bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Jeg har haft den dårligste oplevelse med Furesø Køkken og entreprenørselskabet bag. De har vist sig at være fuldstændigt upålidelige - trods helt klar og skriftligt bekræftet aftale. Og de formår heller ikke at tage ansvar for deres dårlige interne kommunikation og medarbejdernes manglende evne til basal byggefaglig planlægning.
De skulle renovere mit badeværelse. (og efterfølgende nok også mit køkken) Jeg havde nøje planlagt med salgsmedarbejderen, at renoveringen skulle foregå i uge 27 og 28 - og dette var bekræftet af flere omgange, bl.a. fulgte jeg op skriftligt i slut-april og fik en klar bekræftelse på mail. På baggrund af dette lagde jeg min ferie her og lånte jeg et hus i to uger, som min datter og jeg kunne være i, mens badeværelset blev renoveret. Jeg understregede overfor salgsmedarbejderen, at jeg var yderst afhængig af, at renoveringen så også foregik i disse uger, da dette var et større arrangement for en enlig mor.
Da vi rykkede nærmere i juni, virkede salgsmedarbejderen mere og mere ufokuseret og jeg havde svært ved at få klare svar på de praktiske spørgsmål, få tilbud på plads og jeg blev utryg omkring, hvorvidt de havde styr på renoveringen. Det bekræftede de dog, at de havde. Men de anbefalede også, at jeg ventede med at bestille badeværelsesmøbel mv. til alle håndværkeraftaler var på plads – den anbefaling er jeg glad for, at de trods alt gav mig. Omkring uge 24-25 sendte de flere håndværkere ud til mig og en murer som sagde, at han kun kunne ordne det i uge 26-27 og at der på forhånd skulle fjernes alt på badeværelset. Den melding kom tilbage til Furesø Køkken og henover weekenden før uge 26 vidste jeg stadig ikke noget.
Tirsdag i uge 26 ringer ejeren af Furesø Køkken og siger, at de ikke kan klare det nu, men at de vil kigge på det efter sommeren……! Jeg forklarer, at jeg har taget ferie, lånt hus og haft en helt klar aftale. Han fortæller, at han netop har fået at vide, at opgaven skulle klares i disse uger og at han ikke kan forsvare at lave det med så kort varsel. Jeg fortæller ham, at ugerne er blevet bekræftet af salgsmedarbejderen af flere omgange i de sidste 4-5 mdr – ejeren formår ikke undervejs i samtalen at beklage eller tage ansvar for virksomhedens dårlige interne kommunikation og medarbejdernes manglende evne til basal byggefaglig planlægning. ¨
Pga Furesø Køkken skal jeg nu starte forfra på mit projekt, endnu engang finde ud af at bo andetsteds (og nu er min ferie brugt) og bruge oceaner af tid og kræfter på det hele igen. Så min anbefaling: Find en anden køkkenleverandør/entreprenør.
Jeg har haft den dårligste oplevelse med Furesø Køkken og entreprenørselskabet bag. De har vist sig at være fuldstændigt upålidelige - trods helt klar og skriftligt bekræftet aftale. Og de formår heller ikke at tage ansvar for deres dårlige interne kommunikation og medarbejdernes manglende evne til basal byggefaglig planlægning.
De skulle renovere mit badeværelse. (og efterfølgende nok også mit køkken) Jeg havde nøje planlagt med salgsmedarbejderen, at renoveringen skulle foregå i uge 27 og 28 - og dette var bekræftet af flere omgange, bl.a. fulgte jeg op skriftligt i slut-april og fik en klar bekræftelse på mail. På baggrund af dette lagde jeg min ferie her og lånte jeg et hus i to uger, som min datter og jeg kunne være i, mens badeværelset blev renoveret. Jeg understregede overfor salgsmedarbejderen, at jeg var yderst afhængig af, at renoveringen så også foregik i disse uger, da dette var et større arrangement for en enlig mor.
Da vi rykkede nærmere i juni, virkede salgsmedarbejderen mere og mere ufokuseret og jeg havde svært ved at få klare svar på de praktiske spørgsmål, få tilbud på plads og jeg blev utryg omkring, hvorvidt de havde styr på renoveringen. Det bekræftede de dog, at de havde. Men de anbefalede også, at jeg ventede med at bestille badeværelsesmøbel mv. til alle håndværkeraftaler var på plads – den anbefaling er jeg glad for, at de trods alt gav mig. Omkring uge 24-25 sendte de flere håndværkere ud til mig og en murer som sagde, at han kun kunne ordne det i uge 26-27 og at der på forhånd skulle fjernes alt på badeværelset. Den melding kom tilbage til Furesø Køkken og henover weekenden før uge 26 vidste jeg stadig ikke noget.
Tirsdag i uge 26 ringer ejeren af Furesø Køkken og siger, at de ikke kan klare det nu, men at de vil kigge på det efter sommeren……! Jeg forklarer, at jeg har taget ferie, lånt hus og haft en helt klar aftale. Han fortæller, at han netop har fået at vide, at opgaven skulle klares i disse uger og at han ikke kan forsvare at lave det med så kort varsel. Jeg fortæller ham, at ugerne er blevet bekræftet af salgsmedarbejderen af flere omgange i de sidste 4-5 mdr – ejeren formår ikke undervejs i samtalen at beklage eller tage ansvar for virksomhedens dårlige interne kommunikation og medarbejdernes manglende evne til basal byggefaglig planlægning. ¨
Pga Furesø Køkken skal jeg nu starte forfra på mit projekt, endnu engang finde ud af at bo andetsteds (og nu er min ferie brugt) og bruge oceaner af tid og kræfter på det hele igen. Så min anbefaling: Find en anden køkkenleverandør/entreprenør.