Gå til hovedindhold
Hero image

HELMUTH NIELSEN & SØN ApS

3.5
Samlede karakter ud af 5.0,
baseret på 2 anmeldelser
Samlet antal anmeldelser
1
1
0
Anmeldelser i alt 2

Nedenstående er medlem af Anmeld Håndværker - det er din sikkerhed!

Højgaard VVS ApS
SHARK VVS ApS
SONNY VVS ApS

Anmeldelser

Anmeldt af:
Anonym, Anonym, 4930 Maribo
17/12-2009
Kommunikation
3
Aftale
1
Pris jfr. tilbud
1
Tilfredshed
3
Oprydning
3
Samlet vurdering
2.1
Karakter
2.1
Rating icon
Byggeår:
2009
Oprettet i cvr nr.: 10156068

vvs

Dårlig kunderservice.
Overfakturering af arbejdstimer (blev dog rettet på vores anmodning - selvom
det for dem var en \\\"bagatel\\\")
Overholder ikke aftaler (skulle have været her efter 14 dage, efter en
måned rykke vi og for at vide at der pt. er 14 dages ventetid. Først da vi
skriver at vi vil få en anden til at udføre arbejdet, bliver vi
\\\"presset\\\" ind i deres tidsplan ugen efter)

Vi vil ikke benytte dem en anden gang!

17-02-2015, HELMUTH NIELSEN & SØN ApS

Kære Peter

Vedr. overfakturering må jeg nok sige at det er et voldsomt ord at bruge. Du har fået et overslag på 3.500 til 4.000kr. excl. moms - og fakturaen er på 3.676kr. excl. moms. At du så har fået et kreditnota på en halv time, er mere en imødekommelse fra min side, end det er min anerkendelse af at der er overfaktureret.

Med hensyn til overholdelse af aftaler, så har du ringet og bestilt et fjernvarmeeftersyn. Du får på daværende tidspunkt at vide at der er ventetid og du vil blive kontaktet. Du mailer så tilbage efter nogen at du nu er klar, og jeg er stadig ophængt med de fjv-eftersyn og vil derfor gerne skyde det ca. 14 dage yderligere. Det vil du dog ikke acceptere, hvorfor jeg presser dig ind i samme uge. Hvis ikke det er kundeservice - så ved jeg ikke hvad det ér.

De bedste hilsner

Kristian

17-02-2015, Peter Otto

Ja, det du kalder imødekommenhed, kalder vi andre at "ikke skulle betale" for den halve time i var væk fordi i havde medbragt en forkert termostat (på trods at i havde været her til hovedeftersyn og vidste præcis hvilken termostat der skulle bruges). Udover det var din mand ikke et minut over 1,5 time i huset men vi fik en fakturering på 2,25 timer. Det som du i din mail kaldte en bagatel, drejer sig mere om princip end penge. Selvfølgelig vil jeg ikke betale for tid i ikke har været her, eller tid i har brugt på at hente ting i skulle have haft med fra start. Og at i fakturerer fra i kører hjemmefra til i kommer tilbage, er heller ikke det der gør at i har faktureret for 0,75 timer for meget...vi bor trods alt et par minutters kørsel fra hinanden. Og, du vil åbenbart ikke kalde 50% for overfakturering men det er der nok andre der vil... (Da du bliver gjort opmærksom på det, kalder du det blot en bagatel og iøvrigt uden at forholde dig til det) Det du kalder, anerkendelse fra din side, kalder jeg frækhed. I er ikke engang istand til at indrømme de fejl i har lavet. Hvis i kunne, havde I nok sluppet for denne raportering fra min side.

Du skriver så at da jeg første gang kontakter jer for af vide at der pt. er ventetid og jeg vil få besked......Tjek din mail-korrespondence, og du vil se at du skriver at der vil gå ca. 2 uger......og, det er så efter 4 uger at jeg kontakter dig, for igen at få at vide at der vil gå ca. 2 uger...

Bedste hilsner
Peter

17-02-2015, HELMUTH NIELSEN & SØN ApS

God jul Peter

17-02-2015, Peter Otto

Tak :-) i lige måde

Anmeldt af:
Anonym, Anonym, 4930 Maribo
17/12-2009
Kommunikation
3
Aftale
1
Pris jfr. tilbud
1
Tilfredshed
3
Oprydning
3
Samlet vurdering
2.1
Karakter
2.1
Rating icon

vvs

Dårlig kunderservice.
Overfakturering af arbejdstimer (blev dog rettet på vores anmodning - selvom
det for dem var en \\\"bagatel\\\")
Overholder ikke aftaler (skulle have været her efter 14 dage, efter en
måned rykke vi og for at vide at der pt. er 14 dages ventetid. Først da vi
skriver at vi vil få en anden til at udføre arbejdet, bliver vi
\\\"presset\\\" ind i deres tidsplan ugen efter)

Vi vil ikke benytte dem en anden gang!

17-02-2015, HELMUTH NIELSEN & SØN ApS

Kære Peter

Vedr. overfakturering må jeg nok sige at det er et voldsomt ord at bruge. Du har fået et overslag på 3.500 til 4.000kr. excl. moms - og fakturaen er på 3.676kr. excl. moms. At du så har fået et kreditnota på en halv time, er mere en imødekommelse fra min side, end det er min anerkendelse af at der er overfaktureret.

Med hensyn til overholdelse af aftaler, så har du ringet og bestilt et fjernvarmeeftersyn. Du får på daværende tidspunkt at vide at der er ventetid og du vil blive kontaktet. Du mailer så tilbage efter nogen at du nu er klar, og jeg er stadig ophængt med de fjv-eftersyn og vil derfor gerne skyde det ca. 14 dage yderligere. Det vil du dog ikke acceptere, hvorfor jeg presser dig ind i samme uge. Hvis ikke det er kundeservice - så ved jeg ikke hvad det ér.

De bedste hilsner

Kristian

17-02-2015, Peter Otto

Ja, det du kalder imødekommenhed, kalder vi andre at "ikke skulle betale" for den halve time i var væk fordi i havde medbragt en forkert termostat (på trods at i havde været her til hovedeftersyn og vidste præcis hvilken termostat der skulle bruges). Udover det var din mand ikke et minut over 1,5 time i huset men vi fik en fakturering på 2,25 timer. Det som du i din mail kaldte en bagatel, drejer sig mere om princip end penge. Selvfølgelig vil jeg ikke betale for tid i ikke har været her, eller tid i har brugt på at hente ting i skulle have haft med fra start. Og at i fakturerer fra i kører hjemmefra til i kommer tilbage, er heller ikke det der gør at i har faktureret for 0,75 timer for meget...vi bor trods alt et par minutters kørsel fra hinanden. Og, du vil åbenbart ikke kalde 50% for overfakturering men det er der nok andre der vil... (Da du bliver gjort opmærksom på det, kalder du det blot en bagatel og iøvrigt uden at forholde dig til det) Det du kalder, anerkendelse fra din side, kalder jeg frækhed. I er ikke engang istand til at indrømme de fejl i har lavet. Hvis i kunne, havde I nok sluppet for denne raportering fra min side.

Du skriver så at da jeg første gang kontakter jer for af vide at der pt. er ventetid og jeg vil få besked......Tjek din mail-korrespondence, og du vil se at du skriver at der vil gå ca. 2 uger......og, det er så efter 4 uger at jeg kontakter dig, for igen at få at vide at der vil gå ca. 2 uger...

Bedste hilsner
Peter

17-02-2015, HELMUTH NIELSEN & SØN ApS

God jul Peter

17-02-2015, Peter Otto

Tak :-) i lige måde

Byggeår:
2009
Oprettet i cvr nr.: 10156068

Vi kårer de bedste håndværkere

Når du giver din håndværker en anmeldelse får de samtidig en chance for at blive finalist til ÅRETS HÅNDVÆRKER®. Hvert år kæmper mere end 4.500 håndværkere om en af de eftertragtede finalepladserne.

Vinderne af ÅRETS HÅNDVÆRKER® offentligøres i Cirkusbygningen til et stort anlagt awardshow. Vinderne vælges af en professionel uvildig fagjury, der har frie hænder til at finde de rigtige vindere. Juryen sikrer, at vinderne ikke kan betale sig til at vinde eller at det blot er den med de fleste anmeldelser, der vinder.
Er du selvstændig håndværker, så klik her

Partnere til ÅRETS HÅNDVÆRKER®

ÅRETS eksklusivpartnere
ÅRETS partnere
MEDLEMSKAB

Synliggør din virksomhed - bliv en del af Anmeld Håndværker i dag.

  • Verificerede anmeldelser
  • Mere troværdighed
  • Vis dine mesterværker