bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Kort og godt, en god oplevelse af det udførte arbejde, omhyggeligt udført, efter aftale og indenfor rimmelig tidsplan.
Samt god dialog igennem arbejdet med håndværkerne for at sikre korrekt udførelse af det bestilte arbejde.
Kort og godt, en god oplevelse af det udførte arbejde, omhyggeligt udført, efter aftale og indenfor rimmelig tidsplan.
Samt god dialog igennem arbejdet med håndværkerne for at sikre korrekt udførelse af det bestilte arbejde.
Der har været forskellige personer tilkyttet de forskellige opgaver der er blevet udført og min oplevelse med dem alle har været meget tilfredsstillende. Kommunikationen har foregået smidigt og kvikt og i fællesskab er opgaverne blevet løst på bedste måde.
Der har været forskellige personer tilkyttet de forskellige opgaver der er blevet udført og min oplevelse med dem alle har været meget tilfredsstillende. Kommunikationen har foregået smidigt og kvikt og i fællesskab er opgaverne blevet løst på bedste måde.
TILFØJET/OPDATERET: 15-10-2024
Vi har fået lavet murer- og flisearbejde af Hovedstadens bad og byg.
De har været flinke og rare at arbejde sammen med undervejs, omend processen har trukket noget ud, da vi i perioder oplever at blive nedprioriteret til fordel for andre opgaver. Vi udviser dog tålmodighed, og resultatet ender med at være udmærket, bortset fra et virkelig ærgeligt efterspil omkring fuge-slør på store dele af fliserne.
Undervejs bliver der ændret og tilføjet en del til det oprindelige tilbud, som vi udbeder os en pris på. Denne modtager vi aldrig, førend jeg ser regningen. Da jeg anfægter prisen på det udførte arbejde (vi har f.eks. betalt for at få pudset en væg som de ender med i stedet at rive ned og bygge op på ny) får jeg at vide, at han da bare kan finde andre ting at fakturere os for, hvis det skulle være. Tak for kaffe. Nuvel, jeg betaler modvilligt da arbejdet jo er udført.
Da min kone modtager del-faktura fra Martin på en del af arbejdet, glemmer hun desværre at forwarde den til finansdirektøren (mig), og derfor falder betalingen for dette arbejde ikke rettidigt, hvad jeg kun kan beklage. Den bliver dog betalt, så snart jeg bliver gjort opmærksom på vores udestående. Jeg nævner det her, fordi jeg ved at Martin vil bruge dette faktum, til at anfægte vores hæderlighed. Vi begik en beklagelig fejl ved ikke at have vores kommunikation i orden, og rettede op på den så hurtigt som muligt.
Martins murer Kristian har lavet det meste (med hjælp fra nogle af deres elever). Kristian er grundig, omhyggelig og rar at have med at gøre.
Desværre vælger de at bruge et epoxy-produkt til fugerne, som de øjensynligt ikke har erfaring (nok) med, idet at de ikke får renset fliserne ordentligt for fugesløret i første omgang (der er klatter af epoxy på fliserne flere steder). Efter flere omgange at have forsøgt at fjerne det (2 måneder efter arbejdet burde være færdiggjort) vender Martin på en tallerken, og anklager nu hans kunde for selv at skulle have tilført det pågældende slør til vores fliser. Meget besynderligt må jeg sige. Hvad skulle formålet med dette dog være? De harforsøgt at fjerne det to gange - den ene gang med delvis held, da de her anvender en ekspert på området til at udføre arbejdet. Han formår at rengøre 3 fliser på 2 timer. Anden gang sender de en elev med det samme rengøringsprodukt, som desværre ikke formår at få samme resultat som deres ekspert.
Tilbage står vi altså med et projekt, hvis overordnede indtryk er noget ærgeligt, da vi naturligvis forventer, at vores fliser skal være rene og pæne at se på.
Jeg har tilbageholdt en lille andel af Hovedstadens Bad og Bygs betaling (under 6% af den samlede entreprises beløb) indtil de har leveret et resultat som vi begge kan være tilfredse med.
Nu truer Martin med hans advokat, og nægter nu at anerkende at de har begået en fejl (på trods af, at de har forsøgt at rette den flere gange!).
Jeg ser i en tidligere anmeldelse herinde, at Martin mener det er menneskeligt at fejle. Jeg kan kun være enig her, og det eneste jeg forventer af dem er, at de anerkender deres fejl, og gør hvad de kan for at udbedre den. Det nægter de altså nu kategorisk, da Martins folk nu åbenbart er ufejlbarlige, i modsætning til hans egen erklæring i tidligere anmeldelse her på siden.
Jeg betaler gerne for et veludført arbejde. Hovedstadens bad og byg har dog ikke formået at rode bod på deres egen fejl, og jeg ser mig nu nødsaget til at betale nogle andre, for at rengøre vores fliser for epoxy rester, så vi kan nyde synet af dem, i stedet for at være ærgelige når vi ser på dem.
Alt i alt en øv-oplevelse vi står tilbage med. Den seneste kommunikation vi har med Martin bærer præg af, at han skriftligt afskriver sig alt ansvar, så han er klar til at bringe advokaterne i stilling.
Ud fra denne oplevelse må jeg derfor antage, at han har prøvet dette før, hvad jeg også kan fornemme af tidligere anmeldelser.
På denne baggrund kan jeg ikke anbefale Hovedstadens bad og byg.
EDIT: Jeg valgte at betale den sidste sum (små 9000kr), i håbet om at det ville få dem til at gøre arbejdet færdigt. Men ikke overraskende bruger Martin nu denne anmeldelse som undskyldning for, at han ikke mener at han skylder os noget (?). Til gengæld anklager han os nu for, at skulle have "spildt" noget på fliserne, og at det derfor slet ikke er rester af epoxy fugemasse, som vi ser på vores fliser. Øh? - I 5 forskellige rum? På vægge og på gulve? Efter at de 2 gange har været her for at rense dem hvor lyset lige faldt rigtigt den dag, så det kunne ses (og altså herved anerkendt, at der er epoxy slør på fliserne). Jeg giver dem kun 3 stjerner, fordi jeg synes deres folk har været fine at have med at gøre undervejs. Martin fortjener i min bog 0 stjerner.
Hvis han bare ville anerkende deres fejl og rette dem, så kunne det have været helt fint. Men ak nej, nu skal jeg selv finde ud af, hvordan jeg får fjernet epoxy rester fra over halvdelen af mine fliser.
Forestil jer, at i har bestilt en vinduespudser til at pudse 30 ruder i jeres hus. Efter at han har pudset dem klager du over, at de fleste af dem har vaskestriber på. Han kommer herefter 1 gang og kigger, og fjerner det fra 2-3 af ruderne. Du påpeger igen at der altså er striber på ALLE ruderne. Han kommer herefter igen, og vasker yderligere 2-3 af ruderne. Men det efterlader jo stadigvæk over halvdelen af vinduerne med striber på? 3. gang du henvender dig får du så at vide, at du skal tage billder af det og sende det til ham. Men han har jo selv set det 2 gange, og du meddeleder ham, at det er ret svært at tage billeder af vaskestriber på et vindue. Hertil svarer han så: Nåmen så må det jo være noget du selv har spildt på dem.
Det er situationen med vores fliser. Det kunne have været super fedt, men i stedet er vi ærgelige hver gang vi ser på det...
Det er simpelthen så uprofessionelt og uhæderligt.
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 14-08-2024
Karakter: 3.10
Vi har fået lavet murer- og flisearbejde af Hovedstadens bad og byg.
De har været flinke og rare at arbejde sammen med undervejs, omend processen har trukket noget ud, da vi i perioder oplever at blive nedprioriteret til fordel for andre opgaver. Vi udviser dog tålmodighed, og resultatet ender med at være udmærket, bortset fra et virkelig ærgeligt efterspil omkring fuge-slør på store dele af fliserne.
Undervejs bliver der ændret og tilføjet en del til det oprindelige tilbud, som vi udbeder os en pris på. Denne modtager vi aldrig, førend jeg ser regningen. Da jeg anfægter prisen på det udførte arbejde (vi har f.eks. betalt for at få pudset en væg som de ender med i stedet at rive ned og bygge op på ny) får jeg at vide, at han da bare kan finde andre ting at fakturere os for, hvis det skulle være. Tak for kaffe. Nuvel, jeg betaler modvilligt da arbejdet jo er udført.
Da min kone modtager del-faktura fra Martin på en del af arbejdet, glemmer hun desværre at forwarde den til finansdirektøren (mig), og derfor falder betalingen for dette arbejde ikke rettidigt, hvad jeg kun kan beklage. Den bliver dog betalt, så snart jeg bliver gjort opmærksom på vores udestående. Jeg nævner det her, fordi jeg ved at Martin vil bruge dette faktum, til at anfægte vores hæderlighed. Vi begik en beklagelig fejl ved ikke at have vores kommunikation i orden, og rettede op på den så hurtigt som muligt.
Martins murer Kristian har lavet det meste (med hjælp fra nogle af deres elever). Kristian er grundig, omhyggelig og rar at have med at gøre.
Desværre vælger de at bruge et epoxy-produkt til fugerne, som de øjensynligt ikke har erfaring (nok) med, idet at de ikke får renset fliserne ordentligt for fugesløret i første omgang (der er klatter af epoxy på fliserne flere steder). Efter flere omgange at have forsøgt at fjerne det (2 måneder efter arbejdet burde være færdiggjort) vender Martin på en tallerken, og anklager nu hans kunde for selv at skulle have tilført det pågældende slør til vores fliser. Meget besynderligt må jeg sige. Hvad skulle formålet med dette dog være? De harforsøgt at fjerne det to gange - den ene gang med delvis held, da de her anvender en ekspert på området til at udføre arbejdet. Han formår at rengøre 3 fliser på 2 timer. Anden gang sender de en elev med det samme rengøringsprodukt, som desværre ikke formår at få samme resultat som deres ekspert.
Tilbage står vi altså med et projekt, hvis overordnede indtryk er noget ærgeligt, da vi naturligvis forventer, at vores fliser skal være rene og pæne at se på.
Jeg har tilbageholdt en lille andel af Hovedstadens Bad og Bygs betaling (under 6% af den samlede entreprises beløb) indtil de har leveret et resultat som vi begge kan være tilfredse med.
Nu truer Martin med hans advokat, og nægter nu at anerkende at de har begået en fejl (på trods af, at de har forsøgt at rette den flere gange!).
Jeg ser i en tidligere anmeldelse herinde, at Martin mener det er menneskeligt at fejle. Jeg kan kun være enig her, og det eneste jeg forventer af dem er, at de anerkender deres fejl, og gør hvad de kan for at udbedre den. Det nægter de altså nu kategorisk, da Martins folk nu åbenbart er ufejlbarlige, i modsætning til hans egen erklæring i tidligere anmeldelse her på siden.
Jeg betaler gerne for et veludført arbejde. Hovedstadens bad og byg har dog ikke formået at rode bod på deres egen fejl, og jeg ser mig nu nødsaget til at betale nogle andre, for at rengøre vores fliser for epoxy rester, så vi kan nyde synet af dem, i stedet for at være ærgelige når vi ser på dem.
Alt i alt en øv-oplevelse vi står tilbage med. Den seneste kommunikation vi har med Martin bærer præg af, at han skriftligt afskriver sig alt ansvar, så han er klar til at bringe advokaterne i stilling.
Ud fra denne oplevelse må jeg derfor antage, at han har prøvet dette før, hvad jeg også kan fornemme af tidligere anmeldelser.
På denne baggrund kan jeg ikke anbefale Hovedstadens bad og byg.
TILFØJET/OPDATERET: 15-10-2024
Vi har fået lavet murer- og flisearbejde af Hovedstadens bad og byg.
De har været flinke og rare at arbejde sammen med undervejs, omend processen har trukket noget ud, da vi i perioder oplever at blive nedprioriteret til fordel for andre opgaver. Vi udviser dog tålmodighed, og resultatet ender med at være udmærket, bortset fra et virkelig ærgeligt efterspil omkring fuge-slør på store dele af fliserne.
Undervejs bliver der ændret og tilføjet en del til det oprindelige tilbud, som vi udbeder os en pris på. Denne modtager vi aldrig, førend jeg ser regningen. Da jeg anfægter prisen på det udførte arbejde (vi har f.eks. betalt for at få pudset en væg som de ender med i stedet at rive ned og bygge op på ny) får jeg at vide, at han da bare kan finde andre ting at fakturere os for, hvis det skulle være. Tak for kaffe. Nuvel, jeg betaler modvilligt da arbejdet jo er udført.
Da min kone modtager del-faktura fra Martin på en del af arbejdet, glemmer hun desværre at forwarde den til finansdirektøren (mig), og derfor falder betalingen for dette arbejde ikke rettidigt, hvad jeg kun kan beklage. Den bliver dog betalt, så snart jeg bliver gjort opmærksom på vores udestående. Jeg nævner det her, fordi jeg ved at Martin vil bruge dette faktum, til at anfægte vores hæderlighed. Vi begik en beklagelig fejl ved ikke at have vores kommunikation i orden, og rettede op på den så hurtigt som muligt.
Martins murer Kristian har lavet det meste (med hjælp fra nogle af deres elever). Kristian er grundig, omhyggelig og rar at have med at gøre.
Desværre vælger de at bruge et epoxy-produkt til fugerne, som de øjensynligt ikke har erfaring (nok) med, idet at de ikke får renset fliserne ordentligt for fugesløret i første omgang (der er klatter af epoxy på fliserne flere steder). Efter flere omgange at have forsøgt at fjerne det (2 måneder efter arbejdet burde være færdiggjort) vender Martin på en tallerken, og anklager nu hans kunde for selv at skulle have tilført det pågældende slør til vores fliser. Meget besynderligt må jeg sige. Hvad skulle formålet med dette dog være? De harforsøgt at fjerne det to gange - den ene gang med delvis held, da de her anvender en ekspert på området til at udføre arbejdet. Han formår at rengøre 3 fliser på 2 timer. Anden gang sender de en elev med det samme rengøringsprodukt, som desværre ikke formår at få samme resultat som deres ekspert.
Tilbage står vi altså med et projekt, hvis overordnede indtryk er noget ærgeligt, da vi naturligvis forventer, at vores fliser skal være rene og pæne at se på.
Jeg har tilbageholdt en lille andel af Hovedstadens Bad og Bygs betaling (under 6% af den samlede entreprises beløb) indtil de har leveret et resultat som vi begge kan være tilfredse med.
Nu truer Martin med hans advokat, og nægter nu at anerkende at de har begået en fejl (på trods af, at de har forsøgt at rette den flere gange!).
Jeg ser i en tidligere anmeldelse herinde, at Martin mener det er menneskeligt at fejle. Jeg kan kun være enig her, og det eneste jeg forventer af dem er, at de anerkender deres fejl, og gør hvad de kan for at udbedre den. Det nægter de altså nu kategorisk, da Martins folk nu åbenbart er ufejlbarlige, i modsætning til hans egen erklæring i tidligere anmeldelse her på siden.
Jeg betaler gerne for et veludført arbejde. Hovedstadens bad og byg har dog ikke formået at rode bod på deres egen fejl, og jeg ser mig nu nødsaget til at betale nogle andre, for at rengøre vores fliser for epoxy rester, så vi kan nyde synet af dem, i stedet for at være ærgelige når vi ser på dem.
Alt i alt en øv-oplevelse vi står tilbage med. Den seneste kommunikation vi har med Martin bærer præg af, at han skriftligt afskriver sig alt ansvar, så han er klar til at bringe advokaterne i stilling.
Ud fra denne oplevelse må jeg derfor antage, at han har prøvet dette før, hvad jeg også kan fornemme af tidligere anmeldelser.
På denne baggrund kan jeg ikke anbefale Hovedstadens bad og byg.
EDIT: Jeg valgte at betale den sidste sum (små 9000kr), i håbet om at det ville få dem til at gøre arbejdet færdigt. Men ikke overraskende bruger Martin nu denne anmeldelse som undskyldning for, at han ikke mener at han skylder os noget (?). Til gengæld anklager han os nu for, at skulle have "spildt" noget på fliserne, og at det derfor slet ikke er rester af epoxy fugemasse, som vi ser på vores fliser. Øh? - I 5 forskellige rum? På vægge og på gulve? Efter at de 2 gange har været her for at rense dem hvor lyset lige faldt rigtigt den dag, så det kunne ses (og altså herved anerkendt, at der er epoxy slør på fliserne). Jeg giver dem kun 3 stjerner, fordi jeg synes deres folk har været fine at have med at gøre undervejs. Martin fortjener i min bog 0 stjerner.
Hvis han bare ville anerkende deres fejl og rette dem, så kunne det have været helt fint. Men ak nej, nu skal jeg selv finde ud af, hvordan jeg får fjernet epoxy rester fra over halvdelen af mine fliser.
Forestil jer, at i har bestilt en vinduespudser til at pudse 30 ruder i jeres hus. Efter at han har pudset dem klager du over, at de fleste af dem har vaskestriber på. Han kommer herefter 1 gang og kigger, og fjerner det fra 2-3 af ruderne. Du påpeger igen at der altså er striber på ALLE ruderne. Han kommer herefter igen, og vasker yderligere 2-3 af ruderne. Men det efterlader jo stadigvæk over halvdelen af vinduerne med striber på? 3. gang du henvender dig får du så at vide, at du skal tage billder af det og sende det til ham. Men han har jo selv set det 2 gange, og du meddeleder ham, at det er ret svært at tage billeder af vaskestriber på et vindue. Hertil svarer han så: Nåmen så må det jo være noget du selv har spildt på dem.
Det er situationen med vores fliser. Det kunne have været super fedt, men i stedet er vi ærgelige hver gang vi ser på det...
Det er simpelthen så uprofessionelt og uhæderligt.
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 14-08-2024
Karakter: 3.10
Vi har fået lavet murer- og flisearbejde af Hovedstadens bad og byg.
De har været flinke og rare at arbejde sammen med undervejs, omend processen har trukket noget ud, da vi i perioder oplever at blive nedprioriteret til fordel for andre opgaver. Vi udviser dog tålmodighed, og resultatet ender med at være udmærket, bortset fra et virkelig ærgeligt efterspil omkring fuge-slør på store dele af fliserne.
Undervejs bliver der ændret og tilføjet en del til det oprindelige tilbud, som vi udbeder os en pris på. Denne modtager vi aldrig, førend jeg ser regningen. Da jeg anfægter prisen på det udførte arbejde (vi har f.eks. betalt for at få pudset en væg som de ender med i stedet at rive ned og bygge op på ny) får jeg at vide, at han da bare kan finde andre ting at fakturere os for, hvis det skulle være. Tak for kaffe. Nuvel, jeg betaler modvilligt da arbejdet jo er udført.
Da min kone modtager del-faktura fra Martin på en del af arbejdet, glemmer hun desværre at forwarde den til finansdirektøren (mig), og derfor falder betalingen for dette arbejde ikke rettidigt, hvad jeg kun kan beklage. Den bliver dog betalt, så snart jeg bliver gjort opmærksom på vores udestående. Jeg nævner det her, fordi jeg ved at Martin vil bruge dette faktum, til at anfægte vores hæderlighed. Vi begik en beklagelig fejl ved ikke at have vores kommunikation i orden, og rettede op på den så hurtigt som muligt.
Martins murer Kristian har lavet det meste (med hjælp fra nogle af deres elever). Kristian er grundig, omhyggelig og rar at have med at gøre.
Desværre vælger de at bruge et epoxy-produkt til fugerne, som de øjensynligt ikke har erfaring (nok) med, idet at de ikke får renset fliserne ordentligt for fugesløret i første omgang (der er klatter af epoxy på fliserne flere steder). Efter flere omgange at have forsøgt at fjerne det (2 måneder efter arbejdet burde være færdiggjort) vender Martin på en tallerken, og anklager nu hans kunde for selv at skulle have tilført det pågældende slør til vores fliser. Meget besynderligt må jeg sige. Hvad skulle formålet med dette dog være? De harforsøgt at fjerne det to gange - den ene gang med delvis held, da de her anvender en ekspert på området til at udføre arbejdet. Han formår at rengøre 3 fliser på 2 timer. Anden gang sender de en elev med det samme rengøringsprodukt, som desværre ikke formår at få samme resultat som deres ekspert.
Tilbage står vi altså med et projekt, hvis overordnede indtryk er noget ærgeligt, da vi naturligvis forventer, at vores fliser skal være rene og pæne at se på.
Jeg har tilbageholdt en lille andel af Hovedstadens Bad og Bygs betaling (under 6% af den samlede entreprises beløb) indtil de har leveret et resultat som vi begge kan være tilfredse med.
Nu truer Martin med hans advokat, og nægter nu at anerkende at de har begået en fejl (på trods af, at de har forsøgt at rette den flere gange!).
Jeg ser i en tidligere anmeldelse herinde, at Martin mener det er menneskeligt at fejle. Jeg kan kun være enig her, og det eneste jeg forventer af dem er, at de anerkender deres fejl, og gør hvad de kan for at udbedre den. Det nægter de altså nu kategorisk, da Martins folk nu åbenbart er ufejlbarlige, i modsætning til hans egen erklæring i tidligere anmeldelse her på siden.
Jeg betaler gerne for et veludført arbejde. Hovedstadens bad og byg har dog ikke formået at rode bod på deres egen fejl, og jeg ser mig nu nødsaget til at betale nogle andre, for at rengøre vores fliser for epoxy rester, så vi kan nyde synet af dem, i stedet for at være ærgelige når vi ser på dem.
Alt i alt en øv-oplevelse vi står tilbage med. Den seneste kommunikation vi har med Martin bærer præg af, at han skriftligt afskriver sig alt ansvar, så han er klar til at bringe advokaterne i stilling.
Ud fra denne oplevelse må jeg derfor antage, at han har prøvet dette før, hvad jeg også kan fornemme af tidligere anmeldelser.
På denne baggrund kan jeg ikke anbefale Hovedstadens bad og byg.
Jeg har valgt at ligge disse billeder op af projektet, for jeg mener min murer kristian har leveret et meget flot stykke arbejde, har har lavet to badeværelser, entreen og teknikrum. Der har under hele projektet været en god stemning og der er blevet talt en masse med kristian om detaljer, i sidste ende noget virkelig flot arbejde.
Da bygherre og jeg ikke kan blive enige om, hvorvidt der er fugeslør eller det blot er klinkens spil eller nogle har spilt noget så vender tonen fra bygherre, og derfor kommer denne meget bekymrende anmeldelse som jeg selvfølglig mener er meget urimelig. Som det ses på billedet så er klinkerne meget store så der kommer slet ikke epoxy fuge på midten af en klinke, det er jo kun fugen vi fuger. Men afligevel har bygherre sagt der er flere steder med epoxy, som jeg som fagmand ikke kan se fra 30 cm afstand, nu må det stoppe.
Vi har brugt mange timer på at få gjort alle tilfredse, for det eneste jeg ønsker som selvstændig er at levere noget alle er tifredse med og det ved jeg kristian min murer også gør.
Jeg ønsker i sidste ende mine penge som bygherre har tilbage holdt, for det flotte arbejde. Men de vil på ingen måder betale, uanset hvor flot arbejdet er blevet. Bygherre koncentrere sig blot om noget som ikke kan hæftes alene på det arbejde vi har udført.
Jeg kan kun give Hovedstadens Bad og Byg mine varmeste anbefalinger! De er super søde, fleksible, pålidelige - det spiller bare! De har totalentreprisen på en ret stor ombygning af en gammel kostald fra 1871 til beboelse - ikke en lille opgave og med koordinering af elektriker, maler, tømrer, snedker, VVS og kloakmester. Men det kører bare og vi er fuldt ud tilfredse! Så masser af stjerner og smileys til dem!!!
Jeg kan kun give Hovedstadens Bad og Byg mine varmeste anbefalinger! De er super søde, fleksible, pålidelige - det spiller bare! De har totalentreprisen på en ret stor ombygning af en gammel kostald fra 1871 til beboelse - ikke en lille opgave og med koordinering af elektriker, maler, tømrer, snedker, VVS og kloakmester. Men det kører bare og vi er fuldt ud tilfredse! Så masser af stjerner og smileys til dem!!!
Flot arbejde udført af alle involverede håndværkere. Vi er meget tilfredse med resultatet.
Flot arbejde udført af alle involverede håndværkere. Vi er meget tilfredse med resultatet.
på alle måder flinke og proffesionelle folk som tog hensyn og altid ryttede pænt op efter sig. Resultatet er meget flot og der er ikke gået på kompromis med kvaliteten , alt er lavet korrekt og ansvarsfuldt.
på alle måder flinke og proffesionelle folk som tog hensyn og altid ryttede pænt op efter sig. Resultatet er meget flot og der er ikke gået på kompromis med kvaliteten , alt er lavet korrekt og ansvarsfuldt.
Toppen på 30m mur blev banket af og nye "fliser" i beton blev lagt på. Arbejdet blev udført hurtigt og effektivt med godt samarbejde og god kommunikation.
Toppen på 30m mur blev banket af og nye "fliser" i beton blev lagt på. Arbejdet blev udført hurtigt og effektivt med godt samarbejde og god kommunikation.
Fuld renovation af 2 badeværelser. Super flot arbejde. Loyal og pålidelig - alle aftaler holdt. God kommunikation og hurtig attention ved spørgsmål og henvendelser. Varmeste anbefaling herfra.
Fuld renovation af 2 badeværelser. Super flot arbejde. Loyal og pålidelig - alle aftaler holdt. God kommunikation og hurtig attention ved spørgsmål og henvendelser. Varmeste anbefaling herfra.
Virkelig god service, god kommunikation og et virkelig flot færdigt resultat, til en fair pris..
Der var 4 forskellige håndværkere fra firmaet der alle leverede varen med flot arbejde. Alle var venlige og imødekommende ift mine spørgsmål og min
feedback.
Virkelig god service, god kommunikation og et virkelig flot færdigt resultat, til en fair pris..
Der var 4 forskellige håndværkere fra firmaet der alle leverede varen med flot arbejde. Alle var venlige og imødekommende ift mine spørgsmål og min
feedback.
Super tæt dialog - søde mennesker, flot finish og alt som aftalt. Stor fleksibilitet med at hjælpe mig med lidt ekstra ting.
Super tæt dialog - søde mennesker, flot finish og alt som aftalt. Stor fleksibilitet med at hjælpe mig med lidt ekstra ting.
Vi er meget glade for vores nye badeværelse.
Imødekommende og kompetente folk på opgaven, som er grundige og med sans for den gode finish. Og så var Mads og Valdemar bare super behagelige at have i huset.
Vi er meget glade for vores nye badeværelse.
Imødekommende og kompetente folk på opgaven, som er grundige og med sans for den gode finish. Og så var Mads og Valdemar bare super behagelige at have i huset.
Murerne kom som aftalt. De stillede stillads op og lavede forskellige murereparationer på facaderne på min villa. De skiftede også en nedbrudt ståldrager over et vindue. Fint arbejde til den aftalte tid og pris. Oprydning fin.
Murerne kom som aftalt. De stillede stillads op og lavede forskellige murereparationer på facaderne på min villa. De skiftede også en nedbrudt ståldrager over et vindue. Fint arbejde til den aftalte tid og pris. Oprydning fin.
Kort og godt, en god oplevelse af det udførte arbejde, omhyggeligt udført, efter aftale og indenfor rimmelig tidsplan.
Samt god dialog igennem arbejdet med håndværkerne for at sikre korrekt udførelse af det bestilte arbejde.
Kort og godt, en god oplevelse af det udførte arbejde, omhyggeligt udført, efter aftale og indenfor rimmelig tidsplan.
Samt god dialog igennem arbejdet med håndværkerne for at sikre korrekt udførelse af det bestilte arbejde.
Øv… Øv…. Øv…..
Hvad der egentlig startede som en positiv oplevelse er endt med at være noget surrealistisk og rigtig kedelig!
Vi havde dialog med Hovedstadens Bad og Byg omkring at vi skulle have flyttet en dobbeltdør i bærende væg, alså lukket et hul og lavet et nyt. Vi entrede med en ingeniør for at sikre os de rigtige forudsætninger var på plads og efterfølgende gik vi på 3byggetilbud.dk for at indhente tilbud. Herefter kom vi i dialog med Hovedstadens bad og byg som efter nogle rykker mails kom med et tilbud uden fysisk at besigtige opgaven. Dagen kom hvor de startede og det forløb sådan set fint, det var en svend og en lærling og de sidste par dage også en praktikant. Som arbejdet skred frem bemærkede jeg dog godt at lærlingen måske mere var vant til at begå sig på en byggeplads… da væggen blev brudt ned så blev murstenene blot smidt på gulvet, bevares gulvet var dækket med 3mm masonit plade… men alligevel… Der blev båret ‘soldater’ og bjælker ind og stødt lidt på hist og her…. Praktikanten var noget hårdhændet i sin ageren bla. Når der skulle fejes gulv så var der lidt bonk og bank her og der…. Jeg bemærker hen i forløbet at der er forårsaget skade på en ny indvendig dør, en køkkenlåge og en maghoni hoveddør hvilket jeg gør svenden opmærksom på…. Han slår det lidt hen og siger det ikke er ham og de to andre siger ikke noget… Nu bliver det ‘uldent’!!!
Jeg modtager fakturaen og undre mig over at beløbet er omkring 11.000,- dyrere end aftalt hvilket jeg kontakter Martin omkring og det forstår han naturligvis ikke hvorfor han ber mig fremsende det tilbud jeg har modtaget. Undervejs i tilbudsprocessen da jeg modtager det første tilbud bemærker jeg der ikke nævnes opmuring af det gamle dørhul hvilket ellers fremgår af materialet fremsendt for tilbudsgivning. Jeg kontakter Martin herom og han fremsender et nyt tilbud som bliver noget dyrere, jeg responderer da til Martin omkring at jeg naturligvis var overrasket over ændringen i prissætningen samt at jeg gerne så det oprindelige tilbud som værende gældende baseret på de fremsendte informationer, hvilket Martin responderer på som værende ok hvis han kunne få dækket omkostningerne til materialer for at lukke hullet hvilket jeg takkede ja .
Han informerer mig så om at han aldrig har sendt det første tilbud og ej heller har haft en mail korrespondance med mig som bekræfter aftalen om det første tilbud + omkosninger for materialer til at lukke hullet!!!!! Dette til trods for at jeg fremsender både tilbud og korrespondance til ham… Som han skriver, så finder han det besynderligt at han ikke kan finde mailkorrespondancen og det første tilbud da hans system ikke laver fejl….!!!
Efterfølgende at have sendt ham mail korrespondancen en gang så ber han om den igen 2 timer efter hvilket tydeligt indikerer at der ikke er styr på en S…!
Nu til skaderne!
Nok ikke overraskende så anerkender Martin intet, dette til trods for at de ivrigt tog billeder inden de gik i gang med opgaven… Ydermere var der heller ingen bemærkninger til de støvvægge tømreren havde sat op, disse kom først da jeg rejste mit krav ift. skaderne, så var der pludselig ikke dækket ordentlig af… Nå ja, den gode praktikant tog sig da også lige en blunder i vores sofa til 100k han beholdt naturligvis arbejdstøjet på således han ikke blev beskidt… sidst men ikke mindst så mente Martin også jeg var hysterisk jeg kunne jo bare få maleren til at reperationsmale det En mahogni dør, en køkkenlåge med linoleum og en massiv sort dør…
Så hvor er vi nu….
Vi har ikke modtaget en korrigeret faktura eller anerkendelse af skaderne er foretaget af dem…
Så nu bliver det en tur i retten
Hej Carsten,
Som det tydeligt fremgår af din tekst, så er vi helt uenig i flere ting og sådan er det jo bare. Jeg synes jeg har prøvet af få en dialog med dig, men uden held. Jeg vil selvfølgelig helst få lukket sagen ordentlig, uden alt dette mudder kast, men dette var ikke muligt i denne sag.
Da projektet er færdigt og du ikke betaler din regning for opgaven, så sender jeg dig en rykker. Der går næsten 14 dage før du reagere på fakturaen. Når jeg så høre fra dig så er alt galt, lige fra tilbudspris, ridser diverse steder, dårlige folk på pladsen. Der sætter jeg altså græsen for hvad et godt samarbejde er.
De 3 små bidte ridser på en køkken låge og to døre kan reperares uden de store problemer. Nok er de synlige hvis du bukker dig og stirre på det, men der er slet ikke tale om jeg skal erstatte en helt ny låge, en helt ny maghogni hoveddørdør og en indvendig dør. Jeg mener det ville være en skam at smide det ud og erstatte med noget nyt.
Der står tydeligt i mit tilbud at bygherre selv står for afdækning af de ting som må være i arbejdsområdet, det vil sige at finder man noget meget værdigfuldt eller nervøs for skader med mere, så ville jeg have flyttet tingene eller dækket det ordentlig af. Jeg synes det er ekstrem frækt at smide alt skyld over på mine ansatte.
Denne anmeldelse er blot en dålig af næsten 100 anmeldelser og de sidste mange år har vi kun fået gode anmeldelser fra folk omkring hul i bærende vægge, så tænker vi gør meget rigtigt :-)
Mvh
Martin
Øv… Øv…. Øv…..
Hvad der egentlig startede som en positiv oplevelse er endt med at være noget surrealistisk og rigtig kedelig!
Vi havde dialog med Hovedstadens Bad og Byg omkring at vi skulle have flyttet en dobbeltdør i bærende væg, alså lukket et hul og lavet et nyt. Vi entrede med en ingeniør for at sikre os de rigtige forudsætninger var på plads og efterfølgende gik vi på 3byggetilbud.dk for at indhente tilbud. Herefter kom vi i dialog med Hovedstadens bad og byg som efter nogle rykker mails kom med et tilbud uden fysisk at besigtige opgaven. Dagen kom hvor de startede og det forløb sådan set fint, det var en svend og en lærling og de sidste par dage også en praktikant. Som arbejdet skred frem bemærkede jeg dog godt at lærlingen måske mere var vant til at begå sig på en byggeplads… da væggen blev brudt ned så blev murstenene blot smidt på gulvet, bevares gulvet var dækket med 3mm masonit plade… men alligevel… Der blev båret ‘soldater’ og bjælker ind og stødt lidt på hist og her…. Praktikanten var noget hårdhændet i sin ageren bla. Når der skulle fejes gulv så var der lidt bonk og bank her og der…. Jeg bemærker hen i forløbet at der er forårsaget skade på en ny indvendig dør, en køkkenlåge og en maghoni hoveddør hvilket jeg gør svenden opmærksom på…. Han slår det lidt hen og siger det ikke er ham og de to andre siger ikke noget… Nu bliver det ‘uldent’!!!
Jeg modtager fakturaen og undre mig over at beløbet er omkring 11.000,- dyrere end aftalt hvilket jeg kontakter Martin omkring og det forstår han naturligvis ikke hvorfor han ber mig fremsende det tilbud jeg har modtaget. Undervejs i tilbudsprocessen da jeg modtager det første tilbud bemærker jeg der ikke nævnes opmuring af det gamle dørhul hvilket ellers fremgår af materialet fremsendt for tilbudsgivning. Jeg kontakter Martin herom og han fremsender et nyt tilbud som bliver noget dyrere, jeg responderer da til Martin omkring at jeg naturligvis var overrasket over ændringen i prissætningen samt at jeg gerne så det oprindelige tilbud som værende gældende baseret på de fremsendte informationer, hvilket Martin responderer på som værende ok hvis han kunne få dækket omkostningerne til materialer for at lukke hullet hvilket jeg takkede ja .
Han informerer mig så om at han aldrig har sendt det første tilbud og ej heller har haft en mail korrespondance med mig som bekræfter aftalen om det første tilbud + omkosninger for materialer til at lukke hullet!!!!! Dette til trods for at jeg fremsender både tilbud og korrespondance til ham… Som han skriver, så finder han det besynderligt at han ikke kan finde mailkorrespondancen og det første tilbud da hans system ikke laver fejl….!!!
Efterfølgende at have sendt ham mail korrespondancen en gang så ber han om den igen 2 timer efter hvilket tydeligt indikerer at der ikke er styr på en S…!
Nu til skaderne!
Nok ikke overraskende så anerkender Martin intet, dette til trods for at de ivrigt tog billeder inden de gik i gang med opgaven… Ydermere var der heller ingen bemærkninger til de støvvægge tømreren havde sat op, disse kom først da jeg rejste mit krav ift. skaderne, så var der pludselig ikke dækket ordentlig af… Nå ja, den gode praktikant tog sig da også lige en blunder i vores sofa til 100k han beholdt naturligvis arbejdstøjet på således han ikke blev beskidt… sidst men ikke mindst så mente Martin også jeg var hysterisk jeg kunne jo bare få maleren til at reperationsmale det En mahogni dør, en køkkenlåge med linoleum og en massiv sort dør…
Så hvor er vi nu….
Vi har ikke modtaget en korrigeret faktura eller anerkendelse af skaderne er foretaget af dem…
Så nu bliver det en tur i retten
Hej Carsten,
Som det tydeligt fremgår af din tekst, så er vi helt uenig i flere ting og sådan er det jo bare. Jeg synes jeg har prøvet af få en dialog med dig, men uden held. Jeg vil selvfølgelig helst få lukket sagen ordentlig, uden alt dette mudder kast, men dette var ikke muligt i denne sag.
Da projektet er færdigt og du ikke betaler din regning for opgaven, så sender jeg dig en rykker. Der går næsten 14 dage før du reagere på fakturaen. Når jeg så høre fra dig så er alt galt, lige fra tilbudspris, ridser diverse steder, dårlige folk på pladsen. Der sætter jeg altså græsen for hvad et godt samarbejde er.
De 3 små bidte ridser på en køkken låge og to døre kan reperares uden de store problemer. Nok er de synlige hvis du bukker dig og stirre på det, men der er slet ikke tale om jeg skal erstatte en helt ny låge, en helt ny maghogni hoveddørdør og en indvendig dør. Jeg mener det ville være en skam at smide det ud og erstatte med noget nyt.
Der står tydeligt i mit tilbud at bygherre selv står for afdækning af de ting som må være i arbejdsområdet, det vil sige at finder man noget meget værdigfuldt eller nervøs for skader med mere, så ville jeg have flyttet tingene eller dækket det ordentlig af. Jeg synes det er ekstrem frækt at smide alt skyld over på mine ansatte.
Denne anmeldelse er blot en dålig af næsten 100 anmeldelser og de sidste mange år har vi kun fået gode anmeldelser fra folk omkring hul i bærende vægge, så tænker vi gør meget rigtigt :-)
Mvh
Martin
Vi valgte Hovedstadens bad og byg på grund af de gode anmeldelser. Deres tilbud var også langt skarpere end de andre vi fik.
De var dygtige, deres arbejde er virkelig pænt og hele vejen igennem havde vi en god dialog om hvordan vi gerne ville have tingene gjort. De to murere var super rare og de har ryddet op og støvsuget til UG.
Mere end tilfreds
Vi valgte Hovedstadens bad og byg på grund af de gode anmeldelser. Deres tilbud var også langt skarpere end de andre vi fik.
De var dygtige, deres arbejde er virkelig pænt og hele vejen igennem havde vi en god dialog om hvordan vi gerne ville have tingene gjort. De to murere var super rare og de har ryddet op og støvsuget til UG.
Mere end tilfreds
Kan kun anbefale Hovedstadens Bad & Byg.
Leverer som aftalt, er god i kommunikation, arbejdet er virkelig flot og prisen er fornuftig.
Kan kun anbefale Hovedstadens Bad & Byg.
Leverer som aftalt, er god i kommunikation, arbejdet er virkelig flot og prisen er fornuftig.
Jeg har valgt at ligge disse billeder op af projektet, for jeg mener min murer kristian har leveret et meget flot stykke arbejde, har har lavet to badeværelser, entreen og teknikrum. Der har under hele projektet været en god stemning og der er blevet talt en masse med kristian om detaljer, i sidste ende noget virkelig flot arbejde.
Da bygherre og jeg ikke kan blive enige om, hvorvidt der er fugeslør eller det blot er klinkens spil eller nogle har spilt noget så vender tonen fra bygherre, og derfor kommer denne meget bekymrende anmeldelse som jeg selvfølglig mener er meget urimelig. Som det ses på billedet så er klinkerne meget store så der kommer slet ikke epoxy fuge på midten af en klinke, det er jo kun fugen vi fuger. Men afligevel har bygherre sagt der er flere steder med epoxy, som jeg som fagmand ikke kan se fra 30 cm afstand, nu må det stoppe.
Vi har brugt mange timer på at få gjort alle tilfredse, for det eneste jeg ønsker som selvstændig er at levere noget alle er tifredse med og det ved jeg kristian min murer også gør.
Jeg ønsker i sidste ende mine penge som bygherre har tilbage holdt, for det flotte arbejde. Men de vil på ingen måder betale, uanset hvor flot arbejdet er blevet. Bygherre koncentrere sig blot om noget som ikke kan hæftes alene på det arbejde vi har udført.