bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Utæthed på gamle rør var i første omgang ikke tæt eller lavet korrekt. Det ville de dog lave om uden beregning.
Ved vaskemaskinen glemte de at lukke af et sted, så der fossede vand ud overalt, da jeg havde sat maskinen igang.
Et par måneder efter udførelsen mødte chefen konfronterende op uanmeldt om aftenen. Han præsenterede ikke sig selv men rakte mig blot 3 regninger og sagde "Du mangler at betale dem her".
Jeg havde aldrig set eller modtaget regningerne før da selvom firmaet både havde min adresse og mit telefonnummer.
Efter gennemgang af regningerne kan jeg se, at de har faktureret mig for utætheden gange 2, selvom de havde sagt, at jeg ikke skulle betale for den første omgang, da de havde lavet en fejl.
Derudover var regningen for køkken/bryggers noget højere end forventet - det viste sig også, at de havde skrevet 17 af den samme reservedel på men kun brugt tre. Hver del tog de 100 kr. + moms for.
Jeg tog ned på kontoret og forklarede problemerne med regninger, fik lovning på at første regning ville blive slettet og at de ville tjekke op på reservedelsfejlen - De fik min mail og sendte mig en kreditering af den første regning men jeg hørte så ikke mere fra dem vedrørende regningen med reservedelsfejl - før jeg en måned senere modtager brev fra en advokat om, at jeg ikke har betalt regning og nu også faktureres for advokatens tid.
Jeg kontakter advokaten, hvor jeg dokumentere at de har mine kontaktoplysninger og beder om, at de dokumenterer, at de har fremsendt regninger til mig tidligere. Advokaten svarer blot, at regningerne er sendt til min mail og at jeg skal betale nu.
Jeg kører nu op til advokaten og beder igen om dokumentation for fremsendelse, da jeg ikke har modtaget noget på mail udover en enkelt kreditering. Det vil de undersøge men vender ikke tilbage dagen som aftalt.
Jeg ender med at tage ned på kontoret hos Sonny VVS, hvor de erkender deres fejl, fjerner de 14 reservedele fra regningen og jeg betaler mens jeg står dernede.
Jeg er rystet over deres kommunikation og håndtering af regninger - derudover mister man al tillid til virksomheden, når man som kunder selv skal finde og påpege at de har faktureret for 17 i stedet for 3 reservedele. Jeg er ikke selv håndværker, så måske jeg har overset andre fejl og har betalt for noget, som ikke er brugt?
Jeg endte med at bruge i alt 4-5 timer på at gennemgå, undersøge og løse deres dårlige administration. Det burde have udløst en betydelig rabat og en undskyldning - Jeg fik ingen af delene.
Utæthed på gamle rør var i første omgang ikke tæt eller lavet korrekt. Det ville de dog lave om uden beregning.
Ved vaskemaskinen glemte de at lukke af et sted, så der fossede vand ud overalt, da jeg havde sat maskinen igang.
Et par måneder efter udførelsen mødte chefen konfronterende op uanmeldt om aftenen. Han præsenterede ikke sig selv men rakte mig blot 3 regninger og sagde "Du mangler at betale dem her".
Jeg havde aldrig set eller modtaget regningerne før da selvom firmaet både havde min adresse og mit telefonnummer.
Efter gennemgang af regningerne kan jeg se, at de har faktureret mig for utætheden gange 2, selvom de havde sagt, at jeg ikke skulle betale for den første omgang, da de havde lavet en fejl.
Derudover var regningen for køkken/bryggers noget højere end forventet - det viste sig også, at de havde skrevet 17 af den samme reservedel på men kun brugt tre. Hver del tog de 100 kr. + moms for.
Jeg tog ned på kontoret og forklarede problemerne med regninger, fik lovning på at første regning ville blive slettet og at de ville tjekke op på reservedelsfejlen - De fik min mail og sendte mig en kreditering af den første regning men jeg hørte så ikke mere fra dem vedrørende regningen med reservedelsfejl - før jeg en måned senere modtager brev fra en advokat om, at jeg ikke har betalt regning og nu også faktureres for advokatens tid.
Jeg kontakter advokaten, hvor jeg dokumentere at de har mine kontaktoplysninger og beder om, at de dokumenterer, at de har fremsendt regninger til mig tidligere. Advokaten svarer blot, at regningerne er sendt til min mail og at jeg skal betale nu.
Jeg kører nu op til advokaten og beder igen om dokumentation for fremsendelse, da jeg ikke har modtaget noget på mail udover en enkelt kreditering. Det vil de undersøge men vender ikke tilbage dagen som aftalt.
Jeg ender med at tage ned på kontoret hos Sonny VVS, hvor de erkender deres fejl, fjerner de 14 reservedele fra regningen og jeg betaler mens jeg står dernede.
Jeg er rystet over deres kommunikation og håndtering af regninger - derudover mister man al tillid til virksomheden, når man som kunder selv skal finde og påpege at de har faktureret for 17 i stedet for 3 reservedele. Jeg er ikke selv håndværker, så måske jeg har overset andre fejl og har betalt for noget, som ikke er brugt?
Jeg endte med at bruge i alt 4-5 timer på at gennemgå, undersøge og løse deres dårlige administration. Det burde have udløst en betydelig rabat og en undskyldning - Jeg fik ingen af delene.
Kom meget hurtigt ud, 2 timer efter opkald.
Meget venlig smed.
Og ved opringning om den var begyndt igen(ca10 dage efter) kom de tilbage med to dages barsel.
Meget venlig og vi kommer til bruge jer igen.
Kom meget hurtigt ud, 2 timer efter opkald.
Meget venlig smed.
Og ved opringning om den var begyndt igen(ca10 dage efter) kom de tilbage med to dages barsel.
Meget venlig og vi kommer til bruge jer igen.
Venlig service, hurtig, gik selv igang og ringede til mig ved behov for oplysninger
Det har virkelig været en særdeles positiv oplevelse at få udført arbejde af SONNY VVS.
De (Ronnie og Sonny) har været meget professionelle og serviceminded - så man føler, at man har været i de bedste hænder.
Jeg giver meget gerne SONNY VVS de bedste anbefalinger og vil helt sikket kontakte dem igen - såfremt behovet opstår.
Det har virkelig været en særdeles positiv oplevelse at få udført arbejde af SONNY VVS.
De (Ronnie og Sonny) har været meget professionelle og serviceminded - så man føler, at man har været i de bedste hænder.
Jeg giver meget gerne SONNY VVS de bedste anbefalinger og vil helt sikket kontakte dem igen - såfremt behovet opstår.
Jeg har brugt Sonny VVS før hen og været meget tilfreds. Så derfor kontaktede jeg firmaet igen og indhentede et tilbud for o.n. opgave.
Og jeg blev ikke skuffet. Arbejdet blev udført til den aftalte tid og med stor professionalisme .
Jeg har brugt Sonny VVS før hen og været meget tilfreds. Så derfor kontaktede jeg firmaet igen og indhentede et tilbud for o.n. opgave.
Og jeg blev ikke skuffet. Arbejdet blev udført til den aftalte tid og med stor professionalisme .
God telefonisk kontakt. De kom til tiden og løste opgaven hurtigt og fakturaen var korrekt og prisen var som aftalt.
God telefonisk kontakt. De kom til tiden og løste opgaven hurtigt og fakturaen var korrekt og prisen var som aftalt.
Superlet gennemgang af mine forventninger med gode forslag fra håndværkeren.
Jeg fik et godt indblik i arbejdsgangen og han udførte det hurtigt og effektivt.
Eneste lille minus ligger i, at "håndværker rent" er sjældent det samme som almindeligt rent. Gulvet kunne have tålt en fugtig klud.
Superlet gennemgang af mine forventninger med gode forslag fra håndværkeren.
Jeg fik et godt indblik i arbejdsgangen og han udførte det hurtigt og effektivt.
Eneste lille minus ligger i, at "håndværker rent" er sjældent det samme som almindeligt rent. Gulvet kunne have tålt en fugtig klud.