bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Fik en god snak med Henrik som ejer forretningen og forklaring af processen. Da jeg mødte hans medarbejder var han flink og imødekommende og leverede et resultat som jeg er tilfreds med.
Fik en god snak med Henrik som ejer forretningen og forklaring af processen. Da jeg mødte hans medarbejder var han flink og imødekommende og leverede et resultat som jeg er tilfreds med.
Efter nogen tøven fra min side blev jeg overbevist om, at det kunne betale sig at få taget malet allerede i år.
Maling af tag er vejrafhængigt og bl.a. derfor trak det noget ud med aftaledage til forberedelse og maling. Men da vejret blev gunstigt, overholdt Fliserens alle aftaler om at ringe forud for behandlingerne - endda indrog de en lørdag til formålet!
Selve arbejdet blev udført med stor omhu med hovedvægt på kvalitet. Det var faktisk grunden til , at jeg foretrak at bruge Fliserens, hvilket jeg har gjort tidligere i forbindelse med algebehandling.
Resultatet er meget, meget flot at se på nu, så jeg håber at det holder længe - for det er jo på det punkt , at kvaliteten skal vurderes.
Efter nogen tøven fra min side blev jeg overbevist om, at det kunne betale sig at få taget malet allerede i år.
Maling af tag er vejrafhængigt og bl.a. derfor trak det noget ud med aftaledage til forberedelse og maling. Men da vejret blev gunstigt, overholdt Fliserens alle aftaler om at ringe forud for behandlingerne - endda indrog de en lørdag til formålet!
Selve arbejdet blev udført med stor omhu med hovedvægt på kvalitet. Det var faktisk grunden til , at jeg foretrak at bruge Fliserens, hvilket jeg har gjort tidligere i forbindelse med algebehandling.
Resultatet er meget, meget flot at se på nu, så jeg håber at det holder længe - for det er jo på det punkt , at kvaliteten skal vurderes.
En medarbejder der tog hensyn til omgivelserne og først udførte arbejdet da der ikke var risiko for at det gik ud over planter mm
En medarbejder der tog hensyn til omgivelserne og først udførte arbejdet da der ikke var risiko for at det gik ud over planter mm
Da man ikke kan se resultat at det er gjort, gør det, det lidt svært at beskrive en oplevelse, men taget ser på længere sigt fint ud
Da man ikke kan se resultat at det er gjort, gør det, det lidt svært at beskrive en oplevelse, men taget ser på længere sigt fint ud
På baggrund af tidligere tilfredsstillende algebehandling, skulle næste algebehandling efter aftale, have været udført i september -oktober 2022.
Med flere mislykkedes telefonkontakter i foråret 2024 vedrørende ny algebehandling, bliver jeg bedt om at sende en sms med navn og telefonnr. så vil jeg blive kontaktet for aftale om ny tid for algebehandling, hvilket dog aldrig sker.
Mandag den 2. september 2024 er der i postkassen, en besked om at FLISERENSNING .DK har givet taget en desinficering.
Dette er sket uden min viden og tilladelse idet der på det pågældende tidspunkt ikke var nogen hjemme.
På baggrund af tidligere tilfredsstillende algebehandling, skulle næste algebehandling efter aftale, have været udført i september -oktober 2022.
Med flere mislykkedes telefonkontakter i foråret 2024 vedrørende ny algebehandling, bliver jeg bedt om at sende en sms med navn og telefonnr. så vil jeg blive kontaktet for aftale om ny tid for algebehandling, hvilket dog aldrig sker.
Mandag den 2. september 2024 er der i postkassen, en besked om at FLISERENSNING .DK har givet taget en desinficering.
Dette er sket uden min viden og tilladelse idet der på det pågældende tidspunkt ikke var nogen hjemme.
Det lykkedes forholdsvis nemt, at få en ny aftale om algebehandling af taget her i 2024 - selvom vi egentlig havde aftalt, at det skulle ske via et abonnement, som svigtede i 2023. Men resultatet af behandlingen er upåklageligt, selv om et år altså blev sprunget over.
Hvad angår fakturaen, så er det eneste klagepunkt, at den først blev sendt sent - 4 måneder efter arbejdets udførelse - og at der kun gives en betalingsfrist på 3 dage. Det er sådan, at jeg har brug for at videresende fakturaen, da jeg ikke har netbank og derfor måtte hen i banken istedet for.
Det lykkedes forholdsvis nemt, at få en ny aftale om algebehandling af taget her i 2024 - selvom vi egentlig havde aftalt, at det skulle ske via et abonnement, som svigtede i 2023. Men resultatet af behandlingen er upåklageligt, selv om et år altså blev sprunget over.
Hvad angår fakturaen, så er det eneste klagepunkt, at den først blev sendt sent - 4 måneder efter arbejdets udførelse - og at der kun gives en betalingsfrist på 3 dage. Det er sådan, at jeg har brug for at videresende fakturaen, da jeg ikke har netbank og derfor måtte hen i banken istedet for.
De kom igen i år som aftalt og tilpassede dagen for et så optimal udbytte af deres indsats da, de ved løbende dialog rykkede opgaverne til hvor der ikke var regnvejr på det aftalte tidspunkt. i dette tilfælde 3 gange hvor det regnede.
De kom igen i år som aftalt og tilpassede dagen for et så optimal udbytte af deres indsats da, de ved løbende dialog rykkede opgaverne til hvor der ikke var regnvejr på det aftalte tidspunkt. i dette tilfælde 3 gange hvor det regnede.