bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Alt startede med, at Franz virkede som den perfekte håndværker. Han fremstod super troværdig, kunne udpege alle fejlene hos dem, der arbejdede på vores nye tag, og virkede til at have fuldstændigt styr på alt. Men det viste sig hurtigt, at han på ingen måde havde styr på noget som helst.
Han begyndte at true med at trække sig fra opgaven, hvis vi ikke betalte forud, selvom aftalen klart var, at betalingen først skulle falde, når arbejdet var fuldført. Desværre har vi efterfølgende måttet få lavet størstedelen af hans arbejde om igen. Han havde blandt andet ikke brugt det træ, som ingeniøren havde foreskrevet, hvilket betød, at vores karnap ikke kunne holde det vinduesparti, der skulle monteres. Derudover var gulv- og loftkonstruktionen (som han lavede fra bunden) så skæv, at det måtte pilles ned og laves om af en anden tømrer.
På badeværelset, som skulle fuldstøbes, valgte han blot at lægge et tyndt lag gips ovenpå. Faldet i bruseområdet var forkert, og vores snedkerfremstillede bademøbel blev kun monteret med tre små gipsskruer, hvilket resulterede i, at det faldt ned og gik i stykker.
Alt i alt har Franz leveret dårligt håndværk og løgne fra start til slut. Jeg kan på ingen måde anbefale ham til nogen opgave.
Vi er desværre ikke de eneste der blev snydt læs også om ham på bl.a. Trustpilot.
Alt startede med, at Franz virkede som den perfekte håndværker. Han fremstod super troværdig, kunne udpege alle fejlene hos dem, der arbejdede på vores nye tag, og virkede til at have fuldstændigt styr på alt. Men det viste sig hurtigt, at han på ingen måde havde styr på noget som helst.
Han begyndte at true med at trække sig fra opgaven, hvis vi ikke betalte forud, selvom aftalen klart var, at betalingen først skulle falde, når arbejdet var fuldført. Desværre har vi efterfølgende måttet få lavet størstedelen af hans arbejde om igen. Han havde blandt andet ikke brugt det træ, som ingeniøren havde foreskrevet, hvilket betød, at vores karnap ikke kunne holde det vinduesparti, der skulle monteres. Derudover var gulv- og loftkonstruktionen (som han lavede fra bunden) så skæv, at det måtte pilles ned og laves om af en anden tømrer.
På badeværelset, som skulle fuldstøbes, valgte han blot at lægge et tyndt lag gips ovenpå. Faldet i bruseområdet var forkert, og vores snedkerfremstillede bademøbel blev kun monteret med tre små gipsskruer, hvilket resulterede i, at det faldt ned og gik i stykker.
Alt i alt har Franz leveret dårligt håndværk og løgne fra start til slut. Jeg kan på ingen måde anbefale ham til nogen opgave.
Vi er desværre ikke de eneste der blev snydt læs også om ham på bl.a. Trustpilot.
Kære Rolf,
Vi er oprigtigt kede af at høre om din oplevelse og vil gerne starte med at beklage, at vores samarbejde ikke har levet op til dine forventninger. Hos Franz & Rasmussen Tømrer ApS er vi dedikerede til at levere kvalitet og tillid i alt, hvad vi gør, og derfor gør det os ondt, når vi ikke når i mål på den front.
Som nævnt tidligere var vi desværre nødt til at lave en kontrolleret nedlukning af vores entrepriseselskab på grund af en større kundes manglende betaling. Denne situation satte os under et enormt pres og tvang os til at træffe svære beslutninger. Formålet var at minimere de skader, der kunne opstå, og sikre, at de midler, der var tilbage, kunne dække de krav, som kunder og samarbejdspartnere måtte have.
Vores værdier og læring
Hos Franz & Rasmussen Tømrer ApS bygger vi på stærke værdier. Vi er stolte af at levere kvalitetshåndværk, der er velset og værdsat af både kunder og samarbejdspartnere. Gennem årene har vi opbygget et solidt ry som en betroet samarbejdspartner og har løftet og leveret mange projekter, der har fået stor ros fra dem, vi arbejder med.
Denne sag har givet os anledning til at forbedre vores processer og sikre, at vi står endnu stærkere fremadrettet:
Vi forstår, at din oplevelse har været dybt frustrerende, og vi tager fuldt ansvar for de gener, det har medført. Vi arbejder konstant på at forbedre os og lære af vores fejl, så vi kan fortsætte med at levere det høje niveau af kvalitet og service, som vores virksomhed er kendt for.
Vi har fuld forståelse for, at situationen har været frustrerende og skuffende, og vi beklager dybt de gener, dette har måtte medføre. Det er desværre to sager, som er blevet berørt af situationen, hvilket vi ser med stor alvor. Vi vil dog samtidig gerne pointere, at vi gennem årene har modtaget enormt mange rosende omtaler for vores arbejde og indsats, og vi er stolte af den kvalitet og det engagement, vi lægger i vores projekter.
Endnu en gang beklager vi de udfordringer, du har oplevet, og vi håber, at de tiltag, vi har sat i værk, kan sikre, at ingen andre står i samme situation fremover.
Med venlig hilsen,
Franz & Rasmussen Tømrer ApS
Kære Rolf,
Vi er oprigtigt kede af at høre om din oplevelse og vil gerne starte med at beklage, at vores samarbejde ikke har levet op til dine forventninger. Hos Franz & Rasmussen Tømrer ApS er vi dedikerede til at levere kvalitet og tillid i alt, hvad vi gør, og derfor gør det os ondt, når vi ikke når i mål på den front.
Som nævnt tidligere var vi desværre nødt til at lave en kontrolleret nedlukning af vores entrepriseselskab på grund af en større kundes manglende betaling. Denne situation satte os under et enormt pres og tvang os til at træffe svære beslutninger. Formålet var at minimere de skader, der kunne opstå, og sikre, at de midler, der var tilbage, kunne dække de krav, som kunder og samarbejdspartnere måtte have.
Vores værdier og læring
Hos Franz & Rasmussen Tømrer ApS bygger vi på stærke værdier. Vi er stolte af at levere kvalitetshåndværk, der er velset og værdsat af både kunder og samarbejdspartnere. Gennem årene har vi opbygget et solidt ry som en betroet samarbejdspartner og har løftet og leveret mange projekter, der har fået stor ros fra dem, vi arbejder med.
Denne sag har givet os anledning til at forbedre vores processer og sikre, at vi står endnu stærkere fremadrettet:
Vi forstår, at din oplevelse har været dybt frustrerende, og vi tager fuldt ansvar for de gener, det har medført. Vi arbejder konstant på at forbedre os og lære af vores fejl, så vi kan fortsætte med at levere det høje niveau af kvalitet og service, som vores virksomhed er kendt for.
Vi har fuld forståelse for, at situationen har været frustrerende og skuffende, og vi beklager dybt de gener, dette har måtte medføre. Det er desværre to sager, som er blevet berørt af situationen, hvilket vi ser med stor alvor. Vi vil dog samtidig gerne pointere, at vi gennem årene har modtaget enormt mange rosende omtaler for vores arbejde og indsats, og vi er stolte af den kvalitet og det engagement, vi lægger i vores projekter.
Endnu en gang beklager vi de udfordringer, du har oplevet, og vi håber, at de tiltag, vi har sat i værk, kan sikre, at ingen andre står i samme situation fremover.
Med venlig hilsen,
Franz & Rasmussen Tømrer ApS