bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Martin og hans folk har udvidet et lille københavner-badeværelse til et nyt og større, og resultatet er fremragende.
Under hele processen har Martin været imødekommende og god til at svare på alle mine spørgsmål. Selv efterfølgende, da der var knækket en gulvflise, kom Martin forbi og fiksede det på fornemmeste vis for egen regning.
Jeg er meget tilfreds og kan kun give Hovedstadens bad og byg mine bedste anbefalinger.
Martin og hans folk har udvidet et lille københavner-badeværelse til et nyt og større, og resultatet er fremragende.
Under hele processen har Martin været imødekommende og god til at svare på alle mine spørgsmål. Selv efterfølgende, da der var knækket en gulvflise, kom Martin forbi og fiksede det på fornemmeste vis for egen regning.
Jeg er meget tilfreds og kan kun give Hovedstadens bad og byg mine bedste anbefalinger.
Martin og hans folk har udvidet et lille københavner-badeværelse til et nyt og større, og resultatet er fremragende.
Under hele processen har Martin været imødekommende og god til at svare på alle mine spørgsmål. Selv efterfølgende, da der var knækket en gulvflise, kom Martin forbi og fiksede det på fornemmeste vis for egen regning.
Jeg er meget tilfreds og kan kun give Hovedstadens bad og byg mine bedste anbefalinger.
Martin og hans folk har udvidet et lille københavner-badeværelse til et nyt og større, og resultatet er fremragende.
Under hele processen har Martin været imødekommende og god til at svare på alle mine spørgsmål. Selv efterfølgende, da der var knækket en gulvflise, kom Martin forbi og fiksede det på fornemmeste vis for egen regning.
Jeg er meget tilfreds og kan kun give Hovedstadens bad og byg mine bedste anbefalinger.
Der har været forskellige personer tilkyttet de forskellige opgaver der er blevet udført og min oplevelse med dem alle har været meget tilfredsstillende. Kommunikationen har foregået smidigt og kvikt og i fællesskab er opgaverne blevet løst på bedste måde.
Der har været forskellige personer tilkyttet de forskellige opgaver der er blevet udført og min oplevelse med dem alle har været meget tilfredsstillende. Kommunikationen har foregået smidigt og kvikt og i fællesskab er opgaverne blevet løst på bedste måde.
TILFØJET/OPDATERET: 15-10-2024
Vi har fået lavet murer- og flisearbejde af Hovedstadens bad og byg.
De har været flinke og rare at arbejde sammen med undervejs, omend processen har trukket noget ud, da vi i perioder oplever at blive nedprioriteret til fordel for andre opgaver. Vi udviser dog tålmodighed, og resultatet ender med at være udmærket, bortset fra et virkelig ærgeligt efterspil omkring fuge-slør på store dele af fliserne.
Undervejs bliver der ændret og tilføjet en del til det oprindelige tilbud, som vi udbeder os en pris på. Denne modtager vi aldrig, førend jeg ser regningen. Da jeg anfægter prisen på det udførte arbejde (vi har f.eks. betalt for at få pudset en væg som de ender med i stedet at rive ned og bygge op på ny) får jeg at vide, at han da bare kan finde andre ting at fakturere os for, hvis det skulle være. Tak for kaffe. Nuvel, jeg betaler modvilligt da arbejdet jo er udført.
Da min kone modtager del-faktura fra Martin på en del af arbejdet, glemmer hun desværre at forwarde den til finansdirektøren (mig), og derfor falder betalingen for dette arbejde ikke rettidigt, hvad jeg kun kan beklage. Den bliver dog betalt, så snart jeg bliver gjort opmærksom på vores udestående. Jeg nævner det her, fordi jeg ved at Martin vil bruge dette faktum, til at anfægte vores hæderlighed. Vi begik en beklagelig fejl ved ikke at have vores kommunikation i orden, og rettede op på den så hurtigt som muligt.
Martins murer Kristian har lavet det meste (med hjælp fra nogle af deres elever). Kristian er grundig, omhyggelig og rar at have med at gøre.
Desværre vælger de at bruge et epoxy-produkt til fugerne, som de øjensynligt ikke har erfaring (nok) med, idet at de ikke får renset fliserne ordentligt for fugesløret i første omgang (der er klatter af epoxy på fliserne flere steder). Efter flere omgange at have forsøgt at fjerne det (2 måneder efter arbejdet burde være færdiggjort) vender Martin på en tallerken, og anklager nu hans kunde for selv at skulle have tilført det pågældende slør til vores fliser. Meget besynderligt må jeg sige. Hvad skulle formålet med dette dog være? De harforsøgt at fjerne det to gange - den ene gang med delvis held, da de her anvender en ekspert på området til at udføre arbejdet. Han formår at rengøre 3 fliser på 2 timer. Anden gang sender de en elev med det samme rengøringsprodukt, som desværre ikke formår at få samme resultat som deres ekspert.
Tilbage står vi altså med et projekt, hvis overordnede indtryk er noget ærgeligt, da vi naturligvis forventer, at vores fliser skal være rene og pæne at se på.
Jeg har tilbageholdt en lille andel af Hovedstadens Bad og Bygs betaling (under 6% af den samlede entreprises beløb) indtil de har leveret et resultat som vi begge kan være tilfredse med.
Nu truer Martin med hans advokat, og nægter nu at anerkende at de har begået en fejl (på trods af, at de har forsøgt at rette den flere gange!).
Jeg ser i en tidligere anmeldelse herinde, at Martin mener det er menneskeligt at fejle. Jeg kan kun være enig her, og det eneste jeg forventer af dem er, at de anerkender deres fejl, og gør hvad de kan for at udbedre den. Det nægter de altså nu kategorisk, da Martins folk nu åbenbart er ufejlbarlige, i modsætning til hans egen erklæring i tidligere anmeldelse her på siden.
Jeg betaler gerne for et veludført arbejde. Hovedstadens bad og byg har dog ikke formået at rode bod på deres egen fejl, og jeg ser mig nu nødsaget til at betale nogle andre, for at rengøre vores fliser for epoxy rester, så vi kan nyde synet af dem, i stedet for at være ærgelige når vi ser på dem.
Alt i alt en øv-oplevelse vi står tilbage med. Den seneste kommunikation vi har med Martin bærer præg af, at han skriftligt afskriver sig alt ansvar, så han er klar til at bringe advokaterne i stilling.
Ud fra denne oplevelse må jeg derfor antage, at han har prøvet dette før, hvad jeg også kan fornemme af tidligere anmeldelser.
På denne baggrund kan jeg ikke anbefale Hovedstadens bad og byg.
EDIT: Jeg valgte at betale den sidste sum (små 9000kr), i håbet om at det ville få dem til at gøre arbejdet færdigt. Men ikke overraskende bruger Martin nu denne anmeldelse som undskyldning for, at han ikke mener at han skylder os noget (?). Til gengæld anklager han os nu for, at skulle have "spildt" noget på fliserne, og at det derfor slet ikke er rester af epoxy fugemasse, som vi ser på vores fliser. Øh? - I 5 forskellige rum? På vægge og på gulve? Efter at de 2 gange har været her for at rense dem hvor lyset lige faldt rigtigt den dag, så det kunne ses (og altså herved anerkendt, at der er epoxy slør på fliserne). Jeg giver dem kun 3 stjerner, fordi jeg synes deres folk har været fine at have med at gøre undervejs. Martin fortjener i min bog 0 stjerner.
Hvis han bare ville anerkende deres fejl og rette dem, så kunne det have været helt fint. Men ak nej, nu skal jeg selv finde ud af, hvordan jeg får fjernet epoxy rester fra over halvdelen af mine fliser.
Forestil jer, at i har bestilt en vinduespudser til at pudse 30 ruder i jeres hus. Efter at han har pudset dem klager du over, at de fleste af dem har vaskestriber på. Han kommer herefter 1 gang og kigger, og fjerner det fra 2-3 af ruderne. Du påpeger igen at der altså er striber på ALLE ruderne. Han kommer herefter igen, og vasker yderligere 2-3 af ruderne. Men det efterlader jo stadigvæk over halvdelen af vinduerne med striber på? 3. gang du henvender dig får du så at vide, at du skal tage billder af det og sende det til ham. Men han har jo selv set det 2 gange, og du meddeleder ham, at det er ret svært at tage billeder af vaskestriber på et vindue. Hertil svarer han så: Nåmen så må det jo være noget du selv har spildt på dem.
Det er situationen med vores fliser. Det kunne have været super fedt, men i stedet er vi ærgelige hver gang vi ser på det...
Det er simpelthen så uprofessionelt og uhæderligt.
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 14-08-2024
Karakter: 3.10
Vi har fået lavet murer- og flisearbejde af Hovedstadens bad og byg.
De har været flinke og rare at arbejde sammen med undervejs, omend processen har trukket noget ud, da vi i perioder oplever at blive nedprioriteret til fordel for andre opgaver. Vi udviser dog tålmodighed, og resultatet ender med at være udmærket, bortset fra et virkelig ærgeligt efterspil omkring fuge-slør på store dele af fliserne.
Undervejs bliver der ændret og tilføjet en del til det oprindelige tilbud, som vi udbeder os en pris på. Denne modtager vi aldrig, førend jeg ser regningen. Da jeg anfægter prisen på det udførte arbejde (vi har f.eks. betalt for at få pudset en væg som de ender med i stedet at rive ned og bygge op på ny) får jeg at vide, at han da bare kan finde andre ting at fakturere os for, hvis det skulle være. Tak for kaffe. Nuvel, jeg betaler modvilligt da arbejdet jo er udført.
Da min kone modtager del-faktura fra Martin på en del af arbejdet, glemmer hun desværre at forwarde den til finansdirektøren (mig), og derfor falder betalingen for dette arbejde ikke rettidigt, hvad jeg kun kan beklage. Den bliver dog betalt, så snart jeg bliver gjort opmærksom på vores udestående. Jeg nævner det her, fordi jeg ved at Martin vil bruge dette faktum, til at anfægte vores hæderlighed. Vi begik en beklagelig fejl ved ikke at have vores kommunikation i orden, og rettede op på den så hurtigt som muligt.
Martins murer Kristian har lavet det meste (med hjælp fra nogle af deres elever). Kristian er grundig, omhyggelig og rar at have med at gøre.
Desværre vælger de at bruge et epoxy-produkt til fugerne, som de øjensynligt ikke har erfaring (nok) med, idet at de ikke får renset fliserne ordentligt for fugesløret i første omgang (der er klatter af epoxy på fliserne flere steder). Efter flere omgange at have forsøgt at fjerne det (2 måneder efter arbejdet burde være færdiggjort) vender Martin på en tallerken, og anklager nu hans kunde for selv at skulle have tilført det pågældende slør til vores fliser. Meget besynderligt må jeg sige. Hvad skulle formålet med dette dog være? De harforsøgt at fjerne det to gange - den ene gang med delvis held, da de her anvender en ekspert på området til at udføre arbejdet. Han formår at rengøre 3 fliser på 2 timer. Anden gang sender de en elev med det samme rengøringsprodukt, som desværre ikke formår at få samme resultat som deres ekspert.
Tilbage står vi altså med et projekt, hvis overordnede indtryk er noget ærgeligt, da vi naturligvis forventer, at vores fliser skal være rene og pæne at se på.
Jeg har tilbageholdt en lille andel af Hovedstadens Bad og Bygs betaling (under 6% af den samlede entreprises beløb) indtil de har leveret et resultat som vi begge kan være tilfredse med.
Nu truer Martin med hans advokat, og nægter nu at anerkende at de har begået en fejl (på trods af, at de har forsøgt at rette den flere gange!).
Jeg ser i en tidligere anmeldelse herinde, at Martin mener det er menneskeligt at fejle. Jeg kan kun være enig her, og det eneste jeg forventer af dem er, at de anerkender deres fejl, og gør hvad de kan for at udbedre den. Det nægter de altså nu kategorisk, da Martins folk nu åbenbart er ufejlbarlige, i modsætning til hans egen erklæring i tidligere anmeldelse her på siden.
Jeg betaler gerne for et veludført arbejde. Hovedstadens bad og byg har dog ikke formået at rode bod på deres egen fejl, og jeg ser mig nu nødsaget til at betale nogle andre, for at rengøre vores fliser for epoxy rester, så vi kan nyde synet af dem, i stedet for at være ærgelige når vi ser på dem.
Alt i alt en øv-oplevelse vi står tilbage med. Den seneste kommunikation vi har med Martin bærer præg af, at han skriftligt afskriver sig alt ansvar, så han er klar til at bringe advokaterne i stilling.
Ud fra denne oplevelse må jeg derfor antage, at han har prøvet dette før, hvad jeg også kan fornemme af tidligere anmeldelser.
På denne baggrund kan jeg ikke anbefale Hovedstadens bad og byg.
TILFØJET/OPDATERET: 15-10-2024
Vi har fået lavet murer- og flisearbejde af Hovedstadens bad og byg.
De har været flinke og rare at arbejde sammen med undervejs, omend processen har trukket noget ud, da vi i perioder oplever at blive nedprioriteret til fordel for andre opgaver. Vi udviser dog tålmodighed, og resultatet ender med at være udmærket, bortset fra et virkelig ærgeligt efterspil omkring fuge-slør på store dele af fliserne.
Undervejs bliver der ændret og tilføjet en del til det oprindelige tilbud, som vi udbeder os en pris på. Denne modtager vi aldrig, førend jeg ser regningen. Da jeg anfægter prisen på det udførte arbejde (vi har f.eks. betalt for at få pudset en væg som de ender med i stedet at rive ned og bygge op på ny) får jeg at vide, at han da bare kan finde andre ting at fakturere os for, hvis det skulle være. Tak for kaffe. Nuvel, jeg betaler modvilligt da arbejdet jo er udført.
Da min kone modtager del-faktura fra Martin på en del af arbejdet, glemmer hun desværre at forwarde den til finansdirektøren (mig), og derfor falder betalingen for dette arbejde ikke rettidigt, hvad jeg kun kan beklage. Den bliver dog betalt, så snart jeg bliver gjort opmærksom på vores udestående. Jeg nævner det her, fordi jeg ved at Martin vil bruge dette faktum, til at anfægte vores hæderlighed. Vi begik en beklagelig fejl ved ikke at have vores kommunikation i orden, og rettede op på den så hurtigt som muligt.
Martins murer Kristian har lavet det meste (med hjælp fra nogle af deres elever). Kristian er grundig, omhyggelig og rar at have med at gøre.
Desværre vælger de at bruge et epoxy-produkt til fugerne, som de øjensynligt ikke har erfaring (nok) med, idet at de ikke får renset fliserne ordentligt for fugesløret i første omgang (der er klatter af epoxy på fliserne flere steder). Efter flere omgange at have forsøgt at fjerne det (2 måneder efter arbejdet burde være færdiggjort) vender Martin på en tallerken, og anklager nu hans kunde for selv at skulle have tilført det pågældende slør til vores fliser. Meget besynderligt må jeg sige. Hvad skulle formålet med dette dog være? De harforsøgt at fjerne det to gange - den ene gang med delvis held, da de her anvender en ekspert på området til at udføre arbejdet. Han formår at rengøre 3 fliser på 2 timer. Anden gang sender de en elev med det samme rengøringsprodukt, som desværre ikke formår at få samme resultat som deres ekspert.
Tilbage står vi altså med et projekt, hvis overordnede indtryk er noget ærgeligt, da vi naturligvis forventer, at vores fliser skal være rene og pæne at se på.
Jeg har tilbageholdt en lille andel af Hovedstadens Bad og Bygs betaling (under 6% af den samlede entreprises beløb) indtil de har leveret et resultat som vi begge kan være tilfredse med.
Nu truer Martin med hans advokat, og nægter nu at anerkende at de har begået en fejl (på trods af, at de har forsøgt at rette den flere gange!).
Jeg ser i en tidligere anmeldelse herinde, at Martin mener det er menneskeligt at fejle. Jeg kan kun være enig her, og det eneste jeg forventer af dem er, at de anerkender deres fejl, og gør hvad de kan for at udbedre den. Det nægter de altså nu kategorisk, da Martins folk nu åbenbart er ufejlbarlige, i modsætning til hans egen erklæring i tidligere anmeldelse her på siden.
Jeg betaler gerne for et veludført arbejde. Hovedstadens bad og byg har dog ikke formået at rode bod på deres egen fejl, og jeg ser mig nu nødsaget til at betale nogle andre, for at rengøre vores fliser for epoxy rester, så vi kan nyde synet af dem, i stedet for at være ærgelige når vi ser på dem.
Alt i alt en øv-oplevelse vi står tilbage med. Den seneste kommunikation vi har med Martin bærer præg af, at han skriftligt afskriver sig alt ansvar, så han er klar til at bringe advokaterne i stilling.
Ud fra denne oplevelse må jeg derfor antage, at han har prøvet dette før, hvad jeg også kan fornemme af tidligere anmeldelser.
På denne baggrund kan jeg ikke anbefale Hovedstadens bad og byg.
EDIT: Jeg valgte at betale den sidste sum (små 9000kr), i håbet om at det ville få dem til at gøre arbejdet færdigt. Men ikke overraskende bruger Martin nu denne anmeldelse som undskyldning for, at han ikke mener at han skylder os noget (?). Til gengæld anklager han os nu for, at skulle have "spildt" noget på fliserne, og at det derfor slet ikke er rester af epoxy fugemasse, som vi ser på vores fliser. Øh? - I 5 forskellige rum? På vægge og på gulve? Efter at de 2 gange har været her for at rense dem hvor lyset lige faldt rigtigt den dag, så det kunne ses (og altså herved anerkendt, at der er epoxy slør på fliserne). Jeg giver dem kun 3 stjerner, fordi jeg synes deres folk har været fine at have med at gøre undervejs. Martin fortjener i min bog 0 stjerner.
Hvis han bare ville anerkende deres fejl og rette dem, så kunne det have været helt fint. Men ak nej, nu skal jeg selv finde ud af, hvordan jeg får fjernet epoxy rester fra over halvdelen af mine fliser.
Forestil jer, at i har bestilt en vinduespudser til at pudse 30 ruder i jeres hus. Efter at han har pudset dem klager du over, at de fleste af dem har vaskestriber på. Han kommer herefter 1 gang og kigger, og fjerner det fra 2-3 af ruderne. Du påpeger igen at der altså er striber på ALLE ruderne. Han kommer herefter igen, og vasker yderligere 2-3 af ruderne. Men det efterlader jo stadigvæk over halvdelen af vinduerne med striber på? 3. gang du henvender dig får du så at vide, at du skal tage billder af det og sende det til ham. Men han har jo selv set det 2 gange, og du meddeleder ham, at det er ret svært at tage billeder af vaskestriber på et vindue. Hertil svarer han så: Nåmen så må det jo være noget du selv har spildt på dem.
Det er situationen med vores fliser. Det kunne have været super fedt, men i stedet er vi ærgelige hver gang vi ser på det...
Det er simpelthen så uprofessionelt og uhæderligt.
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 14-08-2024
Karakter: 3.10
Vi har fået lavet murer- og flisearbejde af Hovedstadens bad og byg.
De har været flinke og rare at arbejde sammen med undervejs, omend processen har trukket noget ud, da vi i perioder oplever at blive nedprioriteret til fordel for andre opgaver. Vi udviser dog tålmodighed, og resultatet ender med at være udmærket, bortset fra et virkelig ærgeligt efterspil omkring fuge-slør på store dele af fliserne.
Undervejs bliver der ændret og tilføjet en del til det oprindelige tilbud, som vi udbeder os en pris på. Denne modtager vi aldrig, førend jeg ser regningen. Da jeg anfægter prisen på det udførte arbejde (vi har f.eks. betalt for at få pudset en væg som de ender med i stedet at rive ned og bygge op på ny) får jeg at vide, at han da bare kan finde andre ting at fakturere os for, hvis det skulle være. Tak for kaffe. Nuvel, jeg betaler modvilligt da arbejdet jo er udført.
Da min kone modtager del-faktura fra Martin på en del af arbejdet, glemmer hun desværre at forwarde den til finansdirektøren (mig), og derfor falder betalingen for dette arbejde ikke rettidigt, hvad jeg kun kan beklage. Den bliver dog betalt, så snart jeg bliver gjort opmærksom på vores udestående. Jeg nævner det her, fordi jeg ved at Martin vil bruge dette faktum, til at anfægte vores hæderlighed. Vi begik en beklagelig fejl ved ikke at have vores kommunikation i orden, og rettede op på den så hurtigt som muligt.
Martins murer Kristian har lavet det meste (med hjælp fra nogle af deres elever). Kristian er grundig, omhyggelig og rar at have med at gøre.
Desværre vælger de at bruge et epoxy-produkt til fugerne, som de øjensynligt ikke har erfaring (nok) med, idet at de ikke får renset fliserne ordentligt for fugesløret i første omgang (der er klatter af epoxy på fliserne flere steder). Efter flere omgange at have forsøgt at fjerne det (2 måneder efter arbejdet burde være færdiggjort) vender Martin på en tallerken, og anklager nu hans kunde for selv at skulle have tilført det pågældende slør til vores fliser. Meget besynderligt må jeg sige. Hvad skulle formålet med dette dog være? De harforsøgt at fjerne det to gange - den ene gang med delvis held, da de her anvender en ekspert på området til at udføre arbejdet. Han formår at rengøre 3 fliser på 2 timer. Anden gang sender de en elev med det samme rengøringsprodukt, som desværre ikke formår at få samme resultat som deres ekspert.
Tilbage står vi altså med et projekt, hvis overordnede indtryk er noget ærgeligt, da vi naturligvis forventer, at vores fliser skal være rene og pæne at se på.
Jeg har tilbageholdt en lille andel af Hovedstadens Bad og Bygs betaling (under 6% af den samlede entreprises beløb) indtil de har leveret et resultat som vi begge kan være tilfredse med.
Nu truer Martin med hans advokat, og nægter nu at anerkende at de har begået en fejl (på trods af, at de har forsøgt at rette den flere gange!).
Jeg ser i en tidligere anmeldelse herinde, at Martin mener det er menneskeligt at fejle. Jeg kan kun være enig her, og det eneste jeg forventer af dem er, at de anerkender deres fejl, og gør hvad de kan for at udbedre den. Det nægter de altså nu kategorisk, da Martins folk nu åbenbart er ufejlbarlige, i modsætning til hans egen erklæring i tidligere anmeldelse her på siden.
Jeg betaler gerne for et veludført arbejde. Hovedstadens bad og byg har dog ikke formået at rode bod på deres egen fejl, og jeg ser mig nu nødsaget til at betale nogle andre, for at rengøre vores fliser for epoxy rester, så vi kan nyde synet af dem, i stedet for at være ærgelige når vi ser på dem.
Alt i alt en øv-oplevelse vi står tilbage med. Den seneste kommunikation vi har med Martin bærer præg af, at han skriftligt afskriver sig alt ansvar, så han er klar til at bringe advokaterne i stilling.
Ud fra denne oplevelse må jeg derfor antage, at han har prøvet dette før, hvad jeg også kan fornemme af tidligere anmeldelser.
På denne baggrund kan jeg ikke anbefale Hovedstadens bad og byg.
Jeg har valgt at ligge disse billeder op af projektet, for jeg mener min murer kristian har leveret et meget flot stykke arbejde, har har lavet to badeværelser, entreen og teknikrum. Der har under hele projektet været en god stemning og der er blevet talt en masse med kristian om detaljer, i sidste ende noget virkelig flot arbejde.
Da bygherre og jeg ikke kan blive enige om, hvorvidt der er fugeslør eller det blot er klinkens spil eller nogle har spilt noget så vender tonen fra bygherre, og derfor kommer denne meget bekymrende anmeldelse som jeg selvfølglig mener er meget urimelig. Som det ses på billedet så er klinkerne meget store så der kommer slet ikke epoxy fuge på midten af en klinke, det er jo kun fugen vi fuger. Men afligevel har bygherre sagt der er flere steder med epoxy, som jeg som fagmand ikke kan se fra 30 cm afstand, nu må det stoppe.
Vi har brugt mange timer på at få gjort alle tilfredse, for det eneste jeg ønsker som selvstændig er at levere noget alle er tifredse med og det ved jeg kristian min murer også gør.
Jeg ønsker i sidste ende mine penge som bygherre har tilbage holdt, for det flotte arbejde. Men de vil på ingen måder betale, uanset hvor flot arbejdet er blevet. Bygherre koncentrere sig blot om noget som ikke kan hæftes alene på det arbejde vi har udført.
Jeg kan kun give Hovedstadens Bad og Byg mine varmeste anbefalinger! De er super søde, fleksible, pålidelige - det spiller bare! De har totalentreprisen på en ret stor ombygning af en gammel kostald fra 1871 til beboelse - ikke en lille opgave og med koordinering af elektriker, maler, tømrer, snedker, VVS og kloakmester. Men det kører bare og vi er fuldt ud tilfredse! Så masser af stjerner og smileys til dem!!!
Jeg kan kun give Hovedstadens Bad og Byg mine varmeste anbefalinger! De er super søde, fleksible, pålidelige - det spiller bare! De har totalentreprisen på en ret stor ombygning af en gammel kostald fra 1871 til beboelse - ikke en lille opgave og med koordinering af elektriker, maler, tømrer, snedker, VVS og kloakmester. Men det kører bare og vi er fuldt ud tilfredse! Så masser af stjerner og smileys til dem!!!
Flot arbejde udført af alle involverede håndværkere. Vi er meget tilfredse med resultatet.
Flot arbejde udført af alle involverede håndværkere. Vi er meget tilfredse med resultatet.
på alle måder flinke og proffesionelle folk som tog hensyn og altid ryttede pænt op efter sig. Resultatet er meget flot og der er ikke gået på kompromis med kvaliteten , alt er lavet korrekt og ansvarsfuldt.
på alle måder flinke og proffesionelle folk som tog hensyn og altid ryttede pænt op efter sig. Resultatet er meget flot og der er ikke gået på kompromis med kvaliteten , alt er lavet korrekt og ansvarsfuldt.
Toppen på 30m mur blev banket af og nye "fliser" i beton blev lagt på. Arbejdet blev udført hurtigt og effektivt med godt samarbejde og god kommunikation.
Toppen på 30m mur blev banket af og nye "fliser" i beton blev lagt på. Arbejdet blev udført hurtigt og effektivt med godt samarbejde og god kommunikation.
Fuld renovation af 2 badeværelser. Super flot arbejde. Loyal og pålidelig - alle aftaler holdt. God kommunikation og hurtig attention ved spørgsmål og henvendelser. Varmeste anbefaling herfra.
Fuld renovation af 2 badeværelser. Super flot arbejde. Loyal og pålidelig - alle aftaler holdt. God kommunikation og hurtig attention ved spørgsmål og henvendelser. Varmeste anbefaling herfra.
Virkelig god service, god kommunikation og et virkelig flot færdigt resultat, til en fair pris..
Der var 4 forskellige håndværkere fra firmaet der alle leverede varen med flot arbejde. Alle var venlige og imødekommende ift mine spørgsmål og min
feedback.
Virkelig god service, god kommunikation og et virkelig flot færdigt resultat, til en fair pris..
Der var 4 forskellige håndværkere fra firmaet der alle leverede varen med flot arbejde. Alle var venlige og imødekommende ift mine spørgsmål og min
feedback.
Super tæt dialog - søde mennesker, flot finish og alt som aftalt. Stor fleksibilitet med at hjælpe mig med lidt ekstra ting.
Super tæt dialog - søde mennesker, flot finish og alt som aftalt. Stor fleksibilitet med at hjælpe mig med lidt ekstra ting.
Vi er meget glade for vores nye badeværelse.
Imødekommende og kompetente folk på opgaven, som er grundige og med sans for den gode finish. Og så var Mads og Valdemar bare super behagelige at have i huset.
Vi er meget glade for vores nye badeværelse.
Imødekommende og kompetente folk på opgaven, som er grundige og med sans for den gode finish. Og så var Mads og Valdemar bare super behagelige at have i huset.
Murerne kom som aftalt. De stillede stillads op og lavede forskellige murereparationer på facaderne på min villa. De skiftede også en nedbrudt ståldrager over et vindue. Fint arbejde til den aftalte tid og pris. Oprydning fin.
Murerne kom som aftalt. De stillede stillads op og lavede forskellige murereparationer på facaderne på min villa. De skiftede også en nedbrudt ståldrager over et vindue. Fint arbejde til den aftalte tid og pris. Oprydning fin.
Kort og godt, en god oplevelse af det udførte arbejde, omhyggeligt udført, efter aftale og indenfor rimmelig tidsplan.
Samt god dialog igennem arbejdet med håndværkerne for at sikre korrekt udførelse af det bestilte arbejde.
Kort og godt, en god oplevelse af det udførte arbejde, omhyggeligt udført, efter aftale og indenfor rimmelig tidsplan.
Samt god dialog igennem arbejdet med håndværkerne for at sikre korrekt udførelse af det bestilte arbejde.
Jeg har valgt at ligge disse billeder op af projektet, for jeg mener min murer kristian har leveret et meget flot stykke arbejde, har har lavet to badeværelser, entreen og teknikrum. Der har under hele projektet været en god stemning og der er blevet talt en masse med kristian om detaljer, i sidste ende noget virkelig flot arbejde.
Da bygherre og jeg ikke kan blive enige om, hvorvidt der er fugeslør eller det blot er klinkens spil eller nogle har spilt noget så vender tonen fra bygherre, og derfor kommer denne meget bekymrende anmeldelse som jeg selvfølglig mener er meget urimelig. Som det ses på billedet så er klinkerne meget store så der kommer slet ikke epoxy fuge på midten af en klinke, det er jo kun fugen vi fuger. Men afligevel har bygherre sagt der er flere steder med epoxy, som jeg som fagmand ikke kan se fra 30 cm afstand, nu må det stoppe.
Vi har brugt mange timer på at få gjort alle tilfredse, for det eneste jeg ønsker som selvstændig er at levere noget alle er tifredse med og det ved jeg kristian min murer også gør.
Jeg ønsker i sidste ende mine penge som bygherre har tilbage holdt, for det flotte arbejde. Men de vil på ingen måder betale, uanset hvor flot arbejdet er blevet. Bygherre koncentrere sig blot om noget som ikke kan hæftes alene på det arbejde vi har udført.