Gå til hovedindhold
Hero image

SANDS MURERFORRETNING ApS

1.7
Samlede karakter ud af 5.0,
baseret på 3 anmeldelser
Samlet antal anmeldelser
0
1
2
Anmeldelser i alt 3

Nedenstående er medlem af Anmeld Håndværker - det er din sikkerhed!

CN. Håndværk v/Carsten Nielsen
Murerfirmaet Kenn Nedergaard
Vallentiles

Anmeldelser

Anmeldt af:
Kristian Lind, 8600 Silkeborg
20/06-2021
Kommunikation
2
Aftale
1
Pris jfr. tilbud
1
Tilfredshed
2
Oprydning
4
Samlet vurdering
1.7
Karakter
1.7
Rating icon
Byggeår:
2021
Opgave:
Indvendig, Badeværelse
Vil du bruge håndværkeren igen: NEJ
Oprettet i cvr nr.: 27746896

Reparation af fliser i badeværelse han tidligere har lavet

Fliserne var blevet løse efter 6 år og jeg kontaktede Brian for at høre hans forklaring. Han havde travlt og det var ikke kritisk for os at få det lavet. Han lovede at vende tilbage men efter et par måneder tog jeg fat i ham igen. Han kom forbi og kiggede på det igen efter.
Han foreslog at reparere det med epoxy og der gik yderligere tre måneder før vi hørte fra ham igen.
Vi fik indtrykket af at han tog dette som en reklamation da han tidligere havde gjort dette med en fuge som han erstattede på samme gulv. Derfor gav vi også ekstra line for at få det lavet da det ikke var kritisk for os.
Han kom forbi og skar fugen op mellem fliserne og hældte epoxy i. Han meldte at vi ikke måtte gå på fliserne i 24 timer. Han vil komme én af de kommende dage og fuge det så vi kunne bruge badeværelset igen. Det endte med at gå næsten en uge og vi opdagede at epoxy var løbet ned i brusenichen. Jeg ringede mandag morgen og fik næsten et møgfald over ikke at have opdaget og meldt det før til ham. Det endte dog med at epoxy ikke sad særlig godt fast da fliserne ikke var særlig rene.
Han kom senere den uge og fjernede epoxy og fugede fliserne igen.
I denne tid havde vi hele tiden tænkt at dette var reklamation og vi derfor ikke fik en regning på det og derfor var vi heller ikke så insisterende på at få arbejdet udført og gav ham længere line.
Derfor blev vi også ret forundret over at få en regning på arbejdet. Jeg sendte en mail tilbage en søndag aften og 5 minutter efter ringede han og havde ingen forståelse for dette. Og er der noget Brian kan så er det at snakke. Han kørte i ring med sin snak og tilsidst måtte jeg sige at vi ikke blev enige og at vi ville tænke over betaling af regningen. Dette udløste bare endnu engang den samme række argumenter som jeg lige havde hørt tre gange.
Vi ender med at betale regningen da vi ikke gider at gøre mere i denne sag. Dog kommer vi ikke til at bruge Brian igen i fremtiden.
Brian skal arbejde med at blive mere klar i sin kommunikation da han snakker meget og har svært ved at forstå at lægmænd ikke kan forstå hans vendinger for hvad der er betalbar og hvad der er garanti.

Anmeldt af:
Kristian Lind, 8600 Silkeborg
20/06-2021
Kommunikation
2
Aftale
1
Pris jfr. tilbud
1
Tilfredshed
2
Oprydning
4
Samlet vurdering
1.7
Karakter
1.7
Rating icon

Reparation af fliser i badeværelse han tidligere har lavet

Fliserne var blevet løse efter 6 år og jeg kontaktede Brian for at høre hans forklaring. Han havde travlt og det var ikke kritisk for os at få det lavet. Han lovede at vende tilbage men efter et par måneder tog jeg fat i ham igen. Han kom forbi og kiggede på det igen efter.
Han foreslog at reparere det med epoxy og der gik yderligere tre måneder før vi hørte fra ham igen.
Vi fik indtrykket af at han tog dette som en reklamation da han tidligere havde gjort dette med en fuge som han erstattede på samme gulv. Derfor gav vi også ekstra line for at få det lavet da det ikke var kritisk for os.
Han kom forbi og skar fugen op mellem fliserne og hældte epoxy i. Han meldte at vi ikke måtte gå på fliserne i 24 timer. Han vil komme én af de kommende dage og fuge det så vi kunne bruge badeværelset igen. Det endte med at gå næsten en uge og vi opdagede at epoxy var løbet ned i brusenichen. Jeg ringede mandag morgen og fik næsten et møgfald over ikke at have opdaget og meldt det før til ham. Det endte dog med at epoxy ikke sad særlig godt fast da fliserne ikke var særlig rene.
Han kom senere den uge og fjernede epoxy og fugede fliserne igen.
I denne tid havde vi hele tiden tænkt at dette var reklamation og vi derfor ikke fik en regning på det og derfor var vi heller ikke så insisterende på at få arbejdet udført og gav ham længere line.
Derfor blev vi også ret forundret over at få en regning på arbejdet. Jeg sendte en mail tilbage en søndag aften og 5 minutter efter ringede han og havde ingen forståelse for dette. Og er der noget Brian kan så er det at snakke. Han kørte i ring med sin snak og tilsidst måtte jeg sige at vi ikke blev enige og at vi ville tænke over betaling af regningen. Dette udløste bare endnu engang den samme række argumenter som jeg lige havde hørt tre gange.
Vi ender med at betale regningen da vi ikke gider at gøre mere i denne sag. Dog kommer vi ikke til at bruge Brian igen i fremtiden.
Brian skal arbejde med at blive mere klar i sin kommunikation da han snakker meget og har svært ved at forstå at lægmænd ikke kan forstå hans vendinger for hvad der er betalbar og hvad der er garanti.

Byggeår:
2021
Opgave:
Indvendig, Badeværelse
Vil du bruge håndværkeren igen: NEJ
Oprettet i cvr nr.: 27746896

Vi kårer de bedste håndværkere

Når du giver din håndværker en anmeldelse får de samtidig en chance for at blive finalist til ÅRETS HÅNDVÆRKER®. Hvert år kæmper mere end 4.500 håndværkere om en af de eftertragtede finalepladserne.

Vinderne af ÅRETS HÅNDVÆRKER® offentligøres i Cirkusbygningen til et stort anlagt awardshow. Vinderne vælges af en professionel uvildig fagjury, der har frie hænder til at finde de rigtige vindere. Juryen sikrer, at vinderne ikke kan betale sig til at vinde eller at det blot er den med de fleste anmeldelser, der vinder.
Er du selvstændig håndværker, så klik her

Partnere til ÅRETS HÅNDVÆRKER®

ÅRETS eksklusivpartnere
ÅRETS partnere
MEDLEMSKAB

Synliggør din virksomhed - bliv en del af Anmeld Håndværker i dag.

  • Verificerede anmeldelser
  • Mere troværdighed
  • Vis dine mesterværker