bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Opgaven: Puds en døråbning mellem stue og kontor.
Hvornår: Oktober 2021
Varighed: 4 timer
Pris inkl. moms og materialer: 2775 kroner
Det startede fint ud. Den udsendte håndværker gik lige så stille i gang efter at have dannet sig et overblik over opgaven. To timer inde i forløbet fortalte jeg ham, at jeg måtte forlade lejligheden i nogle timer, og at han blot kunne smække døren, når han var færdig.
Da jeg kom tilbage sad håndværkeren i firma bilen og så YouTube. Jeg bankede på ruden og spurgte, hvordan det var gået, hvorefter han overrasket kom ud og fik mumlet, at han blot ventede på at "det tørrede"?
Han gik med op, pakkede sine ting, sagde farvel og tog med det samme afsted igen, til trods for, at intet var tørt endnu. Han har haft travlt, for 2 uger efter stod hans stie stadig nede foran opgangens dør, tilsyneladende glemt i farten.
Vi erfarede dagen efter, at arbejdet ikke var gjort ordenligt, da pudsen var krakkeleret og falt af rammen, blot man rørte ved det.
Til trods for, at firmaets håndværker har siddet over længere tid i firmabilen med YouTube kørende, blev vi tilsendt en regning på 4 timers arbejde. Frustreret skrev jeg tilbage, at selvom vi selvfølgelig ville betale, var vi ikke var tilfredse med det færdige produkt. Jeg vedlagde i mailen billeder af pudsningen, som det så ud dagen efter.
De mener, at billederne som deres håndværker tog (vedlagt i svar mailen) viste, at der ingen fejl var. Her er pudsen helt våd, og derfor selvfølgelig ikke krakkeleret.
Men hvis deres medarbejders billeder af helt vådt puds konstiturerer "færdigt arbejde", hvorfor sad han så i bilen og så YouTube på vores regning, da jeg ankom? Burde han ikke have pakket og kørt, hvis han alligevel ikke skulle checke rammen efter?
Vi hørte ikke tilbage fra dem indtil nytårsaften 3 måneder senere, hvor regningen (uændret og stadig på 4 timer) blev tilsendt.
Opgaven: Puds en døråbning mellem stue og kontor.
Hvornår: Oktober 2021
Varighed: 4 timer
Pris inkl. moms og materialer: 2775 kroner
Det startede fint ud. Den udsendte håndværker gik lige så stille i gang efter at have dannet sig et overblik over opgaven. To timer inde i forløbet fortalte jeg ham, at jeg måtte forlade lejligheden i nogle timer, og at han blot kunne smække døren, når han var færdig.
Da jeg kom tilbage sad håndværkeren i firma bilen og så YouTube. Jeg bankede på ruden og spurgte, hvordan det var gået, hvorefter han overrasket kom ud og fik mumlet, at han blot ventede på at "det tørrede"?
Han gik med op, pakkede sine ting, sagde farvel og tog med det samme afsted igen, til trods for, at intet var tørt endnu. Han har haft travlt, for 2 uger efter stod hans stie stadig nede foran opgangens dør, tilsyneladende glemt i farten.
Vi erfarede dagen efter, at arbejdet ikke var gjort ordenligt, da pudsen var krakkeleret og falt af rammen, blot man rørte ved det.
Til trods for, at firmaets håndværker har siddet over længere tid i firmabilen med YouTube kørende, blev vi tilsendt en regning på 4 timers arbejde. Frustreret skrev jeg tilbage, at selvom vi selvfølgelig ville betale, var vi ikke var tilfredse med det færdige produkt. Jeg vedlagde i mailen billeder af pudsningen, som det så ud dagen efter.
De mener, at billederne som deres håndværker tog (vedlagt i svar mailen) viste, at der ingen fejl var. Her er pudsen helt våd, og derfor selvfølgelig ikke krakkeleret.
Men hvis deres medarbejders billeder af helt vådt puds konstiturerer "færdigt arbejde", hvorfor sad han så i bilen og så YouTube på vores regning, da jeg ankom? Burde han ikke have pakket og kørt, hvis han alligevel ikke skulle checke rammen efter?
Vi hørte ikke tilbage fra dem indtil nytårsaften 3 måneder senere, hvor regningen (uændret og stadig på 4 timer) blev tilsendt.