bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Firmaet var hurtigt til at sende en mand ud, da det regnede ned i 2 af mine rum i huset. Den unge mand var behjælpelig med at sætte et par spande op, for at tage noget af regnen. Jeg fik af vide at jeg kunne kontakte deres serviceleder (M) som åbenbart ikke er ansat længere. Ham fik jeg så fat på og vi aftalte at arbejdet skulle udføres ugen efter. Jeg fortalte at jeg ikke ville være hjemme før sidst på ugen, men at jeg ville lægge en nøgle (hvilket ikke var nødvendigt, sagde han, da de kun skulle arbejde udendørs. Jeg kommer hjem sidst på ugen og ser at der ikke er udført reparation, men der ligger et visitkort fra M og undrer mig over at han ikke har forsøgt at ringe til mig (har forsøgt flere gange at kontakte firmaet, men får oplyst at de holder vinterferie) I denne situation er jeg allerede stresset, over at der intet er sket og ikke kan få kontakt til rette vedkommende og da det er en periode med mange kraftige regnbyger, bliver jeg stadig mere stresspåvirket. Får endelig kontakt med afdelingsleder (chef til M.) han lover at kontakte M, for at få ham til at kontakte mig. M. ringer og jeg spørger selvfølgelig hvad det hele vil koste. Han kan ikke give mig nogen pris, før han har set på opgaven (Jeg undrer mig så over at han har været ude ved min bolig og lægge sit visitkort. ) Han lyder lidt irritabel og spørger så til om de i det hele taget skal lave opgaven (jeg er efterhånden ret stresset så medgiver at jeg selvfølgelig vil have det lavet hurtigst muligt) Får så af vide at de kan sende en ud ugen efter (så der er gået 3 uger fra jeg kontaktede dem og 14 dage efter at jeg blev lovet reparationen. Så kunne jeg have brugt en af de andre udbydere som havde 3 uger ventetid. Jeg havde kontaktet en af de andre udbydere, som fortalte mig at de ville lave det fra en stige med polstring under, da taget er et gammelt skiffereternit, men da jeg nu havde "lovet" M at de skulle lave reparationen og havde fået af vide at de skulle bruge en lift til arbejdet, så jeg stolte jo på hvad de sagde. Det viste sig ikke at holde, for under arbejdet hører jeg et ordentlig brag fra taget og ser at de har lagt en stige op, uden underlag (finder senere et stykke afslået tag fra tagplade) Jeg havde tydelig sagt at de skulle passe meget på. De to som skulle udføre arbejdet mødte kl. 07.15 med lift og startede kl. 09.00. de var færdige kl. ca. 13.15. Jeg får en regning på 14 arbejdstimer + materialer. . Næste dag bliver jeg indlagt med stress og meget højt blodtryk (ikke noget jeg før har lidt af. Jeg mener at hele sagsforløbet er under al kritik , jeg har intet fået på skrift andet end regningen (jeg er ene og folkepensionist og da min indkomst er ret lille, har jeg brug for at vide hvad jeg skal betale for reparationer. Jeg sendte en klage til firmaet nogen tid efter (jeg var/er stadig meget stresspåvirket og ked af den behandling) jeg fik besked tilbage at de ville undersøge sagsforløbet) nu er der gået 2,5 måned og jeg har intet hørt. Jeg har sendt en påmindelse vedr. klagen nu, men hører stadig intet. Jeg har nu sat mit lille hus til salg, da min stress har påvirket mig ret meget. Jeg synes at dette firma er dybt uprofessionel og vil overhovedet ikke anbefale dem
Firmaet var hurtigt til at sende en mand ud, da det regnede ned i 2 af mine rum i huset. Den unge mand var behjælpelig med at sætte et par spande op, for at tage noget af regnen. Jeg fik af vide at jeg kunne kontakte deres serviceleder (M) som åbenbart ikke er ansat længere. Ham fik jeg så fat på og vi aftalte at arbejdet skulle udføres ugen efter. Jeg fortalte at jeg ikke ville være hjemme før sidst på ugen, men at jeg ville lægge en nøgle (hvilket ikke var nødvendigt, sagde han, da de kun skulle arbejde udendørs. Jeg kommer hjem sidst på ugen og ser at der ikke er udført reparation, men der ligger et visitkort fra M og undrer mig over at han ikke har forsøgt at ringe til mig (har forsøgt flere gange at kontakte firmaet, men får oplyst at de holder vinterferie) I denne situation er jeg allerede stresset, over at der intet er sket og ikke kan få kontakt til rette vedkommende og da det er en periode med mange kraftige regnbyger, bliver jeg stadig mere stresspåvirket. Får endelig kontakt med afdelingsleder (chef til M.) han lover at kontakte M, for at få ham til at kontakte mig. M. ringer og jeg spørger selvfølgelig hvad det hele vil koste. Han kan ikke give mig nogen pris, før han har set på opgaven (Jeg undrer mig så over at han har været ude ved min bolig og lægge sit visitkort. ) Han lyder lidt irritabel og spørger så til om de i det hele taget skal lave opgaven (jeg er efterhånden ret stresset så medgiver at jeg selvfølgelig vil have det lavet hurtigst muligt) Får så af vide at de kan sende en ud ugen efter (så der er gået 3 uger fra jeg kontaktede dem og 14 dage efter at jeg blev lovet reparationen. Så kunne jeg have brugt en af de andre udbydere som havde 3 uger ventetid. Jeg havde kontaktet en af de andre udbydere, som fortalte mig at de ville lave det fra en stige med polstring under, da taget er et gammelt skiffereternit, men da jeg nu havde "lovet" M at de skulle lave reparationen og havde fået af vide at de skulle bruge en lift til arbejdet, så jeg stolte jo på hvad de sagde. Det viste sig ikke at holde, for under arbejdet hører jeg et ordentlig brag fra taget og ser at de har lagt en stige op, uden underlag (finder senere et stykke afslået tag fra tagplade) Jeg havde tydelig sagt at de skulle passe meget på. De to som skulle udføre arbejdet mødte kl. 07.15 med lift og startede kl. 09.00. de var færdige kl. ca. 13.15. Jeg får en regning på 14 arbejdstimer + materialer. . Næste dag bliver jeg indlagt med stress og meget højt blodtryk (ikke noget jeg før har lidt af. Jeg mener at hele sagsforløbet er under al kritik , jeg har intet fået på skrift andet end regningen (jeg er ene og folkepensionist og da min indkomst er ret lille, har jeg brug for at vide hvad jeg skal betale for reparationer. Jeg sendte en klage til firmaet nogen tid efter (jeg var/er stadig meget stresspåvirket og ked af den behandling) jeg fik besked tilbage at de ville undersøge sagsforløbet) nu er der gået 2,5 måned og jeg har intet hørt. Jeg har sendt en påmindelse vedr. klagen nu, men hører stadig intet. Jeg har nu sat mit lille hus til salg, da min stress har påvirket mig ret meget. Jeg synes at dette firma er dybt uprofessionel og vil overhovedet ikke anbefale dem