utal af gange på tlf og mail og når det er lykkedes at få kontakt, er der ikke sket nogen indberetning selvom det er lovet.
Konsekvensen indtil nu er at kolonihavehuset ikke kan sælges og jeg kan blive nødsaget til at få en anden kloakmester til at gøre arb om for at få det godkendt.
Problemer med rotter i udlejningsejd. Forsikringsselskabet afviste min skadesanmeldelse. Deres tilknyttede kloakmester foreslog dyr udskriftning. Kontaktede HD og forespurgte om de ville kigge på det og se om der var en alternativ løsning. De foreslog en meget billigere løsning - renovering - men oplyste at udskiftning naturligvis ville være det bedste. På besigtigelsesdagen havde de fået aflysning af andet arbejde og spurgte om de måtte lave arbejdet med det samme. De kom med hurtigt overslag, jeg bekræftede, og de gik i gang med det samme. Efterfølgende besigtigede de arbejdet, da der kunne være risiko for at rotter eller skyl fra toiletter, kunne ødelægge cement inden det størknede. Ved samme lejlighed monteredes ny gulvrist i afløb i kld. Det var ikke standardmål. De tog sig tid til at finde specialrist hos grossist. Erfaring med håndværkere er, at når det bliver lidt for bøvlet, så slår man op i banen. Det gjorde HD ikke og alt blev fikset det en fornuftig pris. Bedste anbefalinger herfra. Eneste forbedringsområde er, at der er knas med betalingsoplysninger på faktura. Det har jeg rykket for og afventer stadig svar, så regning kan betales.
Problemer med rotter i udlejningsejd. Forsikringsselskabet afviste min skadesanmeldelse. Deres tilknyttede kloakmester foreslog dyr udskriftning. Kontaktede HD og forespurgte om de ville kigge på det og se om der var en alternativ løsning. De foreslog en meget billigere løsning - renovering - men oplyste at udskiftning naturligvis ville være det bedste. På besigtigelsesdagen havde de fået aflysning af andet arbejde og spurgte om de måtte lave arbejdet med det samme. De kom med hurtigt overslag, jeg bekræftede, og de gik i gang med det samme. Efterfølgende besigtigede de arbejdet, da der kunne være risiko for at rotter eller skyl fra toiletter, kunne ødelægge cement inden det størknede. Ved samme lejlighed monteredes ny gulvrist i afløb i kld. Det var ikke standardmål. De tog sig tid til at finde specialrist hos grossist. Erfaring med håndværkere er, at når det bliver lidt for bøvlet, så slår man op i banen. Det gjorde HD ikke og alt blev fikset det en fornuftig pris. Bedste anbefalinger herfra. Eneste forbedringsområde er, at der er knas med betalingsoplysninger på faktura. Det har jeg rykket for og afventer stadig svar, så regning kan betales.
Hurtig og fint arbejde, men de “glemte” desværre at gøre det færdig. Skulle komme og fylde mere jord på, og så græs, men det er stadig ikke sket, på trods af flere henvendelser
Hurtig og fint arbejde, men de “glemte” desværre at gøre det færdig. Skulle komme og fylde mere jord på, og så græs, men det er stadig ikke sket, på trods af flere henvendelser