Gå til hovedindhold
Hero image

SELSKABET AF 1. JUNI 2010 ApS

2.0
Samlede karakter ud af 5.0,
baseret på 1 anmeldelser
Samlet antal anmeldelser
0
1
0
Anmeldelser i alt 1

Nedenstående er medlem af Anmeld Håndværker - det er din sikkerhed!

ANDRESENS BIOENERGI A/S
Bjerrum & Niemann VVS ApS
RD VVS ApS

Anmeldelser

Anmeldt af:
Anonym, Anonym, 4000 Roskilde
24/03-2013
Kommunikation
5
Aftale
1
Pris
1
Tilfredshed
1
Oprydning
5
Samlet vurdering
2.0
Karakter
2.0
Rating icon
Byggeår:
2013
Opgave:
Andet
Oprettet i cvr nr.: 32948782

Rensning af faldstame

3 fakturaer og krav om 2983,75 kroner for 45 minutters rensning af faldstamme
Vi ringede til Klaus Overskov VVS den 1. februar og bad om at få renset en
tilstoppet faldstamme fra køkkenvasken. Derefter gik det stærkt, der gik
vel en times tid før der stod en flink og kompetent mand i køkkenet. Han
konstaterede, at faldstammen var stoppet (jeg havde selv skilt vandlåsen
ad)og hentede en lille maskine i bilen. Ved hjælp af den kørte han en
metalspiral hele vejen gennem faldstammen fra køkken på første sal til
kælder. Det tog ham vel omkring 45 minutter med oprydning og det hele, og
så kørte han igen.
Den 12. februar fik vi en regning på 787,50 kroner med teksten slutfaktura,
rens af køkkenafløb, servicebesøg. Det kostede 787 inkl. moms. Det syntes
jeg var helt OK og betalte glad med det samme.
Den 21-02 fik vi en ny faktura. Nu skulle der betales 2 arbejdstimer à
475,50, 2 x servicevogn à 89,- og brug af motorsplit, 600 kr., samt et
miljø tillæg. Altsammen plus moms.
Klaus Overskov krævede altså 1491,25 kr oven i de 787,50, som vi allerede
havde betalt.Eller i alt 2278,75.
Jeg ringede og gjorde vrøvl over, at arbejdet pludselig havde taget to
timer, at der skulle betales for brug af almindeligt værktøj og bad om et
kontoudtog, hvoraf det præcist fremgik hvor meget vi skulle betalte og hvor
meget vi havde betalt.
Vi modtog en ny faktura som lød på 2983,75 kroner. Nu lød regning på, at
arbejdet havde varet i tre timer - à 475 kroner. Der var vedlagt indtil
flere kreditnotaer, og bare for at få fred bestemte vi os til at betale, ud
fra faktura nummer 2. Men vi lavede en regnefejl og fik kun betalt 705,50.
Men stadig, det var knap 1500 kroner inkl. moms for 45 minutters arbejde.
Nu har vi så yderligere betalt 787,50 kr. svarende til de faktura nummer 2.
I alt 2.278,75 kroner for 45 minutters arbejde. Og meddelt, nu kommer der
ikke en krone mere.

Anmeldt af:
Anonym, Anonym, 4000 Roskilde
24/03-2013
Kommunikation
5
Aftale
1
Pris
1
Tilfredshed
1
Oprydning
5
Samlet vurdering
2.0
Karakter
2.0
Rating icon

Rensning af faldstame

3 fakturaer og krav om 2983,75 kroner for 45 minutters rensning af faldstamme
Vi ringede til Klaus Overskov VVS den 1. februar og bad om at få renset en
tilstoppet faldstamme fra køkkenvasken. Derefter gik det stærkt, der gik
vel en times tid før der stod en flink og kompetent mand i køkkenet. Han
konstaterede, at faldstammen var stoppet (jeg havde selv skilt vandlåsen
ad)og hentede en lille maskine i bilen. Ved hjælp af den kørte han en
metalspiral hele vejen gennem faldstammen fra køkken på første sal til
kælder. Det tog ham vel omkring 45 minutter med oprydning og det hele, og
så kørte han igen.
Den 12. februar fik vi en regning på 787,50 kroner med teksten slutfaktura,
rens af køkkenafløb, servicebesøg. Det kostede 787 inkl. moms. Det syntes
jeg var helt OK og betalte glad med det samme.
Den 21-02 fik vi en ny faktura. Nu skulle der betales 2 arbejdstimer à
475,50, 2 x servicevogn à 89,- og brug af motorsplit, 600 kr., samt et
miljø tillæg. Altsammen plus moms.
Klaus Overskov krævede altså 1491,25 kr oven i de 787,50, som vi allerede
havde betalt.Eller i alt 2278,75.
Jeg ringede og gjorde vrøvl over, at arbejdet pludselig havde taget to
timer, at der skulle betales for brug af almindeligt værktøj og bad om et
kontoudtog, hvoraf det præcist fremgik hvor meget vi skulle betalte og hvor
meget vi havde betalt.
Vi modtog en ny faktura som lød på 2983,75 kroner. Nu lød regning på, at
arbejdet havde varet i tre timer - à 475 kroner. Der var vedlagt indtil
flere kreditnotaer, og bare for at få fred bestemte vi os til at betale, ud
fra faktura nummer 2. Men vi lavede en regnefejl og fik kun betalt 705,50.
Men stadig, det var knap 1500 kroner inkl. moms for 45 minutters arbejde.
Nu har vi så yderligere betalt 787,50 kr. svarende til de faktura nummer 2.
I alt 2.278,75 kroner for 45 minutters arbejde. Og meddelt, nu kommer der
ikke en krone mere.

Byggeår:
2013
Opgave:
Andet
Oprettet i cvr nr.: 32948782