bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Han er fleksibel ift. at kunne komme forbi og hurtigt, erfaren og med gode priser, direkte til sagen og god håndværker. Det giver en tryghed som ung person, når man ikke altid har styr på priser, problemer, tilbud osv - specielt med et sprunget rør i kælderen eller et toilet som laver mærkelige lyde.
Han er fleksibel ift. at kunne komme forbi og hurtigt, erfaren og med gode priser, direkte til sagen og god håndværker. Det giver en tryghed som ung person, når man ikke altid har styr på priser, problemer, tilbud osv - specielt med et sprunget rør i kælderen eller et toilet som laver mærkelige lyde.
...
TILFØJET/OPDATERET: 21-08-2025
Mert fra MD-VVS kan anbefales.
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 21-08-2025
Karakter: 1.00
Vi bliver desværre nødt til at advare imod at bruge MD-VVS (og vi forstår i øvrigt ikke, hvis de andre positive anmeldelser skulle være "ægte"):
Vi kontaktede MD-VVS, fordi vi havde et specifikt problem med vores gulvvarme (defekte telestater). Jeg blev et par dage efter ringet op og fik oplyst, at de havde fået et hul, så de kunne komme med det samme. Da jeg spurgte til, om jeg kunne få en cirkapris eller tilbud på opgaven, blev jeg oplyst, at det ville være timetakst.
Da han kom ud, kiggede han på anlægget og konstaterede, at telestaterne var defekterne (som jeg allerede havde skrevet i henvendelsen). Han skiftede herefter en lille ting på anlægget (en balofix) og sagde, at han ville komme en anden dag og skifte telestaterne. Samlet var han der i 40 minutter inkl. en telefonsamtale med en anden kunde.
Herefter fik jeg pludselig besked om, at han ikke kunne påtage sig opgaven alligevel pga. travlhed og ferie. I stedet fik jeg en regning på 1.500 kr. for servicebesøget - på trods af at han ikke ønskede at udbedre det problem, jeg havde henvendt mig om!
Da jeg brokkede mig over regningen, fik jeg pludselig en anden søforklaring om, at det skyldtes, at mine installationer var ulovlige, og at han derfor ikke ønskede at arbejde på dem - hvilket naturligvis ikke passede, bl.a. fordi vi har et nybygget hus fra 2016.
Et fuldstændigt urimeligt forløb - jeg kan kun fraråde andre at bruge MD-VVS.
TILFØJET/OPDATERET: 21-08-2025
Mert fra MD-VVS kan anbefales.
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 21-08-2025
Karakter: 1.00
Vi bliver desværre nødt til at advare imod at bruge MD-VVS (og vi forstår i øvrigt ikke, hvis de andre positive anmeldelser skulle være "ægte"):
Vi kontaktede MD-VVS, fordi vi havde et specifikt problem med vores gulvvarme (defekte telestater). Jeg blev et par dage efter ringet op og fik oplyst, at de havde fået et hul, så de kunne komme med det samme. Da jeg spurgte til, om jeg kunne få en cirkapris eller tilbud på opgaven, blev jeg oplyst, at det ville være timetakst.
Da han kom ud, kiggede han på anlægget og konstaterede, at telestaterne var defekterne (som jeg allerede havde skrevet i henvendelsen). Han skiftede herefter en lille ting på anlægget (en balofix) og sagde, at han ville komme en anden dag og skifte telestaterne. Samlet var han der i 40 minutter inkl. en telefonsamtale med en anden kunde.
Herefter fik jeg pludselig besked om, at han ikke kunne påtage sig opgaven alligevel pga. travlhed og ferie. I stedet fik jeg en regning på 1.500 kr. for servicebesøget - på trods af at han ikke ønskede at udbedre det problem, jeg havde henvendt mig om!
Da jeg brokkede mig over regningen, fik jeg pludselig en anden søforklaring om, at det skyldtes, at mine installationer var ulovlige, og at han derfor ikke ønskede at arbejde på dem - hvilket naturligvis ikke passede, bl.a. fordi vi har et nybygget hus fra 2016.
Et fuldstændigt urimeligt forløb - jeg kan kun fraråde andre at bruge MD-VVS.
...