bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Mathias er grundig og dygtig, og det færdige resultat vidner derom. Vi er endog meget tilfredse.
Mathias er grundig og dygtig, og det færdige resultat vidner derom. Vi er endog meget tilfredse.
Hej Torben
Tak for den flotte anmeldelse!
Jeg sætter stor pris på at du synes jeg er grundig og dygtig, det er noget jeg værdsætter rigtig højt.
Venlig hilsen
Mathias Steck
Stecks Fliserens
Så Stecks fliserens på Facebook, skrev til dem og kort tid efter var der en aftale i hus. Mine fliser har aldrig set bedre ud, virkelig en god algebehandling de bruger. Der er allerede lavet en serviceaftale med dem. 5 stjerner herfra.
Så Stecks fliserens på Facebook, skrev til dem og kort tid efter var der en aftale i hus. Mine fliser har aldrig set bedre ud, virkelig en god algebehandling de bruger. Der er allerede lavet en serviceaftale med dem. 5 stjerner herfra.
Super flot arbejde og alle aftaler blev holdt til punkt og tiden.
God og behagelig dialog med Mathias, hvor vi modtog kvalificeret svar på Vores spørgsmål.
Kan varmt anbefale Stecks fliserens.
Super flot arbejde og alle aftaler blev holdt til punkt og tiden.
God og behagelig dialog med Mathias, hvor vi modtog kvalificeret svar på Vores spørgsmål.
Kan varmt anbefale Stecks fliserens.
Dette er firma er bygget på snyd, bedrag og trusler. Lad jer IKKE snyde af de mange flotte anmeldelser. Forklaringen af hvordan det hænger sammen, kan alt sammen læses i denne anmeldelse.
De negative anmeldelser bliver anmeldt, skjulte og kunderne bliver truet, det har jeg i hvert fald oplevet. Mon jeg er den eneste?
Oplevelsen starter med at jeg får et tilbud fra Stecks Fliserens på 5250 kr. samt info om at de vil udføre opgaven indenfor 14 dage. Da der var gået 3 uger havde jeg fortsat intet hørt fra Stecks Fliserens. Jeg må rykke firmaet og kort tid efter modtager jeg en sms på at de kan komme i morgen. Mon opgaven var blevet glemt?
Jeg fik et tilbud på 5.250 kr. for at få renset en terrasse på 70 m², og de estimerede, at arbejdet ville tage omkring 1 gang. Arbejdet blev udført lidt hurtigere, omkring 40-50 minutter.
Problemet opstod, da jeg modtog en faktura, der var langt højere end aftalt på15.000 kr., altså 3 X så høj som den aftalte pris. Jeg blev informeret om, at små trin på terrassen gjorde arbejdet tre gange dyrere, men dette blev ikke nævnt på forhånd – hvorfor det ikke blev oplyst før arbejdet begyndte? Og hvordan kan man små trin gøre opgaven 3 X så dyr? Og hvorfor oplyser man ikke det inden opgaven udføres?
Det er en del af firmaets ublu rocker metoder, hvor de efterfølgende afpresser med ekstra opkrævninger og hans bagland. Truslerne kan læses nedenfor. De er direkte kopieret ind 1:1 fra indehaverens e-mail sendt til mig.
"Ved forsent betalning vil vi opkræve penge for de punkter vi har givet 100% rabat på."
"Jeg har aldrig snakket om politiet Daniel, du har et bagland, jeg har et bagland.".
Derudover var der en lille skade på fliserne, som jeg måtte påpege efter arbejdet var udført. Mathias fra Stecks Fliserens mente, at det ikke var hans ansvar, og sagde, at skaden var opstået efter han havde afsluttet arbejdet. Han kunne dog fortælle inden han påbegyndte opgaven, at hans folk ofte laver sådanne skader, men efter hans eget udsagn laver han i hvert fald ikke sådan en skade.
Der er slet ikke nogen form for forståelse for min situation som kunde. I stedet blev jeg truet med ekstra gebyrer, hvis jeg ikke betalte det fulde beløb.
Jeg kan ikke anbefale Stecks Fliserens til nogen. De er ikke transparente med deres priser, og deres, service og rocker metoder er under al kritik.
Det føles som om de prøver at udnytte deres kunder, og deres mangel på ansvar og deres kommunikation gør dem til en ubehagelig forretning. Jeg vil helt klart ikke bruge dem igen, og jeg opfordrer andre til at være forsigtige, hvis de vælger at arbejde med dem.
Hej Daniel,
Tak for din anmeldelse – vi er kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med os.
Vi bestræber os altid på at levere en professionel og gennemsigtig service, og vi tager alle henvendelser meget alvorligt. Vi vil gerne tage denne mulighed for at præcisere et par forhold:
Tilbud og faktura: Det oprindelige tilbud blev givet ud fra de oplysninger, vi modtog, og da vi ankom til adressen, viste det sig, at opgaven omfattede væsentligt mere arbejde end først oplyst, herunder ekstra trapper og detaljer, som kræver specialbehandling. Det er vores klare rutine altid at informere om meromkostninger, og vi beklager dybt, hvis det i dette tilfælde ikke blev tydeliggjort godt nok inden arbejdets påbegyndelse.
Kommunikation: Vi forsøger altid at overholde den aftalte tidshorisont, men vi erkender, at der i dit tilfælde gik lidt længere tid, før vi kunne booke en endelig dato. Det burde være håndteret bedre, og det tager vi til efterretning.
Sprogbrug og tone: Vi tager afstand fra enhver form for truende eller ubehagelig kommunikation. Det er bestemt ikke den måde, vi ønsker at fremstå på, og vi vil internt følge op på det sprog, du henviser til.
Skade på fliser: Vi laver altid en grundig gennemgang før og efter opgaven og dokumenterer tilstanden på fliserne. Hvis der er sket skade, som vi er ansvarlige for, ønsker vi naturligvis at rette op på det.
Vi vil meget gerne tage en dialog med dig direkte, så vi sammen kan finde en løsning. Du er velkommen til at kontakte os direkte på mail eller telefon, så vi kan få afklaret sagen yderligere.
Med venlig hilsen
Stecks Fliserens
Dette er firma er bygget på snyd, bedrag og trusler. Lad jer IKKE snyde af de mange flotte anmeldelser. Forklaringen af hvordan det hænger sammen, kan alt sammen læses i denne anmeldelse.
De negative anmeldelser bliver anmeldt, skjulte og kunderne bliver truet, det har jeg i hvert fald oplevet. Mon jeg er den eneste?
Oplevelsen starter med at jeg får et tilbud fra Stecks Fliserens på 5250 kr. samt info om at de vil udføre opgaven indenfor 14 dage. Da der var gået 3 uger havde jeg fortsat intet hørt fra Stecks Fliserens. Jeg må rykke firmaet og kort tid efter modtager jeg en sms på at de kan komme i morgen. Mon opgaven var blevet glemt?
Jeg fik et tilbud på 5.250 kr. for at få renset en terrasse på 70 m², og de estimerede, at arbejdet ville tage omkring 1 gang. Arbejdet blev udført lidt hurtigere, omkring 40-50 minutter.
Problemet opstod, da jeg modtog en faktura, der var langt højere end aftalt på15.000 kr., altså 3 X så høj som den aftalte pris. Jeg blev informeret om, at små trin på terrassen gjorde arbejdet tre gange dyrere, men dette blev ikke nævnt på forhånd – hvorfor det ikke blev oplyst før arbejdet begyndte? Og hvordan kan man små trin gøre opgaven 3 X så dyr? Og hvorfor oplyser man ikke det inden opgaven udføres?
Det er en del af firmaets ublu rocker metoder, hvor de efterfølgende afpresser med ekstra opkrævninger og hans bagland. Truslerne kan læses nedenfor. De er direkte kopieret ind 1:1 fra indehaverens e-mail sendt til mig.
"Ved forsent betalning vil vi opkræve penge for de punkter vi har givet 100% rabat på."
"Jeg har aldrig snakket om politiet Daniel, du har et bagland, jeg har et bagland.".
Derudover var der en lille skade på fliserne, som jeg måtte påpege efter arbejdet var udført. Mathias fra Stecks Fliserens mente, at det ikke var hans ansvar, og sagde, at skaden var opstået efter han havde afsluttet arbejdet. Han kunne dog fortælle inden han påbegyndte opgaven, at hans folk ofte laver sådanne skader, men efter hans eget udsagn laver han i hvert fald ikke sådan en skade.
Der er slet ikke nogen form for forståelse for min situation som kunde. I stedet blev jeg truet med ekstra gebyrer, hvis jeg ikke betalte det fulde beløb.
Jeg kan ikke anbefale Stecks Fliserens til nogen. De er ikke transparente med deres priser, og deres, service og rocker metoder er under al kritik.
Det føles som om de prøver at udnytte deres kunder, og deres mangel på ansvar og deres kommunikation gør dem til en ubehagelig forretning. Jeg vil helt klart ikke bruge dem igen, og jeg opfordrer andre til at være forsigtige, hvis de vælger at arbejde med dem.
Hej Daniel,
Tak for din anmeldelse – vi er kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med os.
Vi bestræber os altid på at levere en professionel og gennemsigtig service, og vi tager alle henvendelser meget alvorligt. Vi vil gerne tage denne mulighed for at præcisere et par forhold:
Tilbud og faktura: Det oprindelige tilbud blev givet ud fra de oplysninger, vi modtog, og da vi ankom til adressen, viste det sig, at opgaven omfattede væsentligt mere arbejde end først oplyst, herunder ekstra trapper og detaljer, som kræver specialbehandling. Det er vores klare rutine altid at informere om meromkostninger, og vi beklager dybt, hvis det i dette tilfælde ikke blev tydeliggjort godt nok inden arbejdets påbegyndelse.
Kommunikation: Vi forsøger altid at overholde den aftalte tidshorisont, men vi erkender, at der i dit tilfælde gik lidt længere tid, før vi kunne booke en endelig dato. Det burde være håndteret bedre, og det tager vi til efterretning.
Sprogbrug og tone: Vi tager afstand fra enhver form for truende eller ubehagelig kommunikation. Det er bestemt ikke den måde, vi ønsker at fremstå på, og vi vil internt følge op på det sprog, du henviser til.
Skade på fliser: Vi laver altid en grundig gennemgang før og efter opgaven og dokumenterer tilstanden på fliserne. Hvis der er sket skade, som vi er ansvarlige for, ønsker vi naturligvis at rette op på det.
Vi vil meget gerne tage en dialog med dig direkte, så vi sammen kan finde en løsning. Du er velkommen til at kontakte os direkte på mail eller telefon, så vi kan få afklaret sagen yderligere.
Med venlig hilsen
Stecks Fliserens
Opdatering!
Er blevet tilbudt kompensation, på den betingelse, at jeg sletter dette opslag. Jeg er blevet kontaktet af en ung mand, på et telefonnummer, som i øvrigt tilhører en helt anden mand (på Fyn). Han skulle arbejde med marketing og management for StecksFliserens. Han tilbød kompensation (til en værdi af ca. 1100 kr, regningen var på ca. 13.000kr.), det sagde jeg ja til. Men han ringede tilbage, han havde angiveligt talt med Stecks ejer. Ejeren havde den betingelse, at jeg så skulle fjerne min anmeldelse. Det sagde jeg så nej til. En anden negativ anmeldelse, som blev lagt op ret hurtigt efter min, er nu fjernet!,,,!,, Så minus yderligere 5 stjerner, hvis det var muligt.
Nul Stjerner. Meget firkantet, uhøflig mand, efter at have klargjort fliseområdet efter forskrifterne, ankommer Stecks fliserens og udfører rensning af fliser, 28.2.2025. Efter rensning fremstår området med slam/skidt flere steder, dette stammer fra Stecks maskine/ slanger, vi har ikke selv påført fliserne dette. Efter nogle dage, 9. Marts 2025 (en søndag)! ankommer Stecks igen og imprægnerer fliserne, ovenpå slammet. Der blev ikke spurgt, om det passede en søndag. Jeg oplyste, at jeg ikke var hjemme, det var min mand, men han var syg. Efterfølgende ringede jeg til Stecks, og sagde, at det var mærkeligt at han havde imprægneret oven på slammet. Jeg havde da ikke drømt om, at jeg selv skulle sørge for at fjerne slam, som Stecks, og ikke vi, havde efterladt på fliserne. Men det mente Stecks så, at jeg var forpligtiget til,! Han ville gerne skændes ( det gør man da ikke med en kunde!!!!) Han beskyldte mig også for, at, citat, "nu handler det jo nok om, at du ikke gider betale regningen". Og de to ting har jo intet med hinanden at gøre. Jeg vil bare gerne have den vare, jeg betaler for. Her afbrød jeg samtalen. Jeg lover, at jeg aldrig vil anbefale firmaet til nogen, og jeg lover, at jeg aldrig nogensinde vil benytte mig af dette (enmands) firma igen. Manden har ingen opdragelse, høflighed, eller den fjerneste ide om god service. Jeg har ingen kommentarer til Stecks svar, da det øjensynligt er skrevet af tredje person. Og fliserne var våde, så det var svært at bedømme på det tidspunkt.
Opdatering!
Er blevet tilbudt kompensation, på den betingelse, at jeg sletter dette opslag. Jeg er blevet kontaktet af en ung mand, på et telefonnummer, som i øvrigt tilhører en helt anden mand (på Fyn). Han skulle arbejde med marketing og management for StecksFliserens. Han tilbød kompensation (til en værdi af ca. 1100 kr, regningen var på ca. 13.000kr.), det sagde jeg ja til. Men han ringede tilbage, han havde angiveligt talt med Stecks ejer. Ejeren havde den betingelse, at jeg så skulle fjerne min anmeldelse. Det sagde jeg så nej til. En anden negativ anmeldelse, som blev lagt op ret hurtigt efter min, er nu fjernet!,,,!,, Så minus yderligere 5 stjerner, hvis det var muligt.
Nul Stjerner. Meget firkantet, uhøflig mand, efter at have klargjort fliseområdet efter forskrifterne, ankommer Stecks fliserens og udfører rensning af fliser, 28.2.2025. Efter rensning fremstår området med slam/skidt flere steder, dette stammer fra Stecks maskine/ slanger, vi har ikke selv påført fliserne dette. Efter nogle dage, 9. Marts 2025 (en søndag)! ankommer Stecks igen og imprægnerer fliserne, ovenpå slammet. Der blev ikke spurgt, om det passede en søndag. Jeg oplyste, at jeg ikke var hjemme, det var min mand, men han var syg. Efterfølgende ringede jeg til Stecks, og sagde, at det var mærkeligt at han havde imprægneret oven på slammet. Jeg havde da ikke drømt om, at jeg selv skulle sørge for at fjerne slam, som Stecks, og ikke vi, havde efterladt på fliserne. Men det mente Stecks så, at jeg var forpligtiget til,! Han ville gerne skændes ( det gør man da ikke med en kunde!!!!) Han beskyldte mig også for, at, citat, "nu handler det jo nok om, at du ikke gider betale regningen". Og de to ting har jo intet med hinanden at gøre. Jeg vil bare gerne have den vare, jeg betaler for. Her afbrød jeg samtalen. Jeg lover, at jeg aldrig vil anbefale firmaet til nogen, og jeg lover, at jeg aldrig nogensinde vil benytte mig af dette (enmands) firma igen. Manden har ingen opdragelse, høflighed, eller den fjerneste ide om god service. Jeg har ingen kommentarer til Stecks svar, da det øjensynligt er skrevet af tredje person. Og fliserne var våde, så det var svært at bedømme på det tidspunkt.
Altid sød og behagelig. Professionelt arbejde. Vi er tilbagevendende kunder. Vi fik foretaget fliserens i 2024 og nu i 2025, hvor vi har fået foretaget algerens af fliserne. Og vi ser frem til besøg igen næste år.
Altid sød og behagelig. Professionelt arbejde. Vi er tilbagevendende kunder. Vi fik foretaget fliserens i 2024 og nu i 2025, hvor vi har fået foretaget algerens af fliserne. Og vi ser frem til besøg igen næste år.
En rigtig god oplevelse med utrolig søde mennesker.
Hurtig til arbejdet og udført meget tilfredsstillende.
En rigtig god oplevelse med utrolig søde mennesker.
Hurtig til arbejdet og udført meget tilfredsstillende.
TILFØJET/OPDATERET: 20-03-2025
Alle uoverensstemmelser er blevet klaret. Jeg har fået en uforbeholden undskyldning og en faktura på det oprindeligt aftalte beløb.
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 20-03-2025
Karakter: 4.80
TILFØJET/OPDATERET: 20-03-2025
Jeg har tilfredsstillende fået renset mine fliser.
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 20-03-2025
Karakter: 1.10
Efter i en mail at have bedt specifikt om, at der kun blev renset fliser på det areal, jeg havde klargjort til rens og ikke mere end de 40m2, jeg havde fået tilbud om, valgte Stecks Fliserens at bonne mig for 43 m2 samt et beløb for at have flyttet på et par plastikbaljer og lidt haveaffald.
En meget utilfredsstillende oplevelse, som jeg snildt kunne have været foruden!!
TILFØJET/OPDATERET: 20-03-2025
Alle uoverensstemmelser er blevet klaret. Jeg har fået en uforbeholden undskyldning og en faktura på det oprindeligt aftalte beløb.
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 20-03-2025
Karakter: 4.80
TILFØJET/OPDATERET: 20-03-2025
Jeg har tilfredsstillende fået renset mine fliser.
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 20-03-2025
Karakter: 1.10
Efter i en mail at have bedt specifikt om, at der kun blev renset fliser på det areal, jeg havde klargjort til rens og ikke mere end de 40m2, jeg havde fået tilbud om, valgte Stecks Fliserens at bonne mig for 43 m2 samt et beløb for at have flyttet på et par plastikbaljer og lidt haveaffald.
En meget utilfredsstillende oplevelse, som jeg snildt kunne have været foruden!!
Hej Torben
Tak for den flotte anmeldelse!
Jeg sætter stor pris på at du synes jeg er grundig og dygtig, det er noget jeg værdsætter rigtig højt.
Venlig hilsen
Mathias Steck
Stecks Fliserens