bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Jeg har tidligere bedt Esben Jørgensen fra Energitech i Fredensborg om et tilbud på installation af en CTC luft til vand varmepumpe, hvor det desværre viste sig, at Energitech ikke kunne matche prisen, som vi havde fået andetsteds fra. Om det fra starten af har givet "dårlige vibrationer", da jeg tilkaldte Energitech til at udbedre en fejl på vores CTC varmepumpe i Hørsholm, skal jeg ikke kunne sige, men vi oplevede i hvert fald verdens værste service fra Energitech, da Esben Jørgensen var på servicebesøg hos os.
Tirsdag i sidste uge ringede jeg til Energitech for at bestille servicebesøg, da firmaet ligger ret tæt på, hvor vi bor. Esben kom næste formiddag, og var hos os ca. 15-20 minutter, hvor jeg først havde præsenteret ham for, hvad vores varmepumpe fejlede. Kort efter orienterede han mig om, at han ikke kunne rette fejlen, hvorefter han kørte igen?? Det skal tilføjes, at Energitech faktisk skriver at man installerer og laver service på netop vores type varmepumpe fra svenske CTC som er en del af Nibe koncernen, og man derfor skulle mene, at det måtte være en oplagt sag for Energitech at få rettet en fejl på netop denne type varmepumpe.
Men ak, nej. Det kunne Esben ikke, men til gengæld kunne han godt finde ud af, samme dag, at skrive en faktura med teksten:
"Forsøgt at reset HT fejl, med udvidet teknikker kode + hente fabriks
indstillinger.
HT fejl kommer igen.
Anbefalet kunde at få enten Gastech eller kølemand til at tjekke HT.
Pressostat. "
Med andre ord kom Esben og satte enheden til fabriksindstillinger, uden at sige en lyd om, at han havde gjort det, så jeg måtte igang med at indstille varmepumpens parametre igen, da jeg fandt ud af, at det var det han havde gjort. Sådan noget spørger man altid kunden om først, og orienterer ham som det mindste om, at man har gjort det, hvis ikke man først har gemt indstillingerne og så indlæst dem igen, efter man har indstillet enheden til fabriksindstillingen. Men herefter kørte Esben atså bare igen, og skyndte sig så hjem for at skrive en regning.
Energitech fik dermed ikke bare IKKE løst det problem, man var tilkaldt for at udbedre, men skabte tilmed et nyt, ved uden at informere om det, at sætte varmepumpen til fabriksindstillingerne, for derefter lynhurtigt at køre videre for at få skrevet en regning. Tak for kaffe siger jeg!!
Prisen for dette "ikke service besøg" var i øvrigt kr.1.147,50, som er betalt, da jeg ikke gider bøvle et sekund mere med Energitech og Esben Jørgensen.
Jeg vil afgjort ikke anbefale, at man bruger Energitech til noget som helst, der har med varme og energi at gøre.
Jeg har tidligere bedt Esben Jørgensen fra Energitech i Fredensborg om et tilbud på installation af en CTC luft til vand varmepumpe, hvor det desværre viste sig, at Energitech ikke kunne matche prisen, som vi havde fået andetsteds fra. Om det fra starten af har givet "dårlige vibrationer", da jeg tilkaldte Energitech til at udbedre en fejl på vores CTC varmepumpe i Hørsholm, skal jeg ikke kunne sige, men vi oplevede i hvert fald verdens værste service fra Energitech, da Esben Jørgensen var på servicebesøg hos os.
Tirsdag i sidste uge ringede jeg til Energitech for at bestille servicebesøg, da firmaet ligger ret tæt på, hvor vi bor. Esben kom næste formiddag, og var hos os ca. 15-20 minutter, hvor jeg først havde præsenteret ham for, hvad vores varmepumpe fejlede. Kort efter orienterede han mig om, at han ikke kunne rette fejlen, hvorefter han kørte igen?? Det skal tilføjes, at Energitech faktisk skriver at man installerer og laver service på netop vores type varmepumpe fra svenske CTC som er en del af Nibe koncernen, og man derfor skulle mene, at det måtte være en oplagt sag for Energitech at få rettet en fejl på netop denne type varmepumpe.
Men ak, nej. Det kunne Esben ikke, men til gengæld kunne han godt finde ud af, samme dag, at skrive en faktura med teksten:
"Forsøgt at reset HT fejl, med udvidet teknikker kode + hente fabriks
indstillinger.
HT fejl kommer igen.
Anbefalet kunde at få enten Gastech eller kølemand til at tjekke HT.
Pressostat. "
Med andre ord kom Esben og satte enheden til fabriksindstillinger, uden at sige en lyd om, at han havde gjort det, så jeg måtte igang med at indstille varmepumpens parametre igen, da jeg fandt ud af, at det var det han havde gjort. Sådan noget spørger man altid kunden om først, og orienterer ham som det mindste om, at man har gjort det, hvis ikke man først har gemt indstillingerne og så indlæst dem igen, efter man har indstillet enheden til fabriksindstillingen. Men herefter kørte Esben atså bare igen, og skyndte sig så hjem for at skrive en regning.
Energitech fik dermed ikke bare IKKE løst det problem, man var tilkaldt for at udbedre, men skabte tilmed et nyt, ved uden at informere om det, at sætte varmepumpen til fabriksindstillingerne, for derefter lynhurtigt at køre videre for at få skrevet en regning. Tak for kaffe siger jeg!!
Prisen for dette "ikke service besøg" var i øvrigt kr.1.147,50, som er betalt, da jeg ikke gider bøvle et sekund mere med Energitech og Esben Jørgensen.
Jeg vil afgjort ikke anbefale, at man bruger Energitech til noget som helst, der har med varme og energi at gøre.