bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035

Vasket vinduer,malet vindskeder,fliserne i indkørsel.tak til jer ,godt resultat.
Vasket vinduer,malet vindskeder,fliserne i indkørsel.tak til jer ,godt resultat.
Tusind tak for anmeldelsen og fordi du valgte mig til dit projekt!
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank

Det har taget langt tid at få lavet plankeværket , materialerne blev betalt d 16/4 -2026og blev leveret d 23/4 og arbejdet blev først påbegyndt d 1/5 og var færdigt d 23/6–2026.
Hej Irene
Tusind tak for din anmeldelse og for, at du tog dig tid til at dele din oplevelse.
Jeg er rigtig glad for, at du er tilfreds med det færdige plankeværk, kvaliteten og oprydningen – og især at du vil bruge Have, Jord & Beton igen. Det betyder meget for mig.
Jeg forstår godt, at du har oplevet forløbet som langt. Materialerne blev betalt den 16. april og leveret den 23. april. Arbejdet blev påbegyndt den 1. maj og afsluttet den 23. juni.
Vi anerkender naturligvis, at kunder kan opleve et forløb forskelligt, og vi tager din bemærkning om tidsforbruget med os. Samtidig vil vi gerne sætte lidt ord på baggrunden for forløbet.
Under arbejdet blev der, efter dialog med dig, foretaget ændringer i forhold til den løsning og standard, der oprindeligt var beskrevet i tilbuddet. Ændringerne betød, at arbejdet skulle udføres på en anden og mere omfattende måde end først forudsat. Det blev naturligvis drøftet undervejs, herunder at den ændrede løsning også ville kræve ekstra tid i forhold til den oprindelige plan.
Fremdriften har desuden været påvirket af vejrforhold. Ved hegnsarbejde er det vigtigt, at opmåling, støbning, montering og afslutning udføres under ordentlige forhold, så resultatet bliver stabilt og holdbart.
Vores fokus har hele vejen været at levere et plankeværk, der står solidt, ser pænt ud og kan holde i mange år. Derfor har vi prioriteret at udføre arbejdet grundigt frem for at forcere processen på bekostning af kvaliteten.
For nye kunder er det vigtigt for os at være åbne om, at udendørs anlægs- og hegnsarbejde kan blive påvirket af vejret og ændringer undervejs i processen. Vi sørger altid for dialog, når der opstår forhold, der kan påvirke løsning, pris eller tidsplan.
Tak igen for tilliden, den ærlige anmeldelse og for at vælge Have, Jord & Beton. Jeg håber, I får stor glæde af plankeværket i mange år fremover.
Med venlig hilsen
Frank Landgren
Have, Jord & Beton
Det har taget langt tid at få lavet plankeværket , materialerne blev betalt d 16/4 -2026og blev leveret d 23/4 og arbejdet blev først påbegyndt d 1/5 og var færdigt d 23/6–2026.
Hej Irene
Tusind tak for din anmeldelse og for, at du tog dig tid til at dele din oplevelse.
Jeg er rigtig glad for, at du er tilfreds med det færdige plankeværk, kvaliteten og oprydningen – og især at du vil bruge Have, Jord & Beton igen. Det betyder meget for mig.
Jeg forstår godt, at du har oplevet forløbet som langt. Materialerne blev betalt den 16. april og leveret den 23. april. Arbejdet blev påbegyndt den 1. maj og afsluttet den 23. juni.
Vi anerkender naturligvis, at kunder kan opleve et forløb forskelligt, og vi tager din bemærkning om tidsforbruget med os. Samtidig vil vi gerne sætte lidt ord på baggrunden for forløbet.
Under arbejdet blev der, efter dialog med dig, foretaget ændringer i forhold til den løsning og standard, der oprindeligt var beskrevet i tilbuddet. Ændringerne betød, at arbejdet skulle udføres på en anden og mere omfattende måde end først forudsat. Det blev naturligvis drøftet undervejs, herunder at den ændrede løsning også ville kræve ekstra tid i forhold til den oprindelige plan.
Fremdriften har desuden været påvirket af vejrforhold. Ved hegnsarbejde er det vigtigt, at opmåling, støbning, montering og afslutning udføres under ordentlige forhold, så resultatet bliver stabilt og holdbart.
Vores fokus har hele vejen været at levere et plankeværk, der står solidt, ser pænt ud og kan holde i mange år. Derfor har vi prioriteret at udføre arbejdet grundigt frem for at forcere processen på bekostning af kvaliteten.
For nye kunder er det vigtigt for os at være åbne om, at udendørs anlægs- og hegnsarbejde kan blive påvirket af vejret og ændringer undervejs i processen. Vi sørger altid for dialog, når der opstår forhold, der kan påvirke løsning, pris eller tidsplan.
Tak igen for tilliden, den ærlige anmeldelse og for at vælge Have, Jord & Beton. Jeg håber, I får stor glæde af plankeværket i mange år fremover.
Med venlig hilsen
Frank Landgren
Have, Jord & Beton
Vasket vinduer,malet vindskeder,fliserne i indkørsel.tak til jer ,godt resultat.
Tusind tak for anmeldelsen og fordi du valgte mig til dit projekt!
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Vasket vinduer,malet vindskeder,fliserne i indkørsel.tak til jer ,godt resultat.
Tusind tak for anmeldelsen og fordi du valgte mig til dit projekt!
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Danmarks bedste brolægger.
Faldt over ham, da han havde gode anmeldelser og blev bestemt ikke skuffet.
Overholder sine aftaler
Laver et verdensklasse stykke arbejde
Tusind tak for anmeldelsen og fordi du valgte mig til dit projekt!
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Danmarks bedste brolægger.
Faldt over ham, da han havde gode anmeldelser og blev bestemt ikke skuffet.
Overholder sine aftaler
Laver et verdensklasse stykke arbejde
Tusind tak for anmeldelsen og fordi du valgte mig til dit projekt!
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Nok den værste aftale jeg nognenside har indgået, siden start af 2026 aftalen gik på at haven skullle være klar ved udgang af juni/26…d.d intet er udførte…haven indkørsel alt ligner løgn…manden dykker ikke op til de aftale tider ingen besked….er Mega frustret…
Nok den værste aftale jeg nognenside har indgået, siden start af 2026 aftalen gik på at haven skullle være klar ved udgang af juni/26…d.d intet er udførte…haven indkørsel alt ligner løgn…manden dykker ikke op til de aftale tider ingen besked….er Mega frustret…
De kom hurtigt ifølge.aftale.alt perfekt.
Hej Michael
Tusind tak for anmeldelsen og fordi du valgte mig til jeres projekt!
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
De kom hurtigt ifølge.aftale.alt perfekt.
Hej Michael
Tusind tak for anmeldelsen og fordi du valgte mig til jeres projekt!
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
EN meget behagelig virksomhed.De lever fuldt ud til det aftalte?
Hej Michael
Tusind tak for anmeldelsen og fordi du valgte mig til jeres projekt!
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
EN meget behagelig virksomhed.De lever fuldt ud til det aftalte?
Hej Michael
Tusind tak for anmeldelsen og fordi du valgte mig til jeres projekt!
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Overskrift: Opkræver stor forudbetaling
"Jeg kan desværre kun nikke genkendende til den manglende respons, som andre kunder også har oplevet. Jeg indgik en aftale om et større anlægsprojekt allerede i december 2025, hvor alt var tilrettelagt og aftalt til opstart i foråret. Jeg betalte knap 76.000 kr. i forudbetaling til materialer d. 1. april, men herefter stoppede al reel kommunikation.
Trods gentagne løfter om tidsplaner og opstartsdatoer skete der absolut ingenting i over fire uger . Frank gjorde sig utilgængelig på telefonen, og selv det firma, der havde anbefalet ham, kunne ikke få fat i ham. Først da jeg sendte et formelt varsel om ophævelse og inkasso, kom der en reaktion.
Jeg har nu ophævet samarbejdet og fået mine penge retur efter et meget stressende forløb. Mit råd: Find en anden entreprenør, der overholder sine aftaler og ikke kræver store beløb forud uden at have en reel plan for igangsættelse."
Tak for din anmeldelse og for at dele din oplevelse af forløbet.
Vi anerkender fuldt ud, at forløbet ikke udviklede sig som planlagt, og vi har forståelse for, at situationen har været frustrerende for dig. Samtidig mener vi dog, at anmeldelsen i sin nuværende form ikke giver et fuldt retvisende billede af det samlede forløb mellem parterne.
Det er vigtigt for os at understrege over for både eksisterende og fremtidige kunder, at: samarbejdet blev afsluttet, kreditnota blev udstedt, og hele det indbetalte beløb efterfølgende blev tilbagebetalt.
Vi respekterer naturligvis, at kunder kan have forskellige oplevelser af et forløb, men vi er ikke enige i flere af formuleringerne og den samlede fremstilling, da vi mener, at den giver et mere negativt og skadeligt billede af virksomheden end det faktiske forløb berettiger til.
Hos os arbejder vi hver dag for at levere ordentligt håndværk, ærlig dialog og løsninger, der holder på den lange bane. Som i alle virksomheder kan der opstå situationer, hvor et projekt eller samarbejde ikke udvikler sig som forventet, men vi bestræber os altid på at håndtere sådanne situationer ansvarligt og professionelt.
Disse situationer tager vi alvorligt, og vi arbejder løbende med at forbedre både procedurer, planlægning og fremgangsmåder fremadrettet. Vores mål er ikke kun at levere høj kvalitet i det udførte arbejde, men også at sikre den bedst mulige oplevelse gennem hele projektforløbet.
Vi sætter stor pris på de mange kunder, der gennem tiden har valgt os til deres projekter, og vi vil fortsat have fokus på kvalitet, ordentlighed og gennemsigtighed i vores arbejde.
Vi ønsker dig derfor alt det bedste med dit projekt fremadrettet.
Overskrift: Opkræver stor forudbetaling
"Jeg kan desværre kun nikke genkendende til den manglende respons, som andre kunder også har oplevet. Jeg indgik en aftale om et større anlægsprojekt allerede i december 2025, hvor alt var tilrettelagt og aftalt til opstart i foråret. Jeg betalte knap 76.000 kr. i forudbetaling til materialer d. 1. april, men herefter stoppede al reel kommunikation.
Trods gentagne løfter om tidsplaner og opstartsdatoer skete der absolut ingenting i over fire uger . Frank gjorde sig utilgængelig på telefonen, og selv det firma, der havde anbefalet ham, kunne ikke få fat i ham. Først da jeg sendte et formelt varsel om ophævelse og inkasso, kom der en reaktion.
Jeg har nu ophævet samarbejdet og fået mine penge retur efter et meget stressende forløb. Mit råd: Find en anden entreprenør, der overholder sine aftaler og ikke kræver store beløb forud uden at have en reel plan for igangsættelse."
Tak for din anmeldelse og for at dele din oplevelse af forløbet.
Vi anerkender fuldt ud, at forløbet ikke udviklede sig som planlagt, og vi har forståelse for, at situationen har været frustrerende for dig. Samtidig mener vi dog, at anmeldelsen i sin nuværende form ikke giver et fuldt retvisende billede af det samlede forløb mellem parterne.
Det er vigtigt for os at understrege over for både eksisterende og fremtidige kunder, at: samarbejdet blev afsluttet, kreditnota blev udstedt, og hele det indbetalte beløb efterfølgende blev tilbagebetalt.
Vi respekterer naturligvis, at kunder kan have forskellige oplevelser af et forløb, men vi er ikke enige i flere af formuleringerne og den samlede fremstilling, da vi mener, at den giver et mere negativt og skadeligt billede af virksomheden end det faktiske forløb berettiger til.
Hos os arbejder vi hver dag for at levere ordentligt håndværk, ærlig dialog og løsninger, der holder på den lange bane. Som i alle virksomheder kan der opstå situationer, hvor et projekt eller samarbejde ikke udvikler sig som forventet, men vi bestræber os altid på at håndtere sådanne situationer ansvarligt og professionelt.
Disse situationer tager vi alvorligt, og vi arbejder løbende med at forbedre både procedurer, planlægning og fremgangsmåder fremadrettet. Vores mål er ikke kun at levere høj kvalitet i det udførte arbejde, men også at sikre den bedst mulige oplevelse gennem hele projektforløbet.
Vi sætter stor pris på de mange kunder, der gennem tiden har valgt os til deres projekter, og vi vil fortsat have fokus på kvalitet, ordentlighed og gennemsigtighed i vores arbejde.
Vi ønsker dig derfor alt det bedste med dit projekt fremadrettet.
Vedligeholdelse af lang indkørsel
Hej Ida
Tusind tak for anmeldelsen og fordi du valgte mig til jeres projekt!
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Vedligeholdelse af lang indkørsel
Hej Ida
Tusind tak for anmeldelsen og fordi du valgte mig til jeres projekt!
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
God kommunikation hvor håndværker oplyser tidspunktet for hvornår aftalen udføres
Hej Ida
Tusind tak for anmeldelsen og fordi du valgte mig til jeres projekt!
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
God kommunikation hvor håndværker oplyser tidspunktet for hvornår aftalen udføres
Hej Ida
Tusind tak for anmeldelsen og fordi du valgte mig til jeres projekt!
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Det er Danmarks bedste håndværker.
God til kommunikere
God til at planlægge
God til sit arbejde
Alt i alt en fremragende oplevelse
Hejsa
Tusind tak for den her flotte anmeldelse.
Glad for i er tilfredse med hele forløbet
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Det er Danmarks bedste håndværker.
God til kommunikere
God til at planlægge
God til sit arbejde
Alt i alt en fremragende oplevelse
Hejsa
Tusind tak for den her flotte anmeldelse.
Glad for i er tilfredse med hele forløbet
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Venlig i mødekommende og gav god rådgivning
Hej Irene
Tusind tak for anmeldelsen og fordi du valgte mig til jeres projekt!
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Venlig i mødekommende og gav god rådgivning
Hej Irene
Tusind tak for anmeldelsen og fordi du valgte mig til jeres projekt!
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Håndværkeren er flink. Det udførte håndværksarbejde er jeg ikke tilfreds med. Kom selv og bedøm
Hej Per
Tak for din anmeldelse.
Vi er selvfølgelig kede af at høre, at du ikke er tilfreds med det udførte arbejde.
Opgaven er udført i henhold til det aftalte tilbud og de forhold, der blev gennemgået ved besigtigelsen, samt de løbende drøftelser under udførelsen, hvor løsningen blev tilpasset ud fra de eksisterende forhold.
Jeg står inde for det udførte arbejde, som er udført på baggrund af de løsninger, vi i fællesskab fandt og accepterede under udførelsen.
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Håndværkeren er flink. Det udførte håndværksarbejde er jeg ikke tilfreds med. Kom selv og bedøm
Hej Per
Tak for din anmeldelse.
Vi er selvfølgelig kede af at høre, at du ikke er tilfreds med det udførte arbejde.
Opgaven er udført i henhold til det aftalte tilbud og de forhold, der blev gennemgået ved besigtigelsen, samt de løbende drøftelser under udførelsen, hvor løsningen blev tilpasset ud fra de eksisterende forhold.
Jeg står inde for det udførte arbejde, som er udført på baggrund af de løsninger, vi i fællesskab fandt og accepterede under udførelsen.
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Håndværker var venlig og kompetent
Hej Stig
Tusind tak for anmeldelsen og fordi du valgte mig til jeres projekt!
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Håndværker var venlig og kompetent
Hej Stig
Tusind tak for anmeldelsen og fordi du valgte mig til jeres projekt!
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Han har udført et fremragende stykke arbejde hos os!
Hans gode anmeldelser lever han virkelig op til.
Et firma vi 100% vi vil hive fat i igen, hvis vi skal bruge have/entreprenør firma
Hej MN
Tusind tak for den flotte anmeldelse og de pæne ord.
Rigtig dejligt at høre, at I er tilfredse med arbejdet – og vi hjælper jer selvfølgelig gerne igen en anden gang.
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Han har udført et fremragende stykke arbejde hos os!
Hans gode anmeldelser lever han virkelig op til.
Et firma vi 100% vi vil hive fat i igen, hvis vi skal bruge have/entreprenør firma
Hej MN
Tusind tak for den flotte anmeldelse og de pæne ord.
Rigtig dejligt at høre, at I er tilfredse med arbejdet – og vi hjælper jer selvfølgelig gerne igen en anden gang.
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Super service !
Hurtigt udført !
Ekstrem professionel kommunikation!
Fik det 100% som aftalt !
Tusind tak for den flotte anmeldelse og de pæne ord.
Rigtig dejligt at høre, at I er tilfredse med både arbejdet, dialogen og det endelige resultat.
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Super service !
Hurtigt udført !
Ekstrem professionel kommunikation!
Fik det 100% som aftalt !
Tusind tak for den flotte anmeldelse og de pæne ord.
Rigtig dejligt at høre, at I er tilfredse med både arbejdet, dialogen og det endelige resultat.
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Super flot udført brolægning fra start til slut. God dialog hele vejen igennem, hvor vi blev informeret om processen og fik professionel rådgivning om valg af materialer. Arbejdet blev afleveret til tiden, området blev efterladt pænt og vi står tilbage med et resultat, der både er solidt og æstetisk. Kan varmt anbefales.
Tusind tak for den flotte anmeldelse og de pæne ord.
Rigtig dejligt at høre, at I er tilfredse med både arbejdet, dialogen og det endelige resultat.
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Super flot udført brolægning fra start til slut. God dialog hele vejen igennem, hvor vi blev informeret om processen og fik professionel rådgivning om valg af materialer. Arbejdet blev afleveret til tiden, området blev efterladt pænt og vi står tilbage med et resultat, der både er solidt og æstetisk. Kan varmt anbefales.
Tusind tak for den flotte anmeldelse og de pæne ord.
Rigtig dejligt at høre, at I er tilfredse med både arbejdet, dialogen og det endelige resultat.
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
TILFØJET/OPDATERET: 13-11-2025
Nedtagning af skur.
Godt arbejde til god pris. God kommunikation. Alle aftaler overholdt.
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 13-11-2025
Karakter: 5.00
Godt arbejde til god pris. God kommunikation. Alle aftaler overholdt.
Hej Lykke
Tak for anmeldelsen og de pæne ord.
Godt at høre, at du er tilfreds med arbejdet og forløbet.
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
TILFØJET/OPDATERET: 13-11-2025
Nedtagning af skur.
Godt arbejde til god pris. God kommunikation. Alle aftaler overholdt.
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 13-11-2025
Karakter: 5.00
Godt arbejde til god pris. God kommunikation. Alle aftaler overholdt.
Hej Lykke
Tak for anmeldelsen og de pæne ord.
Godt at høre, at du er tilfreds med arbejdet og forløbet.
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Ups.glemte at sige at ,de var billigere end mange andre og lavede det til aftalt tid,er meget
Hej Michael
Tak for anmeldelsen og de pæne ord.
Dejligt at høre, at du er tilfreds med arbejdet og forløbet.
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Ups.glemte at sige at ,de var billigere end mange andre og lavede det til aftalt tid,er meget
Hej Michael
Tak for anmeldelsen og de pæne ord.
Dejligt at høre, at du er tilfreds med arbejdet og forløbet.
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Jeg bestilte Have, Jord & Beton til at komme og klippe min hæk, og jeg er ekstremt tilfreds med resultatet. Hele vejen igennem var oplevelsen professionel og behagelig. De kom til tiden, gik straks i gang og arbejdede både effektivt og meget omhyggeligt.
Hækken står nu helt lige og flot, og det er tydeligt, at de virkelig ved, hvad de laver. De sørgede også for at rydde grundigt op bagefter, så der ikke var et eneste grenklip eller blad tilbage – haven så faktisk pænere ud end da de kom.
Jeg blev positivt overrasket over både kvaliteten af arbejdet og serviceniveauet. Det gør en kæmpe forskel, når håndværkere leverer lidt mere end forventet – og det gjorde de her.
Jeg kommer helt sikkert til at bruge dem igen fremover, og jeg kan varmt anbefale Have, Jord & Beton til alle, der ønsker flot, veludført og pålideligt havearbejde.
Hej AJ,
Tusind tak for den flotte anmeldelse og de mange gode ord!
Det glæder os virkelig at høre, at du er så tilfreds med både resultatet og hele forløbet. Vi går meget op i at levere et grundigt stykke arbejde og efterlade haven pæn og ordentlig – så det betyder meget for os, at det bliver lagt mærke til.
Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse – og vi ser frem til at hjælpe dig igen en anden gang!
Mvh
Have, Jord & Beton // Frank
Jeg bestilte Have, Jord & Beton til at komme og klippe min hæk, og jeg er ekstremt tilfreds med resultatet. Hele vejen igennem var oplevelsen professionel og behagelig. De kom til tiden, gik straks i gang og arbejdede både effektivt og meget omhyggeligt.
Hækken står nu helt lige og flot, og det er tydeligt, at de virkelig ved, hvad de laver. De sørgede også for at rydde grundigt op bagefter, så der ikke var et eneste grenklip eller blad tilbage – haven så faktisk pænere ud end da de kom.
Jeg blev positivt overrasket over både kvaliteten af arbejdet og serviceniveauet. Det gør en kæmpe forskel, når håndværkere leverer lidt mere end forventet – og det gjorde de her.
Jeg kommer helt sikkert til at bruge dem igen fremover, og jeg kan varmt anbefale Have, Jord & Beton til alle, der ønsker flot, veludført og pålideligt havearbejde.
Hej AJ,
Tusind tak for den flotte anmeldelse og de mange gode ord!
Det glæder os virkelig at høre, at du er så tilfreds med både resultatet og hele forløbet. Vi går meget op i at levere et grundigt stykke arbejde og efterlade haven pæn og ordentlig – så det betyder meget for os, at det bliver lagt mærke til.
Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse – og vi ser frem til at hjælpe dig igen en anden gang!
Mvh
Have, Jord & Beton // Frank
Hækkeklipning og græsslåning.flot og præcist.
Hej Michael
Tak for anmeldelsen og de pæne ord.
Godt at høre, at du er tilfreds med resultatet.
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Hækkeklipning og græsslåning.flot og præcist.
Hej Michael
Tak for anmeldelsen og de pæne ord.
Godt at høre, at du er tilfreds med resultatet.
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank
Tusind tak for anmeldelsen og fordi du valgte mig til dit projekt!
Med venlig hilsen
Have, Jord & Beton // Frank