bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Vi har fået fejlsøgt og repareret vores varmepumpe, som har været udfordret længe og hvor flere andre montører ikke har kunnet løse problemet, så vi er meget tilfredse med Varmepumpemesteren .
Vi har fået fejlsøgt og repareret vores varmepumpe, som har været udfordret længe og hvor flere andre montører ikke har kunnet løse problemet, så vi er meget tilfredse med Varmepumpemesteren .
Jeg var meget tilfreds med det udførte arbejde og der blev fulgt op på opgaven via telefon dagen efter.
Ialt en super tilfredsstillelse oplevelse.
Jeg var meget tilfreds med det udførte arbejde og der blev fulgt op på opgaven via telefon dagen efter.
Ialt en super tilfredsstillelse oplevelse.
Vi er på alle måder overordentlig tilfreds
med serviceeftersynet. Anlægget er installeret af anden virksomhed, men fungerede ikke optimalt. Vi blev vejledt på yderst seriøs og kompetent måde.
Vi er på alle måder overordentlig tilfreds
med serviceeftersynet. Anlægget er installeret af anden virksomhed, men fungerede ikke optimalt. Vi blev vejledt på yderst seriøs og kompetent måde.
Jeg havde akut brug for hjælp til min varmepumpe, reparatører kom inden for 40 min. og løste problemet.
Meget professionel, meget venlig betjening, kan varmt anbefales.
Jeg havde akut brug for hjælp til min varmepumpe, reparatører kom inden for 40 min. og løste problemet.
Meget professionel, meget venlig betjening, kan varmt anbefales.
Jesper er meget grundig og rydder pænt op efter sig. Han er altid til rådighed, hvis der er problemer. Klart et 5 tal hele vejen igennem. Venlig hilsen Hanne Svendsen
Jesper er meget grundig og rydder pænt op efter sig. Han er altid til rådighed, hvis der er problemer. Klart et 5 tal hele vejen igennem. Venlig hilsen Hanne Svendsen
Har fået en rigtig fin varmepumpe. Men er meget utilfreds med det manglende overblik. Den skulle tilsluttes min eksisterende vandbeholder, som Jesper siger det var kun pris på udskiftning af tidligere anlæg. Han skulle da have fortalt mig, han ville lave et halvt arbejde, for det er hvad jeg har fået, den besparelse der skulle være med den nye varmepumpe er der ikke, pga en manglende ventil og samtidig kan jeg ikke styrer den via appen.
Jeg ventede et godt stykke tid på varmepumpe mesteren, kunne komme, fordi jeg havde tillid til ham.
Inden opsætningen var varmepumpemesteren, ude og konstatere at den gamle varmepumpe defekt. Jeg fik tilbud på ny installation på ny varmepumpe, Varmepumpemesteren Jesper ser min vandbeholder.
Efter opsætningen, spørges der ind til vandbeholderen, jeg sender info på den. Det viser sig at for at systemerne kan køre ordenligt sammen, skal der en ventil på systemet. Så en del af den rørføring der er lavet skal laves om, en ekstra udgift på små 5000 kr, en merudgift på 10 % af den pris jeg har fået. Fordi der inden opgave ikke er lavet et ordenligt overblik over opgaven.
Forsøger at finde en løsning med varmepumpemesteren, først mail er ikke besvaret efter 1 uge. Der skrives en ny, om vi kan finde en løsning inden jeg laver anmeldelsen på hans arbejde. Det bliver taget som en trussel, jeg ville gerne at vi havde kunne mødes, evt på midten i forhold til udgiften. For jeg mener bestemt, at dette burde være opdaget inden opsætningen.
Da varmepumpen er sat op, laver den ikke varmt vand, fordi der er glemt at åbne for nogle haner, det var til at leve, heldigvis kender vi en vvs der kunne hjælpe med der skulle åbnes for nogle haner.
Kan se min varmepumpe sag er lagt på firmaet facebook side, med usande oplysninger, min gamle billige Kina varmepumpe kørte godt i over 10 år inden den stod af og skulle ikke suppleres af vores brændeovn, som beskrevet, vi har brugt vores brændeovn fordi vi selv laver brænde, ikke fordi varmepumpen ikke kunne følge med. syntes det vil være god stil at spørge om lov til at bruge vores projekt til markedsføring.
Der er isoleret omkring nye rør, men ikke så det lever op til standarterne indenfor byggeri, men det ser fint ud.
Tilkøbte et wi-fi modul som jeg ikke kan brug til at styre varmepumpe uden den ventil.
Har fået en rigtig fin varmepumpe. Men er meget utilfreds med det manglende overblik. Den skulle tilsluttes min eksisterende vandbeholder, som Jesper siger det var kun pris på udskiftning af tidligere anlæg. Han skulle da have fortalt mig, han ville lave et halvt arbejde, for det er hvad jeg har fået, den besparelse der skulle være med den nye varmepumpe er der ikke, pga en manglende ventil og samtidig kan jeg ikke styrer den via appen.
Jeg ventede et godt stykke tid på varmepumpe mesteren, kunne komme, fordi jeg havde tillid til ham.
Inden opsætningen var varmepumpemesteren, ude og konstatere at den gamle varmepumpe defekt. Jeg fik tilbud på ny installation på ny varmepumpe, Varmepumpemesteren Jesper ser min vandbeholder.
Efter opsætningen, spørges der ind til vandbeholderen, jeg sender info på den. Det viser sig at for at systemerne kan køre ordenligt sammen, skal der en ventil på systemet. Så en del af den rørføring der er lavet skal laves om, en ekstra udgift på små 5000 kr, en merudgift på 10 % af den pris jeg har fået. Fordi der inden opgave ikke er lavet et ordenligt overblik over opgaven.
Forsøger at finde en løsning med varmepumpemesteren, først mail er ikke besvaret efter 1 uge. Der skrives en ny, om vi kan finde en løsning inden jeg laver anmeldelsen på hans arbejde. Det bliver taget som en trussel, jeg ville gerne at vi havde kunne mødes, evt på midten i forhold til udgiften. For jeg mener bestemt, at dette burde være opdaget inden opsætningen.
Da varmepumpen er sat op, laver den ikke varmt vand, fordi der er glemt at åbne for nogle haner, det var til at leve, heldigvis kender vi en vvs der kunne hjælpe med der skulle åbnes for nogle haner.
Kan se min varmepumpe sag er lagt på firmaet facebook side, med usande oplysninger, min gamle billige Kina varmepumpe kørte godt i over 10 år inden den stod af og skulle ikke suppleres af vores brændeovn, som beskrevet, vi har brugt vores brændeovn fordi vi selv laver brænde, ikke fordi varmepumpen ikke kunne følge med. syntes det vil være god stil at spørge om lov til at bruge vores projekt til markedsføring.
Der er isoleret omkring nye rør, men ikke så det lever op til standarterne indenfor byggeri, men det ser fint ud.
Tilkøbte et wi-fi modul som jeg ikke kan brug til at styre varmepumpe uden den ventil.
Der er da vist. en del misforståelser her. og det er vi ikke trygge ved, og selvfølgelig kede af din situation.
Det der gik galt her var bestemt den dokumentation der var fremlagt på stedet på tilbuds besigtigelses dagen over varmtvandsbeholderen ikke stemte helt overens med det eksisterende der er installeret.
Når vi besigtiger, så er det begrænset hvor meget vi kan skille ad for at få et overblik. vi afmontere ikke rør og deslige, derfor er det ikke altid muligt at gennemskue den fulde installation. Derudover forventer vi ikke at der er tidligere fejlmonteringer i varme-installation uden at vi naturligvis bliver informeret om disse.
I dit tilfælde, hvor den nye varmepumpe er slut monteret og under opstart og test. kan vi konstatere at den del af din eksisterende kombi buffer/varmtvandsbeholder der indeholder det varme brugsvand er tilsluttet på en forkert, fra tidligere installatør og at denne er en anden type, derfor spørger vi en gang til. (fremsender du nu en mail med en beholder vi ikke har set før) normalt når vi kender disse forhold på forhånd eller under arbejdets udførsel, så kan vi tage højde for dette.
Det noget uheldige i det her tilfælde er at, det er så sent i forløbet, det bevirker at der skal både skal flere timer og vare til for at løse problemet med den del af installation som ikke er en del af det tilbud du har fået. derfor fremsender vi et tilbud for at du kan gennemskue de omkostninger der er ved at rette din eksisterende installation op. og så du kan få den fulde energibesparelse og effekt hjem som din nye varmepumpe kan giver dig. det har du ikke valgt at tage imod. og det lidt ærgerligt, for vi meget gerne kunne giver jer den fulde glæde af det nye anlæg.
Den nye varmepumpe køre efter vi har monteret den på samme betingelser som den forrige dog med en højre effektivitet. vi beklager vi ikke har reageret hurtigt nok. det vil vi selvfølgelig gerne forbedre.
Efterladt opstartvanskeligheder ved indførelsen af nye tekniker fik vi gennemført vores årlige eftersyn af en yderst kompetenttekniker til god fairpris
Efterladt opstartvanskeligheder ved indførelsen af nye tekniker fik vi gennemført vores årlige eftersyn af en yderst kompetenttekniker til god fairpris
Der er da vist. en del misforståelser her. og det er vi ikke trygge ved, og selvfølgelig kede af din situation.
Det der gik galt her var bestemt den dokumentation der var fremlagt på stedet på tilbuds besigtigelses dagen over varmtvandsbeholderen ikke stemte helt overens med det eksisterende der er installeret.
Når vi besigtiger, så er det begrænset hvor meget vi kan skille ad for at få et overblik. vi afmontere ikke rør og deslige, derfor er det ikke altid muligt at gennemskue den fulde installation. Derudover forventer vi ikke at der er tidligere fejlmonteringer i varme-installation uden at vi naturligvis bliver informeret om disse.
I dit tilfælde, hvor den nye varmepumpe er slut monteret og under opstart og test. kan vi konstatere at den del af din eksisterende kombi buffer/varmtvandsbeholder der indeholder det varme brugsvand er tilsluttet på en forkert, fra tidligere installatør og at denne er en anden type, derfor spørger vi en gang til. (fremsender du nu en mail med en beholder vi ikke har set før) normalt når vi kender disse forhold på forhånd eller under arbejdets udførsel, så kan vi tage højde for dette.
Det noget uheldige i det her tilfælde er at, det er så sent i forløbet, det bevirker at der skal både skal flere timer og vare til for at løse problemet med den del af installation som ikke er en del af det tilbud du har fået. derfor fremsender vi et tilbud for at du kan gennemskue de omkostninger der er ved at rette din eksisterende installation op. og så du kan få den fulde energibesparelse og effekt hjem som din nye varmepumpe kan giver dig. det har du ikke valgt at tage imod. og det lidt ærgerligt, for vi meget gerne kunne giver jer den fulde glæde af det nye anlæg.
Den nye varmepumpe køre efter vi har monteret den på samme betingelser som den forrige dog med en højre effektivitet. vi beklager vi ikke har reageret hurtigt nok. det vil vi selvfølgelig gerne forbedre.