bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Arbejdet udfærdiget korrekt
MEN tidsforbrug for tilslutning af blandingsbatteri, opvaskemaskine + Quooker
til allerede eksisterende installation med gode arbejdsbetingelser ... 2
timer! Og alt var klar til opsætning, intet skulle pakkes ud af kasser etc.
Der var en årsag til at han var den eneste VVS, der kunne komme med så kort
varsel!
Hvis du vil bruge ham, så få en fast pris - vi havde ikke fantasi til at
bede/spørge.
Arbejdet udfærdiget korrekt
MEN tidsforbrug for tilslutning af blandingsbatteri, opvaskemaskine + Quooker
til allerede eksisterende installation med gode arbejdsbetingelser ... 2
timer! Og alt var klar til opsætning, intet skulle pakkes ud af kasser etc.
Der var en årsag til at han var den eneste VVS, der kunne komme med så kort
varsel!
Hvis du vil bruge ham, så få en fast pris - vi havde ikke fantasi til at
bede/spørge.
Hej Torsten Djælund
Jeg kan se, at du stadigvæk er utilfreds. Her må jeg bare sige igen, ligesom på de mails vi har haft frem og tilbage og som du skrev at du var klar over:
De 2 timer var arbejdstiden (som du også skriver)og den sidste time på fakturaen var kørsel, som du var bekendt med (Hvilket også fremgår af hjemmesiden). Så jeg forstår ikke utilfredsheden.
Hvis vi kigger på din rating:
- Kommunikation: Den kunne havde været bedre, så kunne vi have undgået både mails frem og tilbage, samt det her.
- Aftale: Den eneste aftale vi havde, var at jeg skulle ankomme mellem 8 og 8.30, hvilket jeg gjorde. Vi burde i dette tilfælde have haft en aftale om fast pris(Hvilket vi også anbefaler på vores hjemmeside).
- Pris: Du bad ikke om en pris, og derfor antager jeg at det ikke er vigtigt for dig at vide, inden jeg går i gang. Hvis det var mig, ville jeg pr. automatik spørge til prisen inden jeg skulle have lavet noget. Du har betalt for den tid det har taget og det er der vel ikke noget forkert i??
- Tilfredshed: Det er vel fair nok, man kan vel aldrig ændre sin grundlæggende holdning, når man først er blevet utilfreds.
- Oprydning: der var ikke rigtig noget at rydde op, så det er vel også fair nok
Hej Torsten Djælund
Jeg kan se, at du stadigvæk er utilfreds. Her må jeg bare sige igen, ligesom på de mails vi har haft frem og tilbage og som du skrev at du var klar over:
De 2 timer var arbejdstiden (som du også skriver)og den sidste time på fakturaen var kørsel, som du var bekendt med (Hvilket også fremgår af hjemmesiden). Så jeg forstår ikke utilfredsheden.
Hvis vi kigger på din rating:
- Kommunikation: Den kunne havde været bedre, så kunne vi have undgået både mails frem og tilbage, samt det her.
- Aftale: Den eneste aftale vi havde, var at jeg skulle ankomme mellem 8 og 8.30, hvilket jeg gjorde. Vi burde i dette tilfælde have haft en aftale om fast pris(Hvilket vi også anbefaler på vores hjemmeside).
- Pris: Du bad ikke om en pris, og derfor antager jeg at det ikke er vigtigt for dig at vide, inden jeg går i gang. Hvis det var mig, ville jeg pr. automatik spørge til prisen inden jeg skulle have lavet noget. Du har betalt for den tid det har taget og det er der vel ikke noget forkert i??
- Tilfredshed: Det er vel fair nok, man kan vel aldrig ændre sin grundlæggende holdning, når man først er blevet utilfreds.
- Oprydning: der var ikke rigtig noget at rydde op, så det er vel også fair nok