Gå til hovedindhold
Hero image

Murermester Bagger v/Bo Bagger Jensen

2.2
Samlede karakter ud af 5.0,
baseret på 1 anmeldelser
Samlet antal anmeldelser
0
1
0
Anmeldelser i alt 1

Nedenstående er medlem af Anmeld Håndværker - det er din sikkerhed!

Murermester Brian Veibell v/ Brian Veibell Pedersen
Andersens Murerforretning ApS
KORSØR MURERFORRETNING ApS

Anmeldelser

Anmeldt af:
Anonym, Anonym, 3200 Helsinge
29/10-2014
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris jfr. tilbud
3
Tilfredshed
3
Oprydning
3
Samlet vurdering
2.2
Karakter
2.2
Rating icon
Byggeår:
2013
Opgave:
Andet
Oprettet i cvr nr.: 26518342

Gulvstøbning og fliselægning

Jeg kan desværre ikke anbefale denne murer da jeg grundlæggende oplever
ikke kunne stole på ham.

I forbindelse med udførelse af opgaven hos mig udføres opgaven efter aftale
90% hvorefter de resterende 10% skal udføres efter andre håndværkere har
været inde over. Hele prisen for dette arbejde dvs. 100% betales forud efter
de 90% er udført. Det er herefter aftalen at han kommer tilbage og
færdiggør resten.

Da jeg således kontakter mureren efter nogle måneder efter det første
delarbejde er udført, aftales en dag for færdiggørelsen. Det er vigtigt
han kommer netop på det aftalte tidspunkt da der er en rækkefølge i
håndværkerne. Manden dukker aldrig op. Efter at have ventet nogle timer
ringer jeg til ham. Forbindelsen afbrydes og jeg modtager straks en sms med
besked om (citat) "Kan ikke tale nu - jeg ringer til dig senere". Dette sker
en fredag. Jeg lader weekenden gå og nøjagtig det samme gentager sig om
mandagen.

Herefter går der yderligere et par dage uden jeg hører fra ham hvorefter
min kæreste ringer ham op og endelig får kontakt. Han undskylder sig med at
hans telefon er gået i stykker.

På det tidspunkt har jeg, efter hvad jeg må opfatte som 3 afbrændinger,
besluttet at vende mig mod en anden håndværker da han, efter min
opfattelse, klart forsømmer vores aftaler. Det lader jeg Bo Bagger forstå i
god ro og orden. Jeg beder venligt om en teknisk oplysning omkring en
farvekode på en flisefuge for at kunne komme videre. Den oplyses mig - MEN
er forkert. Det betyder fejlindkøb da oplysningen var forkert. Herefter
spørger jeg om denne simple oplysningen igen - jeg får den besked at han
vil undersøge det, hvorefter jeg aldrig hører mere fra ham!

Det giver mildt sagt et dårligt indtryk på forbrugeren - mig. Ikke nok med
at jeg betaler ham forud, men jeg bliver negligeret og tilsidesat. Man kan
spekulere om det betød noget at han var betalt forud. Der foreslås ingen
kompensation.

Hvis jeg må tilføje det - det er den eneste håndværker vi i vores
renoveringsforløb har haft problemer med.

Derfor: HVIS du entrerer med Bo Bagger lav da skarpe aftaler og betal ALDRIG
noget forud. Gå allerhelst langt udenom Bo Bagger.

Anmeldt af:
Anonym, Anonym, 3200 Helsinge
29/10-2014
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris jfr. tilbud
3
Tilfredshed
3
Oprydning
3
Samlet vurdering
2.2
Karakter
2.2
Rating icon

Gulvstøbning og fliselægning

Jeg kan desværre ikke anbefale denne murer da jeg grundlæggende oplever
ikke kunne stole på ham.

I forbindelse med udførelse af opgaven hos mig udføres opgaven efter aftale
90% hvorefter de resterende 10% skal udføres efter andre håndværkere har
været inde over. Hele prisen for dette arbejde dvs. 100% betales forud efter
de 90% er udført. Det er herefter aftalen at han kommer tilbage og
færdiggør resten.

Da jeg således kontakter mureren efter nogle måneder efter det første
delarbejde er udført, aftales en dag for færdiggørelsen. Det er vigtigt
han kommer netop på det aftalte tidspunkt da der er en rækkefølge i
håndværkerne. Manden dukker aldrig op. Efter at have ventet nogle timer
ringer jeg til ham. Forbindelsen afbrydes og jeg modtager straks en sms med
besked om (citat) "Kan ikke tale nu - jeg ringer til dig senere". Dette sker
en fredag. Jeg lader weekenden gå og nøjagtig det samme gentager sig om
mandagen.

Herefter går der yderligere et par dage uden jeg hører fra ham hvorefter
min kæreste ringer ham op og endelig får kontakt. Han undskylder sig med at
hans telefon er gået i stykker.

På det tidspunkt har jeg, efter hvad jeg må opfatte som 3 afbrændinger,
besluttet at vende mig mod en anden håndværker da han, efter min
opfattelse, klart forsømmer vores aftaler. Det lader jeg Bo Bagger forstå i
god ro og orden. Jeg beder venligt om en teknisk oplysning omkring en
farvekode på en flisefuge for at kunne komme videre. Den oplyses mig - MEN
er forkert. Det betyder fejlindkøb da oplysningen var forkert. Herefter
spørger jeg om denne simple oplysningen igen - jeg får den besked at han
vil undersøge det, hvorefter jeg aldrig hører mere fra ham!

Det giver mildt sagt et dårligt indtryk på forbrugeren - mig. Ikke nok med
at jeg betaler ham forud, men jeg bliver negligeret og tilsidesat. Man kan
spekulere om det betød noget at han var betalt forud. Der foreslås ingen
kompensation.

Hvis jeg må tilføje det - det er den eneste håndværker vi i vores
renoveringsforløb har haft problemer med.

Derfor: HVIS du entrerer med Bo Bagger lav da skarpe aftaler og betal ALDRIG
noget forud. Gå allerhelst langt udenom Bo Bagger.

Byggeår:
2013
Opgave:
Andet
Oprettet i cvr nr.: 26518342

Vi kårer de bedste håndværkere

Når du giver din håndværker en anmeldelse får de samtidig en chance for at blive finalist til ÅRETS HÅNDVÆRKER®. Hvert år kæmper mere end 4.500 håndværkere om en af de eftertragtede finalepladserne.

Vinderne af ÅRETS HÅNDVÆRKER® offentligøres i Cirkusbygningen til et stort anlagt awardshow. Vinderne vælges af en professionel uvildig fagjury, der har frie hænder til at finde de rigtige vindere. Juryen sikrer, at vinderne ikke kan betale sig til at vinde eller at det blot er den med de fleste anmeldelser, der vinder.
Er du selvstændig håndværker, så klik her

Partnere til ÅRETS HÅNDVÆRKER®

ÅRETS eksklusivpartnere
ÅRETS partnere
MEDLEMSKAB

Synliggør din virksomhed - bliv en del af Anmeld Håndværker i dag.

  • Verificerede anmeldelser
  • Mere troværdighed
  • Vis dine mesterværker