bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Opgaven var aftalt over telefonen, vi sendte billeder af opgaveomfanget og fik en timepris retur - vi godkendte start af opgave.
Opgaven var afmontering af 3 x radiatorer og 1 x udskiftning af ventil og temperaturføler på en 4. radiator.
Opgaven strakte sig over 2 besøg.
- MTN smed en lærlig på opgaven, som vi ikke havde aftalt, men som vi blev faktureret for
- Lærling blev brugt til at hente materialer, mens montør sad på mobilen herhjemme
- Der blev brugt 1 time på at hente radiatorpropper til de afmonteret radiatorer, som vi blev faktureret for
- Ekstagebyr som "servicevogn" blev pålagt fakturaen, som ikke var aftalt eller oplyst omkring?????
- Vi var hjemme ved begge besøg og begge besøg varede total 2,5 timer inkl afhentning af materialer, men blev faktureret 4,5 timer (4,5 x lærling, 4,5 x montør & 4,5 x servicevogn)
- De afmonteret radiatorer blev stillet i indkørsel, hvilket resulterede i det beskidte radiatorvand blot flød i indkørslen. Det blev IKKE rengjort efter endt opgave.
Vi havde en snak med MTN VVS omkring regningen og at det ikke var hvad vi havde aftalt.
Selvom vi var meget uenige i fakturaen, endte vi med at betale.
Vi ville hellere bruge tiden på at finde en anden VVS leverandør, vi kunne stole på.
Opgaven bar meget præg af elendig kommunikation og lavt professionelt niveau.
Jeg vil anbefale at finde en anden VVS leverandør til jeres opgaver.
Opgaven var aftalt over telefonen, vi sendte billeder af opgaveomfanget og fik en timepris retur - vi godkendte start af opgave.
Opgaven var afmontering af 3 x radiatorer og 1 x udskiftning af ventil og temperaturføler på en 4. radiator.
Opgaven strakte sig over 2 besøg.
- MTN smed en lærlig på opgaven, som vi ikke havde aftalt, men som vi blev faktureret for
- Lærling blev brugt til at hente materialer, mens montør sad på mobilen herhjemme
- Der blev brugt 1 time på at hente radiatorpropper til de afmonteret radiatorer, som vi blev faktureret for
- Ekstagebyr som "servicevogn" blev pålagt fakturaen, som ikke var aftalt eller oplyst omkring?????
- Vi var hjemme ved begge besøg og begge besøg varede total 2,5 timer inkl afhentning af materialer, men blev faktureret 4,5 timer (4,5 x lærling, 4,5 x montør & 4,5 x servicevogn)
- De afmonteret radiatorer blev stillet i indkørsel, hvilket resulterede i det beskidte radiatorvand blot flød i indkørslen. Det blev IKKE rengjort efter endt opgave.
Vi havde en snak med MTN VVS omkring regningen og at det ikke var hvad vi havde aftalt.
Selvom vi var meget uenige i fakturaen, endte vi med at betale.
Vi ville hellere bruge tiden på at finde en anden VVS leverandør, vi kunne stole på.
Opgaven bar meget præg af elendig kommunikation og lavt professionelt niveau.
Jeg vil anbefale at finde en anden VVS leverandør til jeres opgaver.
Martin var simpelthen alletiders og hurtig til at give tilbud. Han var god til at rådgive og vi fandt sammen en fair pris.
Da arbejdet skulle til at udføres, kom Henrik indover (som tydeligvis ikke er Vvs’er) og så begyndte den dårlige rådgivning. Han havde åbenbart forestillet sig at lave to forskellige installationer på de to radiatorer som står ved siden af hinanden (én med nye tynde rør og én med gamle tykke rør) - denne del havde jeg ikke fanget. Heldigvis var Martin igen opmærksom og ringede mig op inden arbejdet blev lavet for at dobbelttjekke at de skulle lave de to forskellige installationer i vores ellers nyrenoverende hus. Vi aftalte at de selvfølgelig skulle være ens - og det næste der er sker, er at jeg får oplyst at denne “ændring” (som jeg ikke er bekendt med er en ændring) vil koste mig 3.500 kr. Jeg accepterer aldrig denne pris, men vi aftaler mundtligt med Martin at vi beholder den oprindelige pris, da der er tale om en misforstående.
Klip til at kommunikationen bliver virkelige ubehagelig og pludselig er al den gode rådgiving forsvundet og de truer mig med at sende sagen til inkasso. Jeg har selvfølgelig betalt det oprindeligt aftalte beløb. Nu går jeg videre med sagen og så må de jo lægge sig fladt ned, når tiden er inde.
Ps. De lavede aldrig arbejdet færdigt og ryddede i øvrigt heller ikke op efter sig selv.
Jeg kan absolut ikke anbefale MTN VVS.
Øv for Martin at have en partner som Henrik.
Martin var simpelthen alletiders og hurtig til at give tilbud. Han var god til at rådgive og vi fandt sammen en fair pris.
Da arbejdet skulle til at udføres, kom Henrik indover (som tydeligvis ikke er Vvs’er) og så begyndte den dårlige rådgivning. Han havde åbenbart forestillet sig at lave to forskellige installationer på de to radiatorer som står ved siden af hinanden (én med nye tynde rør og én med gamle tykke rør) - denne del havde jeg ikke fanget. Heldigvis var Martin igen opmærksom og ringede mig op inden arbejdet blev lavet for at dobbelttjekke at de skulle lave de to forskellige installationer i vores ellers nyrenoverende hus. Vi aftalte at de selvfølgelig skulle være ens - og det næste der er sker, er at jeg får oplyst at denne “ændring” (som jeg ikke er bekendt med er en ændring) vil koste mig 3.500 kr. Jeg accepterer aldrig denne pris, men vi aftaler mundtligt med Martin at vi beholder den oprindelige pris, da der er tale om en misforstående.
Klip til at kommunikationen bliver virkelige ubehagelig og pludselig er al den gode rådgiving forsvundet og de truer mig med at sende sagen til inkasso. Jeg har selvfølgelig betalt det oprindeligt aftalte beløb. Nu går jeg videre med sagen og så må de jo lægge sig fladt ned, når tiden er inde.
Ps. De lavede aldrig arbejdet færdigt og ryddede i øvrigt heller ikke op efter sig selv.
Jeg kan absolut ikke anbefale MTN VVS.
Øv for Martin at have en partner som Henrik.