bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Vi oplevede gentagne fejl fra håndværkerens side, blandt andet forkert udmåling af rørenes placering og manglende trykprøvning af gulvvarme, hvilket resulterede i yderligere udgifter til betonbil, der måtte vente på at vvs’er måtte reparere utæt gulvvarmerør. Under arbejdet fik de ødelagt en væg, med den medfølgende besked, at det var en forvenlig skade som de derfor ikke ville dække. Vi var dog ikke gjort opmærksom på den risiko og protesterede selvfølgelig. Vi oplevede ydermere lang ventetid og besluttede derfor at lave noget af arbejdet selv, med forventning om at der blev givet afslag i prisen. Da der var lavet en totalentreprise med flere håndværkere indblandet, lagde vi ikke mærke til at vvsfirmaet ikke havde sendt en regning. Vi modtog derfor et år, altså 12 MÅNEDER senere en regning hvor der var givet et meget lille afslag i prisen pga sen afsendelse af regning og for skaden i væggen. Der var ikke korrigeret for det arbejde vi selv havde lavet, incl de udgifter vi havde haft til materialer. Fx indkøbte vi, og lagde selv, gulvvarme i det ene badeværelse. Vi kontakte firmaet pr mail, men hørte intet, fik blot en rykker. Vi ringede derfor og fik den mest ubehøvlede telefondame i røret. Måden hvorpå vi blev behandlet af hende er næsten det værste ved sagen, da hun ikke ejede skyggen af pli. Det er vist ikke nødvendigt at skrive, at vi ikke kommer til at benytte os af firmaet igen.
Vi oplevede gentagne fejl fra håndværkerens side, blandt andet forkert udmåling af rørenes placering og manglende trykprøvning af gulvvarme, hvilket resulterede i yderligere udgifter til betonbil, der måtte vente på at vvs’er måtte reparere utæt gulvvarmerør. Under arbejdet fik de ødelagt en væg, med den medfølgende besked, at det var en forvenlig skade som de derfor ikke ville dække. Vi var dog ikke gjort opmærksom på den risiko og protesterede selvfølgelig. Vi oplevede ydermere lang ventetid og besluttede derfor at lave noget af arbejdet selv, med forventning om at der blev givet afslag i prisen. Da der var lavet en totalentreprise med flere håndværkere indblandet, lagde vi ikke mærke til at vvsfirmaet ikke havde sendt en regning. Vi modtog derfor et år, altså 12 MÅNEDER senere en regning hvor der var givet et meget lille afslag i prisen pga sen afsendelse af regning og for skaden i væggen. Der var ikke korrigeret for det arbejde vi selv havde lavet, incl de udgifter vi havde haft til materialer. Fx indkøbte vi, og lagde selv, gulvvarme i det ene badeværelse. Vi kontakte firmaet pr mail, men hørte intet, fik blot en rykker. Vi ringede derfor og fik den mest ubehøvlede telefondame i røret. Måden hvorpå vi blev behandlet af hende er næsten det værste ved sagen, da hun ikke ejede skyggen af pli. Det er vist ikke nødvendigt at skrive, at vi ikke kommer til at benytte os af firmaet igen.