bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Rigtig veludført arbejde! Meget tilfreds med resultatet.
Eneste udfordring var ang. kommunikation og svartid. Det var noget tungt, selvom Claus altid var flink og venlig når man endelig fik fat i ham.
Rigtig veludført arbejde! Meget tilfreds med resultatet.
Eneste udfordring var ang. kommunikation og svartid. Det var noget tungt, selvom Claus altid var flink og venlig når man endelig fik fat i ham.
Vi fik i efteråret omfuget vores hus der er fra 1948. Vi er meget glade for resultatet. Det er et firma der har specialiseret sig i facadearbejde og man fornemmer at det er et firma der er stolte af hvad de laver. Alt i alt en fin oplevelse og anbefaler med glæde.
Vi fik i efteråret omfuget vores hus der er fra 1948. Vi er meget glade for resultatet. Det er et firma der har specialiseret sig i facadearbejde og man fornemmer at det er et firma der er stolte af hvad de laver. Alt i alt en fin oplevelse og anbefaler med glæde.
Murermester truer med konkurs ved reklamation
Vi bestiller Claus Winther Nielsen (cwnmur.dk) til på fast pris at ordne tre kældervægge i vores kælder, så de står klar til maling. Dette skulle vise sig at være sværere end først antaget. Første gang viste det sig desværre, at firmaet ikke havde lavet grundarbejdet godt nok, så al puds sad løst og skulle fjernes igen. Desuden var finish så dårlig, at vores pæne kælderværelse (med parketgulv) lige pludselig fremstod som en cykelkælder. Reklamationsbehandlingen viste sig desværre at være rigtig tung, da Claus Winther Nielsen tilsyneladende var noget forvirret og blandede vores sag sammen med en sag hos en anden kunde Der gik mange forvirrede mails frem og tilbage, men resultatet blev, at arbejdet skulle laves om. I denne omgang valgte Claus Winther Nielsen at fjerne al puds helt ind til fundablokkene, for så bagefter at forsøge at filse sig frem til en pæn og glat væg. Dette viste sig endnu en gang at være en katastrofe, så nu står vi med en totalt spoleret kælder, hvor finish er så dårlig, at væggene er bumlede og bulede, og hvor man kan se fundblokkene. Filsningen er så dårlig, at resultatet ligner noget fra sandkassen i en børnehave. Nu mener Claus Winther Nielsen så tilsyneladende, at han har løst sin forpligtelse, og han ønsker ikke at udbedre fejlene og leve op til sit fastpristilbud. Samtidig truer han nu med at gå konkurs, hvis vi rejser flere krav mod ham Under arbejdet måtte vi desværre også konstatere, at hensyn til arbejdsmiljø prioriteres lavt, da vi selv skulle gøre Claus Winther Nielsen og hans svend opmærksom på at bruge åndedrætsværn. Dette er trods alt Mesters ansvar. Samtidig blev der hverken opsat støvvæg eller taget andre forholdsregler for at beskytte vores hjem, så nu står vi med ridsede gulve og trapper samt støv i hele huset (det var jo for besværligt at lukke dørene). På trods af et indledende godt indtryk af en kultiveret murermester med styr på sit håndværk, viste det sig desværre, at han agerer noget anderledes bag facaden. Jeg vil ikke anbefale brugen af dette firma, men det er primært rettet mod mester selv (Claus Winther Nielsen), uanset i hvilket firmaregi han skulle genopstå.
Murermester truer med konkurs ved reklamation
Vi bestiller Claus Winther Nielsen (cwnmur.dk) til på fast pris at ordne tre kældervægge i vores kælder, så de står klar til maling. Dette skulle vise sig at være sværere end først antaget. Første gang viste det sig desværre, at firmaet ikke havde lavet grundarbejdet godt nok, så al puds sad løst og skulle fjernes igen. Desuden var finish så dårlig, at vores pæne kælderværelse (med parketgulv) lige pludselig fremstod som en cykelkælder. Reklamationsbehandlingen viste sig desværre at være rigtig tung, da Claus Winther Nielsen tilsyneladende var noget forvirret og blandede vores sag sammen med en sag hos en anden kunde Der gik mange forvirrede mails frem og tilbage, men resultatet blev, at arbejdet skulle laves om. I denne omgang valgte Claus Winther Nielsen at fjerne al puds helt ind til fundablokkene, for så bagefter at forsøge at filse sig frem til en pæn og glat væg. Dette viste sig endnu en gang at være en katastrofe, så nu står vi med en totalt spoleret kælder, hvor finish er så dårlig, at væggene er bumlede og bulede, og hvor man kan se fundblokkene. Filsningen er så dårlig, at resultatet ligner noget fra sandkassen i en børnehave. Nu mener Claus Winther Nielsen så tilsyneladende, at han har løst sin forpligtelse, og han ønsker ikke at udbedre fejlene og leve op til sit fastpristilbud. Samtidig truer han nu med at gå konkurs, hvis vi rejser flere krav mod ham Under arbejdet måtte vi desværre også konstatere, at hensyn til arbejdsmiljø prioriteres lavt, da vi selv skulle gøre Claus Winther Nielsen og hans svend opmærksom på at bruge åndedrætsværn. Dette er trods alt Mesters ansvar. Samtidig blev der hverken opsat støvvæg eller taget andre forholdsregler for at beskytte vores hjem, så nu står vi med ridsede gulve og trapper samt støv i hele huset (det var jo for besværligt at lukke dørene). På trods af et indledende godt indtryk af en kultiveret murermester med styr på sit håndværk, viste det sig desværre, at han agerer noget anderledes bag facaden. Jeg vil ikke anbefale brugen af dette firma, men det er primært rettet mod mester selv (Claus Winther Nielsen), uanset i hvilket firmaregi han skulle genopstå.
Først og fremmest må jeg lige sige at jeg jo ikke er betalende medlem hos jer. Jeg har følt at det var unfair at jeg ikke har kunnet forsvare mig mod den urigtige fremlægning af sagen, som er kommet fra Peter Bergqvist.
Jeg vil kort forklare sagen, så må I vurdere...
Jeg giver PL et tilbud på fugtsikringen af hans kælderrum, (se 1. Screenshot) på et tidspunkt hvor den ene væg er dækket af træpaneler og de 2 andre er beklædt med glasvæg. Tilbud omfatter at vi skal slibe væggene fri for gammel maling og påføre den fugtstoppende mørtel på dem. Jeg sender ham et billede fra min sidste lignende opgave, så han kan se udtrykket.
I tilbuddet tager jeg det forbehold at omfattende pudsreparation ikke er med i tilbuddet.
Da slibningen er påbegyndt af en af mine svende, bliver jeg kaldt ned til møde med PL og min svend Nick. Pudsen under spartelmasse og maling er i så dårlig stand (den er meget blød mange steder), at jeg anbefaler at den skal fjernes fuldstændig. Jeg forklarer PL at det så betyder at projektet bliver dyrere i hh til tilbuddet, da en ompudsning er ekstraarbejde. PL bliver højrøstet og urimelig og siger at han så vil have at vi stopper og vil have genetableret sin kælder... da jeg ærlig talt ikke var forberedte på en sådan reaktion går jeg med til at vi alligevel prøver at påføre den vandstoppende mørtel på den dårlige puds.
Den beslutning kommer jeg desværre til at fortryde, da PL noget tid senere kontakter mig omkring at mørtelen mange steder er løs og revnet. Jeg tilbyder at udbedre det hurtigst muligt. Mit forslag er at jeg som en del af garantien fjerner den dårlige puds, påføres den vandstoppende mørtel direkte på råmuren. Jeg giver ham en tillægspris på at få pudset oven på det lag. Vi har et skriveri på over 20 mails hvor jeg tålmodigt prøver at forklare ham at pudsning jo er ekstraarbejde... han ender med at ringe til mig og vi har en rigtig god snak hvor han lader til at forstå det hele, og vi går så I gang... og nu har vi denne situation hvor han påstår at jeg har snydt ham.
Jeg vedhæfter Screenshot af den sidste mail inden opringningen, så må I vurdere.
Ps jeg vil lige tilføje at PL har spamet både min privat og min firma Facebook med nedladende og usande kommentarer fra hans egen og falske profiler. Uanset hvad synes jeg ikke at det er en rimelig opførsel.
Først og fremmest må jeg lige sige at jeg jo ikke er betalende medlem hos jer. Jeg har følt at det var unfair at jeg ikke har kunnet forsvare mig mod den urigtige fremlægning af sagen, som er kommet fra Peter Bergqvist.
Jeg vil kort forklare sagen, så må I vurdere...
Jeg giver PL et tilbud på fugtsikringen af hans kælderrum, (se 1. Screenshot) på et tidspunkt hvor den ene væg er dækket af træpaneler og de 2 andre er beklædt med glasvæg. Tilbud omfatter at vi skal slibe væggene fri for gammel maling og påføre den fugtstoppende mørtel på dem. Jeg sender ham et billede fra min sidste lignende opgave, så han kan se udtrykket.
I tilbuddet tager jeg det forbehold at omfattende pudsreparation ikke er med i tilbuddet.
Da slibningen er påbegyndt af en af mine svende, bliver jeg kaldt ned til møde med PL og min svend Nick. Pudsen under spartelmasse og maling er i så dårlig stand (den er meget blød mange steder), at jeg anbefaler at den skal fjernes fuldstændig. Jeg forklarer PL at det så betyder at projektet bliver dyrere i hh til tilbuddet, da en ompudsning er ekstraarbejde. PL bliver højrøstet og urimelig og siger at han så vil have at vi stopper og vil have genetableret sin kælder... da jeg ærlig talt ikke var forberedte på en sådan reaktion går jeg med til at vi alligevel prøver at påføre den vandstoppende mørtel på den dårlige puds.
Den beslutning kommer jeg desværre til at fortryde, da PL noget tid senere kontakter mig omkring at mørtelen mange steder er løs og revnet. Jeg tilbyder at udbedre det hurtigst muligt. Mit forslag er at jeg som en del af garantien fjerner den dårlige puds, påføres den vandstoppende mørtel direkte på råmuren. Jeg giver ham en tillægspris på at få pudset oven på det lag. Vi har et skriveri på over 20 mails hvor jeg tålmodigt prøver at forklare ham at pudsning jo er ekstraarbejde... han ender med at ringe til mig og vi har en rigtig god snak hvor han lader til at forstå det hele, og vi går så I gang... og nu har vi denne situation hvor han påstår at jeg har snydt ham.
Jeg vedhæfter Screenshot af den sidste mail inden opringningen, så må I vurdere.
Ps jeg vil lige tilføje at PL har spamet både min privat og min firma Facebook med nedladende og usande kommentarer fra hans egen og falske profiler. Uanset hvad synes jeg ikke at det er en rimelig opførsel.