bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Aftalte arbejdet per telefon med J.B.C. VVS. Et gaskomfur skulle tilsluttes
og ca. 1½ m rørføring skulle ændres. Da montøren mødte op havde han
ikke medbragt kobberrør og var en time om at hente det på trods af at
arbejdet allerede var blevet aftalt per telefon! Jeg skrev til J.B.C. VVS at
jeg ikke ville betale for denne hentning af rør, forklarede hvorfor og
betalte 1 time mindre end faktureret. J.B.C. VVS skrev ikke tilbage. En
måned efter konstaterede Kbh. Energi, at der var en fejl på installationen
(der manglede fastgørelse af U-slange til væg). Jeg ringede til J.B.C. VVS
for at få udbedret fejlen men de påstod, at det ikke var muligt at komme
til, hvorfor de mente at kunne få dispensation og ville søge Kbh. Energi om
en sådan. Jeg har de sidste 4 måneder hørt det samme igen og igen; at de
har søgt dispensation, men ikke har hørt fra Kbh. Energi. Da det er mig der
hæfter for fejlen, har jeg bedt dem om at udbedre den, hvis de ikke kunne
fremvise en dispensation. Jeg hørte igen ikke fra dem og sådan er det
blevet ved. De lover at undersøge nærmere og vil ringe tilbage men ringer
ikke. Der er nu gået 4 måneder siden Kbh. Energi konstaterede fejlen og jeg
skriver nu en klage til forbrugerklagenævnet og håber at det kan hjælpe.
Jeg vil naturligvis ikke indgå aftaler med dette firma igen og kan fraråde
enhver anden at gøre det :-(
Aftalte arbejdet per telefon med J.B.C. VVS. Et gaskomfur skulle tilsluttes
og ca. 1½ m rørføring skulle ændres. Da montøren mødte op havde han
ikke medbragt kobberrør og var en time om at hente det på trods af at
arbejdet allerede var blevet aftalt per telefon! Jeg skrev til J.B.C. VVS at
jeg ikke ville betale for denne hentning af rør, forklarede hvorfor og
betalte 1 time mindre end faktureret. J.B.C. VVS skrev ikke tilbage. En
måned efter konstaterede Kbh. Energi, at der var en fejl på installationen
(der manglede fastgørelse af U-slange til væg). Jeg ringede til J.B.C. VVS
for at få udbedret fejlen men de påstod, at det ikke var muligt at komme
til, hvorfor de mente at kunne få dispensation og ville søge Kbh. Energi om
en sådan. Jeg har de sidste 4 måneder hørt det samme igen og igen; at de
har søgt dispensation, men ikke har hørt fra Kbh. Energi. Da det er mig der
hæfter for fejlen, har jeg bedt dem om at udbedre den, hvis de ikke kunne
fremvise en dispensation. Jeg hørte igen ikke fra dem og sådan er det
blevet ved. De lover at undersøge nærmere og vil ringe tilbage men ringer
ikke. Der er nu gået 4 måneder siden Kbh. Energi konstaterede fejlen og jeg
skriver nu en klage til forbrugerklagenævnet og håber at det kan hjælpe.
Jeg vil naturligvis ikke indgå aftaler med dette firma igen og kan fraråde
enhver anden at gøre det :-(