Gå til hovedindhold
Hero image

HANDELSSELSKABET AF 15. FEBRUAR 2011 A/S

2.9
Samlede karakter ud af 5.0,
baseret på 3 anmeldelser
Samlet antal anmeldelser
1
2
0
Anmeldelser i alt 3

Nedenstående er medlem af Anmeld Håndværker - det er din sikkerhed!

have, jord & beton
Aalborg Tagrens ApS
GardinExperten Magnild gardiner

Anmeldelser

Anmeldt af:
Anonym, Anonym, 4220 Korsør
29/03-2011
Kommunikation
1
Aftale
2
Pris jfr. tilbud
4
Tilfredshed
3
Oprydning
2
Samlet vurdering
2.6
Karakter
2.6
Rating icon
Byggeår:
2010
Oprettet i cvr nr.: 21651486

Ny bordplade

Ikke eksisterende kundeservice
Jeg bestilte en opmåling til ny bordplade og det gik fint. Lækre produkter
og flinke mennesker. Bordpladen kom og blev lagt. Her startede det firma de
har til at lægge pladen, med at banke ud i min væg for at den laseropmålet
bordplade overhoved passede. Det trak e-byggeri blot på skuldrene af. Der
var ialt 5 plader. Den ene plade lå ikke pænt. Samlingen til den anden
plade var så skæv at det var umuligt at trække en genstand fra den ene
plade til den anden uden at den stødte på. Over de næste 2 måneder havde
de deres tyske samarbejdspartner ude for at lægge pladen om 4 gange og det
blev værre og værre. Til sidst lå pladen så skæv horisontalt, at der
over 40 cm var en forskel på 5mm og når man lagde et vaterpas ovenpå var
der cirka 3 mm luft under det i midten. Tyskerne sagde at det var selve
pladen der var skæv og at den skulle skiftes. E-byggeri blev igen kontaktet
og de snakkede meget om tolerancer og hvad man måtte acceptere. Jeg fik til
sidst presset en af deres key account managere (eller på dansk, sælgere)
til at komme forbi. Han kunne godt se at det var pladen den var gal med. De
ville bestille en ny som de ville komme og levere. Over de næste 4 måneder
både skrev og ringede jeg flere gange for at få en status. Email svarede de
aldrig på. Når man ringede, talte den man skulle have fat i altid i
telefon. Hvis man lagde besked blev der ikke ringet tilbage. Når man endelig
fik fat på den man skulle, så havde han set mailen bare ikke nået at svare
på den. Samtalerne endte tit med at de lige skulle undersøge noget og så
lover de at man har svar et par dage efter. Man hører dog aldrig noget. Da
pladen endelig kom blev den lagt og passede perfekt. Så selvfølgelig var
det den der fra start var problemet.

Jeg havde ved et tilfælde ikke fået betalt inden de kom og lagde pladen,
så jeg tilbageholdt selvfølgelig betalingen indtil den nye plade kom. Jeg
tør slet ikke tænke på hvor lang tid de ville have trukket det hvis jeg
havde betalt inden.

Efterfølgende har jeg så haft en selvforskyldt skade på en af pladerne.
Jeg kontaktede e-byggeri igen for at høre om man kunne reparere skaden. Jeg
fik ved et tilfælde fat på en af dem jeg ikke tidligere havde været i
kontakt med. Via telefon en fredag spurgte jeg om man kunne få noget
fyldstof til at fylde skaden ud med. Det vidste personen ikke helt, men ville
undersøge det for mig og vende tilbage. 6 dage senere ringede jeg til ham
igen og spørger om han havde fundet ud af noget. Det havde han vist glemt,
men lovede at sende noget senere. Det gjorde han. Han sendte 2 links til
plejeprodukter af bordpladen. Det var ikke lige det jeg havde brug for. Efter
weekenden ringede jeg igen og forklarede igen hvad det var jeg havde brug
for. Jamen det ville han da lige undersøge og vende tilbage. Det er nu 14
dage siden og jeg har intet hørt. Til gengæld ringede jeg til en konkurrent
og spurgte. Efter at have forklaret problemet i telefonen, fik jeg en aftale
om et besøg og 7 dage efter var skaden lavet. Det tog dem 10 minutter og man
kan ikke se at der har været en skade.

Så til konklusionen:
E-byggeri har lækre produkter, flinke mennesker at snakke med. Men der er en
ikke-eksisterende kundeservice. Forvent IKKE at de svarer på e-mail, når du
har købt. Forvent IKKE at de vender tilbage på nogen som helst
henvendelser, selvom de gentagne gange lover det. Hvis du køber der
alligevel, så bed til at alt går glat igennem første gang, for du bliver
syltet efterfølgende og skal selv sørge for at presse på hvis der skal ske
noget. Endvidere så skal du passe på hvis du har små børn. Vores skabe
var fyldt med knivspidser fra hobbyknive, da de åbenbart bruger dem til at
lægge under pladerne som afstandsklodser (dokumenteret på billede). Jeg har
måtte trykke et par stykker helt ind efterfølgende for at være sikker på
at folk ikke skar sig hvis de kørte fingerne langs pladerne underneden.

Anmeldt af:
Anonym, Anonym, 4220 Korsør
29/03-2011
Kommunikation
1
Aftale
2
Pris jfr. tilbud
4
Tilfredshed
3
Oprydning
2
Samlet vurdering
2.6
Karakter
2.6
Rating icon

Ny bordplade

Ikke eksisterende kundeservice
Jeg bestilte en opmåling til ny bordplade og det gik fint. Lækre produkter
og flinke mennesker. Bordpladen kom og blev lagt. Her startede det firma de
har til at lægge pladen, med at banke ud i min væg for at den laseropmålet
bordplade overhoved passede. Det trak e-byggeri blot på skuldrene af. Der
var ialt 5 plader. Den ene plade lå ikke pænt. Samlingen til den anden
plade var så skæv at det var umuligt at trække en genstand fra den ene
plade til den anden uden at den stødte på. Over de næste 2 måneder havde
de deres tyske samarbejdspartner ude for at lægge pladen om 4 gange og det
blev værre og værre. Til sidst lå pladen så skæv horisontalt, at der
over 40 cm var en forskel på 5mm og når man lagde et vaterpas ovenpå var
der cirka 3 mm luft under det i midten. Tyskerne sagde at det var selve
pladen der var skæv og at den skulle skiftes. E-byggeri blev igen kontaktet
og de snakkede meget om tolerancer og hvad man måtte acceptere. Jeg fik til
sidst presset en af deres key account managere (eller på dansk, sælgere)
til at komme forbi. Han kunne godt se at det var pladen den var gal med. De
ville bestille en ny som de ville komme og levere. Over de næste 4 måneder
både skrev og ringede jeg flere gange for at få en status. Email svarede de
aldrig på. Når man ringede, talte den man skulle have fat i altid i
telefon. Hvis man lagde besked blev der ikke ringet tilbage. Når man endelig
fik fat på den man skulle, så havde han set mailen bare ikke nået at svare
på den. Samtalerne endte tit med at de lige skulle undersøge noget og så
lover de at man har svar et par dage efter. Man hører dog aldrig noget. Da
pladen endelig kom blev den lagt og passede perfekt. Så selvfølgelig var
det den der fra start var problemet.

Jeg havde ved et tilfælde ikke fået betalt inden de kom og lagde pladen,
så jeg tilbageholdt selvfølgelig betalingen indtil den nye plade kom. Jeg
tør slet ikke tænke på hvor lang tid de ville have trukket det hvis jeg
havde betalt inden.

Efterfølgende har jeg så haft en selvforskyldt skade på en af pladerne.
Jeg kontaktede e-byggeri igen for at høre om man kunne reparere skaden. Jeg
fik ved et tilfælde fat på en af dem jeg ikke tidligere havde været i
kontakt med. Via telefon en fredag spurgte jeg om man kunne få noget
fyldstof til at fylde skaden ud med. Det vidste personen ikke helt, men ville
undersøge det for mig og vende tilbage. 6 dage senere ringede jeg til ham
igen og spørger om han havde fundet ud af noget. Det havde han vist glemt,
men lovede at sende noget senere. Det gjorde han. Han sendte 2 links til
plejeprodukter af bordpladen. Det var ikke lige det jeg havde brug for. Efter
weekenden ringede jeg igen og forklarede igen hvad det var jeg havde brug
for. Jamen det ville han da lige undersøge og vende tilbage. Det er nu 14
dage siden og jeg har intet hørt. Til gengæld ringede jeg til en konkurrent
og spurgte. Efter at have forklaret problemet i telefonen, fik jeg en aftale
om et besøg og 7 dage efter var skaden lavet. Det tog dem 10 minutter og man
kan ikke se at der har været en skade.

Så til konklusionen:
E-byggeri har lækre produkter, flinke mennesker at snakke med. Men der er en
ikke-eksisterende kundeservice. Forvent IKKE at de svarer på e-mail, når du
har købt. Forvent IKKE at de vender tilbage på nogen som helst
henvendelser, selvom de gentagne gange lover det. Hvis du køber der
alligevel, så bed til at alt går glat igennem første gang, for du bliver
syltet efterfølgende og skal selv sørge for at presse på hvis der skal ske
noget. Endvidere så skal du passe på hvis du har små børn. Vores skabe
var fyldt med knivspidser fra hobbyknive, da de åbenbart bruger dem til at
lægge under pladerne som afstandsklodser (dokumenteret på billede). Jeg har
måtte trykke et par stykker helt ind efterfølgende for at være sikker på
at folk ikke skar sig hvis de kørte fingerne langs pladerne underneden.

Byggeår:
2010
Oprettet i cvr nr.: 21651486

Vi kårer de bedste håndværkere

Når du giver din håndværker en anmeldelse får de samtidig en chance for at blive finalist til ÅRETS HÅNDVÆRKER®. Hvert år kæmper mere end 4.500 håndværkere om en af de eftertragtede finalepladserne.

Vinderne af ÅRETS HÅNDVÆRKER® offentligøres i Cirkusbygningen til et stort anlagt awardshow. Vinderne vælges af en professionel uvildig fagjury, der har frie hænder til at finde de rigtige vindere. Juryen sikrer, at vinderne ikke kan betale sig til at vinde eller at det blot er den med de fleste anmeldelser, der vinder.
Er du selvstændig håndværker, så klik her

Partnere til ÅRETS HÅNDVÆRKER®

ÅRETS eksklusivpartnere
ÅRETS partnere
MEDLEMSKAB

Synliggør din virksomhed - bliv en del af Anmeld Håndværker i dag.

  • Verificerede anmeldelser
  • Mere troværdighed
  • Vis dine mesterværker