bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
I fbm. En forsikringssag, skulle der ligges nyt gulv i stuen. Tømreren havde svært ved at finde et lignende gulv som det gamle gulv, som var et ask parket (22 mm) lagt på strøer, og som har ligget på uden at knage og være ujævnt siden 1959. Jeg foreslog derfor at der blev lagt gulvspånplader og et tyndere gulv ovenpå. Tømreren mente ikke forsikringen gik med til dette, og han fandt efter noget søgen et gulv der matchede det gamle.. da det gamle gulv var brækket op kunne der konstateres at der ikke var nok isolering under gulvet.. jeg skulle derfor selv stå for efterisoleringen... Tømreren konstaterede at der stod i brugsanvisningen på det nye gulv at der skulle være 55 cm mellem strøerne (fra midt til midt), og da de gamle strøer lå med en smule mere afstand, skulle jeg skrive under på en erklæring på at jeg frasagde mig garantien...og dette skulle gøres hurtigt hvis han skulle lægge gulvet...dette gjorde jeg..
En måned senere kunne jeg konstatere at i det ene hjørne i stuen, samt et tilstødende værelse sank gulvet og var ikke understøttet nok, samt der manglede lim i en samling. Der kom to tømrere som skulle udbedre de fejl, og de var udenforstående overfor at der ikke var blevet rådgivet om at sætte en lægte på hver side af gulvstrørne (for så var vi ude over det med afstanden) og de mente da også at det havde været bedre at lægge spånplader på istedet, da de kunne konstatere at gulvet gav sig når de gik på det..
Nu... ti mdr. efter gulvet blev lagt, knager det voldsomt og giver sig meget når vi går på det.... især i midten af stuen.....
Firmaet vil IKKE hjælpe, fordi jeg har underskrevet denne erklæring. Der har været dårlig rådgivning fra den 1. Tømrer( som iøvrigt stoppede kort tid efter). Men man skal åbenbart, som kunde, være ekspert på tømrerfaget.
Man må gå ud fra I er blevet for store til de “små” almindelige kunder.
I fbm. En forsikringssag, skulle der ligges nyt gulv i stuen. Tømreren havde svært ved at finde et lignende gulv som det gamle gulv, som var et ask parket (22 mm) lagt på strøer, og som har ligget på uden at knage og være ujævnt siden 1959. Jeg foreslog derfor at der blev lagt gulvspånplader og et tyndere gulv ovenpå. Tømreren mente ikke forsikringen gik med til dette, og han fandt efter noget søgen et gulv der matchede det gamle.. da det gamle gulv var brækket op kunne der konstateres at der ikke var nok isolering under gulvet.. jeg skulle derfor selv stå for efterisoleringen... Tømreren konstaterede at der stod i brugsanvisningen på det nye gulv at der skulle være 55 cm mellem strøerne (fra midt til midt), og da de gamle strøer lå med en smule mere afstand, skulle jeg skrive under på en erklæring på at jeg frasagde mig garantien...og dette skulle gøres hurtigt hvis han skulle lægge gulvet...dette gjorde jeg..
En måned senere kunne jeg konstatere at i det ene hjørne i stuen, samt et tilstødende værelse sank gulvet og var ikke understøttet nok, samt der manglede lim i en samling. Der kom to tømrere som skulle udbedre de fejl, og de var udenforstående overfor at der ikke var blevet rådgivet om at sætte en lægte på hver side af gulvstrørne (for så var vi ude over det med afstanden) og de mente da også at det havde været bedre at lægge spånplader på istedet, da de kunne konstatere at gulvet gav sig når de gik på det..
Nu... ti mdr. efter gulvet blev lagt, knager det voldsomt og giver sig meget når vi går på det.... især i midten af stuen.....
Firmaet vil IKKE hjælpe, fordi jeg har underskrevet denne erklæring. Der har været dårlig rådgivning fra den 1. Tømrer( som iøvrigt stoppede kort tid efter). Men man skal åbenbart, som kunde, være ekspert på tømrerfaget.
Man må gå ud fra I er blevet for store til de “små” almindelige kunder.