bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Vilea er et firma, som har meget svært ved at tage telefonen, når jeg ringer. De har også svært ved at holde aftaler, og svartiden på mail tager lang tid.
De bruger håndværkere, som har svært ved at formulere sig mundtligt på dansk (håndværkeren var til gengæld utrolig sød og behagelig, så jeg har ingen klager til ham).
Min dårlige oplevelse handler om, hvordan kontoret/indehaveren håndterer slutbrugeren/mig som kunde og at de taber mig som kunde midt i alle deres sager.
De kan ikke huske min sag, når jeg ringer ind, selvom den har kørt i noget tid.
Vilea undskylder sig med, at det er på grund af en dårlig medarbejder, som har gjort det hele. Jeg tror dog, at det mere handler om internt kaos og at de ikke har oplært deres medarbejdere godt nok. Og jeg syntes det er enormt trættende, at de giver deres medarbejdere skylden i stedet for bare at sige, at de har lavet en brøler, men at de nok skal få det fikset.
Personen, som solgte mig opgaven, var sød og imødekommende. Han manglede måske lidt produktekspertise, men det er fair nok.
Som jeg skrev til kontoret, tror jeg, det vil være en god idé, hvis de kører ud og kigger når de har solgt opgaven over telefonen eller mail. inden de sætter opgaven i gang.
Det vil sandsynligvis give bedre resultat.
Montøren glemte at rydde op efter sig selv, så da jeg kom hjem, kunne jeg se en blodrød flisebelægning på 10 m² samt rødt støv på vinduerne og kælderskræppen. Det kom fra murstenene når de borer. Jeg havde sagt at huset var pudset og at der var røde mursten inde bag ved.
håndværkeren kunne ikke lave opgaven færdig på grund af tid og at det blev for sent.
Derudover var der også tvivlsspørgsmål om, hvorvidt ventilatoren måtte sidde i badeværelset, selvom jeg havde beskrevet og talt med sælgeren om det.
Jeg tror, det var en svær opgave for montøren. Her havde det været godt, hvis de havde instrueret håndværkeren i, at det måske er vigtigt at kommunikere dette til kunden.
De fik dog ryddet op efter sig selv, efter at jeg havde kontaktet Vilea.
Det eneste, som har været en god oplevelse, er, at jeg først skulle betale, når de var færdige med opgaven, så jeg var i det mindste ikke bange for ikke at få opgaven udført. Jeg skulle have lavet 4 ventilationer i kælderen, men det blev kun til 3 stk., da jeg til sidst opgav.
Vilea er et firma, som har meget svært ved at tage telefonen, når jeg ringer. De har også svært ved at holde aftaler, og svartiden på mail tager lang tid.
De bruger håndværkere, som har svært ved at formulere sig mundtligt på dansk (håndværkeren var til gengæld utrolig sød og behagelig, så jeg har ingen klager til ham).
Min dårlige oplevelse handler om, hvordan kontoret/indehaveren håndterer slutbrugeren/mig som kunde og at de taber mig som kunde midt i alle deres sager.
De kan ikke huske min sag, når jeg ringer ind, selvom den har kørt i noget tid.
Vilea undskylder sig med, at det er på grund af en dårlig medarbejder, som har gjort det hele. Jeg tror dog, at det mere handler om internt kaos og at de ikke har oplært deres medarbejdere godt nok. Og jeg syntes det er enormt trættende, at de giver deres medarbejdere skylden i stedet for bare at sige, at de har lavet en brøler, men at de nok skal få det fikset.
Personen, som solgte mig opgaven, var sød og imødekommende. Han manglede måske lidt produktekspertise, men det er fair nok.
Som jeg skrev til kontoret, tror jeg, det vil være en god idé, hvis de kører ud og kigger når de har solgt opgaven over telefonen eller mail. inden de sætter opgaven i gang.
Det vil sandsynligvis give bedre resultat.
Montøren glemte at rydde op efter sig selv, så da jeg kom hjem, kunne jeg se en blodrød flisebelægning på 10 m² samt rødt støv på vinduerne og kælderskræppen. Det kom fra murstenene når de borer. Jeg havde sagt at huset var pudset og at der var røde mursten inde bag ved.
håndværkeren kunne ikke lave opgaven færdig på grund af tid og at det blev for sent.
Derudover var der også tvivlsspørgsmål om, hvorvidt ventilatoren måtte sidde i badeværelset, selvom jeg havde beskrevet og talt med sælgeren om det.
Jeg tror, det var en svær opgave for montøren. Her havde det været godt, hvis de havde instrueret håndværkeren i, at det måske er vigtigt at kommunikere dette til kunden.
De fik dog ryddet op efter sig selv, efter at jeg havde kontaktet Vilea.
Det eneste, som har været en god oplevelse, er, at jeg først skulle betale, når de var færdige med opgaven, så jeg var i det mindste ikke bange for ikke at få opgaven udført. Jeg skulle have lavet 4 ventilationer i kælderen, men det blev kun til 3 stk., da jeg til sidst opgav.
Hej Alex,
Vi må ærligt sige, at vi ikke kan genkende det forløb, du beskriver i din anmeldelse – og vi er både overraskede og ærgerlige over den måde, sagen fremstilles på.
Når vi læser din anmeldelse igennem, bliver det tydeligt, at din utilfredshed i høj grad handler om, at du ikke kunne opnå den ønskede rabat. Vi forsøgte at forklare dig, at vi allerede havde haft ekstraomkostninger, blandt andet fordi vores montører måtte køre forgæves flere gange, da terrassen – trods aftale – ikke var ryddet, og vi derfor ikke kunne påbegynde arbejdet.
Vi stiller os desuden stærkt undrende over, at du og den tidligere medarbejder kendte hinanden i forvejen, og at det i høj grad er jer to, der har kørt aftaler og truffet beslutninger uden om virksomheden. Det er én af hovedårsagerne til, at den pågældende medarbejder i dag ikke længere er en del af Vilea.
Vi valgte bevidst ikke at installere den sidste ventilator hos dig, da det stod klart for os, at din agenda var at presse yderligere rabat ud af aftalen. Der blev fra din side forsøgt flere forskellige kneb for at opnå det, og det stod efterhånden tydeligt for os, at samarbejdet ikke kunne fortsætte under de forhold. Derfor valgte vi at trække os fra opgaven.
Hvad angår selve udførelsen: Ved boring i murværk er der altid risiko for støv og snavs – det fremgår klart af vores betingelser. Alligevel valgte vi som en ekstra service at vende tilbage og rengøre området.
Vi anerkender, at vi ikke er fejlfri, og vi tager konstruktiv feedback alvorligt. Men i dette tilfælde mener vi, at din anmeldelse ikke giver et retvisende billede af hverken forløbet eller vores indsats.
En rigtig god oplevelse med dette firma, aftalen blev lavet for et par måneder siden og de var her på dagen og til tiden.
Vi har fået installeret 3 udlufningsventilator og vi syntes vi kunne dufte/lugte det med det samme i vores kælder.
Installatøren var hurtig, god og gjorde flot rent efter sig.
En meget tilfreds kunde
En rigtig god oplevelse med dette firma, aftalen blev lavet for et par måneder siden og de var her på dagen og til tiden.
Vi har fået installeret 3 udlufningsventilator og vi syntes vi kunne dufte/lugte det med det samme i vores kælder.
Installatøren var hurtig, god og gjorde flot rent efter sig.
En meget tilfreds kunde
God kommunikation med bygherre, fine håndværkere, som var søde og rare og eksekverede hurtigt. Resultatet er blevet flot og godt!
God kommunikation med bygherre, fine håndværkere, som var søde og rare og eksekverede hurtigt. Resultatet er blevet flot og godt!
Levering til aftalt tidspunkt, meget dygtig , hurtig og omhyggelig montør . Flot oprydning efter montagen. Både firma og montør får mine bedste anbefalinger.
Levering til aftalt tidspunkt, meget dygtig , hurtig og omhyggelig montør . Flot oprydning efter montagen. Både firma og montør får mine bedste anbefalinger.
Kontakten til firma og tilbud var godt. Men montør målte ikke om der var jern der hvor han ville bore, hvorfor der blev boret forkert og jeg er endt med en grimmere væg i garagen som jeg selv skal male - og der ligger et stort lag støv i hele garagen efter monteringen. Øv.
Kontakten til firma og tilbud var godt. Men montør målte ikke om der var jern der hvor han ville bore, hvorfor der blev boret forkert og jeg er endt med en grimmere væg i garagen som jeg selv skal male - og der ligger et stort lag støv i hele garagen efter monteringen. Øv.
Alt fra første besked var der god opfølgning, god service og aftaler overholdt. Endda med ekstra fleksibilitet hvis vi ønskede dette. Tilbud stod ved magt selvom der gik flere uger. Det er kanon service, og alt i alt en super god oplevelse.
Alt fra første besked var der god opfølgning, god service og aftaler overholdt. Endda med ekstra fleksibilitet hvis vi ønskede dette. Tilbud stod ved magt selvom der gik flere uger. Det er kanon service, og alt i alt en super god oplevelse.
Venlig og imødekommende. Alt blev monteret fint, og der blev ryddet meget fint op efterfølgende. Fin klarmelding og kort instruktion.
Venlig og imødekommende. Alt blev monteret fint, og der blev ryddet meget fint op efterfølgende. Fin klarmelding og kort instruktion.
Vilea er super dygtige og meget kompetente. Alle aftaler er overholdt og rigtig fine priser. Super presale og aftersale service, jeg kan klart anbefale at bruge dem
Vilea er super dygtige og meget kompetente. Alle aftaler er overholdt og rigtig fine priser. Super presale og aftersale service, jeg kan klart anbefale at bruge dem
Vi havde fra start til slut en rigtig god oplevelse med VILEA.
Inden mit besøg havde jeg en rigtig fin dialog med Anders, hvor jeg fik afklaret alle mine spørgsmål. Den montør der installerede vores ventilator hed David og han var både virkelig omhyggelig og kompetent samt meget venlig.
Jeg kan bestemt anbefale og bruge dette firma.
Vi havde fra start til slut en rigtig god oplevelse med VILEA.
Inden mit besøg havde jeg en rigtig fin dialog med Anders, hvor jeg fik afklaret alle mine spørgsmål. Den montør der installerede vores ventilator hed David og han var både virkelig omhyggelig og kompetent samt meget venlig.
Jeg kan bestemt anbefale og bruge dette firma.
Jeg blev hurtig kontaktet efter at have bestilt en opringning efter en Facebook reklame. Jeg modtog tilbudte 10 min efter endt samtale og aftale tid til installation inden for en uge efter første kontakt.
Elektrikeren ringede på dagen og meddelte at han desværre blev 20 min forsinket ift. aftale hvilket var meget positivt. Alt blev udført godt, der blev ryddet op efter arbejdet og faktura passede med det aftalte beløb.
Jeg blev hurtig kontaktet efter at have bestilt en opringning efter en Facebook reklame. Jeg modtog tilbudte 10 min efter endt samtale og aftale tid til installation inden for en uge efter første kontakt.
Elektrikeren ringede på dagen og meddelte at han desværre blev 20 min forsinket ift. aftale hvilket var meget positivt. Alt blev udført godt, der blev ryddet op efter arbejdet og faktura passede med det aftalte beløb.
Fik lavet ventilation i kælderen og fik boret et hul til emhætte. Vilea holder deres aftaler er top professionelle og leverer et rigtigt godt stykke arbejde. Stor ros til deres mand Stefan som har fuldført begge opgaver hos os til UG.
Fik lavet ventilation i kælderen og fik boret et hul til emhætte. Vilea holder deres aftaler er top professionelle og leverer et rigtigt godt stykke arbejde. Stor ros til deres mand Stefan som har fuldført begge opgaver hos os til UG.
Hurtigt svar og tilbud fra virksomheden og efterfølgende meget hurtig udførelse af selve opgaven. Der var intet at klage over i forbindelse med opgaven eller udførelsen.
Hurtigt svar og tilbud fra virksomheden og efterfølgende meget hurtig udførelse af selve opgaven. Der var intet at klage over i forbindelse med opgaven eller udførelsen.
TILFØJET/OPDATERET: 25-05-2025
Der var en lille mix-up med aftalte tidspunkt, men manden, der kom ud til os for at rense vores ventilation, var meget venlig, kommunikativ og grundig. Han talte os igennem, hvad han ville gøre i et klart sprog og gav os nogle oplysninger med hensyn til fremtidig vedligeholdelse.
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 22-05-2025
Karakter: 4.60
Han var virkelig god til at kom ind, kigge
på situationen, forklare hvad han skulle lave, osv. Meget kommunikativ, varm, og grundig. Vi fik tjekkede vores ventilation.
TILFØJET/OPDATERET: 25-05-2025
Der var en lille mix-up med aftalte tidspunkt, men manden, der kom ud til os for at rense vores ventilation, var meget venlig, kommunikativ og grundig. Han talte os igennem, hvad han ville gøre i et klart sprog og gav os nogle oplysninger med hensyn til fremtidig vedligeholdelse.
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 22-05-2025
Karakter: 4.60
Han var virkelig god til at kom ind, kigge
på situationen, forklare hvad han skulle lave, osv. Meget kommunikativ, varm, og grundig. Vi fik tjekkede vores ventilation.
Super god kommunikation og rigtig flink person på opgaven. Men oprydningen er under al kritik. Vores fliser og mur udenfor (2 x 2 meter omkring installationen) er nu helt hvide efter der er blevet boret og vi bliver nødt til at højtryksspule for at få det rent igen. Personen sagde at det ville forsvinde så snart det regnede, men det er slet ikke tilfældet. Vil anbefale at man bruger en form for inddækning på det område hvor man foretager arbejdet - eller som minimum medbringer udstyr til at vaske/skylle fliser og mur efter endt arbejde.
Tusind tak for din feedback – både for de pæne ord om vores kommunikation og montørens indsats, og for din ærlige kommentar omkring oprydningen.
Vi er selvfølgelig kede af at høre, at støvet fra borearbejdet ikke forsvandt som forventet, vi har så hellere ikke haft regnvejr´s skyl siden.
Ifølge vores betingelser kan der forekomme en vis mængde støv på fliser og facader, som normalt skylles væk med regnvand – men vi kan godt se, at det ikke har været tilstrækkeligt i jeres tilfælde uden et regnskyl, dog er det nævnt i betingelserne, så at det kommer som en overraskelse er vi naturligvis kede af du ikke har læst op på, men vi tager det til eftertragtning om vi skal investere i specielt rense udstyr til fliser så det kan fjernes med det samme inden det regner.
Mvh Vilea
Super god kommunikation og rigtig flink person på opgaven. Men oprydningen er under al kritik. Vores fliser og mur udenfor (2 x 2 meter omkring installationen) er nu helt hvide efter der er blevet boret og vi bliver nødt til at højtryksspule for at få det rent igen. Personen sagde at det ville forsvinde så snart det regnede, men det er slet ikke tilfældet. Vil anbefale at man bruger en form for inddækning på det område hvor man foretager arbejdet - eller som minimum medbringer udstyr til at vaske/skylle fliser og mur efter endt arbejde.
Tusind tak for din feedback – både for de pæne ord om vores kommunikation og montørens indsats, og for din ærlige kommentar omkring oprydningen.
Vi er selvfølgelig kede af at høre, at støvet fra borearbejdet ikke forsvandt som forventet, vi har så hellere ikke haft regnvejr´s skyl siden.
Ifølge vores betingelser kan der forekomme en vis mængde støv på fliser og facader, som normalt skylles væk med regnvand – men vi kan godt se, at det ikke har været tilstrækkeligt i jeres tilfælde uden et regnskyl, dog er det nævnt i betingelserne, så at det kommer som en overraskelse er vi naturligvis kede af du ikke har læst op på, men vi tager det til eftertragtning om vi skal investere i specielt rense udstyr til fliser så det kan fjernes med det samme inden det regner.
Mvh Vilea
Hej Alex,
Vi må ærligt sige, at vi ikke kan genkende det forløb, du beskriver i din anmeldelse – og vi er både overraskede og ærgerlige over den måde, sagen fremstilles på.
Når vi læser din anmeldelse igennem, bliver det tydeligt, at din utilfredshed i høj grad handler om, at du ikke kunne opnå den ønskede rabat. Vi forsøgte at forklare dig, at vi allerede havde haft ekstraomkostninger, blandt andet fordi vores montører måtte køre forgæves flere gange, da terrassen – trods aftale – ikke var ryddet, og vi derfor ikke kunne påbegynde arbejdet.
Vi stiller os desuden stærkt undrende over, at du og den tidligere medarbejder kendte hinanden i forvejen, og at det i høj grad er jer to, der har kørt aftaler og truffet beslutninger uden om virksomheden. Det er én af hovedårsagerne til, at den pågældende medarbejder i dag ikke længere er en del af Vilea.
Vi valgte bevidst ikke at installere den sidste ventilator hos dig, da det stod klart for os, at din agenda var at presse yderligere rabat ud af aftalen. Der blev fra din side forsøgt flere forskellige kneb for at opnå det, og det stod efterhånden tydeligt for os, at samarbejdet ikke kunne fortsætte under de forhold. Derfor valgte vi at trække os fra opgaven.
Hvad angår selve udførelsen: Ved boring i murværk er der altid risiko for støv og snavs – det fremgår klart af vores betingelser. Alligevel valgte vi som en ekstra service at vende tilbage og rengøre området.
Vi anerkender, at vi ikke er fejlfri, og vi tager konstruktiv feedback alvorligt. Men i dette tilfælde mener vi, at din anmeldelse ikke giver et retvisende billede af hverken forløbet eller vores indsats.