bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Hos dansk installations teknik takserer de for mange timer for deres arbejde. Deres håndværkere registrerer flere timer end de reelt bruger hos kunden og den respektive ledelse bakker dem tilsyneladende op. Jeg har også flere gange oplevet at de bruger rigtig meget tid på at tale i telefon - også med hinanden…i arbejdstiden ude hos kunden - som kunden så skal betale for! Jeg har også oplevet sjusk med arbejdet, så jeg har måtte have et andet firma ud for at justere og lave det om som Dansk installations teknik har lavet for mig.
Jeg fik dem til at opsætte et gasfyr for mig og selvom aftalen var at de skulle fjerne det gamle fyr, så efterlod de det og det står stadigvæk i min kælder.
Jeg er nemlig begyndt at tage tid på deres håndværkere og registrere når de kommer og går og holder pause…det har vist sig at være nødvendigt og det resulterer i at man bliver klar over, at de takserer for mange timer. Og firmaet kan ikke lide at man tager tid på deres håndværkere og registrerer deres snyd og man bliver derfor blacklistet - med begrundelsen, “at man tager tid på deres håndværkere”…Ja det gør jeg fordi det er jo nødvendigt!
Jeg kan kun anbefale folk at gøre det samme. I vil blive virkelig forarget over hvor hyppigt det forekommer på trods af deres, i forvejen, UHØRT HØJE PRISER!
Jeg har heldigvis, med stor lettelse, også oplevet, at der findes håndværkerfirmaer derude som faktisk er utrolig reelle og kun sender regning for den faktiske tid som de har brugt, plus kørsel.
….Men sådan er det bestemt IKKE hos dansk installations teknik, udfra mine oplevelser med dem. Det er især deres tåsinge afdeling det omhandler, men også med deres odense afdeling, har jeg én gang oplevet, at der blev takseret for lang arbejdstid på opgaven.
Hos dansk installations teknik takserer de for mange timer for deres arbejde. Deres håndværkere registrerer flere timer end de reelt bruger hos kunden og den respektive ledelse bakker dem tilsyneladende op. Jeg har også flere gange oplevet at de bruger rigtig meget tid på at tale i telefon - også med hinanden…i arbejdstiden ude hos kunden - som kunden så skal betale for! Jeg har også oplevet sjusk med arbejdet, så jeg har måtte have et andet firma ud for at justere og lave det om som Dansk installations teknik har lavet for mig.
Jeg fik dem til at opsætte et gasfyr for mig og selvom aftalen var at de skulle fjerne det gamle fyr, så efterlod de det og det står stadigvæk i min kælder.
Jeg er nemlig begyndt at tage tid på deres håndværkere og registrere når de kommer og går og holder pause…det har vist sig at være nødvendigt og det resulterer i at man bliver klar over, at de takserer for mange timer. Og firmaet kan ikke lide at man tager tid på deres håndværkere og registrerer deres snyd og man bliver derfor blacklistet - med begrundelsen, “at man tager tid på deres håndværkere”…Ja det gør jeg fordi det er jo nødvendigt!
Jeg kan kun anbefale folk at gøre det samme. I vil blive virkelig forarget over hvor hyppigt det forekommer på trods af deres, i forvejen, UHØRT HØJE PRISER!
Jeg har heldigvis, med stor lettelse, også oplevet, at der findes håndværkerfirmaer derude som faktisk er utrolig reelle og kun sender regning for den faktiske tid som de har brugt, plus kørsel.
….Men sådan er det bestemt IKKE hos dansk installations teknik, udfra mine oplevelser med dem. Det er især deres tåsinge afdeling det omhandler, men også med deres odense afdeling, har jeg én gang oplevet, at der blev takseret for lang arbejdstid på opgaven.