bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Arbejdet er udført for et dødsbo, hvor jeg bistår arvingerne. Naboen gjorde opmærksom på at de kunne se, at en tagrende og et tagnedløb var blevet utæt og huset optog en del fugt i murværket. Jeg kontaktede Dennis Bisgaard, som jeg har brugt flere gange tidligere, og han besigtigede forholdet allerede samme dag. Efter at vi havde drøftet løsningen, blev denne udført til alles tilfredshed allerede to dage senere, hvilket havde stor betydning, da ejendommen er til salg og derfor ikke gerne skal fremstå med væsentlige mangler. alt udført til en god løsning og meget hurtigt.
Arbejdet er udført for et dødsbo, hvor jeg bistår arvingerne. Naboen gjorde opmærksom på at de kunne se, at en tagrende og et tagnedløb var blevet utæt og huset optog en del fugt i murværket. Jeg kontaktede Dennis Bisgaard, som jeg har brugt flere gange tidligere, og han besigtigede forholdet allerede samme dag. Efter at vi havde drøftet løsningen, blev denne udført til alles tilfredshed allerede to dage senere, hvilket havde stor betydning, da ejendommen er til salg og derfor ikke gerne skal fremstå med væsentlige mangler. alt udført til en god løsning og meget hurtigt.
Efter at være brændt af af en anden tømrer, rakte vi ud til Riis & Bisgaard. De trådte hurtigt til, gav gode råd til justering af opgaven, så den blev løst bedst muligt, og var gode til at kommunikere undervejs, så man ikke var i tvivl om status, etc. Efter opgaven var løst, og hvor jeg egentlig havde sagt ok, var de lige en ekstra gang forbi på egen opfordring, og justerede et par småting. Det er skønt at opleve håndværkere der går op i en ordentlig leverance.
Vi er yderst tilfredse med løsning af opgaven.
Efter at være brændt af af en anden tømrer, rakte vi ud til Riis & Bisgaard. De trådte hurtigt til, gav gode råd til justering af opgaven, så den blev løst bedst muligt, og var gode til at kommunikere undervejs, så man ikke var i tvivl om status, etc. Efter opgaven var løst, og hvor jeg egentlig havde sagt ok, var de lige en ekstra gang forbi på egen opfordring, og justerede et par småting. Det er skønt at opleve håndværkere der går op i en ordentlig leverance.
Vi er yderst tilfredse med løsning af opgaven.
Til at starte med var alt godt og det der skulle laves, blev lavet. Desværre fandt jeg ud af at der var flere fejl, men jeg skulle i forvejen have fat i den ifølge aftale om skiftning af vinduer, men de er som sunket i jorden og svare slet ikke. Så nu står jeg med en masse små opgaver som skulle laves som er lavet halvhjertet og nye vinduer jeg nu har valgt et andet firma skal skifte
Til at starte med var alt godt og det der skulle laves, blev lavet. Desværre fandt jeg ud af at der var flere fejl, men jeg skulle i forvejen have fat i den ifølge aftale om skiftning af vinduer, men de er som sunket i jorden og svare slet ikke. Så nu står jeg med en masse små opgaver som skulle laves som er lavet halvhjertet og nye vinduer jeg nu har valgt et andet firma skal skifte
jeg har oplevet stor forståelse for mine ønsker, arbejdet er udført i forbindelse med en flytning med god tilpasning til andre håndværkere.
det udførte arbejde er udført i god kvslitet.
jeg har oplevet stor forståelse for mine ønsker, arbejdet er udført i forbindelse med en flytning med god tilpasning til andre håndværkere.
det udførte arbejde er udført i god kvslitet.
De kom og målte op, sendte tilbud på arbejdet.
Lavede arbejdet til tiden og sendte en faktura overensstemmende med tilbuddet.
Arbejdet er pænt og nydeligt.
De kom og målte op, sendte tilbud på arbejdet.
Lavede arbejdet til tiden og sendte en faktura overensstemmende med tilbuddet.
Arbejdet er pænt og nydeligt.
TILFØJET/OPDATERET: 09-02-2024
(karakter havde forskubbet sig ved sidste indlæg)
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 30-01-2024
Karakter: 2.80
TILFØJET/OPDATERET: 01-02-2024
Efter at denne anmeldelse er skrevet, er vi blevet gjort opmærksomme på, at R&B har en anden opfattelse af forløbet. Vi kan derfor konstatere, at der åbenbart foreligger misforståelser opstået på grund af mangelfuld kommunikation.
På det grundlag ville vi gerne have slettet anmeldelsen. Det er dog ikke muligt jfr. ”Anmeld Håndværker”’s regler at slette en anmeldelse.
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 30-01-2024
Karakter: 2.40
Vi har haft konstateret en utæthed i vores undertag og kontaktede Riis & Bisgaard, da de lavede arbejde i nabolaget. Problemet blev inspiceret indefra, og en sandsynlig årsag til problemet blev nævnt. På dette tidspunkt syntes der at være en velvillig interesse for opgaven. Det ville dog også kræve yderligere undersøgelse udefra inden, der ville kunne laves et tilbud.
Et tidspunkt for det blev meddelt, og R&B kom som aftalt den 19/12-23. Et lille stillads blev sat op, nogle tegl blev løftet af og undertaget taget i øjesyn.
Vi blev oplyst om, at tagfoden efter deres mening desuden ikke var udført korrekt, og at de ville drøfte sagen med en anden. Herefter mistede R&B tilsyneladende helt interessen for opgaven, og vi har intet hørt siden - udover at vi har modtaget en regning på 1850 kr. for besigtigelsen.
Det er ikke prisen som sådan, vi er utilfredse med. Men vi er skuffede over, at R&B bare har vendt opgaven ryggen uden yderligere tilbagemelding.
TILFØJET/OPDATERET: 09-02-2024
(karakter havde forskubbet sig ved sidste indlæg)
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 30-01-2024
Karakter: 2.80
TILFØJET/OPDATERET: 01-02-2024
Efter at denne anmeldelse er skrevet, er vi blevet gjort opmærksomme på, at R&B har en anden opfattelse af forløbet. Vi kan derfor konstatere, at der åbenbart foreligger misforståelser opstået på grund af mangelfuld kommunikation.
På det grundlag ville vi gerne have slettet anmeldelsen. Det er dog ikke muligt jfr. ”Anmeld Håndværker”’s regler at slette en anmeldelse.
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 30-01-2024
Karakter: 2.40
Vi har haft konstateret en utæthed i vores undertag og kontaktede Riis & Bisgaard, da de lavede arbejde i nabolaget. Problemet blev inspiceret indefra, og en sandsynlig årsag til problemet blev nævnt. På dette tidspunkt syntes der at være en velvillig interesse for opgaven. Det ville dog også kræve yderligere undersøgelse udefra inden, der ville kunne laves et tilbud.
Et tidspunkt for det blev meddelt, og R&B kom som aftalt den 19/12-23. Et lille stillads blev sat op, nogle tegl blev løftet af og undertaget taget i øjesyn.
Vi blev oplyst om, at tagfoden efter deres mening desuden ikke var udført korrekt, og at de ville drøfte sagen med en anden. Herefter mistede R&B tilsyneladende helt interessen for opgaven, og vi har intet hørt siden - udover at vi har modtaget en regning på 1850 kr. for besigtigelsen.
Det er ikke prisen som sådan, vi er utilfredse med. Men vi er skuffede over, at R&B bare har vendt opgaven ryggen uden yderligere tilbagemelding.
Murerne mødte prompte til den aftalte tid, leverede et fint stykke arbejde til den aftalte pris, som var helt rimelig. Kun gode anbefalinger herfra
Murerne mødte prompte til den aftalte tid, leverede et fint stykke arbejde til den aftalte pris, som var helt rimelig. Kun gode anbefalinger herfra
Skulle have flyttet eksisterende vinduer længere ind i muren. Dennis var nem at komme i kontakt med, og har overholdt alle aftaler til punkt og prikke - han stod der kl 7.00 den dag, vi havde aftalt. Resultatet er simpelhen så godt! De havde ryddet rigtig fint op, da jeg kom hjem, og vinduerne sidder nu korrekt. Der er lavet afslutninger osv., så det er faktisk pænere end det var før. Kan kun anbefale virksomheden.
Skulle have flyttet eksisterende vinduer længere ind i muren. Dennis var nem at komme i kontakt med, og har overholdt alle aftaler til punkt og prikke - han stod der kl 7.00 den dag, vi havde aftalt. Resultatet er simpelhen så godt! De havde ryddet rigtig fint op, da jeg kom hjem, og vinduerne sidder nu korrekt. Der er lavet afslutninger osv., så det er faktisk pænere end det var før. Kan kun anbefale virksomheden.
Håndværkeren måtte konstatere at udførelsen krævede nogle andre dele end jeg havde beskrevet. Han tog - efter samtale med mig - hånd om at fremskaffe disse dele, monterede og afleverede alt i den bedste orden. At han selv fremtryllede de dele, som bruges i stedet for dem jeg selv havde købt ind var en kæmpe hjælp og meget vigtigt for mig. Dette initiativ værdsætter jeg meget, og jeg kan anbefale firmaet på det varmeste.
Håndværkeren måtte konstatere at udførelsen krævede nogle andre dele end jeg havde beskrevet. Han tog - efter samtale med mig - hånd om at fremskaffe disse dele, monterede og afleverede alt i den bedste orden. At han selv fremtryllede de dele, som bruges i stedet for dem jeg selv havde købt ind var en kæmpe hjælp og meget vigtigt for mig. Dette initiativ værdsætter jeg meget, og jeg kan anbefale firmaet på det varmeste.
Desværre endte vi med at have en rigtig dårlig oplevelse trods en rigtig god opstart.
Vi havde god kontakt med Arne som besigtede taget og gav os et tilbud på udbedringen. Derefter havde vi besøg af nogle andre, som lavede tingene og endte med at fakturere os ca. 15% ekstra oveni for allerede aftalt arbejde i henhold til tilbud. Derudover havde man erhveret sig tagsten som ikke matchede vores tag, og derfor skabte store huller mellem tagstenene. Vi har ligeledes haft andre ude for at algebehandle vores tag som fortalte os at det var enormt grimt lavet, og at tagryggen er skæv og burde ligge pænere med den pris vi har betalt. Det er naturligvis ikke noget vi kender noget til, og blev ret ærgelige over at andre tagmænd havde den opfattelse af det forholdsvis dyre arbejde vi havde fået lavet.
Efter lang tids venten og rykken på aftalen om at rykke de forkerte tagsten rundt (ikke rygningen) fik vi dem endelig ud igen for at rykke stenene rundt så hullerne ikke var der, man flyttede de forkerte sten nederst i konstruktionen.
Jeg har efterfølgende både oplevet at få en rykker på den forkerte regning og brugt mere end 4 måneder på at skrive frem og tilbage, for at få dem til at ændre den forkerte udstedte faktura til den rigtige. Jeg har endelig fået den rigtige, men har rykket enormt mange gange både på skrift og på telefon.
Jeg er foraret over at man som virksomhed kan tillade sig at fakturere mere end tilbud uden at snakke med kunden, at man rykker på aftaler, ikke svarer på adskillelige mails og generelt at mand som kunde skal rykke et firma så mange gange for at kunne betale dem penge. Som kunde er det heller ikke sjovt at have en større regning hængenede over hovedet der er sendt rykkere og renter på, men som aldrig skulle have været sendt.
Desværre ikke nogle vi kunne finde på at bruge igen.
Desværre endte vi med at have en rigtig dårlig oplevelse trods en rigtig god opstart.
Vi havde god kontakt med Arne som besigtede taget og gav os et tilbud på udbedringen. Derefter havde vi besøg af nogle andre, som lavede tingene og endte med at fakturere os ca. 15% ekstra oveni for allerede aftalt arbejde i henhold til tilbud. Derudover havde man erhveret sig tagsten som ikke matchede vores tag, og derfor skabte store huller mellem tagstenene. Vi har ligeledes haft andre ude for at algebehandle vores tag som fortalte os at det var enormt grimt lavet, og at tagryggen er skæv og burde ligge pænere med den pris vi har betalt. Det er naturligvis ikke noget vi kender noget til, og blev ret ærgelige over at andre tagmænd havde den opfattelse af det forholdsvis dyre arbejde vi havde fået lavet.
Efter lang tids venten og rykken på aftalen om at rykke de forkerte tagsten rundt (ikke rygningen) fik vi dem endelig ud igen for at rykke stenene rundt så hullerne ikke var der, man flyttede de forkerte sten nederst i konstruktionen.
Jeg har efterfølgende både oplevet at få en rykker på den forkerte regning og brugt mere end 4 måneder på at skrive frem og tilbage, for at få dem til at ændre den forkerte udstedte faktura til den rigtige. Jeg har endelig fået den rigtige, men har rykket enormt mange gange både på skrift og på telefon.
Jeg er foraret over at man som virksomhed kan tillade sig at fakturere mere end tilbud uden at snakke med kunden, at man rykker på aftaler, ikke svarer på adskillelige mails og generelt at mand som kunde skal rykke et firma så mange gange for at kunne betale dem penge. Som kunde er det heller ikke sjovt at have en større regning hængenede over hovedet der er sendt rykkere og renter på, men som aldrig skulle have været sendt.
Desværre ikke nogle vi kunne finde på at bruge igen.