Gå til hovedindhold
Hero image

J.Hillemann-Jensen v/Morten Hillemann-Jensen

2.5
Samlede karakter ud af 5.0,
baseret på 3 anmeldelser
Samlet antal anmeldelser
1
0
2
Anmeldelser i alt 3

Nedenstående er medlem af Anmeld Håndværker - det er din sikkerhed!

Glaseriet ApS
Glarmester Braestrup ApS
MG GLAS & FACADER ApS

Anmeldelser

Anmeldt af:
Anonym, Anonym, 1671 København V
11/04-2013
Kommunikation
2
Aftale
1
Pris
1
Tilfredshed
1
Oprydning
4
Samlet vurdering
1.4
Karakter
1.4
Rating icon
Byggeår:
2012
Opgave:
Andet
Oprettet i cvr nr.: 20976101

Udskiftning af glas

Vi har i boligforeningen fået udført arbejde ifm. udskiftning af vinduer.
Kommunikation op til gik fint og meget professionelt. Vi fik en glarmester ud
for at måle og aftalte at arbejde skulle udføres, når alle vinduer var
kommet hjem.

Da de møder op på den aftalte dag har de ikke modtaget alle varer, så alt
arbejde kan ikke udføres på en dag. Herudover har vi fået oplyst kl. 8:30
af kontoret, men de er fremme efter kl. 10:00. Udførende glarmester og
arbejdsmand er meget tiltalende og vi er tilfredse med arbejdet. To mand er
på adressen ca. 4 timer.

Da de sidste varer kommer hjem bliver det sidste arbejde udført. Igen er vi
tilfredse med arbejdet, som er udført af samme glarmester. To mand er på
adressen ca. 2 timer.

Efterfølgende modtager foreningen en regning på over 35 timer, montørbil +
p-afgift x 2 (selvom der har været en) og mere. Siden har der været
kommunikation om fejlene, hvor det er tydeligt at der ikke ligger brugbar
tidsregistrering til grund for regningen. Morten Hillemann undskylder de
mange timer med, at han havde skrevet 3 mand på sagen og giver en kreditnota
der dækker lidt.

Vi er stadigvæk ikke enige og der går måneder mellem svar fra Morten
Hillemann. Desværre blev der aldrig lavet en aftale om fast pris, da Morten
Hillemann skrev det var billigst for os at få det udført på timebasis. Mit
råd er derfor aldrig at indgå en sådan aftale med Morten Hillemann.

Anmeldt af:
Anonym, Anonym, 1671 København V
11/04-2013
Kommunikation
2
Aftale
1
Pris
1
Tilfredshed
1
Oprydning
4
Samlet vurdering
1.4
Karakter
1.4
Rating icon

Udskiftning af glas

Vi har i boligforeningen fået udført arbejde ifm. udskiftning af vinduer.
Kommunikation op til gik fint og meget professionelt. Vi fik en glarmester ud
for at måle og aftalte at arbejde skulle udføres, når alle vinduer var
kommet hjem.

Da de møder op på den aftalte dag har de ikke modtaget alle varer, så alt
arbejde kan ikke udføres på en dag. Herudover har vi fået oplyst kl. 8:30
af kontoret, men de er fremme efter kl. 10:00. Udførende glarmester og
arbejdsmand er meget tiltalende og vi er tilfredse med arbejdet. To mand er
på adressen ca. 4 timer.

Da de sidste varer kommer hjem bliver det sidste arbejde udført. Igen er vi
tilfredse med arbejdet, som er udført af samme glarmester. To mand er på
adressen ca. 2 timer.

Efterfølgende modtager foreningen en regning på over 35 timer, montørbil +
p-afgift x 2 (selvom der har været en) og mere. Siden har der været
kommunikation om fejlene, hvor det er tydeligt at der ikke ligger brugbar
tidsregistrering til grund for regningen. Morten Hillemann undskylder de
mange timer med, at han havde skrevet 3 mand på sagen og giver en kreditnota
der dækker lidt.

Vi er stadigvæk ikke enige og der går måneder mellem svar fra Morten
Hillemann. Desværre blev der aldrig lavet en aftale om fast pris, da Morten
Hillemann skrev det var billigst for os at få det udført på timebasis. Mit
råd er derfor aldrig at indgå en sådan aftale med Morten Hillemann.

Byggeår:
2012
Opgave:
Andet
Oprettet i cvr nr.: 20976101