bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Meget fint arbejde. Krævede en stor indsats at få slæbt glaspladen ind på plads, men de gav ikke op.
Meget fint arbejde. Krævede en stor indsats at få slæbt glaspladen ind på plads, men de gav ikke op.
En noget blandet oplevelse. Skrev til dem pr mail for at aftale køb osv. Der gik flere uger før jeg hørte fra dem. En flink dame ringede og undskyldte, min mail var angiveligt røget i spam mappen. Jeg blev informeret om at ruden ville blive målt senere på ugen og at jeg nok kunne forvente den blev sat i ugen efter. Dette holdte slet ikke, måtte ringe ind 2 gange for at få sat tid på. Der gik nogle uger før håndværkeren kom. Han var meget flink og forklarede også hvordan kattelemmen virkede. Dagen efter kl 6.10 om morgenen ringede en yngre meget mærkelig type til mig og spurgte om det var muligt jeg kunne betale med mobilepay med det samme. Han kaldte mig "snuske" og det var vildt ubehageligt. Sagde jeg gerne ville have en regning inden jeg betalte, da jeg ærlig talt var i tvivl om han arbejde for firmaet. Godt nok havde de ikke overholdt tider, men de virkede professionelle og håndværkeren var flink. Ham der ringede sagde at så skulle jeg i hvert fald betale senere på dagen, noget med at de skiftede bank. Jeg fik dog først regningen dagen efter.
En noget blandet oplevelse. Skrev til dem pr mail for at aftale køb osv. Der gik flere uger før jeg hørte fra dem. En flink dame ringede og undskyldte, min mail var angiveligt røget i spam mappen. Jeg blev informeret om at ruden ville blive målt senere på ugen og at jeg nok kunne forvente den blev sat i ugen efter. Dette holdte slet ikke, måtte ringe ind 2 gange for at få sat tid på. Der gik nogle uger før håndværkeren kom. Han var meget flink og forklarede også hvordan kattelemmen virkede. Dagen efter kl 6.10 om morgenen ringede en yngre meget mærkelig type til mig og spurgte om det var muligt jeg kunne betale med mobilepay med det samme. Han kaldte mig "snuske" og det var vildt ubehageligt. Sagde jeg gerne ville have en regning inden jeg betalte, da jeg ærlig talt var i tvivl om han arbejde for firmaet. Godt nok havde de ikke overholdt tider, men de virkede professionelle og håndværkeren var flink. Ham der ringede sagde at så skulle jeg i hvert fald betale senere på dagen, noget med at de skiftede bank. Jeg fik dog først regningen dagen efter.
henvendt mig for 4 uger siden , blev lovet opmåling og isættelse indenfor 1 uge. hørte intet. henvendt mig mange gange siden , bliver hver gang lovet at de kontakter mig og laver det lovede, hører derefter intet. Ufattig dårlig kundeservice
henvendt mig for 4 uger siden , blev lovet opmåling og isættelse indenfor 1 uge. hørte intet. henvendt mig mange gange siden , bliver hver gang lovet at de kontakter mig og laver det lovede, hører derefter intet. Ufattig dårlig kundeservice
Jeg har til morgen forgæves ventet i 45 min på at Mg Glas skulle møde op til vores aftalte tidspunkt for at afgive tilbud på arbejdet jeg vil have lavet. Mg Glas kommunikerede ikke at de ville blive forsinket.
Jeg har til morgen forgæves ventet i 45 min på at Mg Glas skulle møde op til vores aftalte tidspunkt for at afgive tilbud på arbejdet jeg vil have lavet. Mg Glas kommunikerede ikke at de ville blive forsinket.
Vi var i gang med selv at udskifte glaslister på et større vinduesparti og
ville i samme omgang have skiftet en enkelt termorude der var punkteret.
Alt i alt en simpel opgave idet glarmesteren kun skulle måle op, bestille en
termorude og sætte den i rammen.
Vi får desværre ringet til MG Glas & Facader ApS der siger de kommer forbi
samme dag. De kommer dog først ugen efter.
Vi får et tilbud på 1400,- hvilket også svarer til et tilbud han
reklamerer med på sin hjemmeside (dog er vores rude væsentlig mindre). Vi
aftaler at vi skal ringe til ham når vi er klar med glaslisterne så ruden
kan blive sat i når vi er klar til at montere glaslisterne.
Alligevel bliver vi en uges tid senere ringet op og han fortæller han er i
nærheden og gerne vil sætte ruden i hurtigst muligt. Min kæreste er hjemme
på det tidspunkt og hun bliver bedt om at betale med Dankort med det samme.
Prisen er dog nu blevet til godt 2000,-
I en mailkorrespodance efterfølgende forsøger vi at få en forklaring på
prisstigningen. Han prøver at forklare det med usaglige og ukorrekte
informationer om den rude vi har modtaget og vi har svært ved at få ham til
at sende en regning.
En uge går med mails frem og tilbage hvorefter vi endelig modtager en
faktura hvor der kommer kørsel, miljøomkostninger/energitillæg og
affaldshåndtering på.
Hele forløbet har været en rigtig ærgerlig oplevelse og selvom beløbet
måske ikke er så stort så har deres fremgangsmåde været under al kritik.
Vi var i gang med selv at udskifte glaslister på et større vinduesparti og
ville i samme omgang have skiftet en enkelt termorude der var punkteret.
Alt i alt en simpel opgave idet glarmesteren kun skulle måle op, bestille en
termorude og sætte den i rammen.
Vi får desværre ringet til MG Glas & Facader ApS der siger de kommer forbi
samme dag. De kommer dog først ugen efter.
Vi får et tilbud på 1400,- hvilket også svarer til et tilbud han
reklamerer med på sin hjemmeside (dog er vores rude væsentlig mindre). Vi
aftaler at vi skal ringe til ham når vi er klar med glaslisterne så ruden
kan blive sat i når vi er klar til at montere glaslisterne.
Alligevel bliver vi en uges tid senere ringet op og han fortæller han er i
nærheden og gerne vil sætte ruden i hurtigst muligt. Min kæreste er hjemme
på det tidspunkt og hun bliver bedt om at betale med Dankort med det samme.
Prisen er dog nu blevet til godt 2000,-
I en mailkorrespodance efterfølgende forsøger vi at få en forklaring på
prisstigningen. Han prøver at forklare det med usaglige og ukorrekte
informationer om den rude vi har modtaget og vi har svært ved at få ham til
at sende en regning.
En uge går med mails frem og tilbage hvorefter vi endelig modtager en
faktura hvor der kommer kørsel, miljøomkostninger/energitillæg og
affaldshåndtering på.
Hele forløbet har været en rigtig ærgerlig oplevelse og selvom beløbet
måske ikke er så stort så har deres fremgangsmåde været under al kritik.
sendet kæmpe regninger for sit arbejde normalt få vi fra asndre glarmester
en regning på ca 1800 for skift af dette vindue i døren
men nu sender han en regning på 6900 kr for samme arbejde og det er ikke
engang gjort ordentligt han gad ikke engang at lime ruden i tiltrods for det
er i en butik
OBS skifter navn for at undgå dårlige anmeldelser søg på Google og se
sendet kæmpe regninger for sit arbejde normalt få vi fra asndre glarmester
en regning på ca 1800 for skift af dette vindue i døren
men nu sender han en regning på 6900 kr for samme arbejde og det er ikke
engang gjort ordentligt han gad ikke engang at lime ruden i tiltrods for det
er i en butik
OBS skifter navn for at undgå dårlige anmeldelser søg på Google og se