bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Efter et frygteligt forløb med firmaet modtog jeg en regning på det fulde
beløb, hvilket jeg ikke ville acceptere grundet følgende:
1. Jeg havde en aftale med virksomheden kl. 07.30 på min adresse, for at jeg
kunne nå på arbejde. Medarbejderen møder først op kl 8.15. Jeg kommer
meget for sent på arbejde.
2. Bentsen VVS fakturerede mig en parkeringstakst der var højere end KBH's
parkeringspriser.
3. Jeg har modtaget et tilbud hvor det beskrives at arbejdet tager 5 timer
(tilbuddet er baseret på disse arbejdstimer 5*540 kr + moms), arbejdet tog
dog kun 3,5 timer. Jeg syntes det havde været rigtig god service kun at
fakturere mig for de timer de faktisk var i min lejlighed. Ellers giver det
ingen mening at være timelønnet. Vi havde ikke aftalt en bestemt pris, men
derimod en pris baseret på 5 timer.
4. 2 dage efter arbejdet var udført opdager jeg at den opsatte radiator
lækkede vand. Jeg tilkalder derfor en ny mand fra firmaet og han kommer
relativt hurtigt. Han forsikrer mig om at radiatoren nu er iorden. Men nej, 4
timer senere må jeg ringe op igen til virksomheden, for radiatoren lækker
stadig vand. Der kommer en tredje mand og fikser problemet - her venter jeg
længe og han kommer også for sent ift. det aftalte tidspunkt. Her er jeg,
igen nødt til at tage fri.
5. Mit gulv har fået en vandskade efter det dårligt udførte arbejde. Jeg
har vasket det i hvid sæbe og slebet det - men pletterne består.
Bentsen VVS sender mig en mail og siger at jeg skal betale det beløb jeg
finder rimeligt. Dette gør jeg. Jeg betaler 4995 kr. ud af 6884,5 kr. (for
en enkelt radiator...) Grundet alle ovenstående punkter, det skal dog siges
at det på ingen måde stiller mig i 0 ift. tabt arbejdsfortjeneste, hvormed
at radiatoren er blevet mig langt dyrere.
Herefter vender Bentsen VVS tilbage og syntes mit overførte beløb er dybt
urimeligt. De kommer frem til en reduktion på 50 kr må være rimeligt, da
de da godt kan se de måske skulle holde sig til KBH's parkeringstakster.
Jeg er i shock.
Hvis man siger til mig at jeg skal overføre det beløb jeg finder rimeligt,
selvom man har læst alle mine kritik punkter og så kun ønsker et forlig
på 50 kr? Så syntes jeg virkelig man kommunikerer dårligt og spilder begge
vores tid. ... Efter mange lange mail diskussioner kommer Bentsen mig i møde
ved at ville kompensere for mit ødelagte gulv og parkering. 1. De går med
til i at betale mig 800 kr. inkl moms tilbage for mit gulv (hvilket er
abnormt lavt for den skade der er sket, det skal afslibes af professionel) og
50 kr. fordi de har været frække med parkeringstakseringen.
/*Bentsen VVS anerkender på ingen måde at de kommer 3 kvarter for sent, og
at de er så inkompetente til deres job at de må rykke ud 2 gange yderligere
til min bolig for at gøre arbejdet færdigt.*/ De anerkender på ingen måde
ulempen for mig, der hhv. kommer for sent og skal tage fri fra arbejde, for
at de kan rette på deres arbejde. Og de ønsker på ingen måde at
kompensere for dette i regningen selvom det er deres fejl - de mener min tid
er ligegyldig og at jeg blot har at vente til de dukker op. Jeg rykkede
Bentsen VVS for et opkald af 3 omgange - men modtog ikke et eneste. Jeg
syntes hele kommunikationen har været meget uprofessionel. Jeg har følt mig
misforstået, hvormed jeg har bedt om en opringning, dette magter
virksomheden ikke. Jeg ville ønske man havde ringet mig op, sagt undskyld
for 3 kvarters forsinkelse og undskyld for manglende faglighed - der gør at
man skal ud af 3 omgange, istedet for en enkelt omgang. Og derudover havde
det været på sin plads at spørge ind til mit ødelagte gulv. Jeg finder
det tragisk at man ikke anerkender sine fejl og at man ønsker at bibeholde
sin løn på 675 kr. i timen når man laver så dårligt et stykke arbejde.
Som ødelægger mit gulv og som stiller mig i virkelig dårlige situationer
på arbejdet. Frarådes på det kraftigste. Dokumentation kan fremvises for
alle ovenstående udtalelser.
Efter et frygteligt forløb med firmaet modtog jeg en regning på det fulde
beløb, hvilket jeg ikke ville acceptere grundet følgende:
1. Jeg havde en aftale med virksomheden kl. 07.30 på min adresse, for at jeg
kunne nå på arbejde. Medarbejderen møder først op kl 8.15. Jeg kommer
meget for sent på arbejde.
2. Bentsen VVS fakturerede mig en parkeringstakst der var højere end KBH's
parkeringspriser.
3. Jeg har modtaget et tilbud hvor det beskrives at arbejdet tager 5 timer
(tilbuddet er baseret på disse arbejdstimer 5*540 kr + moms), arbejdet tog
dog kun 3,5 timer. Jeg syntes det havde været rigtig god service kun at
fakturere mig for de timer de faktisk var i min lejlighed. Ellers giver det
ingen mening at være timelønnet. Vi havde ikke aftalt en bestemt pris, men
derimod en pris baseret på 5 timer.
4. 2 dage efter arbejdet var udført opdager jeg at den opsatte radiator
lækkede vand. Jeg tilkalder derfor en ny mand fra firmaet og han kommer
relativt hurtigt. Han forsikrer mig om at radiatoren nu er iorden. Men nej, 4
timer senere må jeg ringe op igen til virksomheden, for radiatoren lækker
stadig vand. Der kommer en tredje mand og fikser problemet - her venter jeg
længe og han kommer også for sent ift. det aftalte tidspunkt. Her er jeg,
igen nødt til at tage fri.
5. Mit gulv har fået en vandskade efter det dårligt udførte arbejde. Jeg
har vasket det i hvid sæbe og slebet det - men pletterne består.
Bentsen VVS sender mig en mail og siger at jeg skal betale det beløb jeg
finder rimeligt. Dette gør jeg. Jeg betaler 4995 kr. ud af 6884,5 kr. (for
en enkelt radiator...) Grundet alle ovenstående punkter, det skal dog siges
at det på ingen måde stiller mig i 0 ift. tabt arbejdsfortjeneste, hvormed
at radiatoren er blevet mig langt dyrere.
Herefter vender Bentsen VVS tilbage og syntes mit overførte beløb er dybt
urimeligt. De kommer frem til en reduktion på 50 kr må være rimeligt, da
de da godt kan se de måske skulle holde sig til KBH's parkeringstakster.
Jeg er i shock.
Hvis man siger til mig at jeg skal overføre det beløb jeg finder rimeligt,
selvom man har læst alle mine kritik punkter og så kun ønsker et forlig
på 50 kr? Så syntes jeg virkelig man kommunikerer dårligt og spilder begge
vores tid. ... Efter mange lange mail diskussioner kommer Bentsen mig i møde
ved at ville kompensere for mit ødelagte gulv og parkering. 1. De går med
til i at betale mig 800 kr. inkl moms tilbage for mit gulv (hvilket er
abnormt lavt for den skade der er sket, det skal afslibes af professionel) og
50 kr. fordi de har været frække med parkeringstakseringen.
/*Bentsen VVS anerkender på ingen måde at de kommer 3 kvarter for sent, og
at de er så inkompetente til deres job at de må rykke ud 2 gange yderligere
til min bolig for at gøre arbejdet færdigt.*/ De anerkender på ingen måde
ulempen for mig, der hhv. kommer for sent og skal tage fri fra arbejde, for
at de kan rette på deres arbejde. Og de ønsker på ingen måde at
kompensere for dette i regningen selvom det er deres fejl - de mener min tid
er ligegyldig og at jeg blot har at vente til de dukker op. Jeg rykkede
Bentsen VVS for et opkald af 3 omgange - men modtog ikke et eneste. Jeg
syntes hele kommunikationen har været meget uprofessionel. Jeg har følt mig
misforstået, hvormed jeg har bedt om en opringning, dette magter
virksomheden ikke. Jeg ville ønske man havde ringet mig op, sagt undskyld
for 3 kvarters forsinkelse og undskyld for manglende faglighed - der gør at
man skal ud af 3 omgange, istedet for en enkelt omgang. Og derudover havde
det været på sin plads at spørge ind til mit ødelagte gulv. Jeg finder
det tragisk at man ikke anerkender sine fejl og at man ønsker at bibeholde
sin løn på 675 kr. i timen når man laver så dårligt et stykke arbejde.
Som ødelægger mit gulv og som stiller mig i virkelig dårlige situationer
på arbejdet. Frarådes på det kraftigste. Dokumentation kan fremvises for
alle ovenstående udtalelser.