bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Gør dig selv en tjeneste og ud gå uden om A.Villadsen
Havde valgt A.Villadsen, da de praler af de kan lave totalløsninger, og er eksperter i badeværelser. Må desværre erfare at det er langt fra sandheden. Allerede kort inden i bygge processen begyndte mareridtet, med forkert monteret afløb, efterfølgende kom den ene makværk efter den anden
Som om overstående ikke er nok, så prøver håndværkerne at bortforklare deres makværk med den ene røverhistorie efter den anden. På trods nogen af deres egne, og eksterne håndværkere siger det er det rene sjusk.
Er dybt overrasket af man selv er nødsaget til at påpege at den håndværksmæssige udførsel ikke er korrekt, og at deres egne håndværkere ikke selv kontrollere udført arbejde, men bare tror at kunden nok ikke opdager det
Et badeværelse der var planlagt til at tag 1 mdr. Har taget 3 mdr. Så gør dig selv en tjeneste og hold dig langt væk fra A.Villadsen.
Gør dig selv en tjeneste og ud gå uden om A.Villadsen
Havde valgt A.Villadsen, da de praler af de kan lave totalløsninger, og er eksperter i badeværelser. Må desværre erfare at det er langt fra sandheden. Allerede kort inden i bygge processen begyndte mareridtet, med forkert monteret afløb, efterfølgende kom den ene makværk efter den anden
Som om overstående ikke er nok, så prøver håndværkerne at bortforklare deres makværk med den ene røverhistorie efter den anden. På trods nogen af deres egne, og eksterne håndværkere siger det er det rene sjusk.
Er dybt overrasket af man selv er nødsaget til at påpege at den håndværksmæssige udførsel ikke er korrekt, og at deres egne håndværkere ikke selv kontrollere udført arbejde, men bare tror at kunden nok ikke opdager det
Et badeværelse der var planlagt til at tag 1 mdr. Har taget 3 mdr. Så gør dig selv en tjeneste og hold dig langt væk fra A.Villadsen.
Kære Rene,
Vi har løbende været i dialog med dig i processen af renoveringen af dit badeværelse i alle henseender og desværre kan vi forstå, at dette ikke har været tilfredstillende. Dog håber vi stadig på en god dialog og løsning på denne sag og du skal være velkommen til at kontakte os på mail@avilladsen.dk eller tlf.: 46 75 70 26, så vi sammen kan finde en løsning på de misforståelser, der måtte være opstået. Da sagen stadig er verserende kan vi desværre ikke kommentere på den her, men vi vil selvfølgelig beklage, at du har haft en dårlig oplevelse med processen i renoveringen af dit badeværelse.
Vi vil ikke sige, at vi praler, men vi er stolte af vores arbejde og gør en stor dyd ud af at aflevere og afslutte alle vores sager med et godt resultat og en glad kunde. Det er vigtigt for os, at kunden står tilbage med en god oplevelse og et resultat de kan være glade for, hvilket vi kun ser ske igennem god kommunikation med dig som kunde. Dette er en vision i virksomheden, som vi arbejder hårdt for at leve op til. Vores største ønske er altid et flot resultat og en glad kunde og, vi forstår, at det desværre ikke er den oplevelse du har haft i denne proces.
Vi priser os af at have nogle dygtige ansatte, der brænder for deres fag og søger altid at arbejde med de bedste underentreprenører i området. Kvalitet er vigtigt for os, da det er dette vi efterlader hos kunden, når vi igen er ude af døren. Vi har derfor svært ved at genkende din beskrivelse, men kan kun beklage, at du ikke er tilfreds med det udførte, aftalte arbejde. For os er både proces og slutresultat vigtigt og vi håber derfor du vil kontakte os, så vi kan sørge for endnu en glad og tilfreds kunde.
På vegne af A. Villadsen
//Tina
Kære Rene,
Vi har løbende været i dialog med dig i processen af renoveringen af dit badeværelse i alle henseender og desværre kan vi forstå, at dette ikke har været tilfredstillende. Dog håber vi stadig på en god dialog og løsning på denne sag og du skal være velkommen til at kontakte os på mail@avilladsen.dk eller tlf.: 46 75 70 26, så vi sammen kan finde en løsning på de misforståelser, der måtte være opstået. Da sagen stadig er verserende kan vi desværre ikke kommentere på den her, men vi vil selvfølgelig beklage, at du har haft en dårlig oplevelse med processen i renoveringen af dit badeværelse.
Vi vil ikke sige, at vi praler, men vi er stolte af vores arbejde og gør en stor dyd ud af at aflevere og afslutte alle vores sager med et godt resultat og en glad kunde. Det er vigtigt for os, at kunden står tilbage med en god oplevelse og et resultat de kan være glade for, hvilket vi kun ser ske igennem god kommunikation med dig som kunde. Dette er en vision i virksomheden, som vi arbejder hårdt for at leve op til. Vores største ønske er altid et flot resultat og en glad kunde og, vi forstår, at det desværre ikke er den oplevelse du har haft i denne proces.
Vi priser os af at have nogle dygtige ansatte, der brænder for deres fag og søger altid at arbejde med de bedste underentreprenører i området. Kvalitet er vigtigt for os, da det er dette vi efterlader hos kunden, når vi igen er ude af døren. Vi har derfor svært ved at genkende din beskrivelse, men kan kun beklage, at du ikke er tilfreds med det udførte, aftalte arbejde. For os er både proces og slutresultat vigtigt og vi håber derfor du vil kontakte os, så vi kan sørge for endnu en glad og tilfreds kunde.
På vegne af A. Villadsen
//Tina