bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Værste oplevelse nogensinde, de har kostet mig en mega damp og vandskade, og vi har måtte genhuses i ca. 5 mrd. Det har været det rene helved, og har kostet mig og forsikringen en bondegård.
De er uærlige og ansvarsfravigende og vil ikke anerkende deres fejl og ansvar. Så nu hænger jeg selv på den.
Påtrods af at det hele står på regningen hvad de har lavet samt resume af arbejdet.
Det største fusker virksomhed, der ikke ville tage ansvar føj.
Værste oplevelse nogensinde, de har kostet mig en mega damp og vandskade, og vi har måtte genhuses i ca. 5 mrd. Det har været det rene helved, og har kostet mig og forsikringen en bondegård.
De er uærlige og ansvarsfravigende og vil ikke anerkende deres fejl og ansvar. Så nu hænger jeg selv på den.
Påtrods af at det hele står på regningen hvad de har lavet samt resume af arbejdet.
Det største fusker virksomhed, der ikke ville tage ansvar føj.
Kære Nabil Nafie,
Indledningsvis føler vi naturligvis med dig i den ærgerlige situation, du har stået i.
Sagen:
Det er korrekt, at vi har været ude hos dig for bl.a. at udskifte en defekt kuglehane, under den omtalte samling, (som vi i øvrigt ikke er i berøring med). Vi har udskiftet kuglehanen ved at løsne røret under denne og derved skruet kuglehanen af overgangen uden at løsne omløberen.
11 dage efter arbejdets udførelse løsner denne samling sig. Havde den løsnet sig som følge af vores udførte arbejde, ville utætheden være opstået umiddelbart efter udskiftningen, ligesom den ville kunne identificeres uden hjælpemidler, så snart der blev åbnet for fjernvarmen. Dette var ikke tilfældet her.
Vi stiller os uforstående overfor din hårde retorik. Faktum er, at sagen er under behandling af vores respektive forsikringsselskaber, hvilket er normal praksis, og vi afventer stadig afgørelse herfra.
Vi ønsker ikke at løbe fra vores ansvar, men omvendt kan vi heller ikke påtage os ansvar for eventuelle senere opståede skader hos kunder, vi har udført arbejde hos, når vi rettelig ikke mener, disse skyldes vores arbejde – hvilket er tilfældet her.
Vi er sikre på at vores forsikringsselskaber kommer til en afklaring om sagen, og ønsker dig alt det bedste.
Kære Nabil Nafie,
Indledningsvis føler vi naturligvis med dig i den ærgerlige situation, du har stået i.
Sagen:
Det er korrekt, at vi har været ude hos dig for bl.a. at udskifte en defekt kuglehane, under den omtalte samling, (som vi i øvrigt ikke er i berøring med). Vi har udskiftet kuglehanen ved at løsne røret under denne og derved skruet kuglehanen af overgangen uden at løsne omløberen.
11 dage efter arbejdets udførelse løsner denne samling sig. Havde den løsnet sig som følge af vores udførte arbejde, ville utætheden være opstået umiddelbart efter udskiftningen, ligesom den ville kunne identificeres uden hjælpemidler, så snart der blev åbnet for fjernvarmen. Dette var ikke tilfældet her.
Vi stiller os uforstående overfor din hårde retorik. Faktum er, at sagen er under behandling af vores respektive forsikringsselskaber, hvilket er normal praksis, og vi afventer stadig afgørelse herfra.
Vi ønsker ikke at løbe fra vores ansvar, men omvendt kan vi heller ikke påtage os ansvar for eventuelle senere opståede skader hos kunder, vi har udført arbejde hos, når vi rettelig ikke mener, disse skyldes vores arbejde – hvilket er tilfældet her.
Vi er sikre på at vores forsikringsselskaber kommer til en afklaring om sagen, og ønsker dig alt det bedste.