bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Godt stykke arbejde, fleksible ift. vores gøremål, meget flinke mennesker der kom og malede. Fin oprydning efter arbejde
Godt stykke arbejde, fleksible ift. vores gøremål, meget flinke mennesker der kom og malede. Fin oprydning efter arbejde
Patrik var hurtig til at give et tilbud og hans team startede til tiden og leverede til tiden selvom vi bad om at få lavet en del ekstra. Der var hele vejen god kommunikation som var hurtigt og præcis. Overleveringen fra malerne til gulvmanden gik fint og gulvmanden tog selv fat i malerne igen efter han var færdig så de kunne “brushe” op på panelerne. Det var en stor opgave på næste 600 kvm maling og 250 kvm gulvslibning og færdig på de aftalte 3 uger.
Der var ingen problemer undervejs og vi fik god vejledning.
Regningen kom hurtigt og var på det aftalte beløb.
Vi vil klart anbefale og selv bruge igen.
Patrik var hurtig til at give et tilbud og hans team startede til tiden og leverede til tiden selvom vi bad om at få lavet en del ekstra. Der var hele vejen god kommunikation som var hurtigt og præcis. Overleveringen fra malerne til gulvmanden gik fint og gulvmanden tog selv fat i malerne igen efter han var færdig så de kunne “brushe” op på panelerne. Det var en stor opgave på næste 600 kvm maling og 250 kvm gulvslibning og færdig på de aftalte 3 uger.
Der var ingen problemer undervejs og vi fik god vejledning.
Regningen kom hurtigt og var på det aftalte beløb.
Vi vil klart anbefale og selv bruge igen.
God, hurtig og gode medarbejdere
God, hurtig og gode medarbejdere
Vi fik i december 2022 udført microcement på et lille toilet/bad. I første omgang virkede det ok, men på under 1 år begyndte microcementen af revne og blive utæt og vi blev meget bekymrede ift. vand gennemtrængning. Så udover det visuelle, var vi også bekymrede for sikkerheden i det. Da der samtidig var renoveret rør på badeværelset havde vi brug for en mindre indsats, som vi skulle betale for og arbejdet blev udført i april 2024. Herfra er det kun gået galt. Mangelfuld skriftlig kommunikation ift. tilbud gør at vi aldrig bliver enige m håndværker om hvad tilbud indeholdt, da der ingen detaljer er vist og som vi forgæves har forsøgt at indhente. Vi fik at vide, at for at sikre helhed i badet, tørretider mm skulle vi påregne 4 arbejdsdage. Det tog under 1 dag og er en gang klatværk. Vi har diskuteret frem og tilbage med håndværker men har opgivet. Vi sidder tilbage med utilfredshed over det udførte arbejde, frustration over den dårlige kommunikation og sidst men ikke mindst en stor usikkerhed på om det kommer til at holde eller om vi skal ud i en ny kommunikation. Meget frustrerende.
Vi fik i december 2022 udført microcement på et lille toilet/bad. I første omgang virkede det ok, men på under 1 år begyndte microcementen af revne og blive utæt og vi blev meget bekymrede ift. vand gennemtrængning. Så udover det visuelle, var vi også bekymrede for sikkerheden i det. Da der samtidig var renoveret rør på badeværelset havde vi brug for en mindre indsats, som vi skulle betale for og arbejdet blev udført i april 2024. Herfra er det kun gået galt. Mangelfuld skriftlig kommunikation ift. tilbud gør at vi aldrig bliver enige m håndværker om hvad tilbud indeholdt, da der ingen detaljer er vist og som vi forgæves har forsøgt at indhente. Vi fik at vide, at for at sikre helhed i badet, tørretider mm skulle vi påregne 4 arbejdsdage. Det tog under 1 dag og er en gang klatværk. Vi har diskuteret frem og tilbage med håndværker men har opgivet. Vi sidder tilbage med utilfredshed over det udførte arbejde, frustration over den dårlige kommunikation og sidst men ikke mindst en stor usikkerhed på om det kommer til at holde eller om vi skal ud i en ny kommunikation. Meget frustrerende.
Hej Dorthe,
Tak for din henvendelse. Vi er kede af at høre om din utilfredshed. Vi ønsker at påpege, at opgaven blev udført over to dage og inden for de aftalte fire omgange. Tilbuddet, som du accepterede, blev fulgt, og arbejdet blev dokumenteret med både før- og efter-billeder. Desuden blev der givet et prisafslag som kompensation.
Det er vigtigt for os at understrege, at alle aftaler og ændringer blev godkendt af dig før implementering. Vi finder det derfor urimeligt at modtage klager efter afslutningen af arbejdet.
Vi er naturligvis åbne for en dialog om, hvordan vi eventuelt kan adressere dine bekymringer yderligere.
Mvh Patrik Lobe
Kommer til tiden og udfører det aftalte. Opgaven følges til døren med god kommunikation fra start til slut.
Kommer til tiden og udfører det aftalte. Opgaven følges til døren med god kommunikation fra start til slut.
Vores badeværelse er lavet i microcement. Efter fejl/mangler har virksomheden rettet op på det og det står pænt. Men inden de gik i gang, spurgte jeg mesteren om vi skulle dække af i lejligheden, jeg fik svaret at det behøvede jeg ikke, da de vil dække af og bruge tæpper på vores gulve og lukke døren osv.
Vi kommer så hjem fra ferie efter de har været i gang. Min kæreste, jeg og mine svigerforældre og kunne konstatere et hjem der var lagt ned i snavs og støv fra slibning af cement/spartel. Der må have stået en støv sky i hele lejligheden. Helt inde i køkken og stue var der snavs overalt. På gulvpaneler, borde, stole, tv, sofa, lamper. ALT. Det var endda røget ind i skabe og skuffer. Jeg havde en diskussion med mesteren, han mente ikke der var noget på vores borde og stole og jeg var rystet. Vores sorte stole var hvide af støv. Det viser sig så at mesteren og maleren lige har kørt en klud på et bord og stole for at tage det værste efter jeg forlangte en kompensation. Men det er slet ikke nok. Hjemmet var lagt ned i snavs og vi kommer til at rense vores sofa og gardiner plus at vi pt. har brugt 9 timer på rengøring, da alt fra tømning af bogreol, skabe osv skulle vaskes ned. Efter en del rengøring har vi også kunne konstatere basebeton maling diverse steder på vores plankegulve og paneler tæt på badeværelset. Mesteren har utallige gange skrevet at de går op i at efterlade kunders hjem rengjort og pæne. Det er desværre helt modsat af hvad de gør.
Alt dette kunne vi have undgået, hvis de havde rådgivet os bedre eller overholdt deres aftale om, at de vil dække af og vi ikke skulle gøre noget. Ingen tæpper blev brugt, ingen afdækning til snavs blev brugt.
En mindre katastrofe for os og mesteren har nægtet at give os en kompensation. Jeg har heldigvis nogle billeder af svineriet og min bror som skal have lavet 2 badeværelser i sit nye hus, vil nu lede efter en anden udbyder af dette, end det omtalte firma.
Hvorfor sætte man ikke en støv væg op el lign. , holder sin aftale om afdækning eller rådgiver sin kunde herom, nu de ikke gad. Det må jo stå i det uvisse.
Nu betaler vi regningen, men vi kommer ikke til at benytte dem igen, medmindre der sker noget som garantien skal udbedre og vi kommer ikke til at anbefale dette firma til nogen som helst. Måske vi havde kigget anderledes på dette, hvis vi havde fået en ordentlig undskyldning og kompensation.
Henrik
Kære Henrik,
Jeg beklager dybt den negative oplevelse, I har haft med vores firma under udførelsen af arbejdet på jeres badeværelse. Det er meget vigtigt for os at efterlade vores kunders hjem i en ren og pæn tilstand efter færdiggørelsen af et projekt.
Vi har taget jeres feedback og bekymringer meget seriøst, og jeg kan forsikre dig om, at vi har taget dette emne op internt i vores firma for at undgå lignende situationer i fremtiden. Vi ønsker at lære af vores fejl og sikre, at vores kunder altid får en positiv og tilfredsstillende oplevelse med vores arbejde.
Jeg forstår, at der har været misforståelser og uoverensstemmelser angående afdækning og oprydning i jeres hjem. Jeg vil dog gerne påpege, at jeg personligt besigtigede reklamationen, og jeg er ikke enig i påstanden om manglende oprydning. Men uanset vores egen opfattelse er det vigtigt for os at lytte til vores kunders bekymringer og følelser.
Jeg er glad for at høre, at det endelige resultat af arbejdet på badeværelset nu står pænt. Det er vores mål at levere kvalitetsarbejde og sikre vores kunders tilfredshed med det færdige produkt.
Jeg vil gerne undskylde for den gener og frustration, I har oplevet, og håber, at I kan se bort fra denne negative oplevelse og give os en chance for at bevise vores værd i fremtiden. Hvis der opstår problemer eller reklamationer, er vi altid klar til at finde en passende løsning og sikre, at vores kunder er tilfredse.
Endnu en gang beklager jeg oplevelsen, I har haft, og jeg sætter pris på, at I har delt jeres feedback med os. Vi vil arbejde hårdt på at forbedre vores service og sikre, at lignende situationer ikke opstår igen.
Vores badeværelse er lavet i microcement. Efter fejl/mangler har virksomheden rettet op på det og det står pænt. Men inden de gik i gang, spurgte jeg mesteren om vi skulle dække af i lejligheden, jeg fik svaret at det behøvede jeg ikke, da de vil dække af og bruge tæpper på vores gulve og lukke døren osv.
Vi kommer så hjem fra ferie efter de har været i gang. Min kæreste, jeg og mine svigerforældre og kunne konstatere et hjem der var lagt ned i snavs og støv fra slibning af cement/spartel. Der må have stået en støv sky i hele lejligheden. Helt inde i køkken og stue var der snavs overalt. På gulvpaneler, borde, stole, tv, sofa, lamper. ALT. Det var endda røget ind i skabe og skuffer. Jeg havde en diskussion med mesteren, han mente ikke der var noget på vores borde og stole og jeg var rystet. Vores sorte stole var hvide af støv. Det viser sig så at mesteren og maleren lige har kørt en klud på et bord og stole for at tage det værste efter jeg forlangte en kompensation. Men det er slet ikke nok. Hjemmet var lagt ned i snavs og vi kommer til at rense vores sofa og gardiner plus at vi pt. har brugt 9 timer på rengøring, da alt fra tømning af bogreol, skabe osv skulle vaskes ned. Efter en del rengøring har vi også kunne konstatere basebeton maling diverse steder på vores plankegulve og paneler tæt på badeværelset. Mesteren har utallige gange skrevet at de går op i at efterlade kunders hjem rengjort og pæne. Det er desværre helt modsat af hvad de gør.
Alt dette kunne vi have undgået, hvis de havde rådgivet os bedre eller overholdt deres aftale om, at de vil dække af og vi ikke skulle gøre noget. Ingen tæpper blev brugt, ingen afdækning til snavs blev brugt.
En mindre katastrofe for os og mesteren har nægtet at give os en kompensation. Jeg har heldigvis nogle billeder af svineriet og min bror som skal have lavet 2 badeværelser i sit nye hus, vil nu lede efter en anden udbyder af dette, end det omtalte firma.
Hvorfor sætte man ikke en støv væg op el lign. , holder sin aftale om afdækning eller rådgiver sin kunde herom, nu de ikke gad. Det må jo stå i det uvisse.
Nu betaler vi regningen, men vi kommer ikke til at benytte dem igen, medmindre der sker noget som garantien skal udbedre og vi kommer ikke til at anbefale dette firma til nogen som helst. Måske vi havde kigget anderledes på dette, hvis vi havde fået en ordentlig undskyldning og kompensation.
Henrik
Kære Henrik,
Jeg beklager dybt den negative oplevelse, I har haft med vores firma under udførelsen af arbejdet på jeres badeværelse. Det er meget vigtigt for os at efterlade vores kunders hjem i en ren og pæn tilstand efter færdiggørelsen af et projekt.
Vi har taget jeres feedback og bekymringer meget seriøst, og jeg kan forsikre dig om, at vi har taget dette emne op internt i vores firma for at undgå lignende situationer i fremtiden. Vi ønsker at lære af vores fejl og sikre, at vores kunder altid får en positiv og tilfredsstillende oplevelse med vores arbejde.
Jeg forstår, at der har været misforståelser og uoverensstemmelser angående afdækning og oprydning i jeres hjem. Jeg vil dog gerne påpege, at jeg personligt besigtigede reklamationen, og jeg er ikke enig i påstanden om manglende oprydning. Men uanset vores egen opfattelse er det vigtigt for os at lytte til vores kunders bekymringer og følelser.
Jeg er glad for at høre, at det endelige resultat af arbejdet på badeværelset nu står pænt. Det er vores mål at levere kvalitetsarbejde og sikre vores kunders tilfredshed med det færdige produkt.
Jeg vil gerne undskylde for den gener og frustration, I har oplevet, og håber, at I kan se bort fra denne negative oplevelse og give os en chance for at bevise vores værd i fremtiden. Hvis der opstår problemer eller reklamationer, er vi altid klar til at finde en passende løsning og sikre, at vores kunder er tilfredse.
Endnu en gang beklager jeg oplevelsen, I har haft, og jeg sætter pris på, at I har delt jeres feedback med os. Vi vil arbejde hårdt på at forbedre vores service og sikre, at lignende situationer ikke opstår igen.
God forståelse for opgaven, god forklaring af processen, flot arbejde og rummet blev efterladt i nydelig stand
God forståelse for opgaven, god forklaring af processen, flot arbejde og rummet blev efterladt i nydelig stand
På 14 dage blev mine grimme 80er klinker med små malerier på klinkerne dækket til med lækkert microcement (jeg valgte grå) og fremstår nu super moderne og stilrent. For lidt under halvdelen af, hvad en traditionel renovering ville koste.
På 14 dage blev mine grimme 80er klinker med små malerier på klinkerne dækket til med lækkert microcement (jeg valgte grå) og fremstår nu super moderne og stilrent. For lidt under halvdelen af, hvad en traditionel renovering ville koste.
Nem og god kommunikation. Aftaler overholdt til budget.
Meget flot resultat. En varm anbefaling herfra.
Nem og god kommunikation. Aftaler overholdt til budget.
Meget flot resultat. En varm anbefaling herfra.
Fik lavet microcement på lille badeværelse i Kbh, som gik fra at være gammelt og slidt at se på til nu at være så fint og brugervenligt. God kommunikation, kort ventetid og Patrik fra firmaet var god at sparre med ift. farver og valg. Kan kun anbefale firmaet.
Fik lavet microcement på lille badeværelse i Kbh, som gik fra at være gammelt og slidt at se på til nu at være så fint og brugervenligt. God kommunikation, kort ventetid og Patrik fra firmaet var god at sparre med ift. farver og valg. Kan kun anbefale firmaet.
Hej Dorthe,
Tak for din henvendelse. Vi er kede af at høre om din utilfredshed. Vi ønsker at påpege, at opgaven blev udført over to dage og inden for de aftalte fire omgange. Tilbuddet, som du accepterede, blev fulgt, og arbejdet blev dokumenteret med både før- og efter-billeder. Desuden blev der givet et prisafslag som kompensation.
Det er vigtigt for os at understrege, at alle aftaler og ændringer blev godkendt af dig før implementering. Vi finder det derfor urimeligt at modtage klager efter afslutningen af arbejdet.
Vi er naturligvis åbne for en dialog om, hvordan vi eventuelt kan adressere dine bekymringer yderligere.
Mvh Patrik Lobe