bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Super god service, levering lige til døren samt godt instruktion i opsætning.
Super god service, levering lige til døren samt godt instruktion i opsætning.
- Kom til aftalte tid.
- kom med god og billigere løsning på på ventilationen i badeværelset.
- Rengøring efter endt arbejde var perfekt.
- Kom til aftalte tid.
- kom med god og billigere løsning på på ventilationen i badeværelset.
- Rengøring efter endt arbejde var perfekt.
Håndværker kom og borede gennem 3 vægge i kælder og monterede 3 et rums ventilatorer. Ingen støv og ingen svineri at finde efter afsluttet montering. Super tilfreds.
Håndværker kom og borede gennem 3 vægge i kælder og monterede 3 et rums ventilatorer. Ingen støv og ingen svineri at finde efter afsluttet montering. Super tilfreds.
Vilea er et firma, som har meget svært ved at tage telefonen, når jeg ringer. De har også svært ved at holde aftaler, og svartiden på mail tager lang tid.
De bruger håndværkere, som har svært ved at formulere sig mundtligt på dansk (håndværkeren var til gengæld utrolig sød og behagelig, så jeg har ingen klager til ham).
Min dårlige oplevelse handler om, hvordan kontoret/indehaveren håndterer slutbrugeren/mig som kunde og at de taber mig som kunde midt i alle deres sager.
De kan ikke huske min sag, når jeg ringer ind, selvom den har kørt i noget tid.
Vilea undskylder sig med, at det er på grund af en dårlig medarbejder, som har gjort det hele. Jeg tror dog, at det mere handler om internt kaos og at de ikke har oplært deres medarbejdere godt nok. Og jeg syntes det er enormt trættende, at de giver deres medarbejdere skylden i stedet for bare at sige, at de har lavet en brøler, men at de nok skal få det fikset.
Personen, som solgte mig opgaven, var sød og imødekommende. Han manglede måske lidt produktekspertise, men det er fair nok.
Som jeg skrev til kontoret, tror jeg, det vil være en god idé, hvis de kører ud og kigger når de har solgt opgaven over telefonen eller mail. inden de sætter opgaven i gang.
Det vil sandsynligvis give bedre resultat.
Montøren glemte at rydde op efter sig selv, så da jeg kom hjem, kunne jeg se en blodrød flisebelægning på 10 m² samt rødt støv på vinduerne og kælderskræppen. Det kom fra murstenene når de borer. Jeg havde sagt at huset var pudset og at der var røde mursten inde bag ved.
håndværkeren kunne ikke lave opgaven færdig på grund af tid og at det blev for sent.
Derudover var der også tvivlsspørgsmål om, hvorvidt ventilatoren måtte sidde i badeværelset, selvom jeg havde beskrevet og talt med sælgeren om det.
Jeg tror, det var en svær opgave for montøren. Her havde det været godt, hvis de havde instrueret håndværkeren i, at det måske er vigtigt at kommunikere dette til kunden.
De fik dog ryddet op efter sig selv, efter at jeg havde kontaktet Vilea.
Det eneste, som har været en god oplevelse, er, at jeg først skulle betale, når de var færdige med opgaven, så jeg var i det mindste ikke bange for ikke at få opgaven udført. Jeg skulle have lavet 4 ventilationer i kælderen, men det blev kun til 3 stk., da jeg til sidst opgav.
Vilea er et firma, som har meget svært ved at tage telefonen, når jeg ringer. De har også svært ved at holde aftaler, og svartiden på mail tager lang tid.
De bruger håndværkere, som har svært ved at formulere sig mundtligt på dansk (håndværkeren var til gengæld utrolig sød og behagelig, så jeg har ingen klager til ham).
Min dårlige oplevelse handler om, hvordan kontoret/indehaveren håndterer slutbrugeren/mig som kunde og at de taber mig som kunde midt i alle deres sager.
De kan ikke huske min sag, når jeg ringer ind, selvom den har kørt i noget tid.
Vilea undskylder sig med, at det er på grund af en dårlig medarbejder, som har gjort det hele. Jeg tror dog, at det mere handler om internt kaos og at de ikke har oplært deres medarbejdere godt nok. Og jeg syntes det er enormt trættende, at de giver deres medarbejdere skylden i stedet for bare at sige, at de har lavet en brøler, men at de nok skal få det fikset.
Personen, som solgte mig opgaven, var sød og imødekommende. Han manglede måske lidt produktekspertise, men det er fair nok.
Som jeg skrev til kontoret, tror jeg, det vil være en god idé, hvis de kører ud og kigger når de har solgt opgaven over telefonen eller mail. inden de sætter opgaven i gang.
Det vil sandsynligvis give bedre resultat.
Montøren glemte at rydde op efter sig selv, så da jeg kom hjem, kunne jeg se en blodrød flisebelægning på 10 m² samt rødt støv på vinduerne og kælderskræppen. Det kom fra murstenene når de borer. Jeg havde sagt at huset var pudset og at der var røde mursten inde bag ved.
håndværkeren kunne ikke lave opgaven færdig på grund af tid og at det blev for sent.
Derudover var der også tvivlsspørgsmål om, hvorvidt ventilatoren måtte sidde i badeværelset, selvom jeg havde beskrevet og talt med sælgeren om det.
Jeg tror, det var en svær opgave for montøren. Her havde det været godt, hvis de havde instrueret håndværkeren i, at det måske er vigtigt at kommunikere dette til kunden.
De fik dog ryddet op efter sig selv, efter at jeg havde kontaktet Vilea.
Det eneste, som har været en god oplevelse, er, at jeg først skulle betale, når de var færdige med opgaven, så jeg var i det mindste ikke bange for ikke at få opgaven udført. Jeg skulle have lavet 4 ventilationer i kælderen, men det blev kun til 3 stk., da jeg til sidst opgav.
Hej Alex,
Vi må ærligt sige, at vi ikke kan genkende det forløb, du beskriver i din anmeldelse – og vi er både overraskede og ærgerlige over den måde, sagen fremstilles på.
Når vi læser din anmeldelse igennem, bliver det tydeligt, at din utilfredshed i høj grad handler om, at du ikke kunne opnå den ønskede rabat. Vi forsøgte at forklare dig, at vi allerede havde haft ekstraomkostninger, blandt andet fordi vores montører måtte køre forgæves flere gange, da terrassen – trods aftale – ikke var ryddet, og vi derfor ikke kunne påbegynde arbejdet.
Vi stiller os desuden stærkt undrende over, at du og den tidligere medarbejder kendte hinanden i forvejen, og at det i høj grad er jer to, der har kørt aftaler og truffet beslutninger uden om virksomheden. Det er én af hovedårsagerne til, at den pågældende medarbejder i dag ikke længere er en del af Vilea.
Vi valgte bevidst ikke at installere den sidste ventilator hos dig, da det stod klart for os, at din agenda var at presse yderligere rabat ud af aftalen. Der blev fra din side forsøgt flere forskellige kneb for at opnå det, og det stod efterhånden tydeligt for os, at samarbejdet ikke kunne fortsætte under de forhold. Derfor valgte vi at trække os fra opgaven.
Hvad angår selve udførelsen: Ved boring i murværk er der altid risiko for støv og snavs – det fremgår klart af vores betingelser. Alligevel valgte vi som en ekstra service at vende tilbage og rengøre området.
Vi anerkender, at vi ikke er fejlfri, og vi tager konstruktiv feedback alvorligt. Men i dette tilfælde mener vi, at din anmeldelse ikke giver et retvisende billede af hverken forløbet eller vores indsats.
Meget punktlig installatør og det var muligt at få installeret kun en uge efter bestilling.
Teknikeren var behjælpelig med valg af bedste installations punkt, borede huller, monterede ventilation og efterlod et fint stykke arbejde.
Jeg er rigtig glad for at jeg valgte en samlet pakke og ikke selv begyndte at bore og montere for at spare lidt penge på opgaven.
Meget punktlig installatør og det var muligt at få installeret kun en uge efter bestilling.
Teknikeren var behjælpelig med valg af bedste installations punkt, borede huller, monterede ventilation og efterlod et fint stykke arbejde.
Jeg er rigtig glad for at jeg valgte en samlet pakke og ikke selv begyndte at bore og montere for at spare lidt penge på opgaven.
aftalte der skulle komme en elektrikker og fikse en switch på en eksisterende blæser som en del af opgaven gratis - ingen elektrikker dukkede op, kun en alm. installatør.
kommunikationen gjorde det ikke klart at der ikke blev laver el-arbejde til at slå airpro direkte til strøm, og at de i stedet skulle bruge en stikkontakt - da dette så ikke er og der skal trækkes en ledning til en af dem, sidder der en på kontoret og bestemmer at det lige skal koste 1000 oveni.
ikke en vidunderlig oplevelse for at være ærlig. I det mindste blev arbejdet udført og det var overstået på under en alm arbejdsdag, men det er også det bedste jeg har at sige
Hej Andreas,
Tak for din anmeldelse. Vi er dog noget forundrede over den, da den ikke stemmer overens med de aftaler, vi havde, og de vilkår, der blev accepteret.
Som det klart fremgår af tilbuddet, er det beskrevet, at "EL tilslutning, hvis muligt, skal være inden for 5 meter i blød ledning med stikprop", og at eventuelt ekstra el-arbejde ville blive aftalt på forhånd. Der blev derfor aftalt en pris på 800 kr. ekskl. moms for at trække strøm fra et helt andet sted, hvilket du selv accepterede skriftligt før arbejdet blev udført.
Du har ikke specifikt angivet den eksisterende ventilator til vores elektriker, som derfor ikke kunne vide noget om denne opgave. Det skal lige påpeges, at det var vores elektriker, som var ude hos dig og arbejdede. Han er både installatør og elektriker, som du også er klar over. Ved at benytte vores elektriker har du desuden sparet en del penge i forhold til at bruge en tredjepart, der ville have kostet dig mindst det dobbelte.
At du efterfølgende klager over ekstraomkostninger, som blev aftalt på forhånd, virker ikke fair, da disse omkostninger blev præsenteret og godkendt af dig før opgavens påbegyndelse.
Vi tager afstand fra denne form for kritik, da vi altid forsøger at være transparente og præcise i vores aftaler. Vi vil gerne sikre, at der ikke opstår misforståelser i fremtiden, og at vores kunder føler sig godt behandlet. Netop derfor er vores tilbud altid transparente, og vi udfører intet uden skriftlige aftaler.
Vi håber ellers, at du vil nyde dit gode nye indeklima, og vi er glade for, at du på trods af alt stadig er tilfreds med det udførte arbejde.
aftalte der skulle komme en elektrikker og fikse en switch på en eksisterende blæser som en del af opgaven gratis - ingen elektrikker dukkede op, kun en alm. installatør.
kommunikationen gjorde det ikke klart at der ikke blev laver el-arbejde til at slå airpro direkte til strøm, og at de i stedet skulle bruge en stikkontakt - da dette så ikke er og der skal trækkes en ledning til en af dem, sidder der en på kontoret og bestemmer at det lige skal koste 1000 oveni.
ikke en vidunderlig oplevelse for at være ærlig. I det mindste blev arbejdet udført og det var overstået på under en alm arbejdsdag, men det er også det bedste jeg har at sige
Hej Andreas,
Tak for din anmeldelse. Vi er dog noget forundrede over den, da den ikke stemmer overens med de aftaler, vi havde, og de vilkår, der blev accepteret.
Som det klart fremgår af tilbuddet, er det beskrevet, at "EL tilslutning, hvis muligt, skal være inden for 5 meter i blød ledning med stikprop", og at eventuelt ekstra el-arbejde ville blive aftalt på forhånd. Der blev derfor aftalt en pris på 800 kr. ekskl. moms for at trække strøm fra et helt andet sted, hvilket du selv accepterede skriftligt før arbejdet blev udført.
Du har ikke specifikt angivet den eksisterende ventilator til vores elektriker, som derfor ikke kunne vide noget om denne opgave. Det skal lige påpeges, at det var vores elektriker, som var ude hos dig og arbejdede. Han er både installatør og elektriker, som du også er klar over. Ved at benytte vores elektriker har du desuden sparet en del penge i forhold til at bruge en tredjepart, der ville have kostet dig mindst det dobbelte.
At du efterfølgende klager over ekstraomkostninger, som blev aftalt på forhånd, virker ikke fair, da disse omkostninger blev præsenteret og godkendt af dig før opgavens påbegyndelse.
Vi tager afstand fra denne form for kritik, da vi altid forsøger at være transparente og præcise i vores aftaler. Vi vil gerne sikre, at der ikke opstår misforståelser i fremtiden, og at vores kunder føler sig godt behandlet. Netop derfor er vores tilbud altid transparente, og vi udfører intet uden skriftlige aftaler.
Vi håber ellers, at du vil nyde dit gode nye indeklima, og vi er glade for, at du på trods af alt stadig er tilfreds med det udførte arbejde.
Rigtig god oplevelse. Nemt at lave aftale. Kom som aftalt. Flinke rare og kompetente mennesker, der arbejdede målrettet med projektet og tydeligt vidste, hvad de havde med at gøre.
Rigtig god oplevelse. Nemt at lave aftale. Kom som aftalt. Flinke rare og kompetente mennesker, der arbejdede målrettet med projektet og tydeligt vidste, hvad de havde med at gøre.
En særdeles flink og rar ‘servicemand’ !!! - men som jeg også skrev sidste år: Jeg ville ønske han talte dansk. Kommunikation på engelsk om teknik af denne art giver ikke mening for mig !
En særdeles flink og rar ‘servicemand’ !!! - men som jeg også skrev sidste år: Jeg ville ønske han talte dansk. Kommunikation på engelsk om teknik af denne art giver ikke mening for mig !
Vi fik sidste år udskiftet ventilationsanlæg i kælderen. Vi fik i februar i år udskiftet vores anlæg på loftet da det efter 10 år uden service holdt op med at virke.
Samme installatør. Rigtig flink og kompetent.
Det blev ryddet op efter arbejdet og affaldet bortskaffet. Det var svært at få kontakt til firmaet, jeg ringede flere gange uden at komme igennem, men de vendte tilbage senere.
Vi fik sidste år udskiftet ventilationsanlæg i kælderen. Vi fik i februar i år udskiftet vores anlæg på loftet da det efter 10 år uden service holdt op med at virke.
Samme installatør. Rigtig flink og kompetent.
Det blev ryddet op efter arbejdet og affaldet bortskaffet. Det var svært at få kontakt til firmaet, jeg ringede flere gange uden at komme igennem, men de vendte tilbage senere.
I første omgang er opgaven aftalt via telefon og mail vha. billeder og beskrivelse. Opgaven udføres af to medarbejdere som i første omgang grundigt forventningsafstemmer og foreslår alternativer. Udførelsen følger den oprindelige plan, og gøres super fint. Meget tilfreds med resultatet.
I første omgang er opgaven aftalt via telefon og mail vha. billeder og beskrivelse. Opgaven udføres af to medarbejdere som i første omgang grundigt forventningsafstemmer og foreslår alternativer. Udførelsen følger den oprindelige plan, og gøres super fint. Meget tilfreds med resultatet.
Håndværkeren efterlod et værre rod udenfor. Vores røde husmur og sorte bindingsværk er smurt ind i hvidt støv fra gennemboringen. Det er umuligt at få af og har allerede kostet os flere timers arbejde.
Håndværkeren efterlod et værre rod udenfor. Vores røde husmur og sorte bindingsværk er smurt ind i hvidt støv fra gennemboringen. Det er umuligt at få af og har allerede kostet os flere timers arbejde.
Håndværker var her til tiden og blev færdig indenfor aftalte tidsramme. Produktet virker upåklageligt.
Håndværker var her til tiden og blev færdig indenfor aftalte tidsramme. Produktet virker upåklageligt.
Hej Alex,
Vi må ærligt sige, at vi ikke kan genkende det forløb, du beskriver i din anmeldelse – og vi er både overraskede og ærgerlige over den måde, sagen fremstilles på.
Når vi læser din anmeldelse igennem, bliver det tydeligt, at din utilfredshed i høj grad handler om, at du ikke kunne opnå den ønskede rabat. Vi forsøgte at forklare dig, at vi allerede havde haft ekstraomkostninger, blandt andet fordi vores montører måtte køre forgæves flere gange, da terrassen – trods aftale – ikke var ryddet, og vi derfor ikke kunne påbegynde arbejdet.
Vi stiller os desuden stærkt undrende over, at du og den tidligere medarbejder kendte hinanden i forvejen, og at det i høj grad er jer to, der har kørt aftaler og truffet beslutninger uden om virksomheden. Det er én af hovedårsagerne til, at den pågældende medarbejder i dag ikke længere er en del af Vilea.
Vi valgte bevidst ikke at installere den sidste ventilator hos dig, da det stod klart for os, at din agenda var at presse yderligere rabat ud af aftalen. Der blev fra din side forsøgt flere forskellige kneb for at opnå det, og det stod efterhånden tydeligt for os, at samarbejdet ikke kunne fortsætte under de forhold. Derfor valgte vi at trække os fra opgaven.
Hvad angår selve udførelsen: Ved boring i murværk er der altid risiko for støv og snavs – det fremgår klart af vores betingelser. Alligevel valgte vi som en ekstra service at vende tilbage og rengøre området.
Vi anerkender, at vi ikke er fejlfri, og vi tager konstruktiv feedback alvorligt. Men i dette tilfælde mener vi, at din anmeldelse ikke giver et retvisende billede af hverken forløbet eller vores indsats.