bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Jeg kan desværre ikke anbefale denne murer da jeg grundlæggende oplever
ikke kunne stole på ham.
I forbindelse med udførelse af opgaven hos mig udføres opgaven efter aftale
90% hvorefter de resterende 10% skal udføres efter andre håndværkere har
været inde over. Hele prisen for dette arbejde dvs. 100% betales forud efter
de 90% er udført. Det er herefter aftalen at han kommer tilbage og
færdiggør resten.
Da jeg således kontakter mureren efter nogle måneder efter det første
delarbejde er udført, aftales en dag for færdiggørelsen. Det er vigtigt
han kommer netop på det aftalte tidspunkt da der er en rækkefølge i
håndværkerne. Manden dukker aldrig op. Efter at have ventet nogle timer
ringer jeg til ham. Forbindelsen afbrydes og jeg modtager straks en sms med
besked om (citat) "Kan ikke tale nu - jeg ringer til dig senere". Dette sker
en fredag. Jeg lader weekenden gå og nøjagtig det samme gentager sig om
mandagen.
Herefter går der yderligere et par dage uden jeg hører fra ham hvorefter
min kæreste ringer ham op og endelig får kontakt. Han undskylder sig med at
hans telefon er gået i stykker.
På det tidspunkt har jeg, efter hvad jeg må opfatte som 3 afbrændinger,
besluttet at vende mig mod en anden håndværker da han, efter min
opfattelse, klart forsømmer vores aftaler. Det lader jeg Bo Bagger forstå i
god ro og orden. Jeg beder venligt om en teknisk oplysning omkring en
farvekode på en flisefuge for at kunne komme videre. Den oplyses mig - MEN
er forkert. Det betyder fejlindkøb da oplysningen var forkert. Herefter
spørger jeg om denne simple oplysningen igen - jeg får den besked at han
vil undersøge det, hvorefter jeg aldrig hører mere fra ham!
Det giver mildt sagt et dårligt indtryk på forbrugeren - mig. Ikke nok med
at jeg betaler ham forud, men jeg bliver negligeret og tilsidesat. Man kan
spekulere om det betød noget at han var betalt forud. Der foreslås ingen
kompensation.
Hvis jeg må tilføje det - det er den eneste håndværker vi i vores
renoveringsforløb har haft problemer med.
Derfor: HVIS du entrerer med Bo Bagger lav da skarpe aftaler og betal ALDRIG
noget forud. Gå allerhelst langt udenom Bo Bagger.
Jeg kan desværre ikke anbefale denne murer da jeg grundlæggende oplever
ikke kunne stole på ham.
I forbindelse med udførelse af opgaven hos mig udføres opgaven efter aftale
90% hvorefter de resterende 10% skal udføres efter andre håndværkere har
været inde over. Hele prisen for dette arbejde dvs. 100% betales forud efter
de 90% er udført. Det er herefter aftalen at han kommer tilbage og
færdiggør resten.
Da jeg således kontakter mureren efter nogle måneder efter det første
delarbejde er udført, aftales en dag for færdiggørelsen. Det er vigtigt
han kommer netop på det aftalte tidspunkt da der er en rækkefølge i
håndværkerne. Manden dukker aldrig op. Efter at have ventet nogle timer
ringer jeg til ham. Forbindelsen afbrydes og jeg modtager straks en sms med
besked om (citat) "Kan ikke tale nu - jeg ringer til dig senere". Dette sker
en fredag. Jeg lader weekenden gå og nøjagtig det samme gentager sig om
mandagen.
Herefter går der yderligere et par dage uden jeg hører fra ham hvorefter
min kæreste ringer ham op og endelig får kontakt. Han undskylder sig med at
hans telefon er gået i stykker.
På det tidspunkt har jeg, efter hvad jeg må opfatte som 3 afbrændinger,
besluttet at vende mig mod en anden håndværker da han, efter min
opfattelse, klart forsømmer vores aftaler. Det lader jeg Bo Bagger forstå i
god ro og orden. Jeg beder venligt om en teknisk oplysning omkring en
farvekode på en flisefuge for at kunne komme videre. Den oplyses mig - MEN
er forkert. Det betyder fejlindkøb da oplysningen var forkert. Herefter
spørger jeg om denne simple oplysningen igen - jeg får den besked at han
vil undersøge det, hvorefter jeg aldrig hører mere fra ham!
Det giver mildt sagt et dårligt indtryk på forbrugeren - mig. Ikke nok med
at jeg betaler ham forud, men jeg bliver negligeret og tilsidesat. Man kan
spekulere om det betød noget at han var betalt forud. Der foreslås ingen
kompensation.
Hvis jeg må tilføje det - det er den eneste håndværker vi i vores
renoveringsforløb har haft problemer med.
Derfor: HVIS du entrerer med Bo Bagger lav da skarpe aftaler og betal ALDRIG
noget forud. Gå allerhelst langt udenom Bo Bagger.