Kan du arbejde mellem kl. 16 og 20? (studiejob - opstart efter sommerferien)

 

  • Er du studerende, og ønsker fagligt relevant joberfaring at skrive på dit CV?
  • Er du fyldt 17 år? Kan du arbejde minimum 2 dage om ugen?
  • Så er du måske en af vores næste medarbejdere i kundeservice!

 

Vi søger:
Seriøse medarbejdere til vores kundeservice, som bl.a. vil hjælpe vores kunder med opsætning af deres profiler på hjemmesiden www.anmeld-haandvaerker.dk, samt hjælpe dine kollegaer i virksomheden med intern support.

Arbejdsstedet er på vores kontor i Hørsholm, og arbejdstiden er omkring 8 timer om ugen, fordelt på minimum 2 dage. Da vores kunder er håndværkere og på farten i dagtimerne, vil din arbejdsdag være fra kl. 16 til 20, så håndværkeren har mulighed for at sidde ved deres pc udenfor normal arbejdstid. Der er mulighed for vagter mandag til torsdag, og du er selv med til at bestemme hvilke dage du ønsker.

Om jobbet:
Vi tilbyder et selvstændigt job med en bred kontaktflade til vores kunder og brugere, hvor du får rig mulighed for at udvikle både dine IT- og servicefærdigheder. Du vil få en grundig oplæring af os, og vil derefter forventes at kunne arbejde 100 % selvstændigt og selvkørende.

 

Arbejdsopgaver:
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet kunne bestå af: 

  • Opsætning af kundeprofiler sammen med kunden (telefonisk)
  • Indsamling af kundeinformationer til vores CRM- og ERP system
  • Brugersupport i chatfunktionen på vores hjemmeside
  • ”Oprydning” i interne systemer og programmer
     

Vi tilbyder:

  • Et spændende job med fokus på service og support
  • Et job med stort ansvar og mulighed for selvudvikling
  • Mulighed for erfaring i programmerne Zendesk, Zopim, WebCRM, E-conomic, Farpay, Drupal og Office365
  • En centralt beliggende arbejdsplads i Hørsholm, tæt på offentlige transportmidler 
     

Om dig:
Vi forventer at du 

  • ikke har ”telefonskræk” og trives med at tale med mange forskellige mennesker
  • har IT flair, og kan lide at arbejde med din PC og telefon som eneste værktøj
  • er initiativrig og kan arbejde selvstændigt ud fra gældende retningslinjer
  • arbejder struktureret, er serviceminded og god til at kommunikere på dansk
  • deltager i personalemøder og interne arrangementer, f.eks. vores årlige awardshow i Cirkusbygningen for over 1500 deltagere.
     

Ansøgning:
Yderligere oplysninger om stillingen fås hos Bo Rømer på tlf. 3178 0802.
Ansøgning sendes på mail:
 
bo@bygogbolig.dk.