bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Fik et VVS tjek, hvor der i grove træk stod ''der skal måske laves noget, jeg ved ikke helt hvad der skal laves, jeg ved ikke hvem der kan lave det''. Dette medførte en lang dialog, hvor jeg forsøgte at finde ud af, hvad der skulle laves. Hertil fik jeg vrede svar fra VVSeren Tommy, der blandt andet forslog, at jeg skulle Google mig frem til hvad der skulle laves (dette er jo pointen med VVS tjekket) og at udsugningsniveauet for en KSU burde alle mennesker da kende. Helt ekseptionelt ringe service og general utrolig fjendtlig adfærd. Jeg er stadig helt i chok over, at man kan drive forretning på den måde.
Hvis ikke det var fordi min andelsforening krævede at bruge denne virksomhed til VVS tjek, ville jeg aldrig nærme mig dem igen. Hvis I kan, HOLD JER VÆK.
Fik et VVS tjek, hvor der i grove træk stod ''der skal måske laves noget, jeg ved ikke helt hvad der skal laves, jeg ved ikke hvem der kan lave det''. Dette medførte en lang dialog, hvor jeg forsøgte at finde ud af, hvad der skulle laves. Hertil fik jeg vrede svar fra VVSeren Tommy, der blandt andet forslog, at jeg skulle Google mig frem til hvad der skulle laves (dette er jo pointen med VVS tjekket) og at udsugningsniveauet for en KSU burde alle mennesker da kende. Helt ekseptionelt ringe service og general utrolig fjendtlig adfærd. Jeg er stadig helt i chok over, at man kan drive forretning på den måde.
Hvis ikke det var fordi min andelsforening krævede at bruge denne virksomhed til VVS tjek, ville jeg aldrig nærme mig dem igen. Hvis I kan, HOLD JER VÆK.
Hej Nikolaj.
Det er da noget af en kreativ udlægning af sandheden.
Den kan jo kortes ned til at du selv har lavet noget ulovligt i din lejlighed og at vi ikke ville acceptere/godkende dette.
Vores vigtigste opgave på vegne af ejendommen, er at sikre at fremtidige købere af lejlighederne i andelsboligforeningen ikke køber katten i sækken og bliver snydt.
Det sikrede vi 2 jo heldigvis i fællesskab ved at du efterfølgende har fået rettet fejlene i lejligheden.
Det må være en rar følelse at disse fejl nu er blevet rettet og der ikke overlades ulovligheder til din fremlejer.
De bedste hilsner.
God kvalitet og flexibilitet, i forbindelse med arbejdet. Jeg har fuldt tillid til Østblik og der er aldrig behov for forudgående tilbud.
God kvalitet og flexibilitet, i forbindelse med arbejdet. Jeg har fuldt tillid til Østblik og der er aldrig behov for forudgående tilbud.
Meget god og hurtig kommunikation, lige fra jeg rettede henvendelse.
God eksvering (inkl god kommunikation)
Vil gerne benytte mig af dem en anden gang.
Meget god og hurtig kommunikation, lige fra jeg rettede henvendelse.
God eksvering (inkl god kommunikation)
Vil gerne benytte mig af dem en anden gang.
Det var en fornøjelse. Jeg ringede dagen inden og fik løst mit problem med manglende varme på 30 min. den følgende dag.
Det var en fornøjelse. Jeg ringede dagen inden og fik løst mit problem med manglende varme på 30 min. den følgende dag.
Skift af defekt ventil ved vand indløb. Det blev forsøgt at motionere den, men den gik ikke. Vi er glade for resultat og service.
Skift af defekt ventil ved vand indløb. Det blev forsøgt at motionere den, men den gik ikke. Vi er glade for resultat og service.
God kommunikation med VVS-firmaet inden opgaven, hende jeg talte med i telefonen og mailede med var imødekommende og omhyggelig. Dygtig og høflig montør, meget opmærksom på vores ønsker. Han havde fået de forkerte termostater med op, men hentede hurtigt de rigtige, da vi gjorde opmærksom på det. Prisen på materialer og arbejde var fornuftig.
God kommunikation med VVS-firmaet inden opgaven, hende jeg talte med i telefonen og mailede med var imødekommende og omhyggelig. Dygtig og høflig montør, meget opmærksom på vores ønsker. Han havde fået de forkerte termostater med op, men hentede hurtigt de rigtige, da vi gjorde opmærksom på det. Prisen på materialer og arbejde var fornuftig.
Afløb i bruser og vask stoppet. østblik sendte en mand som ikke kunne fixe det da det var en ulovlig installation og hele badeværelset skulle fixes. han lavet intet og prøvede ikke engang. Jeg ringede til den ansvarlige som sagde hun ville sende en anden mand. Hun svaret først over en uge efter, jeg havde i mellemtiden ringet til et andet firma som fiksede problemet på 15 min. Jeg fik selvfølgelig en regning fra østblik for at have lavet absolut intet.
Afløb i bruser og vask stoppet. østblik sendte en mand som ikke kunne fixe det da det var en ulovlig installation og hele badeværelset skulle fixes. han lavet intet og prøvede ikke engang. Jeg ringede til den ansvarlige som sagde hun ville sende en anden mand. Hun svaret først over en uge efter, jeg havde i mellemtiden ringet til et andet firma som fiksede problemet på 15 min. Jeg fik selvfølgelig en regning fra østblik for at have lavet absolut intet.
Hej Nikolaj.
Det er da noget af en kreativ udlægning af sandheden.
Den kan jo kortes ned til at du selv har lavet noget ulovligt i din lejlighed og at vi ikke ville acceptere/godkende dette.
Vores vigtigste opgave på vegne af ejendommen, er at sikre at fremtidige købere af lejlighederne i andelsboligforeningen ikke køber katten i sækken og bliver snydt.
Det sikrede vi 2 jo heldigvis i fællesskab ved at du efterfølgende har fået rettet fejlene i lejligheden.
Det må være en rar følelse at disse fejl nu er blevet rettet og der ikke overlades ulovligheder til din fremlejer.
De bedste hilsner.