bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Dårlig kunderservice.
Overfakturering af arbejdstimer (blev dog rettet på vores anmodning - selvom
det for dem var en \\\"bagatel\\\")
Overholder ikke aftaler (skulle have været her efter 14 dage, efter en
måned rykke vi og for at vide at der pt. er 14 dages ventetid. Først da vi
skriver at vi vil få en anden til at udføre arbejdet, bliver vi
\\\"presset\\\" ind i deres tidsplan ugen efter)
Vi vil ikke benytte dem en anden gang!
Dårlig kunderservice.
Overfakturering af arbejdstimer (blev dog rettet på vores anmodning - selvom
det for dem var en \\\"bagatel\\\")
Overholder ikke aftaler (skulle have været her efter 14 dage, efter en
måned rykke vi og for at vide at der pt. er 14 dages ventetid. Først da vi
skriver at vi vil få en anden til at udføre arbejdet, bliver vi
\\\"presset\\\" ind i deres tidsplan ugen efter)
Vi vil ikke benytte dem en anden gang!
Kære Peter
Vedr. overfakturering må jeg nok sige at det er et voldsomt ord at bruge. Du har fået et overslag på 3.500 til 4.000kr. excl. moms - og fakturaen er på 3.676kr. excl. moms. At du så har fået et kreditnota på en halv time, er mere en imødekommelse fra min side, end det er min anerkendelse af at der er overfaktureret.
Med hensyn til overholdelse af aftaler, så har du ringet og bestilt et fjernvarmeeftersyn. Du får på daværende tidspunkt at vide at der er ventetid og du vil blive kontaktet. Du mailer så tilbage efter nogen at du nu er klar, og jeg er stadig ophængt med de fjv-eftersyn og vil derfor gerne skyde det ca. 14 dage yderligere. Det vil du dog ikke acceptere, hvorfor jeg presser dig ind i samme uge. Hvis ikke det er kundeservice - så ved jeg ikke hvad det ér.
De bedste hilsner
Kristian
Ja, det du kalder imødekommenhed, kalder vi andre at "ikke skulle betale" for den halve time i var væk fordi i havde medbragt en forkert termostat (på trods at i havde været her til hovedeftersyn og vidste præcis hvilken termostat der skulle bruges). Udover det var din mand ikke et minut over 1,5 time i huset men vi fik en fakturering på 2,25 timer. Det som du i din mail kaldte en bagatel, drejer sig mere om princip end penge. Selvfølgelig vil jeg ikke betale for tid i ikke har været her, eller tid i har brugt på at hente ting i skulle have haft med fra start. Og at i fakturerer fra i kører hjemmefra til i kommer tilbage, er heller ikke det der gør at i har faktureret for 0,75 timer for meget...vi bor trods alt et par minutters kørsel fra hinanden. Og, du vil åbenbart ikke kalde 50% for overfakturering men det er der nok andre der vil... (Da du bliver gjort opmærksom på det, kalder du det blot en bagatel og iøvrigt uden at forholde dig til det) Det du kalder, anerkendelse fra din side, kalder jeg frækhed. I er ikke engang istand til at indrømme de fejl i har lavet. Hvis i kunne, havde I nok sluppet for denne raportering fra min side.
Du skriver så at da jeg første gang kontakter jer for af vide at der pt. er ventetid og jeg vil få besked......Tjek din mail-korrespondence, og du vil se at du skriver at der vil gå ca. 2 uger......og, det er så efter 4 uger at jeg kontakter dig, for igen at få at vide at der vil gå ca. 2 uger...
Bedste hilsner
Peter
God jul Peter
Tak :-) i lige måde
Kære Peter
Vedr. overfakturering må jeg nok sige at det er et voldsomt ord at bruge. Du har fået et overslag på 3.500 til 4.000kr. excl. moms - og fakturaen er på 3.676kr. excl. moms. At du så har fået et kreditnota på en halv time, er mere en imødekommelse fra min side, end det er min anerkendelse af at der er overfaktureret.
Med hensyn til overholdelse af aftaler, så har du ringet og bestilt et fjernvarmeeftersyn. Du får på daværende tidspunkt at vide at der er ventetid og du vil blive kontaktet. Du mailer så tilbage efter nogen at du nu er klar, og jeg er stadig ophængt med de fjv-eftersyn og vil derfor gerne skyde det ca. 14 dage yderligere. Det vil du dog ikke acceptere, hvorfor jeg presser dig ind i samme uge. Hvis ikke det er kundeservice - så ved jeg ikke hvad det ér.
De bedste hilsner
Kristian
Ja, det du kalder imødekommenhed, kalder vi andre at "ikke skulle betale" for den halve time i var væk fordi i havde medbragt en forkert termostat (på trods at i havde været her til hovedeftersyn og vidste præcis hvilken termostat der skulle bruges). Udover det var din mand ikke et minut over 1,5 time i huset men vi fik en fakturering på 2,25 timer. Det som du i din mail kaldte en bagatel, drejer sig mere om princip end penge. Selvfølgelig vil jeg ikke betale for tid i ikke har været her, eller tid i har brugt på at hente ting i skulle have haft med fra start. Og at i fakturerer fra i kører hjemmefra til i kommer tilbage, er heller ikke det der gør at i har faktureret for 0,75 timer for meget...vi bor trods alt et par minutters kørsel fra hinanden. Og, du vil åbenbart ikke kalde 50% for overfakturering men det er der nok andre der vil... (Da du bliver gjort opmærksom på det, kalder du det blot en bagatel og iøvrigt uden at forholde dig til det) Det du kalder, anerkendelse fra din side, kalder jeg frækhed. I er ikke engang istand til at indrømme de fejl i har lavet. Hvis i kunne, havde I nok sluppet for denne raportering fra min side.
Du skriver så at da jeg første gang kontakter jer for af vide at der pt. er ventetid og jeg vil få besked......Tjek din mail-korrespondence, og du vil se at du skriver at der vil gå ca. 2 uger......og, det er så efter 4 uger at jeg kontakter dig, for igen at få at vide at der vil gå ca. 2 uger...
Bedste hilsner
Peter
God jul Peter
Tak :-) i lige måde