Gå til hovedindhold
Hero image

NYGAARD ENTREPRISE ApS

4.4
Samlede karakter ud af 5.0,
baseret på 25 anmeldelser
Samlet antal anmeldelser
21
2
2
Anmeldelser i alt 25

Nedenstående er medlem af Anmeld Håndværker - det er din sikkerhed!

Brødeskov Byg ApS
Dybdal Byg Byggefirma ApS
Hundebøll Byg ApS

Anmeldelser

Anmeldt af:
Peter Vedel, 4180 Sorø
15/06-2024
Kommunikation
1
Aftale
2
Pris
3
Tilfredshed
1
Oprydning
2
Samlet vurdering
1.7
Karakter
1.7
Rating icon
Byggeår:
2023
Opgave:
Udvendig
Vil du bruge håndværkeren igen: NEJ
Oprettet i cvr nr.: 33949774

Renovering af tagkviste

Nygaards har renoveret to kviste hos på vores hus.
De lavede inddækningerne på en måde, så der efterfølgende er trængt vand ind, hvilket har medført en vandskade.
Nygaards har efterfølgende taget penge (+7000 kroner) for at rette fejlene, også selvom de ikke lykkedes med at rette fejlene. Vi har brugt flere måneder på at forsøge af få penge tilbage, men de tager ikke ansvar for fejlene i det udførte arbejde.
Vi skiftede håndværker for at komme problemerne til livs. En anden håndværker løste efterfølgende problemet på to timer.
Ud over ovenstående er tagpappen lagt dårligt (bølger) og metalkanterne på taget har knæk, som ikke burde være der.

Vi har også har Nygaards på en forsikringssag. Hér forsøgte de at få gennemtvunget ekstraarbejder for 25.000 kroner. Og planlægningen på sagen var meget dag-til-dag. Da vi også på denne sag skiftede håndværker, oplevede vi langt mere sammenhængende planlægning.

Samlet set kan vi på ingen måde anbefale Nygaards.

28-08-2024, NYGAARD ENTREPRISE ApS

Hej Peter

Jeg er ked af din anmeldelse med jeg bliver nød til at kommentere da det ikke hænger sammen med virkeligheden.

Vi mødes da du har en forsikringssag med jeres badeværelse som vi vinder.

I ønsker at tilkøbe beklædning af denne kvist som badeværelses skal opføre i som i acceptere hvor arbejdet kan igangsættes.

Da vi beklæder kvist og ligger nyt pap på bliver i gjort opmærksom på at taget er i dårlig stand og der er fare for vandindtrængen, det var et problem for vores inddækning som skulle ligge ind på taget, da taget er understrøget og du ikke ønsker at vi skal åbne mere op i taget.

Undervejs spørg du på kvist nr. 2 samt et vindue hvor du acceptere tilbud og arbejdet sættes i gang (dette syntes ikke jeg indikere at du er forsøgt gennemtvunget 25.000,-)

Arbejdet udføres og afsluttes.

Efter tid og et par storme ringer du og siger at der kommer vand ind.

Det skal selvfølgelig undersøges og vi aftaler at vi kommer og kigger på det men at vi ikke kan påtage os skylden for vandet før årsagen til vandet er fundet.

Dette får du et overslag på.

Da vi ankommer, kan vi konstatere at samtlige tegl ligger løse som jeg sender dig billeder og videoer af som dokumentation.

vi forsøger at tætne taget da det ikke har noget med vores arbejde at gøre. (det er denne del du er faktureret) accepteret og betalt.

Du har i mellemtiden bestilt nyt tag hvilket indikerer at du ude mærket er klar over at taget er dårligt som nævnt en del gange.

Da din tømrer starter op på taget, nævner han at inddækninger skal føres op under tegl ( Altså det som du blev gjort opmærksom på fra start men du afslog)

jeg siger til dig at jeg gerne kommer og laver den del nu hvor taget er taget af.

men du vil have at jeg skal betale din tømrer for at klare den del uden at vide hvad han skal have for det.

Dette kan jeg selvfølgelig ikke acceptere og fastholder mig retten til at udbedre vores eget arbejde.

Det er så her du bliver utilfreds og smøre tyk på.

At din tømrer skriver dig 2 timer og siger at problemet er løst er nemt da det jo var taget der var problemet som han samtidig skiftede.

Som sagt er jeg ked af din opfattelse af forløbet og nu hvor du har fået afløb for dine frustrationer håber jeg du nu er glad for dit tag som du skulle have haft fra start.

God dag

Anmeldt af:
Peter Vedel, 4180 Sorø
15/06-2024
Kommunikation
1
Aftale
2
Pris
3
Tilfredshed
1
Oprydning
2
Samlet vurdering
1.7
Karakter
1.7
Rating icon

Renovering af tagkviste

Nygaards har renoveret to kviste hos på vores hus.
De lavede inddækningerne på en måde, så der efterfølgende er trængt vand ind, hvilket har medført en vandskade.
Nygaards har efterfølgende taget penge (+7000 kroner) for at rette fejlene, også selvom de ikke lykkedes med at rette fejlene. Vi har brugt flere måneder på at forsøge af få penge tilbage, men de tager ikke ansvar for fejlene i det udførte arbejde.
Vi skiftede håndværker for at komme problemerne til livs. En anden håndværker løste efterfølgende problemet på to timer.
Ud over ovenstående er tagpappen lagt dårligt (bølger) og metalkanterne på taget har knæk, som ikke burde være der.

Vi har også har Nygaards på en forsikringssag. Hér forsøgte de at få gennemtvunget ekstraarbejder for 25.000 kroner. Og planlægningen på sagen var meget dag-til-dag. Da vi også på denne sag skiftede håndværker, oplevede vi langt mere sammenhængende planlægning.

Samlet set kan vi på ingen måde anbefale Nygaards.

28-08-2024, NYGAARD ENTREPRISE ApS

Hej Peter

Jeg er ked af din anmeldelse med jeg bliver nød til at kommentere da det ikke hænger sammen med virkeligheden.

Vi mødes da du har en forsikringssag med jeres badeværelse som vi vinder.

I ønsker at tilkøbe beklædning af denne kvist som badeværelses skal opføre i som i acceptere hvor arbejdet kan igangsættes.

Da vi beklæder kvist og ligger nyt pap på bliver i gjort opmærksom på at taget er i dårlig stand og der er fare for vandindtrængen, det var et problem for vores inddækning som skulle ligge ind på taget, da taget er understrøget og du ikke ønsker at vi skal åbne mere op i taget.

Undervejs spørg du på kvist nr. 2 samt et vindue hvor du acceptere tilbud og arbejdet sættes i gang (dette syntes ikke jeg indikere at du er forsøgt gennemtvunget 25.000,-)

Arbejdet udføres og afsluttes.

Efter tid og et par storme ringer du og siger at der kommer vand ind.

Det skal selvfølgelig undersøges og vi aftaler at vi kommer og kigger på det men at vi ikke kan påtage os skylden for vandet før årsagen til vandet er fundet.

Dette får du et overslag på.

Da vi ankommer, kan vi konstatere at samtlige tegl ligger løse som jeg sender dig billeder og videoer af som dokumentation.

vi forsøger at tætne taget da det ikke har noget med vores arbejde at gøre. (det er denne del du er faktureret) accepteret og betalt.

Du har i mellemtiden bestilt nyt tag hvilket indikerer at du ude mærket er klar over at taget er dårligt som nævnt en del gange.

Da din tømrer starter op på taget, nævner han at inddækninger skal føres op under tegl ( Altså det som du blev gjort opmærksom på fra start men du afslog)

jeg siger til dig at jeg gerne kommer og laver den del nu hvor taget er taget af.

men du vil have at jeg skal betale din tømrer for at klare den del uden at vide hvad han skal have for det.

Dette kan jeg selvfølgelig ikke acceptere og fastholder mig retten til at udbedre vores eget arbejde.

Det er så her du bliver utilfreds og smøre tyk på.

At din tømrer skriver dig 2 timer og siger at problemet er løst er nemt da det jo var taget der var problemet som han samtidig skiftede.

Som sagt er jeg ked af din opfattelse af forløbet og nu hvor du har fået afløb for dine frustrationer håber jeg du nu er glad for dit tag som du skulle have haft fra start.

God dag

Byggeår:
2023
Opgave:
Udvendig
Vil du bruge håndværkeren igen: NEJ
Oprettet i cvr nr.: 33949774