Gå til hovedindhold
Hero image

KRAGELUND VVS OG BLIK ApS

1.0
Samlede karakter ud af 5.0,
baseret på 1 anmeldelser
Samlet antal anmeldelser
0
0
1
Anmeldelser i alt 1

Nedenstående er medlem af Anmeld Håndværker - det er din sikkerhed!

Nissen VVS ApS
Ølgod VVS og Energi ApS
VVS-INSTALLATØR FLEMMING SØRENSEN A/S

Anmeldelser

Anmeldt af:
Helena Strømgaard Patscheider, 8600 Silkeborg
16/04-2021
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
1
Tilfredshed
1
Oprydning
1
Samlet vurdering
1.0
Karakter
1.0
Rating icon
Byggeår:
2021
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen: NEJ
Anmelder er tilbudt belønning
Oprettet i cvr nr.: 10073855

Gasfyr

I forbindelse med at vi overtog hus oplevede vi problemer med vores gasfyr. Vi ønskede at støtte vores lokale VVS'er, hvorfor vi kontaktede Kragelund VVS & Blik som var ude at tilse problemet i 10 minutter og kunne så konkludere fejlen. Tidligere ejere af huset skulle have et prisoverslag, men allerede her måtte vi flere gange rykke for det hos VVS'er. De lovede de ville sende indenfor et givent tidspunkt, men det gjorde de ikke. Først da vi både havde sendt beskeder og ringet et par gange lykkedes det.
Da de skulle komme og fikse fyret havde vi aftalt jeg skulle være hjemme. De dukkede bare aldrig op, og de havde ikke givet besked herom. Jeg kontaktede dem hvortil de svarede, at de var kørt til en anden opgave. De regnede med at de ville komme om eftermiddagen i stedet, men de ville give besked senere. Det gjorde de heller ikke, hvorfor jeg selv kontaktede dem til aften for at få ny aftale. Heller ikke den nye tid dagen efter kom de til. Her måtte jeg også selv rykke for dem og først knap en time senere dukkede VVS'eren op. Her var han endda så fræk, som det første, at spørge efter en kop kaffe, for den havde han glemt derhjemme. Det tog ham 45 minutter at lave fyret (og drikke kaffe). Vi fik regningen to måneder senere. VVS'eren havde i alt brugt 55 minutter på de to gange og dertil naturligvis lidt kørsel (5 km fra os). På regningen var der opkrævet for to timer. Havde vi oplevet en ordentlig service med en VVS'er der havde overholdt aftalerne (eller i det mindste havde givet os besked), så havde jeg glædeligt betalt, men da det ikke var tilfældet kontaktede jeg for at høre hvad jeg havde fået for den sidste time. Resultatet blev en råbende VVS'er i røret, der endte med at smide røret på mens jeg var ved at tale. Senere kontaktede min mand selvsamme VVS'er for at høre til regningen, også han blev råbt af og skældt ud, hvorefter VVS'eren igen afbrød. Begge gange talte vi pænt til ham og ønskede blot en forklaring, som han tydeligvis ikke ønskede at give os. For os var det ikke prisen, men det var princippet i den enormt dårlige behandling vi havde modtaget, hvor vi gang på gang spildte vores tid.
Vi har naturligvis betalt det fulde beløb på regningen, men vi vil på ingen måder anbefale dette VVS-firma til andre. Simpelthen så dårlig service og dybt useriøst at en VVS'er tillader sig at afbryde to telefonsamtaler efter at have råbt og skreget af sine kunder. Havde jeg kunnet give 0 stjerner ville dette være tilfældet.

Anmeldt af:
Helena Strømgaard Patscheider, 8600 Silkeborg
16/04-2021
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
1
Tilfredshed
1
Oprydning
1
Samlet vurdering
1.0
Karakter
1.0
Rating icon

Gasfyr

I forbindelse med at vi overtog hus oplevede vi problemer med vores gasfyr. Vi ønskede at støtte vores lokale VVS'er, hvorfor vi kontaktede Kragelund VVS & Blik som var ude at tilse problemet i 10 minutter og kunne så konkludere fejlen. Tidligere ejere af huset skulle have et prisoverslag, men allerede her måtte vi flere gange rykke for det hos VVS'er. De lovede de ville sende indenfor et givent tidspunkt, men det gjorde de ikke. Først da vi både havde sendt beskeder og ringet et par gange lykkedes det.
Da de skulle komme og fikse fyret havde vi aftalt jeg skulle være hjemme. De dukkede bare aldrig op, og de havde ikke givet besked herom. Jeg kontaktede dem hvortil de svarede, at de var kørt til en anden opgave. De regnede med at de ville komme om eftermiddagen i stedet, men de ville give besked senere. Det gjorde de heller ikke, hvorfor jeg selv kontaktede dem til aften for at få ny aftale. Heller ikke den nye tid dagen efter kom de til. Her måtte jeg også selv rykke for dem og først knap en time senere dukkede VVS'eren op. Her var han endda så fræk, som det første, at spørge efter en kop kaffe, for den havde han glemt derhjemme. Det tog ham 45 minutter at lave fyret (og drikke kaffe). Vi fik regningen to måneder senere. VVS'eren havde i alt brugt 55 minutter på de to gange og dertil naturligvis lidt kørsel (5 km fra os). På regningen var der opkrævet for to timer. Havde vi oplevet en ordentlig service med en VVS'er der havde overholdt aftalerne (eller i det mindste havde givet os besked), så havde jeg glædeligt betalt, men da det ikke var tilfældet kontaktede jeg for at høre hvad jeg havde fået for den sidste time. Resultatet blev en råbende VVS'er i røret, der endte med at smide røret på mens jeg var ved at tale. Senere kontaktede min mand selvsamme VVS'er for at høre til regningen, også han blev råbt af og skældt ud, hvorefter VVS'eren igen afbrød. Begge gange talte vi pænt til ham og ønskede blot en forklaring, som han tydeligvis ikke ønskede at give os. For os var det ikke prisen, men det var princippet i den enormt dårlige behandling vi havde modtaget, hvor vi gang på gang spildte vores tid.
Vi har naturligvis betalt det fulde beløb på regningen, men vi vil på ingen måder anbefale dette VVS-firma til andre. Simpelthen så dårlig service og dybt useriøst at en VVS'er tillader sig at afbryde to telefonsamtaler efter at have råbt og skreget af sine kunder. Havde jeg kunnet give 0 stjerner ville dette være tilfældet.

Byggeår:
2021
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen: NEJ
Oprettet i cvr nr.: 10073855