bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Vi har sat betalingen til at blive effektueret i morgen, men synes ikke at processen har været i orden
Vi kontaktede jer fordi I havde været ude at lave ledningsarbejde og lukket vandet i området og da vi efter en tur til Sverige oplever at vores indbygningstoilet bliver fyldt med rust og slam og derefter ikke vil stoppe med at løbe
Vi er med på, at det er et ældre toilet, men det virkede upåklageligt før
Vi kontakter jer efter at have modtaget regning, da vi synes den er stor og med 1,5 times arbejde og med ønske om refusion pga ledningsarbejdet
I første omgang får vi en ok behandling af en af jeres medarbejder, som vil undersøge nærmere.
Vi hører derefter ikke noget og jeg kontakter jer igen den 29/3 og snakker med Tonny - og der er åbenbart ikke taget stilling til sagen, men han mener ikke der kan blive tale om dekort eller nedslag i pris - men da der er reklamation idet man nu skal holde knap inde for at få skyl, hvilket ikke var nødvendigt før - så kan man sende en ud for at fixe dette uden faktura, som reklamation. Ringes efterfølgende op, at det kan I alligevel ikke, da der er "fejl rep med skru" hvilket er rigtigt nok, men det var der, da vi overtog huset og det har fungeret fint alligevel. Efter jeres rep. virkede det et døgn, men nu skal man holde knap inde så længe man vil skylle.
Da jeg siger at vi jo ikke har betalt regning fordi vi afventer tilbagemelding - så får jeg svaret - "at så får I jo nok en rykker "
Alt i alt er vi utilfredse med jeres manglende service ved henvendelse. Har valgt at betale regning, men vil ikke benytte os af jer fremover
Vi har sat betalingen til at blive effektueret i morgen, men synes ikke at processen har været i orden
Vi kontaktede jer fordi I havde været ude at lave ledningsarbejde og lukket vandet i området og da vi efter en tur til Sverige oplever at vores indbygningstoilet bliver fyldt med rust og slam og derefter ikke vil stoppe med at løbe
Vi er med på, at det er et ældre toilet, men det virkede upåklageligt før
Vi kontakter jer efter at have modtaget regning, da vi synes den er stor og med 1,5 times arbejde og med ønske om refusion pga ledningsarbejdet
I første omgang får vi en ok behandling af en af jeres medarbejder, som vil undersøge nærmere.
Vi hører derefter ikke noget og jeg kontakter jer igen den 29/3 og snakker med Tonny - og der er åbenbart ikke taget stilling til sagen, men han mener ikke der kan blive tale om dekort eller nedslag i pris - men da der er reklamation idet man nu skal holde knap inde for at få skyl, hvilket ikke var nødvendigt før - så kan man sende en ud for at fixe dette uden faktura, som reklamation. Ringes efterfølgende op, at det kan I alligevel ikke, da der er "fejl rep med skru" hvilket er rigtigt nok, men det var der, da vi overtog huset og det har fungeret fint alligevel. Efter jeres rep. virkede det et døgn, men nu skal man holde knap inde så længe man vil skylle.
Da jeg siger at vi jo ikke har betalt regning fordi vi afventer tilbagemelding - så får jeg svaret - "at så får I jo nok en rykker "
Alt i alt er vi utilfredse med jeres manglende service ved henvendelse. Har valgt at betale regning, men vil ikke benytte os af jer fremover