bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
God kommunikation, proces og resultat. Vi er meget tilfredse og vil klart bruge Gladsaxe Bygningsentreprise en anden gang.
God kommunikation, proces og resultat. Vi er meget tilfredse og vil klart bruge Gladsaxe Bygningsentreprise en anden gang.
GLADSAXE BYGNINGSENTREPRISE ApS har haft en afgørende rolle i et større udbygningsprojekt på skolen. I forbindelse med projektet skulle der udføres to meget store huller i en husgavl og det viste sig nødvendigt, at der skulle laves en alternativ understøtning inden murnedbrydning kunne gennemføres i fuldt omfang. I denne proces udviste GLADSAXE BYGNINGSENTREPRISE ApS stor fleksibilitet, iderighed og leverede et solidt fagligt stykke arbejde. Den ekstra indsats afstedkom ekstra betaling udover den aftalte tilbudssum, men der var klare linjer i forhold til merprisen.
GLADSAXE BYGNINGSENTREPRISE ApS har haft en afgørende rolle i et større udbygningsprojekt på skolen. I forbindelse med projektet skulle der udføres to meget store huller i en husgavl og det viste sig nødvendigt, at der skulle laves en alternativ understøtning inden murnedbrydning kunne gennemføres i fuldt omfang. I denne proces udviste GLADSAXE BYGNINGSENTREPRISE ApS stor fleksibilitet, iderighed og leverede et solidt fagligt stykke arbejde. Den ekstra indsats afstedkom ekstra betaling udover den aftalte tilbudssum, men der var klare linjer i forhold til merprisen.
Fik skiftet ståltegl over 4 vinduer. Kæmpe ros til mester Jesper for klar kommunikation og et godt tilbud. Og ikke mindst til murer Thor for at udføre arbejdet bedre end forventet. Han fjernede oven i købet vores eget skrald. Tak for det:)
En stor anbefaling herfra.
Fik skiftet ståltegl over 4 vinduer. Kæmpe ros til mester Jesper for klar kommunikation og et godt tilbud. Og ikke mindst til murer Thor for at udføre arbejdet bedre end forventet. Han fjernede oven i købet vores eget skrald. Tak for det:)
En stor anbefaling herfra.
De ringede og bekræftede aftalen. Kom til tiden. Dækkede godt af, holdt snavset på et minimum og ryddede flot op bagefter. Og udførte opgaven godt og grundigt.
De ringede og bekræftede aftalen. Kom til tiden. Dækkede godt af, holdt snavset på et minimum og ryddede flot op bagefter. Og udførte opgaven godt og grundigt.
Vi har haft god kommunikation gennem hele projektet og vi har oplevet, at aftaler er blevet overholdt og det de har været tilgængelige og til at få fat i, både telefonisk og via mail.
Vi har været glad for samarbejdet samt det arbejde der er blevet udført, og vil helt sikkert kontakt Gladsaxe Enterprice en anden gang.
Vi har haft god kommunikation gennem hele projektet og vi har oplevet, at aftaler er blevet overholdt og det de har været tilgængelige og til at få fat i, både telefonisk og via mail.
Vi har været glad for samarbejdet samt det arbejde der er blevet udført, og vil helt sikkert kontakt Gladsaxe Enterprice en anden gang.
de har lavet et stykke præcist stykke murer arbejde og til tiden, med god kontakt til kunden
Lavede en aftale, og havde taget fri for at mureren skulle komme, men der kom slet ingen murer på trods af en klar aftale om dato (27. maj). Jeg hørte ingenting fra virksomheden, og måtte selv ringe for at følge op. Da jeg kom igennem, så aftalte jeg med medarbejderen, at han ville følge op senere på dagen, hvilket ikke skete. Jeg hørte ikke noget. Så gik der 18 dage (13. juni) inden mureren kom, og der er fortsat utætheder mellem fundament og klinker efter arbejdet er udført. Det var en lille opgave, som tog kort tid, men som kostede næsten kr. 15.000 selvom jeg selv havde købt og betalt for de nye fliser.
For dårligt, at man ikke kan overholde en aftale, eller i det mindste informere om, at der ikke kommer nogen på trods af en klar aftale, og at man skal vente så længe og alligevel betale denne pris for at udskifte 12-15 fliser.
Lavede en aftale, og havde taget fri for at mureren skulle komme, men der kom slet ingen murer på trods af en klar aftale om dato (27. maj). Jeg hørte ingenting fra virksomheden, og måtte selv ringe for at følge op. Da jeg kom igennem, så aftalte jeg med medarbejderen, at han ville følge op senere på dagen, hvilket ikke skete. Jeg hørte ikke noget. Så gik der 18 dage (13. juni) inden mureren kom, og der er fortsat utætheder mellem fundament og klinker efter arbejdet er udført. Det var en lille opgave, som tog kort tid, men som kostede næsten kr. 15.000 selvom jeg selv havde købt og betalt for de nye fliser.
For dårligt, at man ikke kan overholde en aftale, eller i det mindste informere om, at der ikke kommer nogen på trods af en klar aftale, og at man skal vente så længe og alligevel betale denne pris for at udskifte 12-15 fliser.
Hej Stephan
Tak for din anmeldelse. Jeg forstår godt din frustration, omkring at vi ikke dukkede op d. 27 maj.
Det har jeg beklaget overfor dig og gør det gerne igen. Situationen fra vores side var jo, flere sygemeldinger blandt murerne, dernæst var min ene kollega på barsel, den anden var på ferie, så jeg var alene på skansen.
Du skriver til mig 45 minutter efter mureren skulle have været der, og der har jeg ikke selv overblikket endnu. - Der var flere service svende jeg skulle instruere og sende afsted, jeg passede min egen og hoved telefonen alt sammen samme morgen.
Jeg havde som jeg også fortalte og skrev til dig, altså mere en rigeligt at se til de dage. Det er selvfølgelig rigtig uheldigt for dig, det kan jeg godt se!
Jeg fik ikke vendt retur d. 27. da jeg ikke havde fået klarhed over sygdom, og hvad jeg rådede over af murere. Dette giver jeg dig besked om i min mail d. 28 maj, hvor jeg også oplyser dig om, at jeg vil melde tilbage når der var kapacitet til opgaven.
De 10 dage der går, dem får jeg kun til 7, da vi havde lukket i weekenden og Grundlovsdag. På den 7. dag (d. 7/6) mailer jeg til dig, at den murere jeg har haft syg, han lige er vendt retur, og jeg vil booke ham ind til ugen efter. Hvis han ellers er frisk nok til at ligge på knæ som opgaven kræver. - Hvis ikke vil jeg sætte en anden murer på, dog er den omtalte første valg.
Mandag d. 10/6 meldeler jeg, at vi kommer om torsdagen d. 13/6 og starter op. Vi er forbi om fredagen d. 14 og udføre det sidste.
Vi udførte opgaven jf. tilbud som du selv har accepteret. Om hvorvidt prisen er rigtig eller ej, så er det jo altså det tilbud som du har accepteret.
Havde opgaven nu taget længere tid end beregnet, så havde jeg jo heller ikke kunne komme efterfølgende, og bede om flere penge for opgaven. Så havde det jo været mit eget tilbud og min egen fejl antager jeg, at jeg ville blive skudt i skoene.
De små huller du referer til, dem har mureren været forbi og se til, han kunne dog ikke se nogen. Men jeg sender ham forbi i morgen og beder ham kigge ekstra godt efter. Finder han dem ikke, kommer jeg selv forbi og udføre!
For at opsummere, så er jeg virkelig ked af vi ikke kunne udføre opgaven til aftalt tid, pga sygdom. Jeg har gjort det bedste jeg kunne, men som du ved så er vi ikke herre over sygemeldinger. Når flere så ligger oven i hinanden, så bliver selv den stærkeste kæde sårbar. Jeg har meldt retur nå jeg har kunne, og jeg har besvaret alle dine 16 mails løbende.
Så jeg håber du kan se situationen i et lidt andet lys, da jeg ikke helt synes din anmeldelse afspejler situationen nuanceret eller fra begge sider.
Mvh Jesper
I forbindelse med et større renoveringsprojekt af vores tegltag, skorsten og kviste blev vi nødt til at stoppe samarbejdet med den oprindelige tømrer på projektet. Vores hus er fra 1931 med en meget karakteristisk rund kvist mod vejen, som skulle have ny zinkinddækning, et nyt cirkelrundt vindue, ny isolering og delvis ny indre og ydre trækonstruktion pga. utætheder og råd. Så vi stod med en delvis åben kvist, da vi skulle bruge en ny tømrer.
Heldigvis kunne tømrer Casper fra Gladsaxe Bygningsentreprise træde til med kort varsel. Det blev en fantastik oplevelse! Casper fik hurtigt forståelse for opgaven, vores situation og blikkenslagerens ønsker til underlaget for zinkinddækningen. Så tusind tak fordi vi fik muligheden for at have Casper til at klare opgaven. Det har været en fornøjelse at have ham hos os - kompetent, arbejdsom, fleksibel og god at arbejde sammen med. Og resultatet er blevet både rigtig godt og rigtig flot!
Vi håber, vi får mulighed for at arbejde sammen med Casper en anden gang. De bedste anbefalinger herfra!
Hej Henrik
Tusind tak for de fine ord, dem er vi glade for. Vi er også glade for at vi kunne springe til, og bistå jer med jeres opgave, i en ellers rigtig travl tid. I er altid velkommen til at henvende jer igen, så frem der måtte være behov for det.
/ Jesper
I forbindelse med et større renoveringsprojekt af vores tegltag, skorsten og kviste blev vi nødt til at stoppe samarbejdet med den oprindelige tømrer på projektet. Vores hus er fra 1931 med en meget karakteristisk rund kvist mod vejen, som skulle have ny zinkinddækning, et nyt cirkelrundt vindue, ny isolering og delvis ny indre og ydre trækonstruktion pga. utætheder og råd. Så vi stod med en delvis åben kvist, da vi skulle bruge en ny tømrer.
Heldigvis kunne tømrer Casper fra Gladsaxe Bygningsentreprise træde til med kort varsel. Det blev en fantastik oplevelse! Casper fik hurtigt forståelse for opgaven, vores situation og blikkenslagerens ønsker til underlaget for zinkinddækningen. Så tusind tak fordi vi fik muligheden for at have Casper til at klare opgaven. Det har været en fornøjelse at have ham hos os - kompetent, arbejdsom, fleksibel og god at arbejde sammen med. Og resultatet er blevet både rigtig godt og rigtig flot!
Vi håber, vi får mulighed for at arbejde sammen med Casper en anden gang. De bedste anbefalinger herfra!
Hej Henrik
Tusind tak for de fine ord, dem er vi glade for. Vi er også glade for at vi kunne springe til, og bistå jer med jeres opgave, i en ellers rigtig travl tid. I er altid velkommen til at henvende jer igen, så frem der måtte være behov for det.
/ Jesper
Døren ud mod haven kunne ikke lukke. Døren blev høvlet, beslag sat på plads, smurt, malet på høvlede steder.
Tømreren kom med kort varsel præcis til tiden og var meget behagelig og professionel.
God oplevelse.
Døren ud mod haven kunne ikke lukke. Døren blev høvlet, beslag sat på plads, smurt, malet på høvlede steder.
Tømreren kom med kort varsel præcis til tiden og var meget behagelig og professionel.
God oplevelse.
Gode håndværkere der passer jobbet og ledelse der har styr på hvad og hvornår
Hej Preben
Tak for anmeldelsen. Det er altid en fornøjelse at passe jeres ejendom, og vi sætter stor pris på det gode samarbejde.
/Jesper
Gode håndværkere der passer jobbet og ledelse der har styr på hvad og hvornår
Hej Preben
Tak for anmeldelsen. Det er altid en fornøjelse at passe jeres ejendom, og vi sætter stor pris på det gode samarbejde.
/Jesper
Hej Stephan
Tak for din anmeldelse. Jeg forstår godt din frustration, omkring at vi ikke dukkede op d. 27 maj.
Det har jeg beklaget overfor dig og gør det gerne igen. Situationen fra vores side var jo, flere sygemeldinger blandt murerne, dernæst var min ene kollega på barsel, den anden var på ferie, så jeg var alene på skansen.
Du skriver til mig 45 minutter efter mureren skulle have været der, og der har jeg ikke selv overblikket endnu. - Der var flere service svende jeg skulle instruere og sende afsted, jeg passede min egen og hoved telefonen alt sammen samme morgen.
Jeg havde som jeg også fortalte og skrev til dig, altså mere en rigeligt at se til de dage. Det er selvfølgelig rigtig uheldigt for dig, det kan jeg godt se!
Jeg fik ikke vendt retur d. 27. da jeg ikke havde fået klarhed over sygdom, og hvad jeg rådede over af murere. Dette giver jeg dig besked om i min mail d. 28 maj, hvor jeg også oplyser dig om, at jeg vil melde tilbage når der var kapacitet til opgaven.
De 10 dage der går, dem får jeg kun til 7, da vi havde lukket i weekenden og Grundlovsdag. På den 7. dag (d. 7/6) mailer jeg til dig, at den murere jeg har haft syg, han lige er vendt retur, og jeg vil booke ham ind til ugen efter. Hvis han ellers er frisk nok til at ligge på knæ som opgaven kræver. - Hvis ikke vil jeg sætte en anden murer på, dog er den omtalte første valg.
Mandag d. 10/6 meldeler jeg, at vi kommer om torsdagen d. 13/6 og starter op. Vi er forbi om fredagen d. 14 og udføre det sidste.
Vi udførte opgaven jf. tilbud som du selv har accepteret. Om hvorvidt prisen er rigtig eller ej, så er det jo altså det tilbud som du har accepteret.
Havde opgaven nu taget længere tid end beregnet, så havde jeg jo heller ikke kunne komme efterfølgende, og bede om flere penge for opgaven. Så havde det jo været mit eget tilbud og min egen fejl antager jeg, at jeg ville blive skudt i skoene.
De små huller du referer til, dem har mureren været forbi og se til, han kunne dog ikke se nogen. Men jeg sender ham forbi i morgen og beder ham kigge ekstra godt efter. Finder han dem ikke, kommer jeg selv forbi og udføre!
For at opsummere, så er jeg virkelig ked af vi ikke kunne udføre opgaven til aftalt tid, pga sygdom. Jeg har gjort det bedste jeg kunne, men som du ved så er vi ikke herre over sygemeldinger. Når flere så ligger oven i hinanden, så bliver selv den stærkeste kæde sårbar. Jeg har meldt retur nå jeg har kunne, og jeg har besvaret alle dine 16 mails løbende.
Så jeg håber du kan se situationen i et lidt andet lys, da jeg ikke helt synes din anmeldelse afspejler situationen nuanceret eller fra begge sider.
Mvh Jesper