bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Godt arbejde
Godt arbejde
Fin kommunikation og installationen blev udført til aftalt tid.
Deres telefonsælgere lover dog mere end de kan holde. Jeg spurgte specifikt til om de havde el-autorisation og kunne tilslutte ventilatorer så de ikke bare sad med stik i en stikkontakt.
Intet problem sagde sælgeren. Det ville være en autoriseret el-installatør og de kunne tage strøm fra et eksisterende udtag.
Det viste sig så ikke at være tilfældet, så de blev monteret med stik.
Jeg lever med det, men de skal have styr på kommunikationen.
Fin kommunikation og installationen blev udført til aftalt tid.
Deres telefonsælgere lover dog mere end de kan holde. Jeg spurgte specifikt til om de havde el-autorisation og kunne tilslutte ventilatorer så de ikke bare sad med stik i en stikkontakt.
Intet problem sagde sælgeren. Det ville være en autoriseret el-installatør og de kunne tage strøm fra et eksisterende udtag.
Det viste sig så ikke at være tilfældet, så de blev monteret med stik.
Jeg lever med det, men de skal have styr på kommunikationen.
Jeg ringede til Casper Søndergård en fredag og lavede en aftale om at få skiftet lejer på mit genveksanlæg. Casper sendte sin servicemand allerede mandag og han kom som aftalt. Han skiftede lejerne og fortalte at mit anlæg kunne trænge til en rengøring. Dette var jeg på loftet og se. Det var meget tydeligt at det var tilfældet. Servicemanden rensede derefter anlægget og det blev rigtig fint. Så alt blev ordnet samme dag. Vi har derefter lavet en seviceaftale med Vilea til en meget god pris. Jeg har kun rosende ord og vil helt sikkert anbefale firmaet til andre. Alt i alt en rigtig god oplevelse.
Jeg ringede til Casper Søndergård en fredag og lavede en aftale om at få skiftet lejer på mit genveksanlæg. Casper sendte sin servicemand allerede mandag og han kom som aftalt. Han skiftede lejerne og fortalte at mit anlæg kunne trænge til en rengøring. Dette var jeg på loftet og se. Det var meget tydeligt at det var tilfældet. Servicemanden rensede derefter anlægget og det blev rigtig fint. Så alt blev ordnet samme dag. Vi har derefter lavet en seviceaftale med Vilea til en meget god pris. Jeg har kun rosende ord og vil helt sikkert anbefale firmaet til andre. Alt i alt en rigtig god oplevelse.
svært at få kontakt, men håndværker meget god
Hej Marek
Tak for din anmeldelse. Vi er glade for at høre, at du var tilfreds med vores håndværker.
Vi beklager, hvis du har oplevet udfordringer med at få kontakt til os. Vores telefonsystem er opdelt i forskellige afdelinger for at sikre, at vores kunder hurtigt kan komme i kontakt med den rette afdeling. I dette tilfælde skulle henvendelsen have været rettet mod vores serviceafdeling (tast 3), som håndterer servicering af anlæg. Så havde du fået direkte hjælp. De andre afdelinger har ikke noget med service at gøre.
Vi forstår, at det kan være forvirrende, hvis telefonsvaremenuen ikke er tydelig eller på engelsk.Vi tager din feedback til os og vil overveje, hvordan vi kan gøre menuen endnu mere brugervenlig – fx med flere sprog eller bedre vejledning.
Med venlig hilsen,
VILEA
Svar tonen er professionel og imødekommende, mens den samtidig forklarer årsagen til problemet uden at placere skylden på kunden.
Montøren (David, så vidt jeg husker) var dygtig og grundig.
Borede hul og installerede ventilationen.
Han havde også nogle gode inputs til placeringen af hullet, og gav en fin gennemgang af systemet bagefter,
Thumbs up!
Montøren (David, så vidt jeg husker) var dygtig og grundig.
Borede hul og installerede ventilationen.
Han havde også nogle gode inputs til placeringen af hullet, og gav en fin gennemgang af systemet bagefter,
Thumbs up!
Håndværker virkede professionel og gjorde et godt arbejde. At han samtidig havde en god humor så vi kunne lave sjov var bare en kæmpe bonus
Håndværker virkede professionel og gjorde et godt arbejde. At han samtidig havde en god humor så vi kunne lave sjov var bare en kæmpe bonus
Fin kommunikation ifb. med tilbudsafgivning
Dygtig og professionel håndværker, der tog hensyn og vidste hvad han lavede.
Rigtig fine anbefalinger herfra.
Fin kommunikation ifb. med tilbudsafgivning
Dygtig og professionel håndværker, der tog hensyn og vidste hvad han lavede.
Rigtig fine anbefalinger herfra.
Havde nogle indledende samtaler med Casper fra Virksomheden som var meget servicemindede. Den første tid jeg havde booket blev rykket på dagen og der gik et par dage inden ny tid blev aftalt. (Grundet bil der var i stykker og travlhed)
Men da dagen kom hvor blæsere skulle opsættes fungerede alt som aftalt og prisen holdt.
Havde nogle indledende samtaler med Casper fra Virksomheden som var meget servicemindede. Den første tid jeg havde booket blev rykket på dagen og der gik et par dage inden ny tid blev aftalt. (Grundet bil der var i stykker og travlhed)
Men da dagen kom hvor blæsere skulle opsættes fungerede alt som aftalt og prisen holdt.
Det var super let at få fat i Vilea og få et tilbud og en aftale på plads. Vi havde aftalt at installatøren skylle komme kl. 8., og jeg blev ringet op en halv time inden og oplyst, at installatøren ville blive ca. 15-20 minutter forsinket pga. trafikken. Installatøren kom derefter og udførte fint arbejde. Jeg kan godt anbefale Vilea til andre.
Det var super let at få fat i Vilea og få et tilbud og en aftale på plads. Vi havde aftalt at installatøren skylle komme kl. 8., og jeg blev ringet op en halv time inden og oplyst, at installatøren ville blive ca. 15-20 minutter forsinket pga. trafikken. Installatøren kom derefter og udførte fint arbejde. Jeg kan godt anbefale Vilea til andre.
Var venlig, service minded og klagede ikke til trods for, at det tog flere timer at bore gennem de hårdbrændte gamle mursten en forventet antager jeg
Var venlig, service minded og klagede ikke til trods for, at det tog flere timer at bore gennem de hårdbrændte gamle mursten en forventet antager jeg
Hej Marek
Tak for din anmeldelse. Vi er glade for at høre, at du var tilfreds med vores håndværker.
Vi beklager, hvis du har oplevet udfordringer med at få kontakt til os. Vores telefonsystem er opdelt i forskellige afdelinger for at sikre, at vores kunder hurtigt kan komme i kontakt med den rette afdeling. I dette tilfælde skulle henvendelsen have været rettet mod vores serviceafdeling (tast 3), som håndterer servicering af anlæg. Så havde du fået direkte hjælp. De andre afdelinger har ikke noget med service at gøre.
Vi forstår, at det kan være forvirrende, hvis telefonsvaremenuen ikke er tydelig eller på engelsk.Vi tager din feedback til os og vil overveje, hvordan vi kan gøre menuen endnu mere brugervenlig – fx med flere sprog eller bedre vejledning.
Med venlig hilsen,
VILEA
Svar tonen er professionel og imødekommende, mens den samtidig forklarer årsagen til problemet uden at placere skylden på kunden.