Gå til hovedindhold
Hero image

JEAN JUSJONG VVS A/S

Opløst efter frivillig likvidation den 21-10-2012

Klik her for at søge efter en anden håndværker
1.4
Samlede karakter ud af 5.0,
baseret på 1 anmeldelser
Samlet antal anmeldelser
0
0
1
Anmeldelser i alt 1

Nedenstående er medlem af Anmeld Håndværker - det er din sikkerhed!

LINCO VVS ApS
Bjerrum & Niemann VVS ApS
Installatøren & Entreprenøren ApS

Anmeldelser

Anmeldt af:
Anonym, Anonym, 8700 Horsens
05/02-2009
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
3
Tilfredshed
1
Oprydning
1
Samlet vurdering
1.4
Karakter
1.4
Rating icon
Byggeår:
2007
Oprettet i cvr nr.: 26725879

Nyt gasfyraftræk

Vi købte et hus med kælder, hvor gasfyret hang i det ene kælderrum.
stålSkorstenen var ført op gennem den gamle murede skorsten. Da den murede
skorsten var utæt og fugerne faldte ud, pillede jeg den ned oppe på taget.
Så vi skulle have ny skorsten til gasfyret.
De kom og målte den op og sagde de ville bestille ny og derefter ringe til
mig ong hvornår de ville monterer den nye.
De ringede ikke.
En dag vi kom hjem fra arbejde ku vi se den var skiftet.
Så jeg kravlede op på taget og fandt 2 rygningsplader trådt i stykker.
Min nabo fortalte mig så at de begge (montør og lærling) havde stået og
"ladet vandet" op af min carport.
Så jeg ringede og brokkede mig til chefen, men fik intet ud af det.
1, de overholdte ikke aftale om at ringe.
2, de betalte ikke for de 2 revnede rygninger.
3, de urinerede op af min carport.

Det syntes jeg ikke var en særlig god oplevelse.

Vi har nu købt nyt hus, og benytter selvfølgelig ikke dem mere.

17-02-2015, JEAN JUSJONG VVS A/S

Torsdag d. 05.02.2009 er vi blevet anmeldt af Steffen Lau Hansen som dårlig VVS.

Jeg har d.09.02.2009. talt med Steffen Lau Hansen i telefonen vedr.anmeldelsen på denne side.
Hans komentar var. Jeg så lige denne siden på nettet.

Arbejdet han henviser til er udført d. 21.02.2007.Ergo for 2år siden.

Så kommer det sjove!!! Nytårsdag D.1.januar 2009 ca. kl. 12.00 får vi et opkald fra ham på hans nye adresse pga.de ingen varme har. Vi kører derop og sørger for at de får varme på.Så her har vi afhjulpet ham og hans familie.

Steffen Lau Hansen må være meget utroværdig.
Jeg har ikke snakket med ham pr telefon omkring hans problemer. Jeg afviser aldrig folk! Det er alles ret at komme til orde, hvis man har en klage

Mvh.
Jean Jusjong
VVS A/S

17-02-2015, Stefan Lau Hansen

Det passer så ikke helt.
Jeg ringede til jer da I havde udført det første stykke arbejde og klagede over de 3 ting. Men fik intet ud af det ! Du kan evt tjekke dine opkald dagene efter jeres regning blev sendt til mig.
I telefonsamtalen idag nævnte du sjovt nok ikke noget med de 3 ting jeg har kommenteret, men er mere optaget af at jeg havde brug for hjælp den 1 januar i år.
Det har INTET at gøre med den dårlige oplevelse.
Denne gang var der ingen problemer!
Så den utroværdige her, det må være dig, da du ikke vil tage stilling til erstatning for :
2 ødelagte rygninger.
De andre 2 ting er blot dårlig service og opførsel fra jeres montør.
Det har ikke været min mening at svine jer til, har blot brug denne hjemmeside til dens formål.
Men du skal være velkommen til at ringe og sige du gerne vil erstatte de 2 rygninger !?

Anmeldt af:
Anonym, Anonym, 8700 Horsens
05/02-2009
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
3
Tilfredshed
1
Oprydning
1
Samlet vurdering
1.4
Karakter
1.4
Rating icon

Nyt gasfyraftræk

Vi købte et hus med kælder, hvor gasfyret hang i det ene kælderrum.
stålSkorstenen var ført op gennem den gamle murede skorsten. Da den murede
skorsten var utæt og fugerne faldte ud, pillede jeg den ned oppe på taget.
Så vi skulle have ny skorsten til gasfyret.
De kom og målte den op og sagde de ville bestille ny og derefter ringe til
mig ong hvornår de ville monterer den nye.
De ringede ikke.
En dag vi kom hjem fra arbejde ku vi se den var skiftet.
Så jeg kravlede op på taget og fandt 2 rygningsplader trådt i stykker.
Min nabo fortalte mig så at de begge (montør og lærling) havde stået og
"ladet vandet" op af min carport.
Så jeg ringede og brokkede mig til chefen, men fik intet ud af det.
1, de overholdte ikke aftale om at ringe.
2, de betalte ikke for de 2 revnede rygninger.
3, de urinerede op af min carport.

Det syntes jeg ikke var en særlig god oplevelse.

Vi har nu købt nyt hus, og benytter selvfølgelig ikke dem mere.

17-02-2015, JEAN JUSJONG VVS A/S

Torsdag d. 05.02.2009 er vi blevet anmeldt af Steffen Lau Hansen som dårlig VVS.

Jeg har d.09.02.2009. talt med Steffen Lau Hansen i telefonen vedr.anmeldelsen på denne side.
Hans komentar var. Jeg så lige denne siden på nettet.

Arbejdet han henviser til er udført d. 21.02.2007.Ergo for 2år siden.

Så kommer det sjove!!! Nytårsdag D.1.januar 2009 ca. kl. 12.00 får vi et opkald fra ham på hans nye adresse pga.de ingen varme har. Vi kører derop og sørger for at de får varme på.Så her har vi afhjulpet ham og hans familie.

Steffen Lau Hansen må være meget utroværdig.
Jeg har ikke snakket med ham pr telefon omkring hans problemer. Jeg afviser aldrig folk! Det er alles ret at komme til orde, hvis man har en klage

Mvh.
Jean Jusjong
VVS A/S

17-02-2015, Stefan Lau Hansen

Det passer så ikke helt.
Jeg ringede til jer da I havde udført det første stykke arbejde og klagede over de 3 ting. Men fik intet ud af det ! Du kan evt tjekke dine opkald dagene efter jeres regning blev sendt til mig.
I telefonsamtalen idag nævnte du sjovt nok ikke noget med de 3 ting jeg har kommenteret, men er mere optaget af at jeg havde brug for hjælp den 1 januar i år.
Det har INTET at gøre med den dårlige oplevelse.
Denne gang var der ingen problemer!
Så den utroværdige her, det må være dig, da du ikke vil tage stilling til erstatning for :
2 ødelagte rygninger.
De andre 2 ting er blot dårlig service og opførsel fra jeres montør.
Det har ikke været min mening at svine jer til, har blot brug denne hjemmeside til dens formål.
Men du skal være velkommen til at ringe og sige du gerne vil erstatte de 2 rygninger !?

Byggeår:
2007
Oprettet i cvr nr.: 26725879