Gå til hovedindhold
Hero image

V. SÆMER & SØN A/S

Denne virksomhed er ikke medlem af Anmeld Håndværker.

Anmeldelser på denne virksomhed er derfor ikke omfattet af vores garantiordning.
Medlemmer af Anmeld Håndværker har øget verificering af anmeldelser for at øge troværdigheden af virksomhedens kundetilfredshed.

Du kan lave en ny søgning efter andre håndværkere her

1.2
Samlede karakter ud af 5.0,
baseret på 1 anmeldelser
Samlet antal anmeldelser
0
0
1
Anmeldelser i alt 1

Nedenstående er medlem af Anmeld Håndværker - det er din sikkerhed!

SAKSKILDE VVS ApS
Nissen VVS ApS
K. HOLMGREEN & SØN ApS

Anmeldelser

Anmeldt af:
Anonym, Anonym, 1725 København V
26/06-2012
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
2
Tilfredshed
1
Oprydning
1
Samlet vurdering
1.2
Karakter
1.2
Rating icon
Byggeår:
2012
Oprettet i cvr nr.: 30908759

fjernelse af badekar + toilet, før gulvlægning - installation af vvs efter gulvlægning

Da de fjernede mit badekar, hev de 14 fliser ned til trods for, at badekarret
kun var sat fast med gammel silikone.
I stedet for at installere det nye afløb, havde de lagt det på gulvet ved
siden af! Da de skulle geninstallere toilet + badekar, satte de toilettet
skævt, glemte at fuge om badekarret (til trods for aftale herom), lavede et
dårligt fungerende afløb, hvor vandet fra håndvasken løb op i badekarret
og tabte silikonemasse ud over det helt nye gulv. Alt i alt endte det med at
tage 2 uger længere, fordi jeg konstant måtte ringe til dem og få dem
tilbage for at lave det, vi havde aftalt!
Enormt dårlig kommunikation oveni, både med vvs'eren, der snakkede jævnt
dansk og chefen - flere gange fik jeg ikke at vide, at de ikke var blevet
færdig alligevel, hvor vvs'eren bare havde taget min husnøgle med hjem over
weekenden, mens jeg forventede at komme hjem til et færdigt badeværelse!
Det var altid forskellige medarbejdere, jeg skulle tale med om min sag, så
ingen tog rigtigt ansvar...Til sidst måtte jeg insistere på, at en helt ny
vvs'er måtte komme og ordne det sidste, for da var det i hvert fald 5. gang,
jeg måtte minde dem om, hvad vi havde aftalt!

17-02-2015, V. SÆMER & SØN A/S

V. SÆMER & SØN
Det gik ikke som det plejer, men Anne har da også fået et afslag i den tilbudspris som var aftalt for arbejdet.
Med hensyn til de fliser der faldt ned, var det 3. række over badekaret og ikke dem hvor der var fuget mellem kar og væg, der var forøvrigt flere steder hvor der var faldet fliser ned.
Toilettet står ikke skævt, men er rettet op pga gulvets hældning og hulkehl efter pålægning af ny belægning, hvorved fugen mod gulvet er højere foran end bagpå toilettet.
Hvad angår kommunikationen har det hele tiden vores overmontør på kontoret der har talt med Anne hvorimod kommunikationen med svenden nok har haltet lidt.
Det er ikke en sag vi er stolte af, men tager den selvfølgelig til efterretning.

Anmeldt af:
Anonym, Anonym, 1725 København V
26/06-2012
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
2
Tilfredshed
1
Oprydning
1
Samlet vurdering
1.2
Karakter
1.2
Rating icon

fjernelse af badekar + toilet, før gulvlægning - installation af vvs efter gulvlægning

Da de fjernede mit badekar, hev de 14 fliser ned til trods for, at badekarret
kun var sat fast med gammel silikone.
I stedet for at installere det nye afløb, havde de lagt det på gulvet ved
siden af! Da de skulle geninstallere toilet + badekar, satte de toilettet
skævt, glemte at fuge om badekarret (til trods for aftale herom), lavede et
dårligt fungerende afløb, hvor vandet fra håndvasken løb op i badekarret
og tabte silikonemasse ud over det helt nye gulv. Alt i alt endte det med at
tage 2 uger længere, fordi jeg konstant måtte ringe til dem og få dem
tilbage for at lave det, vi havde aftalt!
Enormt dårlig kommunikation oveni, både med vvs'eren, der snakkede jævnt
dansk og chefen - flere gange fik jeg ikke at vide, at de ikke var blevet
færdig alligevel, hvor vvs'eren bare havde taget min husnøgle med hjem over
weekenden, mens jeg forventede at komme hjem til et færdigt badeværelse!
Det var altid forskellige medarbejdere, jeg skulle tale med om min sag, så
ingen tog rigtigt ansvar...Til sidst måtte jeg insistere på, at en helt ny
vvs'er måtte komme og ordne det sidste, for da var det i hvert fald 5. gang,
jeg måtte minde dem om, hvad vi havde aftalt!

17-02-2015, V. SÆMER & SØN A/S

V. SÆMER & SØN
Det gik ikke som det plejer, men Anne har da også fået et afslag i den tilbudspris som var aftalt for arbejdet.
Med hensyn til de fliser der faldt ned, var det 3. række over badekaret og ikke dem hvor der var fuget mellem kar og væg, der var forøvrigt flere steder hvor der var faldet fliser ned.
Toilettet står ikke skævt, men er rettet op pga gulvets hældning og hulkehl efter pålægning af ny belægning, hvorved fugen mod gulvet er højere foran end bagpå toilettet.
Hvad angår kommunikationen har det hele tiden vores overmontør på kontoret der har talt med Anne hvorimod kommunikationen med svenden nok har haltet lidt.
Det er ikke en sag vi er stolte af, men tager den selvfølgelig til efterretning.

Byggeår:
2012
Oprettet i cvr nr.: 30908759