bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Jeg kan ikke anbefale Søren Pedersen VVS. Overhovedet ikke!
De har samarbejde med Quooker og skulle have udskiftet beholder samt en blandeventil og en overtryksventil til Quookeren. Spørger til en ca. pris og får oplyst et tal i nærheden af 3.500 kr uden moms.
En svend og lærling kommer og det burde tage ca 30 min at skifte. Der er dog en del problemer og opkald til Quooker. Det viser sig at vandtrykket ligger utroligt højt. De ville vende tilbage dagen efter. Svenden er ved at være godt sur over opgaven. "De tabte penge på det her".
Jeg ringer i mellemtiden til vandværket og spørger til vandtrykket. Ringer tilbage svenden med spørgsmål om det nu også kan være rigtigt at vandtrykket kan stige med 4-6 bar på en måned. Han bliver sur, men vi får afsluttet samtalen nogenlunde.
Han har trykspand med dagen efter og det er korrekt at vandtrykket ligger på 8 bar og han informerer vandværket og installerer en tryk-formindsker.
Jeg siger pænt undskyld og tak for løsningen.
Da regningen kommer står der: "Efter aftale". Og en tryk ventil.
Jeg ringer til Søren Pedersen VVS og beder om en udspecificering af regningen. Han spørger hurtigt om det "ikke er mig med den Qoouker - det var vidst lidt af et mareridt".
Han giver udtryk for at det hele jo ikke var deres skyld, pga vandtrykket og de tabte penge på den opgave. Jeg gav ham ret i at det var en træls omgang. Han ville ikke udspecificere regningen, fordi jeg jo ringede og spurgte til en pris og det var så efter aftale. Jeg protesterer og fortælle at alle andre håndværkere skriver materialeforbrug, timer osv på regningen og så var den pris de oplyste i første omgang i nærheden.
Men ak, der var intet at komme efter og samtalen blev egenligt ret ubehagelig.
Man må åbenbart ikke stille spørgsmål eller bede om en forklaring.
Jeg bestiller selv dele og finder en anden VVS'er til min Quooker næste gang.
Jeg kan ikke anbefale Søren Pedersen VVS. Overhovedet ikke!
De har samarbejde med Quooker og skulle have udskiftet beholder samt en blandeventil og en overtryksventil til Quookeren. Spørger til en ca. pris og får oplyst et tal i nærheden af 3.500 kr uden moms.
En svend og lærling kommer og det burde tage ca 30 min at skifte. Der er dog en del problemer og opkald til Quooker. Det viser sig at vandtrykket ligger utroligt højt. De ville vende tilbage dagen efter. Svenden er ved at være godt sur over opgaven. "De tabte penge på det her".
Jeg ringer i mellemtiden til vandværket og spørger til vandtrykket. Ringer tilbage svenden med spørgsmål om det nu også kan være rigtigt at vandtrykket kan stige med 4-6 bar på en måned. Han bliver sur, men vi får afsluttet samtalen nogenlunde.
Han har trykspand med dagen efter og det er korrekt at vandtrykket ligger på 8 bar og han informerer vandværket og installerer en tryk-formindsker.
Jeg siger pænt undskyld og tak for løsningen.
Da regningen kommer står der: "Efter aftale". Og en tryk ventil.
Jeg ringer til Søren Pedersen VVS og beder om en udspecificering af regningen. Han spørger hurtigt om det "ikke er mig med den Qoouker - det var vidst lidt af et mareridt".
Han giver udtryk for at det hele jo ikke var deres skyld, pga vandtrykket og de tabte penge på den opgave. Jeg gav ham ret i at det var en træls omgang. Han ville ikke udspecificere regningen, fordi jeg jo ringede og spurgte til en pris og det var så efter aftale. Jeg protesterer og fortælle at alle andre håndværkere skriver materialeforbrug, timer osv på regningen og så var den pris de oplyste i første omgang i nærheden.
Men ak, der var intet at komme efter og samtalen blev egenligt ret ubehagelig.
Man må åbenbart ikke stille spørgsmål eller bede om en forklaring.
Jeg bestiller selv dele og finder en anden VVS'er til min Quooker næste gang.