bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Vi fik udskiftet vores varmepumpe og trådløse varmefølere i oktober 2020. I november 2022, da det blev koldt udenfor konstaterede vi, at der ikke var varme i vores køkken.
Jeg ringede og fortalte om problemet og de sendte en mand samme dag. Deres mand fandt hurtigt fejlen og konstaterede, at det var nogle billige batterier der sad i rumføleren. Han frarådede brugen af det mærke af batterier.
Det pudsige er, at de “billige batterier” der sad i, er de batterier samme firma har leveret ved monteringen af hele anlægget.
Dagen efter modtog vi en faktura på 1650kr., hvilket jeg stiller mig uforstående overfor, i en iøvrigt meget diplomatisk mail. VVS’eren nævnte intet om faktura og jeg opfattede det som om, at han synes det var pinligt de havde leveret de billige batterier.
I dag blev jeg ringet op ad den VVS’er, der monterede vores anlæg for 2 år siden. Han råbte flere gange under samtalen, dette til trods for, at jeg gjorde ham opmærksom på, at jeg synes det var meget ubehageligt.
Han råbte bl.a. “Jeg skal personligt sørge for, at du kommer til, at betale den faktura lige meget hvad der sker!” Hvilket jeg opfattede som en trussel.
Samtalen tog 11 minutter og han var slet ikke interesseret i min pointe omkring, at hans kollega havde konkluderet, at fejlen skyldes han har monteret anlægget med batterier, som de ellers fraråder.
Jeg blev efterfølgende ringet op ad den VVS’er der havde lavet fejlsøgningen. Han var ikke truende, men påpegede, at garantien var udløbet for en måned siden og det ikke var deres skyld, at de havde monteret et anlæg med billige batterier, da de var leveret af producenten. (Uagtet, at han dagen forinden havde frarådet de batterier)
Det er uden sammenligning den dårligste og mest intimiderende oplevelsen jeg nogensinde har haft i forbindelse med kundeservice.
Vi fik udskiftet vores varmepumpe og trådløse varmefølere i oktober 2020. I november 2022, da det blev koldt udenfor konstaterede vi, at der ikke var varme i vores køkken.
Jeg ringede og fortalte om problemet og de sendte en mand samme dag. Deres mand fandt hurtigt fejlen og konstaterede, at det var nogle billige batterier der sad i rumføleren. Han frarådede brugen af det mærke af batterier.
Det pudsige er, at de “billige batterier” der sad i, er de batterier samme firma har leveret ved monteringen af hele anlægget.
Dagen efter modtog vi en faktura på 1650kr., hvilket jeg stiller mig uforstående overfor, i en iøvrigt meget diplomatisk mail. VVS’eren nævnte intet om faktura og jeg opfattede det som om, at han synes det var pinligt de havde leveret de billige batterier.
I dag blev jeg ringet op ad den VVS’er, der monterede vores anlæg for 2 år siden. Han råbte flere gange under samtalen, dette til trods for, at jeg gjorde ham opmærksom på, at jeg synes det var meget ubehageligt.
Han råbte bl.a. “Jeg skal personligt sørge for, at du kommer til, at betale den faktura lige meget hvad der sker!” Hvilket jeg opfattede som en trussel.
Samtalen tog 11 minutter og han var slet ikke interesseret i min pointe omkring, at hans kollega havde konkluderet, at fejlen skyldes han har monteret anlægget med batterier, som de ellers fraråder.
Jeg blev efterfølgende ringet op ad den VVS’er der havde lavet fejlsøgningen. Han var ikke truende, men påpegede, at garantien var udløbet for en måned siden og det ikke var deres skyld, at de havde monteret et anlæg med billige batterier, da de var leveret af producenten. (Uagtet, at han dagen forinden havde frarådet de batterier)
Det er uden sammenligning den dårligste og mest intimiderende oplevelsen jeg nogensinde har haft i forbindelse med kundeservice.